Heel vriendelijk

Voor mij was het de eerste keer maar zeker niet de laatste keer

snelle service, ondanks een klein foutje

prima service, kan het iedereen aanbevelen

Errug tevreden met de goede en vriendelijke service

Ik had 4 Mickey pizzaborden besteld. Omdat er 2 nog uit Italië moesten komen, hebben ze voorgesteld om alvast de 1e 2 borden te verzenden. Die waren zeer goed ingepakt en daardoor dus ook heelhuids ontvangen. Een tijdje later bericht gekregen dat de andere 2 ook binnen waren en dat ze verstuurd zouden worden. En ook die waren goed ingepakt en heelhuids aangekomen. Kortom: zeeer tevreden met de aankoop, maar ook met de communicatie. Dus zeker een webshop om aan te raden. Dus Wouter nogmaals bedankt!

Super ravie !

Magnifique figurine, envoie rapide et emballage au top! Vous avez fait une heureuse :)

Un professionnalisme au top

Un service au top, aussi tôt commandé aussi tôt reçu, emballé avec les plus grands soins sécurité +++. Etant une fan de disney je sais maintenant ou faire mes achats

Eerste keer besteld & heel tevreden.

Hallo Het was de eerste keer dat ik een bestelling deed bij Magica World. De mooie korting van 20% was natuurlijk een zeer leuk extraatje. Omdat ik de beeldjes zo snel mogelijk wou ontvangen, polste ik na wanneer ik de beeldjes zou mogen ontvangen. Daar er door de Corona maatregelen wat vertragingen zijn Bpost. Toch controleerden de mensen van Magica World alles nog eens na. Super bedankt voor de goeie zorgen & de verzorgde verzending. Ik kijk er naar uit om nog eens een bestelling te plaatsen. Magische groetjes.

tevreden!

Besteld, en de dag erna is mijn bestelling al verzonden. Beelden waren super verpakt. Nog contact gehad via messenger, en berichten werden snel beantwoord. Ik bestel zeker nog bij jullie!

Brengt de magische wereld van disneyland tot bij thuis.

Goede service, vriendelijk, mooi ingerichte winkel, geen vraag is teveel, snel antwoord via msn.

Topservice

Heel behulpzame mensen! Kijken mee naar oplossingen voor verzendingen Top! Verder een hele mooie en leuke collectie!

Zeer te vreden over alles

Ik ben een nieuwe klant

Super en top service

Envoi rapide et bien emballé! Je suis comblée! Site A recommander!

J'ai commandé par internet et donc pas de contact direct ;-)

Goede uitleg, duidelijke site en keurige verzending.

Eerste bestelling gedaan en super goed geholpen en snel geleverd.

Laatst mijn eerste bestellig gedaan. Met het online betalen kwam er bij een fout melding in beeld. Gelijk een berichtje bestuurd. Maar was in goede orde binnen gekomen. (Kreeg ook heel snel een reactie) Super goed en netjes zat het verpakt en alles is heel aangekomen

Parfait

Que demander de mieux que de trouver de telles produits cher nous en Belgique.

très contente de mon article

très bonne expérience

Super qualité

Super toujours satisfait de ma marchandises malgré le problème de langue toujours bien accueilli, merci

Parfait

Parfait envoi rapide

Goede en snelle levering.

Super leuke shop en makkelijk online te bestellen. Voldoende info bij de artikelen en steeds snelle reactie bij vragen.

Perfecte service

Super ervaring snel geleverd en top service kan ni beter