Zeer tewreden

Snel,en prijs zeer goed,goed bet,wij zien tevreden

Slecht

Ik heb een boxspring besteld. De communicatie is erg slecht, de telefoniste is onbereikbaar, een herhaaldelijk irritant bandje wordt maar steeds afgedraaid en de leveringstijd liet lang op zich wachten. Snelle levering, laat me niet lachen, meer ergenis. Al met al een slecht bedrijf waar ik NIET voor de tweede keer mijn bestelling zou doen en een ander dit niet zal aanraden daar ook een bestelling te doen!!

Vreselijk, ik heb er bedwantsen aan overgehouden

ik heb een bed besteld, en sinds ik deze heb, zit mijn kamer onder de bedwantsen. Zitten vooral in het bed en IN en OP het matras. bij het in elkaar zetten van het bed, hebben ze ook troep achtergelaten. weigerden dit mee te nemen maar hebben het ook zo op de grond achtergelaten.

slordig, ondoordacht en matige organisatie

Heb in diverse mails al kritiek geleverd

Prachtig

Prachtig bed slaapt lekker en was ondanks vertraging snel binnen alleen de communicatie kan beter ze sturen geen mail als het bed vertraagd is dat kan beter wel

bezorging/installatie dramatisch

bij 1e bezorging kon TV meubel niet worden gemonteerd aan het bed vanwege ontbreken van een plaat aan het bed. Monteurs hadden geen gereedschap bij zich en geen verlengkabel. Zelf contact moet opnemen voor 2e afspraak, die pas na 2 weken kon worden ingepland. 2e bezorgmoment last minute afgezegd door Beddenleeuw omdat het bed nog steeds niet compleet was en tv meubel niet kon worden gemonteerd. Weer 2 weken wachten op volgende bezorgmoment. Even afwachten of het nu wel compleet is. telefonisch niet of slecht bereikbaar. Verder wordt al het verpakkingsmateriaal achtergelaten ter plaatse.

Bed prima kwaliteit en levering perfect

Zal eeker in de toekomst nog bestellen bij beddenleeuw Contact voor de levering super Kwaliteit bed en levering prima Bedankt

verkeerde kleur

bed is goed, levering was snel maar kleur van het bed is verkeerd

Is snel in elkaar gezet goed bezorgt

Goede service. Goede advies van de klantenservice.

Vriendelijk

Ik had zelf een fout gemaakt bij mijn verzending waardoor ze niet konden leveren. Maar ze zijn alsnog een keer gekomen en hebben mijn gegevens aangepast. Thanks daarvoor.

De levering verliep niet zoals gewenst

Ik kreeg te maken met een vreemde situaties na de levering van het bed. Beddenleeuw heeft hier serieus in gehandeld en zij hebben ter compensatie ook iets leuks opgestuurd.

Prima bed, snelle levering.

Was na alle slechte reviews een beetje sceptisch, echter kwam alles op tijd aan. Alleen de topper miste, maar die was de volgende dag binnen. Prima bedrijf, prima bed voor de prijs.

Perfect geregeld, goede kwaliteit

Goede service, snel geleverd volgens afspraak

Goede prijs-kwaliteitverhouding, mijn zoon is echt blij mee!

Voor weinig geld een prima bed. Keurig volgens afspraak geleverd. Alleen de topper valt tegen maar dat is ws omdat ik zelf niet goed heb gekeken

Super snel en boven verwachting

Bedden zijn makkelijk inelkaar te zetten en slapen heerlijk! Volgende bed koop ik zeker weer hier!

Top product voor goede prijs

Mooi en degelijk bed. Fijn dat ik zelf de kleur kon kiezen! Heel blij mee.

Het bed is ligt heel erg goed, service, prijs en bezorging waren uitstekend.

Fantastisch product voor een goede prijs

We hadden deze tv lift nodig omdat op zolder geen muur recht is. Levertijd precies als omschreven en ook kun je zelf aangeven welke dag je het product wilt ontvangen. De gratis mee bestelde bevestigingsmateriaal voor aan de boxspring zat er niet bij maar werd enkele dagen later alsnog opgestuurd.

Nooit meer!

Bed bestelt maar aangezien een spijkerbed comfortabeler is en er geen oplossing kwam retour gestuurd. En dan krijg je maar 70% van je aankoopbedrag terug terwijl er bijna niet op geslapen is. Ook bij het terugstorten houden ze zich niet aan de wettelijke termijnen. Kortom; Ik koop hier nooit meer!

Heerlijk bed en snel geleverd

Ik heb het bed voor mijn zoon gekocht en hij slaapt er heerlijk op. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Vlot verloop, geleverd zoal gepland

Professioneel en serieus bedrijf. Vlotjes kunnen bestellen op de website. Mail ontvangen om voorkeursdagen op te geven voor de effectieve levering. Levering zoals gepland uitgevoerd, zonder excuses. Bed is van goeie kwaliteit, prijs-kwaliteit zeker de moeite, onze zoon is heel tevreden. Heel erg tevreden, hier bestellen we opnieuw.

Geen opmerkingen. Op tijd geleverd en vriendelijk personeel

...

Minder afwerking

Aan het hoofdeinde is een bobbel, de onderste laag is een soort watten. Voeteinde aangevraagd, geen sleufjes voorzien. Eenvoudige montage bleek heuse klus. Onderste laag draaide vast in schroef…

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.