Super, het was heerlijk en snel binnen

Zeker een aanrader, het is heerlijk en de leveringstijd is super

Heel snelle levering met een cadeautje is erg motiverend tot een volgend koopje!!

Mijn eerste mail ndruk is prima.

Kwaliteit/prijs is in goed evenwicht. Een aanrader!

Prima producten, snel geleverd!

Lekkere noten voor een mooie prijs

Voor de 3x noten besteld bij de Noten leverancier. Ze hebben groot assortiment noten en zaden voor voordelige prijs. Snelle levering en nog lekkere noten ook nog.

UITSTEKENDE SERVICE EN KWALITEIT.....

Ik zou iedereen aanraden om bij Noten leverancier te bestellen. Super goede kwaliteit en ook een hele goede service.....

Goede prijs-kwaliteitverhouding, veel keus en snelle levering

Ik bestel er graag

Goede snelle service

Goed snelle service. Vaak gebruikt.

Goed producten altijd vers. Ben er erg blij mee heb ook vaak besteld. Altijd gied verpakt en snelle levering.

Lekkere producten

Producten zijn lekker, vlug geleverd en voor een nette prijs. Al enige jaren tevreden!

Snelle levering, goed product

Noten smaken heerlijk

Gewoon prima, zoals ik al jaren gewend ben.

De titel van de review zegt het al.

Zeer tevreden!

Lekker vers, perfecte service, vakantiegevoel in eigen huis.

Goede kwaliteit, voordeligste prijzen die ik kon vinden

Ik heb veel webshops bezocht en de notenmixen van Notenleverancier.nl waren de goedkoopste die ik online kon vinden. Dus ik had wel verwacht dat de kwaliteit middelmatig zou zijn. Maar toen ze binnen kwamen was ik positief verrast, de noten smaken heerlijk vers en knapperig.

Is goed

Een geslaagd bestelling

Voor het eerst besteld en zeer tevreden met de produckten en ook met de levering. Is zeker aan te raden

Absoluut een aanrader

Producten zijn steeds van hoge kwaliteit en goed verpakt. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Leveringen zijn steeds correct en goed verpakt.

CIJFER 10

KWALITEIT & SNELLE LEVERING

Snel en top service

Echt een hele goeie bedrijf. Altijd goed op tijd bezorgd en top kwaliteit nootjes

Super goed

Heerlijk

Alles mooi verpakt en lekker vers. Hele snelle levering, gewoon top!!! Hazelnoten zijn zo lekker dat ik er niet van kan afblijven.

Voldoet volledig

Ik ontving daadwerkelijk de walnoten die ik heb besteld. Netjes verpakt, niet beschadigd.

Gewoon goed.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Hele snelle levering en alles is heerlijk vers!

Kwalitatieve producten, erg lekker en vers.

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!