Mooi en goed bed, lage prijs en goede service

Ik moet bekennen dat ik wat nerveus werd toen ik de slechte reviews las. Die zullen ongetwijfeld terecht zijn geweest, ik zou dat ook hebben gedaan bij slechte service. Echter schrijf ik ook een review als het wél goed gaat! En dat was gelukkig het geval. Bij de allereerste bezorgpoging was het raak. Ik werd netjes een half uur van tevoren gebeld door de bezorger dat hij er zo zou zijn. Ik vroeg meteen aan de chauffeur of hij mij dan ook kon helpen met naar boven brengen van de boxen, omdat ik alleen was. Hiervoor had ik niet betaald en het is ook niet standaard. Maar ik kreeg meteen het antwoord: Tuurlijk, geen probleem! Een zeer vriendelijke en behulpzame bezorger. Alles was ook compleet en het bed zag het prachtig uit! En last but not least... mijn 93-jarige vader slaapt er inmiddels heerlijk op! Dus bij deze, chapeau Beddenleeuw! Ik hoop op meer goede reviews voor jullie. Mvg, Arie

Heerlijk bed. Er was even wat verwarring over de levering maar alsnog op de originele leverdatum geleverd

Met wat uitstel alles keurig geleverd

Na alle negatieve revieuws toch wat spannend of de boxspring op tijd zou komen. Woensdag werd donderdag, donderdag werd vrijdag. Iets eerder dan verwacht is alles op vrijdag keurig geleverd! Bed voldoet aan de verwachtingen. We zijn er blij mee.

Prima levering binnen tijdsindicatie

Voordat het bed geleverd werd, kreeg ik ruim van tevoren een uitgebreide mail met duidelijke leverdatum en tijdstip. Levering keurig met bezorgers die alle onderdelen binnen zetten. Zelf simpel in elkaar te zetten en past prima. Mooi bed voor een lage prijs in verhouding.

Heerlijk bed!

Mooie boxspring voor onze dochter gekocht, 11 werkdagen later geleverd (1 dag later dan gepland). Snap alle slechte reviews niet echt. Chauffeur was heel aardig, heeft zelfs 1 box tot boven getild. Volgende maand zijn onze zonen hun kamers aan de beurt en zullen dan weer bij Beddenleeuw hun boxsprings bestellen.

Mooi bed

Komt op tijd ,, alles was compleet mooi

Bed is goed, levering op zn spaans

Het bed is prima bevallen voor mij zoon. De cinderella heeft een mooie prijs en de kwaliteit is vooralsnog prima. Alleen het transport was helaas verzet. Ik kreeg dit las helaas rond half 10 in de ochtend te horen. Deze was verzet naar de volgende dag in de tijdsvak van de ochtend en middag. Ik moest 2 dagen thuisblijven hierdoor en het bed kwam pas heel laat in de avond rond 21:30u. Dus ook weer niet in het opgegeven tijdsvak. Was dit de eerste dag geleverd dan was het 4,5/5 sterren en nu 3 sterren. De mannen waren wel aardig van het transport. Al met al het bed bevalt goed tot nu toe dus ik ben er blij mee en mijn zoon ook. Dus ik beveel ze wel aan alleen het transport moet je maar even op spaanse gedachten nemen.

Prima bedrijf

Online 2 boxspringen besteld in maat 140x200. Prima kwaliteit en mooi in een stofkleur grijs. Levering was erg snel binnen 2weken na bestelling. De bedden zijn netjes afgeleverd op afspraak. 2 weken later heb nogmaals een bestelling online aangekocht. Een los matras en topper in de maat 140x200. Deze levering heeft langer geduurd dan weken, maar ook hier netjes afgeleverd op afspraak. 2 pubers waren hier helemaal blij met hun grote bed en de de ander met een nieuw matras. Mijn zus geïnformeerd zij heeft ook 2 pubers en ook zij heeft toen 2 boxspringen in de maat 140x200 aangeschaft. Ik zeg geslaagd en mocht het nodig zijn kom ik zeker terug om te bestellen. Groetjes Natascha

