Supertevreden !!

Wij zijn zeer tevreden over de snelle levering , prijzen en vooral de versheid van jullie producten !

Kwaliteit die je ziet en proeft!

Bij ontvangst van mijn bestelling van diverse soorten vruchten, zaden en noten viel mij direct de kwaliteit van de producten op. De smaak komt overeen en is voortreffelijk!

Topklasse noten

Snelle levering en topkwaliteit

Heel tevreden

Heerlijke verse noten en vijgen

Tot nu toe mijn 6e bestelling hier en nog steeds enorm tevreden.

Vers en goed

Vers

Lekker vers

Lekker vers. Mooi ingepakt

Binnen 48uur was mijn bestelling er, goede service en goede producten

In een zin gewoon wauw!!

Ik heb 1 kilo hazelnoten besteld en het is al op.volgende bestelling wordt voor de halve familie. Aangezien mijn vrouw moeder en zussen flink aan het bakken geblazen zijn is een kilo zo weg. De noten zijn kakel vers super smaakvol. Ik zelf ben kok van beroep en heb geen tijd gehad om überhaupt een cake te bakken zo snel waren ze weg. Kortom zeer tevreden met het product en de levering.

Snelle levering en altijd verse noten

Snel en goede kwaliteit

Snelle levering van bestelling en een goede kwaliteit

De noten zijn lekker vers. Het was weer heerlijk.

Wij hebben weer genoten van de gebakken nootjes. Dank jullie hiervoor.

Heerlijk(e) (ge)noten

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit. Bestel nu ook noten om cadeau te geven aan vrienden. Lekker en orgineel cadeau.

Alles was snel en netjes geleverd!

Overzichtelijke website, fijne prijzen en een ruim aanbod. Ik ben heel tevreden

Heerlijke noten en snelle levering!

Binnen 2 dagen in huis na bestelling. Goed verpakt in afgesloten zakken. Smaken heerlijk!

Het kan niet beter! Super goed!

Ik heb het speciaal voor mijn man besteld die heel veel noten niet zo lekker vind omdat hij de noten uit Turkije gewend is. Maar deze vond hij zoooo lekker. Hij zegt dat hij niet meer uit Turkije hoeft mee te nemen. De prijzen zijn ook goed niet duur en echt vers. Voortaan altijd notenleverancier. Bedankt voor de goede service.

Perfecte service

Daha once turkiyeden yük edip getiriyorduk sizden 2inci defa siparis verdik ve cok memnunuz tazeliginden

Hel snel geleverd heel verse goede produktem.

Ik heb al 3-4 keer besteld omdat ze zijn heel goed.

Super goede service

Lekker vers en snelle bezorging zeer tevreden zeker een aanrader. Voor de derde keer besteld

Heerlijke noten, zaden, bessen en pitten!

Prima verpakt en snel in huis!

Duidelijke website

Snel in huis, goede prijzen

Goede Prijzen, houden zo.

Goede kwaliteit, snelle bezorging.

Ik bestel hier al jaren amandelen, hazelnoten etc.. Het is altijd prima kwaliteit, smaak en prijs. 's Middags besteld is 's morgens in huis dus sneller kan niet. Ik ben erg tevreden.

Super vers en snelle levering.

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!