Frische Ware

Sehr gut

Lekkerste dadels ooit

Lekkerste dadels ooit

Topproduct

Goede kwaliteit ; goedkoop vers en snel ook netjes verpakt Vandaag alweer volgende bestelling geplaats ! Ruime assortiment

Heel tevreden

Snelle reactie. Profesdionele afhandeling. Voordelige prijzen. Super kwaliteit.

Snelle reactie en alles heel vers

super!!!

De walnoten van de Notenshop zijn goed van kwaliteit, goed geroosterd en zeer smaakvol.

Einfach Toll!

Bin sehr zufrieden die Warensendung klappt gut und tolle Qualität!

Kwaliteit is goed en lekker vers!

Die Zustellung hat etwas länger gedauert, ansonsten war ich mit der Bestellung sehr zufrieden!

Die Waren waren alle sehr frisch und haben sehr gut geschmeckt. Immer wieder gerne!!

Hersey cok lezetli ve güzeldi

Hersey cok lezetli ve güzeldi Tek kusur Kaju lar her siparisimde ezik ve kirik geldi!

Hizli ve güvenli

Süper taze Herkese önere bilirim

Snel en netjes

Bu zamana kadar hic sorun yasamadim ve hersey guzel paketlenmis ve tazeydi

Geweldige noten

Met regelmaat bestel ik hier verschillende noten omdat ik daar dol op ben. Ze zijn vers, betaalbaar en worden snel geleverd.

Mükemmel

En basta müşteriye olan nezaketiniz ve kaliteli ürünlerinizden dolayi teşekkür ederim.

Royaal assortiment en goede kwaliteit noten, zaden en gedroogde vruchten voor lage prijs

Zie zin hierboven

Vriendelijk en bijzonder goede hulp gegeven

Geweldig. Tot volgende keer

De beste kwaliteit!

Ik heb al meerdere malen besteld en de bestellingen zijn gelijk dezelfde dag verzonden en de volgende dag ontvangen! Ze hebben de beste kwaliteit!

Snelle Service Top

Ik had een doos Dadels gekocht van 5 kilo , (medjool natural) maar op de site zag ik niet waar die vandaag komt (herkomst). Ik heb hem ontving en op de doos stond UIT ISRAIL. Ik kocht nooit producten van israil vandaar ga ik niet meer hier iets kopen

Hartstikke fijn.

De bestelling was snel bij ons. De producten waren van goede kwaliteit. Ook zijn de verpakkingen fijn. Het zou fijn zijn als de verpakkingen hersluitbaar zouden zijn. Net zoals de verpakkingen van noten die verkocht worden in winkels. Dus dat je na het openen van het pakket nog een ziplock-achtige opening hebt.

Ik ben blij met bestelling

Super bedrijf

Zodra iets is wordt je snel gebeld, bijvoorbeeld een product is er niet zij gaan direkt bellen en overleggen wat zij kunnen doen. Toffe bedrijf.

Goede producten, levertijd was ook snel. Ik ben zerr tevreden.

Cok guzel

Goed product, goede prijs en levering

Goed product, goede prijs en levering

prima noten

zijn erg tevreden met de noten en zaden hier besteld niks mis mee

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!