onduidelijke service en geen antwoorden omtrent levering

Betreft mijn order : 10048091. De levering van dit order is gecancelled op de ochtend zelf (slechts 2u voor de levering) terwijl ik al verlof genomen had en dit niet meer kan wijzigen. Doodleuk wordt de levering doorgeschoven naar vrijdag, maar bij aandringen eerst via de chat en dan via email blijkt dat er stukken ontbreken om mijn order te maken, dan dat er personeel ontbreekt om het order te produceren. Blijkt bovendien dat hun certificaat is ingetrokken door Thuiswinkel ondertussen. Het belangrijkste ze kunnen weer geen garantie geven dat de levering vrijdag zou doorgaan. Mijn belangrijkste advies is als je iets besteld bij beddenleeuw, betaal nooit op voorhand en hou altijd de mogelijkheid van je bestelling te cancellen, de uitleg die ze verstrekken om niet te leveren en geen garantie te geven voor een volgend slot voor levering is zo verward en zo weinig klantgericht, al blijven de mensen zoals hier op de review met hun antwoorden zeer vriendelijk maar bieden eigenlijk geen oplossing. Lees ook de algemene voorwaarden, ze moeten binnen 30 dagen leveren of je kan schadevergoeding eisen, wat best zoveel mogelijk mensen zouden doen ingeval van slechte of laattijdige levering.

Bed besteld, niet geleverd, geen communicatie

Bed besteld, oorspronkelijke levering ging niet door. Dit verneem je overigens via de mail nadat je gewacht hebt tijdens het aangegeven tijdsslot. Vervolgens op de hoogte gesteld dat de levering later op de dag zou zijn, wederom niet op komen dagen. Vervolgens zijn ze telefonisch niet bereikbaar, of trachten ze niet bereikbaar te zijn want sporadisch kunnen ze wel zelf bellen af en toe. Dit alles geresulteerd tot het demonteren van het oude bed alvorens het nieuwe bed geleverd wordt, momenteel na 2 weken nog niks geleverd en op een annulering krijg je ook geen reactie. Ik wou dat ik lager dan één ster kon geven.

Ik heb al spijt

Ja sorry ik heb geen tijd voor deze soort ongein ik loop al maanden te liggen om een kapot luchtbed te sparen waar ik nu uiteindelijk een bed kan kopen duur het lang om het te brengen. Nog er bij tussen de tijd waar het bezorgd had kunnen zijn verplaatsen ze het doe eens ff normaal. Ik loop vrij te vragen via werk, school en stage dan lopen hun het gewoon steeds te verplaatsen ik heb geen tijd wil graag me geld terug hebben want zo gaan jullie met klanten om dus…

Super service en levering

Helemaal super

Blij met ons nieuwe bed

We hebben er nog niet op geslapen maar wel even op gelegen of het beviel en dat deed het. Elektrische bed erg fijn in gebruik. Wij zijn tevreden. Zijn aan het verbouwen. Netjes geleverd.

Moeizaam traject

Bed besteld bij beddenleeuw, ik kreeg hem op zich vrij snel geleverd maar was op het levermoment niet in staat hiervoor thuis te blijven en ze waren hierin absoluut niet flexibel (als ik een andere datum wilde moest ik een maand langer wachten...) Uiteindelijk is mijn moeder hiervoor om 6 uur s' ochtends naar mijn stad komen rijden om urenlang in huis te zitten en wachten op de levering. Bed is verkeerd geplaatst met een heel raar excuus van de monteurs en inmiddels zit het hoofdstuk los. Hierover direct weer contact opgenomen en weer 2 weken wachten voordat iemand (vandaag) langs zou komen om dit op te lossen. Vandaag uiteraard een email gekregen dat ze toch niet komen, voor niks een dag vrij genomen, belachelijk dat dit op de dag zelf nog gecanceld wordt. Een mail ontvangen dat ze morgen langskomen, morgen kan ik wederom niet thuisblijven, contact opgenomen, het eerstvolgende moment is dan weer over 3 (!) weken. Bizar dat er via beddenleeuw zelf gecanceld wordt en er alsnog totaal geen mogelijkheid is om dit dan naar een voor de klant geschikte dag te verplaatsen. Kleur van het bed komt totaal niet overeen met het plaatje online, het zou een ecru (bijna witte) kleur zijn maar is bruin. Hierover weinig reactie behalve dat dit de juiste kleur en dit hun interpretatie is van 'ecru' (heel vreemd dat het plaatje online dan zo'n andere kleur weergeeft). Grote gleuf in de matrastopper aangezien het een bed met opbergruimte is, ik snap waarom dit zo is gedaan maar opslag gedeelte kan ook prima open als de topper 1 geheel was zonder gleuf in het midden en dit zou 10x lekkerder liggen. Ik schaf nu zelf een extra matrastopper aan om hier weer bovenop te leggen, irritant. Als dit online aangegeven was was ik gewoon voor de gratis topper gegaan en had niet 200 euro extra uitgegeven aan een topper waar ik toch weer iets bovenop moet leggen. Ik wacht nog af om te horen of de monteur eerder kan langskomen dan 22 april.

