Super snelle levering

Laadpaal stekker op een zondag bestel maar dinsdag al binnen. Zeer blij met deze super snelle levering!

alles is goed verlopen

positief

Geweldig snelle levering

Als beginnende PHEV rijder heb ik een stekker voor onderweg gekocht. Het was een super snelle levering! 16.45 besteld en echt de volgende dag in huis. Helemaal blij en hij werkt perfect.

Prima te woord gestaan, snel geleverd, goede informatievoorziening

Per telefoon prima advies gekregen van iemand die duidelijk begrijpt wat hij verkoopt. Zelfde dag nog besteld en de volgende dag geleverd. Documentatie voor lader en app al vooraf per mail ontvangen. Kortom prettige en professionele ervaring.

Slechte levering

Kabel is goed maar levering is slecht Ik was thuis de postnl geeft ons niet aangebeld en mijn packet was direct naar de afhaalpunt.

Geachte klant, We betreuren het ten zeerste dat uw pakket niet correct is afgeleverd. Het is belangrijk om te benadrukken dat wij, net als elke andere webshop, afhankelijk zijn van bezorgingsdiensten zoals PostNL, DHL, enzovoort. Onze verantwoordelijkheid als webshop beperkt zich tot het zorgen dat de pakketten op tijd en in goede staat ons magazijn verlaten en aan de bezorgingsdienst worden overgedragen. Wanneer de bezorgingsdienst echter tekortschiet in hun dienstverlening, kunnen wij niets meer doen dan een klacht indienen bij de desbetreffende bezorgingsdienst. Daarom betreuren we ook de negatieve beoordeling die we hebben ontvangen, aangezien deze kwestie buiten onze controle valt en eigenlijk betrekking heeft op de bezorgingsdienst. We zullen een klacht indienen bij PostNL over deze kwestie. Onze excuses voor het ongemak en nog fijne dag toegewenst. Daryll EV Plug Europa

Snelle levering, goed product

Goed product, duidelijke site en vergelijkingen. De levering was heel snel en netjes.

Snel en correct

De bestelling werd snel en correct bezorgd. De gegevens als gegeven op de site zijn accuraat en voldoende.

Snelle levering voor een goede prijs

Zeer snelle levering met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Snel

Snel en vakkundig geleverd

Supersnelle levering

‘S avonds om 22.00u besteld, volgende dag om 13.00u ontvangen.

Bestelling gedaan en was de volgende dag in huis.

Bestelling zeer op tijd en correct uitgevoerd

Zeer prettige manier van zaken doe, ook m.b.t. tot retourneren.

Zeker een aanrader. Dag na bestelling meteen geleverd. Tip top in orde.

Degelijk spul

Alles werkt en prijs valt enorm mee. Bij mijn officiële dealer was ik het dubbele kwijt

Vandaag besteld morgen thuis Beste prijzen en heel groot assortiment!!! Gewoon top

Materiaal super en verzending TOP

Heb een eerste bestelling geplaatst en die is super afgehandeld zoals beschreven op de site. En verzending 100 %

snelle levering laadkabel

Prima snelle service

In één woord: Geweldig

Omdat ik twijfelde over de te bestellen type lader werd mij de minst dure geadviseerd omdat deze voor mij voldoende was.

Besen laadstation werkt uitstekend

Snelle levering en na een relatief eenvoudige installatie werkt het apparaat volledig naar verwachting.

Perfecte garantie en service

Het verlengsnoer voldeed 8 maanden prima voor het opladen van mijn eUp. Maar toen ging de buitenmantel bij de stekker stuk. Mailtje gestuurd met foto. 2 dagen later had ik een nieuw snoer thuisbezorgd zonder enige kosten. Plus een mailtje met excuus dat het eerste verlengsnoer in een lichting zqt waar de aanhechting niet helemaal goed was. Petje af voor de snelle en keurige reactie!

Prima webshop, duidelijke informatie, snel afgehandeld. Inmiddels is de kabel al enkele keren gebruikt. Top geregeld.

zeer service gericht

Telefonisch een prima advies gehad bij het bepalen van de juiste, passende laadpaal. En snelle levering!

Goed Service

Easy to use website Fast delivery

snel en goed

Laadkabel de volgende dag al geleverd. Track and trace ook prima.

Schiedamsesingel 201 3012 BC Rotterdam

Over EV Plug Europa

EV Plug Europa levert laadapparatuur voor uw elektrische auto. De EV laadapparatuur is van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs. Ons assortiment bestaat uit laadkabels, mobiele thuisladers, laadpalen en toebehoren voor uw elektrische auto. Heeft u een vraag of een opmerking, schroom dan niet om contact op te nemen. Service staat bij ons op de eerste plaats is gewaarborgd door een goed kwaliteitsproces. Indien u vragen heeft staat ons team klaar om u te woord te staan.