Levering bed geannuleerd

Beddenleeuw heeft mij gevraagd een update te geven nav de levering van het bed. Het bed is inderdaad geleverd maar helaas nadat levering alsnog een aantal keer geannuleerd is. Ook op dat moment was het niet mogelijk om in contact te komen. Problemen kunnen er zijn maar de manier waarop hiermee omgegaan wordt vind ik ongepast. Biedt eventueel een kleine compensatie aan oid. Maar in dit geval heb ik echt te veel hinder van de leveringsproblemen gehad. Na speciaal vrij te hebben genomen voor de levering van ons bed wordt dit de dag van te voren geannuleerd. Telefonische bereikbaarheid is er niet (8x gebeld, verbinding wordt verbroken, 5 u lang pogingen in de chat gedaan zonder oplossing. Op de dag dat levering nu gepland staat kan ik niet een hele dag thuis zijn en er wordt niet meegedacht.

Hi Kirsten, Excuses voor de slechte bereikbaarheid. We doen hard ons best deze te verbeteren en zijn tegenwoordig vrijwel altijd heel goed bereikbaar per chat en per mail. Telefonisch zijn we helaas nog iets minder goed bereikbaar, maar we werken er hard aan dit ook z.s.m. op te pakken. Ik zie dat je jouw boxspring 2 maart hebt ontvangen, fijn dat dit uiteindelijk goed is gegaan. Hopelijk slaapt de boxspring wel heerlijk! Nogmaals excuses voor de bereikbaarheid, het lange wachten en de late annulering. Groetjes, Beddenleeuw

5 verlofdagen weggegooid

Bij beddenleeuw een boxspring besteld. Nu 5x een dag vrij moeten nemen en op de 'dag van levering' aan het einde van de dag horen dat de levering toch niet geleverd kan worden. Alstublieft, bestel hier niet. Telefonisch, per mail én per chat niet te bereiken. Je kunt beter gewoon op de grond gaan liggen slapen, bespaart je weer een paar 100 eu en kost je minder energie.

Hoi Daniël, Wat vervelend, onze oprechte excuses voor de vertraging en bereikbaarheid. We doen hard ons best dit z.s.m. op te pakken. Ik kan helaas niet terugvinden op basis van alleen jouw voornaam om welke order dit gaat, maar ik zou je graag verder helpen mocht er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen. Groetjes, Het team van Beddenleeuw

Duurzame en Comfortabele Aankoop.

De bestelling kwam zonder schade aan en was gemakkelijk in minder dan 20 minuten in elkaar te zetten. Het bed is zeer comfortabel; zelfs twee personen kunnen er slapen. Ik heb er een tijdje in geslapen en het is zeer stevig.De bezorger was ook erg vriendelijk.

zeer slecht

bed is geleverd met 2 kapotten motoren na lang wachten en bellen zouden ze 12 februari na 2 uur langs komen dus niet morgen maar bellen en hopen dat ze opnemen want het contacht is zeer slecht ook van de e.mails horen we niets

Hi, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat de motoren kapot waren en dat de communicatie slecht is verlopen. We doen al geruime tijd hard ons best om onze service te verbeteren en hebben de afgelopen tijd grote stappen gemaakt. Ik zie dat alles inmiddels is afgerond, klopt dat? Zo niet, stuur dan graag even een berichtje via https://www.beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/, dan help ik je graag verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Veel geduld nodig

Maken vaak valse beloften. Vier keer thuis gebleven omdat mijn bed geleverd zou worden. Zelfs de eigenaar had me beloofd na een bezoek aan de winkel dat hij echt de dag erna geleverd zou worden. Maar beloofd dingen die hij niet na kan komen. Na een heleboel geduld en 3 keer een wissel omdat er kleurverschil in het bed en matras zat uiteindelijk het juiste geleverd gekregen en dat wat we hebben is goed. Maar man wat een geduld moet je met dit bedrijf hebben.

Slechte service, product ok

Product is wel in orde en zeker niet te duur, maar de service is heel slecht. Bij de levering waren er al problemen wat tot uitstel leidde. Ik had bevestigingsmateriaal besteld maar uiteindelijk nooit gekregen. Op de mails die ik daarna heb gestuurd nooit reactie gekregen... Echt heel slecht

Prachtig bed, voor heel goede prijs

Mooi bed, overtrof de verwachting. Op tijd geleverd. Goed verpakt. Aardige bezorger.

Bestelling geplaatst en bevestiging ontvangen, 1 week later bezorgdag en tijdslot per mail ontvangen en op bezorgdag alles netjes bezorgd. Mooie boxspring en prima service!