Bed is prima: de logistiek van de levering zeer matig

Het bed is mooi en slaapt ook prima. De levering was balen. Twee keer een dag voor niks thuis gebleven, om dan in de avond te concluderen dat het bed (weer) niet komt. Was daarom blij dat ik betaalde bij levering (onder rembours), want bed wel gekregen……en topper circa 2 weken later.

Beste Edwin, bedankt voor de goede review en feedback. We ondervinden inderdaad soms problemen met de transport. Maar we zijn blij te lezen dat u tevreden bent met het bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Heel blij met de bed

Bed is heel goed,, kwaliteit is prima en mijn zoon slaapt er nu 2 maanden heerlijk op, de levering ging opzich ook prima. Ze hebben alleen iets te laat doorgegeven dat het bed een dag later zou komen maar verder was het allemaal prima en via de chat kreeg ik vriendelijk de informatie die ik vroeg.

Bedankt voor de mooie review!!

Ik heb goede ervaring met beddenleeuw. Ik heb een bed voor mijn dochter besteld. Is op de afgesproken datum en tijd geleverd.

Bedankt voor je positieve review Fatima! Hopelijk slaapt je dochter lekker op haar nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Mooi en heerlijk bed

Mooie boxspring 140 breed met veel opbergruimte aan beide zijden onder het bed Mijn zoon slaapt er heerlijk in. Snel bezorgd in 12 werkdagen ook vriendelijke bezorger alleen 1 min puntje ik moest helpen om het bed naar binnen te dragen omdat die jongen alleen was pfff en dat was een zwaar bed maar is goed gekomen. Verder zeer tevreden over alles en was helemaal compleet en dat voor een betaalbare prijs…

Beste Ilse, bedankt voor je positieve review. Momenteel is het erg druk en om onze klanten niet te lang te laten wachten worden de bezorgers soms alleen op pad gestuurd. Bedankt voor je hulp. Fijn om te lezen dat je zoon lekker slaapt in zijn nieuwe bed! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Had een vraag over de levering, deze werd via een chat snel geantwoord.. Prima bedrijf

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u het chatcontact ook als positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Blij mee

Mooi bed! Goede levering en duidelijk communicatie

Bedankt voor de mooie review!

Blij met de geleverde boxspring.

Blij met de prijs - kwaliteit verhouding. Aantal zaken die beter zouden kunnen: - meer inzicht / specifieker aflevermoment. - zitten veel dagen tussen bestelling en levering (wordt wel goed over gecommuniceerd) - kleur van bed komt niet overeen met foto’s (oud roze)… uiteindelijk wel blij mee. - aflevering door iemand die geen NL sprak wat communicatie moeilijk maakte.

Beste Roberto, bedankt voor de positieve review en feedback. Het transport is inderdaad een verbeterpunt. Door personeelstekort is het momenteel lastig om specifieker te zijn over het aflevermoment. Ook het stukje communicatie met de bezorgers is inderdaad lastig, maar ook dit komt door gebrek aan personeel dus we zijn toch blij dat ze er zijn. We wensen u veel plezier met uw bed! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Supper mooi bed

Supper mooi bed, nette leverancier supper dat het bed in elkaar werd gezet , jammer dat het papier en plastic werd achtergelaten.

Beste mevrouw Van Gooi-Kemmeren, bedankt voor de review. Het klopt inderdaad dat het afval niet afgevoerd, dit staat ook vermeld in de voorwaarden. Dit doen wij om de kosten te drukken en de prijzen laag te houden. Veel plezier van uw bed! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Kreeg net als de eerste x netjes op tijd het bed binnen en was bezorgd door een hele vriendelijke chauffeur ,ik ben dik tevreden

Beste mevrouw Andernach, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden ben over het bed en de bezorging. We wensen u veel plezier van het bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

2e keer in korte tijd een boxpring bestelld

Ik heb in een periods van een half jaar 2 maal een boxspring gekocht, eerst 4 maanden geleden voor mijzelf en oblangs voir mijn dochter. Beide keren een snelle levering. Kwaliteit en prijsverhiusing is uitstekend. Vriendelijke bezorger en kreeg op de dag van levering steeds de status van de tijd. Ikben ,eer tevreden met beddenleeuw.

Beste Dave, bedankt voor de mooie review. Fijn dat u tevreden bent. Hopelijk is uw dochter ook blij met haar nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Ik kan niks anders dan een 5 sterren review schrijven! Netjes bezorgd binnen de aangegeven periode, levering + montage beide keurig netjes!

Bedankt voor uw mooie review!

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.