Heel tevreden.

- Redelijk duidelijke webshop. - Nette snelle aflevering. - Goede producten.

Al enige tijd bestel ik elke maand mijn hazelnoten en amandelen voor mijn ontbijt samen met muesli en yoghurt. Beide soorten blijven lang genoeg hun goede "bite" behouden! Zeker gezien de prijs die ervoor gevraagd word zal ik waarschijnlijk nog wel een tijd mijn bestelling blijven plaatsen. Super dus!

Ruim assortiment met heerlijke producten.

De levering was op tijd met alle bestelde producten. En zijn ook nog lange tijd houdbaar.

Fantastische noten, ruime keuze en snelle levering

We kopen onze noten altijd hier. Heerlijk van smaak, veel keuze (daardoor bestellen we wel altijd meer dan we willen ;) en een snelle levering. Aanrader!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en mooie noten.

Altijd verse en lekkere noten.

Ik bestel mijn noten altijd bij notenleverancier,altijd vers,snelle levering lekker,bedankt!

Veel voordeliger

Omdat ik in de supermarkt alleen de kleine en duurdere verpakkingen vond zocht ik om een betere leverancier en die heb ik gevonden. Stukken goedkoper en snel geleverd

Fijn dat jullie bestaan!

Toevallig stuitte ik op de webshop van de Notenleverancier op internet. Aangezien we in ons huishuiden aardig veel noten, zaden/pitten en dadels verbruiken, is het voor mij fijn om per kilo te kopen en dat kan bij de Notenleverancier voor een fijn prijsje! Ik hoef nu gelukkig niet meer op aanbiedingen van de supermarkt te wachten. En na de eerste nootjes te hebben geproefd, hoeven we die van de supermarkt ook helemaal niet meer. De noten van de Notenleverancier zijn veel knapperiger, verser en smaakvoller! En de dadels en pompoenpitten zijn toppie! Mijn volgende bestelling zal niet lang op zich laten wachten en na het proeven van die knapperige nootjes krijgen ze mijn moeder er ook bij als klant!

Noten zijn goed verpakt en super verse producten en betaalbaar.

Pakketje snel ontvangen. Zeker aanrader om eens uit te proberen. We blijven hier terugkomen! Toppers.

heerlijke eerlijke producten

heerlijke eerlijke producten en vlotte service

Vers en goed gesprijsd!

Altijd netjes op tijd geleverd.

Wij bestellen hier vaak onze noten. De prijs, kwaliteit en de verzend service zijn prima. Alleen de soorten pinda's zouden voor ons wel wat uitgebreider mogen. Verder een top firma. Danny.

Blijf er bestellen

Super goed geregeld weer. Ik heb er nu voor de 4e keer besteld, wederom snel geleverd en als verrassing zat er een klein zakje gemengde noten in. Heerlijk zoet én zout. Alles weer geweldig, doorgaan zo!!

Met één woord fantastisch.

Top kwaliteit.

goede prijs/kwaliteit

Ik ben wel tevreden met mijn bestelling maar misschien ben ik Perzische pistachenoten gewend en daarom vind ik dat deze Turkse versie kleiner en minder mooi zijn. Smaak is wel goed. Niet te zout. Pitten zijn ook vers en lekker. Aanrader!

keurig verzorgd!

Zeer tevreden met de kwaliteit van het product, de snelheid van de levering en de correcte communicatie.

Zo tevreden dat ik bijna maandelijks mijn noten bestel, alleen jammer dat er op de site vandaag best

Vers, knapperig gewoon goed

Verschillende soorten noten ingekocht alles voldeed aan mijn verwachting. Bij de volgende bestelling ga ik gedroogd fruit uitproberen! Tip top in orde

Snelle levering goede kwaliteit en verse lekkere producten

Fındıklarınız ve kabak çekirdekleriniz çok bayattı

Findiklariniz ve kabakcekirdekleriniz cok bayatti.

Lekker, vers en niet duur. Top

Mercii

Top kwaliteit en top levering

Goede kwaliteit noten en overige zaken. Toegankelijke website, snelle en keurige levering. Doen wat ze beloven. Goede prijzen.

Wederom een perfecte snelle levering en alles smaakt heerlijk!

Dit is mijn 3e bestelling. Zeer tevreden.

Noten zijn goed verpakt en knapperig vers

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!