Boven verwachting goed.

Na alle recensies te hebben gelezen waren wij zeer terughoudend. Maar de prijs voor wat ze bieden is beter dan waar dan ook. Toen ik onder rembours kon betalen de stap gezet en geen enkele spijt. Duidelijk overzicht na aankoop per mail. Daarna binnen paar weken een leverdatum. En vandaag op de leverdatum bezorgd. Bed zit al in elkaar dat was zeer eenvoudig. Kwaliteit ook zeer goed en mijn zoon slaapt al heerlijk. Alleen is het bed net iets buiten de tijdsindicatie bezorgd een belletje zou zijn zijn. Maar al met al een dikke 9 en ik zou hier zo weer een bed bestellen en ik persoonlijk beveel de beddenleeuw aan.

Goedkoop maar toch kwaliteit. Goed geleverd. Gemakkelijk in elkaar gezet.

Mooi bed snel geleverd

Mooi bed snel geleverd!

Ondanks alle slechte reviews toch de gok gewaagd! Wel besteld onder rembours.. Snelle complete levering, dochter happy! Binnenkort zelf een bed uitzoeken!

Naar de vele slechte referenties goede ervaring mooie boxspring en snelle levering

Zeeer slecht bedrijf

Op 17-11-2023 een bed gekocht en een aanbetaling gedaan in de winkel. Daarna niks meer gehoord van Beddenleeuw. Toen bericht dat ze op 22-12-2023 ons bed zouden leveren. Je raad het al, gewoon niet komen en een dag later mailen met de text u was niet thuis. weer een afspraak gemaakt voor 05-01-2024 en weer niet de afspraak nakomen. Ze liegen zonder te lachen, erg knap dat je dat als werk wil en kan doen. Naar mijn idee zijn het oplichters. Nu zeggen ze u krijgt uw geld terug, ik hoop het voor jullie klnummer 10036849

Hoi Danny, Wat een vervelende ervaring. Excuses hiervoor. Onze bezorger geeft inderdaad aan bij u langs te zijn geweest en dat u niet thuis was. Wat hier precies is gebeurd ga ik verder uitzoeken, maar in ieder geval mijn excuses als er iets fout is gegaan aan onze kant. Ik zie in ons systeem dat de aanbetaling is terugbetaald. Mocht er toch nog iets zijn dan zou ik u willen vragen om opnieuw contact met ons op te nemen, we hebben onze bereikbaarheid verbeterd en helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Bestel niet bij beddenleeuw!

Bestelling geplaatst op 12 november en meerdere voorkeursdagen opgegeven. Maar helaas lukte deze voorkeur dagen niet. Dit kan maar wel raar om te zien dat in de eerste mail staat wij streven binnen 10 werkdagen te leveren, en in de tweede mail is het 20 werkdagen. Maar goed weer hoopvol de tweede e-mail invullen om vervolgens niks te horen. Bellen heeft geen zin!!! Meerdere keren gebeld waarbij ik de laatste keer 50 minuten in de wacht heb gestaan. Met een wachtmuziek dat je nog verder opfokt gewoon. Na 20 keer het contactformulier en de online hulp in te hebben gevuld eindelijk een reactie. Met slappe excuses en een minimale compensatie voor de ruim 20 werkdagen die erover zijn gegaan eindelijk de levering gepland. Gisteren 19 december is het eindelijk zover, het bed zal komen tussen 10:26 en 14:26 uur. Om 17:00 uur nog steeds geen bed of bericht of iets. Na weer meerdere berichten te hebben gestuurd eindelijk reactie. Het bed komt binnen het uur hoor. Geen excuses of iets en niet willen meedenken naar een oplossing. Mijn vriendin die een gehele dag onnodig vrij neemt. Puur uit de angst het bed te missen. Onze dochter die al dagen niet in haar eigen bed kon slapen. Dit bedrijf is zeer klantonvriendelijk, houdt zich niet aan de afspraken, is niet te bereiken en een halve ster is eigenlijk al teveel voor mij.

