Heel tevreden

Webwinkel van hun woord!

Commande envoyée rapidement et conforme.

Un des rares sites qui commercialise cette référence de réactif alcalinité. La commande a été rapidement traitée et est parfaitement conforme au produit attendu. Je renouvellerai sans aucun doute mes commandes sur ce site.

Recommandation

Produit conforme à mes attentes et reçu dans les délais.

Snelle verzending.

Envoi rapide...

... mais frais de port (10€) beaucoup trop élevés pour une tige de panier BWT de quelques grammes qui ne vaut que 4€. Un envoi sous enveloppe suffirait amplement et réduirait la facture.

Iets duurder maar snel en betrouwbaar

Iets duurder maar snel en betrouwbaar

Niet ontvangen

Ik heb de artikelen niet ontvangen , maar ze zijn wel betaald!

Beste, Jammer dat we dit via een review vernemen, we helpen u steeds graag verder! Bij het nakijken van uw pakket zien we dat er tijdens de ronde van DPD niemand thuis was, daarom is het pakket naar het dichtstbijzijnde parcel-punt gebracht. (Locatie sturen we nog even door per mail). Dit staat ook zo vermeld op de tracking code die u van ons kreeg. Groeten, Zwembad.shop

Artikelen voor de juiste prijs in handbereik!

Op een zeer gemakkelijke manier en dichtbij huis artikelen voor het zwembad bestellen en ophalen! 24 u per dag bereikbaar om op te halen, zelfs in het weekend kan je je bestelling ophalen!

Hey Patrick, Bedankt voor de mooie review! Altijd welkom!! Groeten, Zwembad.shop

Beste, Moet deze pomp 24 uur per dag constant draaien zoals vorige leverancier 6 jaar geleden adv iseerde ? Dezz bestaat inmiddels niet meer. Graag hoor ik van U JOHN

Dag John, Bedankt voor de review! De pomp moet zeker niet 24/7 staan draaien, zou ook enorm veel kosten natuurlijk. Afhankelijk van de noden van je bad zou ik ze instellen dat ze een paar uur per dag/nacht draait. Groeten, Zwembad.shop

Heel goede dienstverlening

Correcte levering en snelle reactie bij het stellen van bijkomende pvragen.

Goed product, prima service.

Bedrijf komt afspraken na. Prima product tegen scherpe prijzen. Product goed te Traceren.

Slechtste webshop in belgië

Ik heb een simpele bestelling geplaatst die op voorraad is en er beloofd een snelle service en snelle levering. Ik heb mijn na een week nog altijd geen track and trace noch mijn bestelling. Ik heb 3 emails verstuurd en 15 keer gebeld maar ook zonder antwoord. Dit is niet normaal!! Ik eis mijn geld terug maar ook zonder reactie. Dit is puur scam, bedrog ik raad aan om niet te bestellen op dit website. Ze hebben totaal geen personeel om klanten met vragen te beantwoorden. Ik snap ook niet dat het ook op google van bovenaan komt te staan.

Beste, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat uw bestelling van 4 dagen geleden is welke vandaag is vertrokken. Helaas hebben wij van u geen mailtjes ontvangen, heeft u dit verstuurd naar onze support afdeling via [email protected] aub? Jammer natuurlijk want we helpen u wel graag verder. Als het goed is, zit de tracking email wel in je inbox. Daarnaast staat op het product dat we versturen binnen 1 à 2 werkdagen. Aangezien u besteld heeft in het weekend zijn we dus momenteel nog op tijd om te verzenden binnen onze beloftes. Groeten, Sam van Zwembad.shop

Efficace et rapide

Acheter O-care sur le site et la livraison gratuite dès le lendemain. Rapide et efficace.

Snelle levering, top!

Handige website en vlotte levering!

Contacts et délais parfaits

Site clair et bien construit, contact facile avec le vendeur, réponse rapide et livraison parfaite.

Snelle service van Zwembad.shop. De dag na de bestelling direct een link gehad van levering. en 2 dagen later alles ontvangen.

Topservice

Zoals verloopt de bestelling bij zwembad shop zeer vlot

Super snelle levering en compleet

Super snelle levering en compleet

Vandaag ontvangen, snelle levering, zeer tevreden,

het product doet zoals beschreven is.

Het product oppervlakte kalk verwijderaar doet wat is beschreven, het duurde alleen wat langer en iets harder werken dan omschreven. Mogelijk is dit omdat de kalk in ons zwembad reeds lang aanwezig is en op verschillende plaatsen zeer dik. Buiten het product zelf hebben wij ook een hogedruk spuit gebruikt. Wij moeten wel bekennen dat het product het enige is dat geholpen heeft, wij hebben wel ons zwembad volledig leeg dienen te maken, maar ons zwembad is terug volledig in orde en vooral proper en mooi.

Levering en verpa&kking onvoldoende

Over de levering ben ik niet tevreden. De bezorger had de doos achter de openstaande poort onder een struik gelegd, zodat ik moest zoeken om ze te vinden. De emmer zat ondersteboven in de doos en het deksel was beschadigd en stond wat open, zodat er een sterke chloorlucht in de keuken ontstond, ook omdat de chloortabletten niet individueel verpakt zijn.

Dag Walter, Bedankt voor de review. Ik heb een melding gemaakt bij DPD van dit voorval met de hoop dat het in de toekomst niet meer gebeurd. Onze emmers worden altijd recht in de doos gezet met de label bovenaan. Echter kan het soms zijn dat de koerierdiensten een zo 'lomp' mee omgaan dat ze het pakket gewoon vastnemen waar het hun het best uitkomt. Groeten, Zwembad.shop

Positieve ervaring

Vlotte afhandeling van een lokale webshop.

Pro-actief

Ik had de verkeerde kabel gekregen en na een berichtje heeft zwembad shop rondgebeld om de kabel ergens anders vandaan te halen en deze zonder mijn retour af te wachten opgestuurd. Deze kabel werkt helemaal goed. Bedankt.

Correct en snel

Snel bericht dat mijn pakje klaar stond om af te halen,breed assortiment voor zwembaden en handig zo dicht in de buurt.

Heel tevreden

Het is een snelle en correcte levering geweest!!! Niets dan lof voor zwembad shop !!!!

Noorwegenstraat 27/B2

9940 Evergem