Goede service !!!!!

Mijn matrassen waren niet goed , gelijk nieuwe gekregen, perfect zijn deze

Fijn

Bed zoals beschreven en als op de foto. Makkelijk keuzes te maken en overzichtelijk wat het gaat kosten. Bed is prima, zo in elkaar kunnen zetten. Ligt alleen wat harder dan ik verwachtte.

Top geregeld!

Alles gegaan als omschreven!

Matige kwaliteit bed

Prima service op zich Bed is goedkoop maar kwaliteit is ook goedkoop

tevreden klant

boxspring besteld en kreeg bericht dat de levering niet binnen de 10 dagen kon plaatsvinden i.v.m. drukte. geen probleem kan gebeuren. nieuwe afspraak gemaakt en netjes op de hoogte gehouden. vandaag dan bed bezorgd door zeer vriendelijke chauffeur. prima service en goed bedrijf wat mij betreft. als je dan alle slechte reviews leest op internet snap ik niet hoe men daaraan komt. wij gaan genieten van ons bed! Beddenleeuw bedankt!

Beste Kiki, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Vriendelijke klantenservice, komen afspraken na

Handig dat ik uit verschillende tijdstippen kon kiezen. Kwamen op afgesproken tijd. Bed van prima kwaliteit. Je weet waar je aan toe bent.

Beste Ingrid, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en de manier van leveren! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Goede, snelle en vriendelijke service!!

Wij werden goed op de hoogte gehouden over de levering. Alles werd op de afgesproken tijd geleverd en in rap tempo in elkaar gezet. Hele vriendelijke medewerkers!!

Beste Cynthia, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en de manier van leveren! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Goed bed voor een goede prijs

Bed is heerlijk comfortabel volgens mijn logees. En de prijs was significant lager dan bij andere winkels

Beste Christine, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Prima bed! Snel geleverd.

Prima bed gekocht tegen aantrekkelijke prijs. Ook de levering ging prima. Voorkeursdata opgeven en eea wordt dan uitstekend afgeleverd.

Beste Eric, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en de manier van leveren! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

goede aanbieding, snelle en kundige aflevering

prima ervaring. goede prijs, goede kwaliteit en snelle levering,

Beste Peter, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Snelle levering en top service

In tegenstelling tot veel andere bedrijven levert beddenleeuw wel binnen de aangegeven termijn. Was een hoofdbord vergeten te bestellen, geen probleem die kwamen ze een week later brengen. Fijn dat het ook nog zo kan.

Beste Michel, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Beste Frans, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Vlotte, snelle levering en in delen op de tweede verdieping van mijn huis gebracht!

Beste Emie, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Top, Mooi bedje voor mijn dochter gekocht en netjes geleverd.

Mooi bedje voor gunstige prijs en netjes geleverd.

Beste Milad, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Ik had het bed Isabella besteld met geintegreerd traagschuim matras. Dit was vanwege eigen fout verkeerd besteld want ik wilde de topper los van het matras. Ik had gevraagd naar de mogelijkheden en het werd vanwege eerlijk toegeven gratis omgeruild! Enorm fijne ervaring en het bed ligt nu heerlijk :)

Beste Nina, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en onze service! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Producten prima

Wat ik jammer vond is,dat op het moment ik wilde betalen ik ws 1 dag te laat was voor de korting. Terwijl het wel in mijn winkelwagen stond

Beste Ronald, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Vervelend dat u de actie nét heeft misgelopen. Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Prima bed

Mooi bed Perfecte matrassen Mooie kwaliteit

Beste Cynthia, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Half werk

Mooie tv lift, levering en levertijd naar wens alleen geen bijgeleverde bevestigingsmateriaal, afstandbediening werkte niet waardoor gebruik langer duurde. Afwerking tv kast mocht iets netter. Verder tevreden over t product

Beste Floor, Bedankt voor uw review. Vervelend dat de afstandsbediening niet direct werkte, na een korte uitleg is dit gelukkig opgelost. Al met al hebben we het netjes opgelost! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Uitstekend prijs kwaliteit verhouding

Snel en op tijd geleverd volgens afspraak

Beste Marco, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en onze service! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Fijn bedrijf. Komt afspraken na en leveren top kwaliteit

Beste Arjan, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en onze service! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Uitstekend!

Word uitgerust wakker en heerlijk om in een hotelbed te slapen. Goede kwaliteit prijs verhouding dus zeker een aanrader als je opzoek bent naar een goede nachtrust.

Beste Levon, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Top goeie service

Bed was bezorgd en gemonteerd op de afgesproken tijd.

Beste Valdy, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en onze service! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Leuke bezorger, goede babbel en representatief. Enige minpunt is toch de gratis topper. Matige kwaliteit helaas. Verder alles helemaal in orde!

Beste, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Vriendelijke bezorging en netjes op tijd

Zie boven

Beste Tom, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

goede ervaring

Kan niets negatiefs bedenken. het was niet duidelijk wanneer men zou leveren. Heb mailtje gestuurd en vriendelijk antwoord terug gekregen met de exacte leveringsdatum. Later kreeg ik ook een mail hoe laat men zou leveren. Niet alle firma's doen dat.

Beste Helena, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het bed en onze service! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw.

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.