Hi Stephen, Een late reactie op jouw review, maar ik wilde toch nog even reageren. Inmiddels hebben we onze bereikbaarheid verbeterd en kun je ook zien aan de afname in negatieve reviews dat de bezorging een stuk beter gaat. Mijn excuses voor de hele situatie, van de bereikbaarheid tot de vertraagde levering en ook de eerdere communicatie. Helaas kunnen we door de lage prijzen geen enorme compensatie bieden als er iets fout gaat. We doen ons best om onze systemen en ons team te versterken en werken hard om onze klantvriendelijkheid te verbeteren zonder dat dit ten koste gaat van de prijs-kwaliteit verhouding van onze producten. Hopelijk heb je inmiddels elders een goede oplossing gevonden. Mochten we toch nog iets kunnen betekenen voor je, probeer dan toch gerust eens contact op te nemen met ons (op werkdagen tussen 09.00 en 16.00 uur). We hebben de capaciteit op de klantenservice verhoogd, de chat weer aangezet en zijn bijna klaar met de verhuizing waardoor we je beter te woord kunnen staan dan eind vorig jaar. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Wel een mail met tijdsvak, geen bed!

Ordernummer: 10039538 12 december een bed besteld, gisterochtend een mail gehad met daarin een tijdslot. Tussen 13.29 en 17.29 zou het bed vandaag op 19 december geleverd gaan worden. Ik ben de hele dag thuisgebleven en mijn kinderen van 6 en 7 voor het eerst alleen van school naar huis laten lopen omdat ik bang was de chauffeur/bezorger te missen. Om 16.30 begonnen de zorgen en wilde ik Beddenleeuw bellen, helaas kreeg ik niemand aan de telefoon. Via de chat op de site krijg ik ook geen antwoord en ik heb vanavond maar twee mails gestuurd. Ik heb dus geen bed (had mijn oude bed vanmiddag al uit elkaar gehaald en naar de schuur gebracht gezien ik er vanuit ging vanavond in ons nieuwe bed te slapen (nu moet ik dus langs een van de kinderen slapen))! Op de site staat ook dat de showroom tijdelijk gesloten is wegens een verbouwing, terwijl erboven staat verhuizing, dus wat is het nou? Ik kan dus ook niet even naar Zaltbommel. Ik hoop dat dit zsm wordt opgelost.

Hi Sabria, Sorry voor de late reactie, maar ik wilde toch nog even wat van ons laten horen hier. Ik zie in ons systeem dat jouw bestelling succesvol is geleverd op 19 december. Excuses dat de bezorging later is. We leveren helaas uit tot later op de avond terwijl onze klantenservice dan niet meer altijd bereikbaar is, we werken hard om dit te verbeteren. Het klopt inderdaad dat onze oude showroom gesloten is i.v.m. een verhuizing. Op onze nieuwe locatie zijn we eerst groots aan het verbouwen, vandaar de verwarring wat betreft de verhuizing / verbouwing. We gaan verhuizen naar een pand iets verderop waar we hopelijk eind januari / begin februari klaar zijn om iedereen weer te ontvangen. Mocht er toch nog iets zijn waarbij we je kunnen helpen, neem dan graag nog even contact op, dan helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Onbereikbaar spook bedrijf

Boxspring besteld en betaald op 1 december. 19 dagen later ingepland voor levering, tijdsblok van 4 uur wordt er aangegeven en niet kunnen leveren. Direct gebeld met de klantenservice, onbereikbaar via de chat en telefonisch. Ik ga juridische stappen ondernemen, want ik laat me niet bestelen Beddenleeuw! Bestel hier niet mensen!

Hi Angelique, Wat vervelend dat de levering niet goed is gegaan en excuses voor de late reactie. Tijdens de vakantieperiode hebben we hier op KiyOh wat achterstand opgelopen met reageren. Ik kan je verzekeren dat we iedere bestelling uitleveren. Het gebeurt helaas nog te vaak dat de eerste levering niet doorgaat, vaak door een tekort aan bezorgers door afwezigheid. We doen ons best om dit steeds verder te verminderen. Mocht de levering niet lukken, dan krijgt de klant altijd zijn/haar geld terug van ons als we niet samen tot een oplossing kunnen komen voor een nalevering. Je krijgt na het bestellen overigens ook een bestelbevestiging en een mail met een unieke link waarmee je jouw bestelling kunt annuleren (de terugbetaling wordt dan automatisch in gang gezet). Ik kan helaas niet precies zien om welke order het gaat, hiervoor heb ik een ordernummer nodig. Maar mocht je nog hulp nodig hebben, neem dan graag even contact op via bijvoorbeeld de live chat. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Slaap nu een half jaar op mijn boxspring ben heel blij er bij kan hem alleen maar aanbevelen

Geen contact!!

Wij hebben een compleet bed besteld én betaald op 17/11. Ook voorkeursdatums doorgegeven (die nu al verlopen zijn) en nog altijd geen bed en geen levering gepland! Ook geen reactie emails! Verschrikkelijke klantenservice! Waar is ons bed en wanneer komt hij?!!

