Altijd vers, netjes verpakt en opgeatuurd

Ailece defalarca alisveris yaptik, muhtesem!

Ailece defalarca alisveris yaptik, muhtesem!

Goede service !!

Na 1 dag kwamen mijn bestellingen thuis, ze smaken heerlijk en erg vers.Hartelijk dank Notenleverancier !!!

Perfect!

Goede service, betaalbare kwalitatieve producten!

Gewoon de beste prijs, niet beter te vinden in Groningen

Dus ja, noten zijn (te) duur dus hier geldt "wat je ver haalt is lekker" (Zei mijn moeder altijd maar ik denk dat ze wat anders bedoelde...)

Alles heel netjes ingepakt geweldig bezorgt

Alles heerlijk en vers

Geweldig als altijd! Excellente prijs / kwaliteit verhouding.

Geweldig als altijd! Excellente prijs / kwaliteit verhouding. Wat ik wel leuk zou vinden is een kleine korting, omdat ik trouw regelmatig bestel.

Scherpe prijzen en snelle levering

Bestel al mijn noten hier Altijd goede ervaringen!

top producten

altijd correcte leveringen en altijd een gratis product om te proeven top ( jammer dat de Belgische koeriers (dpd) wat laks zijn en de moeite niet doen om de mensen correct te verwittigen waar en waneer de bestelling word geleverd ) maar daar kunnen jullie niets aan doen doe zo verder de nootjes zijn zeer lekker

Sneel

Cok taze

Super vers

Zo vers als ze hier zijn kan je nergens anders vinden. Ik bestel maandelijks

Verslaving

Ik heb meerdere keren besteld, zowel voor mijzelf als voor mijn ouders. Alles is vers en lekker!! Snelle service! Ik raad iedereen aan.

Geen idee

Ik heb een verzoek gehad om de notenleverancier te beoordelen, maar ik heb de bestelling nog niet binnen .... dusss

goede producten, ruk bezorger

producten zijn gewoon prima, Het is jammer dat jullie alleen bezorgen met DPD, daar heb ik slechte ervaringen mee, zo nu ook weer. Ik betaal liever meer met een goede verzender dan het slechtste bezorg bedrijf ever ...

Goede snelle levering.

Een goede kwaliteit Chileense walnoten in dop.

Weer prima zoals de laatste jaren het geval is.

De titel zegt het.

Uitstekende service, snelle levering en elke keer weer heerlijke noten

Altijd goed, ben inmiddels vaste klant.

Nog steeds tevreden! Site leuk aangepast, alleen de chat werkt nog niet helemaal. Maar dat komt vast goed. Ik blijf in elk geval bestellen!

Goede Note

Altijd welkom

In een klap gesorteerd lekker goedkoop bestellen super site

Makkelijk om bij de keuzes te komen wat je zou willen bestellen . Een fijn duidelijk pagina .bestel regelmatig

Très bonne qualite

J ai commandé je suis satisfaite et je recommenderais merci Je vous ai recommander à mes amies et ma famille qui on goûter et vont passer commande

bestelling nog steeds niet ontvangen

Op 7 januari heb ik bestelling geplaatst. Meerder keer probeer noteneverancier telefonisch te bereiken, niemand beantwoord. Tot nu toe heb ik bestelling niet ontvangen. ( 8 dagen!!!!!)

Beste, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het spijtig te horen van uw nare ervaring. Wij hebben uw bestelling 13 januari met DPD verstuurd welke de 14e geprobeerd is bij u te leveren echter was er helaas niemand thuis. Nu ligt uw pakket bij een afhaalpunt waar u bericht over heeft gehad. Wij bieden onze excuses voor de late levering, dit is vanwege de extreme drukte die wij op het moment ervaren dit hebben wij ook op onze website vermeld. Mocht u ons willen bereiken kunt ons ook altijd mailen, berichten via de chat, whatsapp of insta. Wij staan u graag te woord.

Goede producten

Voor de 4e keer hier weer verschillende noten en kruiden besteld. Net als de vorige keer weer van een goede kwaliteit. De verzending duurde langer dan gebruikelijk maar dat had ik al gelezen op de site. Wat ik deze keer wel jammer vond is dat ik geen bericht kreeg dat het pakket verzonden was. Anders altijd wel. Door gebruikmaking van de “chat functie op de site” wel snel antwoord gekregen met de track/tracé code. Vervolgens op de site van DPD gekeken. Hierin stond dat zodra het pakket door bezorger ontvangen was k een e-mail zou krijgen. Helaas ook niet ontvangen. Deze keer dus een ster minder.

Altijd vers

Ik kan het ieder aanraden het is en blijft altijd onze vaste notenleverancier goed verpakt en lekker vers. Top kwaliteit!!!

De noten waren wel vers en lekker.

Maar tussen de lokum zaten een paar oude lokum tussen en het waren echt heel hard in vergeleken met de verse( die zijn wel zacht en kekker zoals lokum hoort te zijn). Dat soort dinngen moeten jullie niet dan anders verliezen jullie wel klanten. Als iets niet vers of goed meer is dan afschrijven en niet aan klanten verkopen!! Ik twijfelde Of ik aan het andere wel wil aanbevelen

Over Notenleverancier

Al sinds 1984 zijn wij jouw betrouwbare leverancier van de lekkerste noten, zaden, pitten, bessen en zuidvruchten. Eerst op de Haagse markt en als groothandel. En sinds 2014 ook online via Notenleverancier.nl. Bestel via onze webshop bijvoorbeeld walnoten, chiazaad, amandelen, lijnzaad of gedroogd fruit. Wij doen ons uiterste best om te blijven variëren met nieuwe producten en verschillende mixen. Houd ons assortiment daarom goed in de gaten. Tot snel!