Helemaal geweldig!

Super goede kwaliteit voor een lage prijs. Overzichtelijke website en mega snelle levering!

UITSTEKEND!

Verse, kwalitatieve producten!

Goede prijzen en snelle levering

Alles is heel vers....

Dit was mijn eerste bestelling nadat ik bij een kennis noten en gedroogde fruit had gegeten heb ik van alles een beetje besteld... Ze zijn heel mooi ingepakt, was ook best snel geleverd en zien en smaken heel vers en krokant.

Superlekkere producten supersnel geleverd

Ik had heerlijke producten besteld die binnen 2 dagen bezorgd waren. In nette verpakking zaten goeie en lekkere verse producten.

Uitstekend!

Onze ervaring met de Notenleverancier is echt uitstekend! Superkwaliteit voor een heel goede prijs. Wij gaan de noten die wij in ons restaurant gebruiken nooit meer ergens anders halen!

Heel vers en lekker :)

De bestellingen die ik heb gedaan wordt ook snel geleverd en de kwaliteit van de noten en dergelijke dat ik had besteld zijn klasse 1 ;)

Heerlijk ge-noten

Was voor mij een eerste keer om pinda's online te bestellen. Wist niet wat te verwachten. Resultaat...... Helemaal top wat deze mensen leveren. Goed verpakt, voldoet aan alle eisen en de website is duidelijk. Kom zeker nog een keer terug voor een uitgebreide bestelling

Gewoon altijd top

Makkelijk bestellen Snel versturen Mooie producten Fijne winkel Niks te zeiken

Vlotte levering van héél betaalbare noten!

Het was de eerste keer dat ik bij de Notenleverancier heb besteld en zal zeker de laatste keer niet zijn! De prijs/kwaliteit van de noten is uitstekend. Zelfs de aanbiedingen bij de landelijke grootgrutters kunnen hier niet aan tippen. Levering is vloten in goede verpakking gedaan. Ik ga Notenleverancier beslist aanbevelen bij kennissen, vrienden en familie.

Zeer tevreden over mijn bestelling.

prima producten, snelle levering, goed verpakt en nog een klein cadeautje. Ik zal zeker nog een keer een bestelling doen.

Goede producten, goede prijs, snelle levering

Nu voor de 2e keer hier besteld en beide keren de volgende dag in huis. De producten die ik heb besteld zijn allemaal van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Alles super vers!

Zo vers en lekker had ik het niet verwacht. Supersnel bezorgd en heel netjes ingepakt.

Goed kwaliteit eerlijke prijs

Hele goede kwaliteit snelle levering en eerlijke prijs

Goede service, snelle levering en top kwaliteit :D

Mijn bestelling was snel geleverd en heel netjes verpakt. Daarbij heb ik nog een klein pakje met verschillende nootjes ontvangen. Heel attenvt.

Lekker, mooie stukjen

Ik kocht m'n Walnoten altijd bij de Jumbo 500 Gr zakken. Maar inmiddels zit hele gezin aan de yoghurt ontbijtjes met noten. Dus maar eens een grotere hoeveelheid besteld, 5 kg stukjes. Deze noten zijn romiger, lekkerder. En het zijn mooie stukjes, tot hele noten. Beter dan verwacht! Kortom, tevreden.

Goed service en verse producten

Lekkere producten!

Ben heel kontent van

Als je de aller lekkerste noten wilt eten dan moet je hier bestellen, is erg lekker en vers en goed verpakt en ze hebben veel dingen en een hele snelle levering. Ik raad iedereen aan om te bestellen! Bedankt notenleverancier voor je goede service!!

Goede kwaliteit

Grote keuze, alles snel geleverd in prachtige hersluitbare verpakkingen. Goede kwaliteit! Enige tip: de zoekfunctie op de website werkt niet zo goed (de menu's wel dus alles is uiteindelijk te vinden maar dat kan nog wat verbeterd)

Lekkers wat snel geleverd wordt.

Omdat ik bij de supermarkten wat minder goede ervaringen heb met noten e.d, was een bezoek aan de website met de Noten leverancier een goede deal. Snel geleverd, mooie walnoten, heerlijk dadels en lekkere tuttifrutti voor bij een lekkere griesmeelpudding. Alles vers en goed verpakt in hersluitbare zakken. En als extra, gratis een lekker zakje studentenhaver. Hmmmmm

Snelle levering en heerlijke vruchten

Ik heb mijn bestelling binnen 2 dgn ontvangen. De gedroogde fruit was lekker vers en hebben genoten met hele gezin. Vooral de ongezoete Mango en Vijgenchips overheerlijk! bedankt. Zal snel weer een bestelling plaatsen en zeker aanraden bij familie en vrienden. Top service!

Vers en gezond

Altijd vers en op tijd bezorging !

Super! Snelle levering

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!