Incompleet levering en geen gehoor

We hebben weken terug compleet bed besteld. Bij bezorging hebben ze geen hoofdbord geleverd. Ik heb ze heel vaak telefonisch proberen te bereiken maar krijg niemand te pakken na zelfs uur in de wacht te hebben gestaan en via online chat via hun website zijn ze ook niet bereikbaar. Vervolgens email gestuurd, hierop hebben ze een week later op gereageerd en aangegeven dat de hoofdbord op 11 december geleverd zou worden. Helaas tot op heden geen bericht meer van terug gezien en zeker ook geen hoofdbord. Ik heb ze email gestuurd en weer gebeld maar tot op heden nog geen reactie. Hoe nu verder?

Uurtje later dan gepland, maar netjes geleverd

Gezien de reviews wat angstig wat levering betreft, en ook meteen gebeld toen het tijdslot was verlopen. Na een half uur in de wacht gestaan, keurig telefonisch te woord gestaan, met de bevestiging dat de chauffeur onderweg was met mijn bed. En uurtje na het verstrijken van het tijdslot, stond de chauffeur daadwerkelijk voor de deur. Van bestellen tot levering heeft trouwens 12 dagen geduurd.

Dag Richard, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is inderdaad druk waardoor het soms wat langer kan duren voordat je telefonisch geholpen kan worden. Daarnaast doet onze chauffeur zijn uiterste bed zich te houden aan de tijdsslots, maar dat lukt helaas niet altijd. We doen ons best om de communicatie over de voortgang van de chauffeurs te verbeteren om zo klanten zoals jij tijdig op de hoogte te houden. Hopelijk ligt jouw nieuwe boxspring wel heerlijk en kan je er nog jaren van genieten. Mocht er toch nog iets zijn dan helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

slechte ervaring

Meer dan 100 keer gebeld maar toch neemt niemand ook reageren ze voor weken niet als je ze mailt. Ook word de bestelling niet compleet geleverd en worden de verkeerde artikelen geleverd.

Beste Ali, Allereerst excuses voor de bereikbaarheid. We zijn inmiddels een stuk beter bereikbaar en vanaf januari is het team weer compleet. Ik zie dat je al een lange tijd terug een order hebt geplaatst bij ons. Mocht je hier een klacht over hebben, zou je deze dan willen delen via https://www.beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/? Vergeet dan niet jouw ordernummer te vermelden. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Prima bed, op tijd bezorgd !!

Ik kan mij niet vinden in alle klachten en reacties. Alles compleet afgeleverd op de afgesproken dag. Prima bed, ligt heerlijk!!

Beste Boukje, Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Fijn dat je jouw positieve ervaring ook met ons deelt! Wij wensen je heel veel slaapplezier toe en helpen je graag verder als je in de toekomst nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Geen levering

Onlangs een bed besteld en betaald bij Beddenleeuw. Het bed zou 28 november worden geleverd. Helaas.. geen bed! Sindsdien proberen we contact te krijgen, maar er wordt niet gereageerd op mails (welk mailadres je ook probeert) en ook is het onmogelijk telefonisch contact te krijgen. Hierdoor ligt onze zoon sinds de 27ste al op een dun matrasje op de grond te slapen. Beddenleeuw graag contact betreffende ordernummer 10036385. Het zou jullie sieren als het bed toch nog geleverd zou worden of dat jullie zorgen dat het geld teruggestort worden zodat we met spoed op zoek kunnen gaan naar een ander bed voor onze zoon.

Beste Fenny, Wat vervelend. Excuses voor de mislukte levering en de bereikbaarheid. Ik zie dat je de order hebt geannuleerd, maar ik wilde toch nog even onze excuses aanbieden voor de situatie. We doen hard ons best om van onze fouten te leren en dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Bestelling niet volledig geleverd

Bestelling 10037314 Tot op heden heb ik het beddengoed nog steeds niet ontvangen. Dit is een bestelling van 21 november. Ik heb een mail gekregen dat mijn bestelling is afgerond maar ik heb mijn beddengoed waar ik voor betaald heb niet ontvangen. Kan u mij dit alsnog bezorgen?

Beste Aziza, Wat vervelend dat de topper niet goed is geleverd. De afgelopen weken liepen we er tegenaan dat bij een aantal producten de topper ontbrak op de pakbon. Een technisch foutje wat we inmiddels hebben opgelost. Hopelijk is inmiddels alles naar wens en slaapt jouw nieuwe boxspring wel heerlijk. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan zijn we sinds kort al een stuk beter bereikbaar en per januari is ons team weer compleet. Veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.