Servis

24 saat icinde kargoya verilir yaziyor siparis vereli 6 gün oldu hic bir haber yok ne bir mesaj ne bir maille bilgilendirme yok yaziyorum baska bir dille anlamadigim bir dille cevap yaziliyor.

perfect

Zeer content qua prijsverhouding en gorde kwaliteit. Zeker aan te raden . Levering duurt ook niet lang .

Een ramp

Kilo’s dadels besteld voor de Ramadan. Ondertussen tweede week van Ramadan en mijn dadels zijn er nog altijd niet. 24uurs-levering is een fabel en klopt niet. Communicatie bestaat ook niet want er wordt niet opgenomen. NOOIT MEER.

Heerlijke, verse producten. Kwaliteit prijs verhouding is goed, denk je het nergens anders kan vinden. Professionele, vriendelijke personeel altijd behulpzaam. Mijn producten waren goed verpakt en werd snel geleverd

Paketim gelmedi haberde yok

Iyi günler ben bir kaç gün oldu sipariş verdim paketim nerde me alemde hiç bir bilgim yok normalde 24 saat ıçinde gönderilecek yazıyo ne bi haber ne bi meil ne bir bilgi para çekildi ama bi arkadaş tavsiyesi üzere sizden sipariş verdim o çok menmundu bir kaç yerden size mesaj attım ulaşamıyorum geri dönmüyorsunuz teşekürler

• Bize tavsiye eder misiniz? No

heerlijke noten en zaden

heerlijke noten en zaden

Houdbaarheid maar 2 dagen en kruimels van noten

Meerdere producten besteld, waaronder ook kruiden, noten en een doos dadels van 5 kilo. Doos met dadels lag bovenop, alles is dus geplet en gekruimeld binnengekomen. Een pakje kruiden was open en lag over mijn bestelling heen. Verder zag ik ook dat deze sowieso nog maar 2 dagen houdbaar was. Klacht aangekaart, twee weken op en neer gemaild met als resultaat: “Ook hebben wij de producten gecontroleerd, en de manager heeft aangegeven dat de producten bij ons niet anders is dan de producten die jij hebt ontvangen.” Geen woorden voor, jammer dat ik geen foto’s kan toevoegen!

Mooie en lekkere producten snel geleverd!

Goede prijs- kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Perfecte noten snel geleverd!

Snle besteld, snel geleverd en van prima kwaliteit!

Verschrikkelijk ingepakt en niet vers

Ik bestelde op zaterdag kreeg het paket woensdag binnen maar goed dat is het probleem niet! Ze hebben 2 kilo lokum turks fruit ingepakt onderin de doos en daarboven op een pakket van 5 kilo dadels al het lokum kwam in kruimels bij mij binnen niet op te pakken ook nog €25 voor betaald! Verschrikkelijk! Ook nog eens niet vers! Misschien expres gedaan om te dekken dat het niet vers is geen idee!

Super kwaliteit!

Bestel hier al een tijdje. Zeer klantvriendelijke medewerkers, je wordt altijd goed geholpen. Kwaliteit van de noten zijn super en heerlijk vers. Raad het iedereen aan in mijn omgeving.

Cok taze ürünler, cok memnunum

Cok teşekkür ederim

thank you

thank you

Ik ben heel erg tevreden over alles wat ik tot nu toe heb besteld. Alles is netjes ingepakt, vers en van echte goede kwaliteit.

Beste kwaliteit

Snelle levering en beste kwaliteit

Goei kwaliteit voor redelijk prijs

Goei kwaliteit voor redelijk prijs

Sakine

Ürünler çok güzel tavsiye ediyorum

Ik ben heel tevreden

Ik heb dadels gekocht.. Het was echt kwaliteit producten...

Bestelling is 1 week onderweg

Vorige week cadeaupakketje met noten en gedroogd fruit besteld en nog steeds is het niet bezorgd! Veel te slecht

Kwaliteit en snel!

Snelle levering en producten van goede kwaliteit! Wij hebben zeer genoten van de nootjes en gedroogd fruit! Dank u

Snel en goed geholpen

Ik bestel al vaker bij notenleverancier, maar was erg ontevreden over mijn laatste bestelling. De medewerkers van de klantenservice hebben heel snel geholpen en wisten mij weer tevreden te stellen.

Ze zijn goed

Producten zijn vers en goed gepakt en beloofde dag ingeleverd.

Lekker en verse producten

Lekker en verse producten

Ik ben hartstikke tevreden over mijn aankoop, alles is lekker vers en het smaakt goed!!! Ik merk ook dat er echt geluisterd wordt naar de klant.

Professionele medewerkers, goede kwaliteit en

Mijn bestelling optijd geleverd. Vers en goede kwaliteit. Heel tevreden, eerlijk en klantvriendelijk. Juiste winkel voor nootjes, gedroogde fruit en kruiden.

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!