Een echte aanrader!

Als u een leuke geschenkpakket zoekt in deze tijd dan zijn de geschenkpakketten echt een aanrader. Heb er al meerder besteld en familie en vrienden blij mee gemaakt. Gezonde snacks altijd vers netjes ingepakt. Wij zijn erg tevreden over de snelle levering en verse producten.

Voortreffelijk genoten

Prima verhouding van de student haver. Erg genoten :)

Alles was vers en lekker

Voor herhaling vatbaar!

Keurig ingepakt, snelle levering, voldoet zeker aan mijn verwachtingen, compliment

Negers anders zo goed koop noten, zaden en fruit kunnen worden kopen. Ik vind Toppie! Just Nuts yippie

Fiyat ve kaliteniz şahane, siparişlerim bir gün içerisinde ulaştı. Teşekkürler

Goed product, goede prijs

Goed product, goede prijs en snelle levering

ondanks corona periode optijd bezorgd

Inhoud was goed verpakt

Gewoon goed afgehandeld

Op tijd

Correct geleverd, en altijd met cadeautje. Een zakje notenmix.

vokkedig inhoud

İK ben helemaal tevreden en word een vaste klant .

Uitstekend!!

Binnen twee dagen heb ik mijn levering gekregen. Alles netjes ingepakt en gevacuumd. Klein cadeautje nog gevonden. De producten waren vers en erg lekker!! Vooral de gedroogde kaki en ananas echt een aanrader!!!

Goede service en kwaliteit

Goed op de hoogte gehouden van mijn pakket en bij levering er blij met de kwaliteit van de noten.

makkelijk en goed

De afhandeling van mijn online bestellingen verlopen meestal heel vlot. De kwaliteit en de prijs zijn prima in verhouding.

Geweldig goed.

Super snelle levering, veel keuze, en zeer lekker..

Goede ervaring

Heel goede service, klantvriendelijk, Oplosingzoeker en snelle bezorging. Hartelijk bedankt en succes.

prima verzorgd

De website is mooi duidelijk . Alles netjes verpakt . Ik heb alleen een paar dingetjes 1 - graag vermelden op de zakken wat voor product erin zit ( een sticker of zo ) 2 - houdbaarheidsdatum. Maar voor de rest alles prima geregeld

Super!!!

Al meerdere keren besteld en altijd vers goed verpakt .mensen die t bij mij krijgen voor bij de thee vinden t altijd lekker .geef t iedereen door . Lekker goedkoop ook en vooral heerlijk om ze op te eten .

We vonden alleen de hazelnoten niet zo lekker smaken

goede kwaliteit en sneller levering

Tussen bestellen, verwerken en bezorgt krijgen zit gewoon weinig tijd tussen. Top service hoor en de goederen zien er goed uit.

Uitstekend! Nooit meer ergens anders kopen

Dit is onze 3 de bestelling, mijn man is heel kieskeurig en vind de noten die hier in Nederland worden verkocht niet zo lekker en vers. Hij nam altijd uit Turkije mee. Maar sinds een paar maanden kopen we het bij notenleverancier, snelle bezorging en altijd vers! Mijn man zegt ik hoef nooit meer uit Turkije mee te nemen. Dankuwel voor de goede en lekkere noten, we zijn jullie dankbaar.

Zeer tevreden!

Uw producten zijn vers en snel bezorgd. Cok ama cok tesekkur ederim. Cok memnunum sizden. Gorusmek dilegiyle...

Wat een top service en snelle levering hebben jullie. Alles smaakt perfect en zijn vers. Ben zeer tevreden.

Top service tegen scherpe prijs

Goede kwaliteit noten, goede service en snelle levering, goed assortiment en scherpe prijs

Netjes op tijd en de kwaliteit was goed

Netjes

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!