geweldig

besteld en correct geleverd

super snelle levering en keurig ingepakt

perfect

Mooie vormgeving, voordelig geprijst

Ik heb de Besen type II, 3 fasen, 11kW met app zelf geïnstalleerd. De elektricien had mijn meterkast aangepast en Essent had 3 fasen aangesloten. Ik vind de Besen een mooie vormgeving hebben. Voordelig geprijsd. Lang 6 meter kabel en de app functie is ook fijn. Ophangen ging eenvoudig. Wel heb ik tussen de box en de wandplaat een rubber mat geplaatst, anders zit er speling tussen. Verder heel tevreden !

top bedrijf

vanuit een goeie/duidelijke website besteld zeer snel geleverd

Super snelle levering.

Volgende dag geleverd

Hoge kwaliteit kabel. Waterdicht, extra lang en goedkoper dan andere aanbieders.

Telefonisch bereik waardeloos!

Levering snel en goed Heb 3 keer getracht te bellen vrij lang in de wacht Na een aan tal minuten krijg ik steeds de melding dat er momenteel Geen medewerker beschikbaar is en de verbinding wordt nu verbroken!!!! Dit is niet klantvriendelijk!!!

Fijne ervaring

Fijne webshop met een uitgebreidassortiment. Nadat de omhulsel van mijn verlengkabel binnen 2 maanden begon los te laten, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Bleek dat het om een slechte batch ging en is er direct kosteloos een nieuwe opgestuurd. Top service!

Veel teveel beloofd, te weinig geleverd

Ik zou een laadpaal krijgen die ik in kon regelen, en nog belangrijker, waarmee ik mijn auto op kon laden. Voorlopig laadt het ding niks, en het is één grote zwarte doos, want ik kan niks zelf regelen aan die laadpaal. En de leverancier komt over een week weer eens kijken wat eraan te doen is. Je zult er maar afhankelijk van zijn....

Zeer snelle levering en netjes verpakt

Telefonische hulp bij installatie werkte prima

to jest to

Wszystko tak jak należy

Vlot geleverd prima kwaliteit

Levering volgens verwachting

Goede prijs, prima spullen, supersnel geleverd

De titel zegt alles, op drie fronten veel beter of net zo goed als concurrentie

Zeer tevreden, scherpe prijs, en de laadkabel de volgende dag al in huis

Snelle levering, duidelijke website.

Na een simpele keuze op een duidelijke websïte, heb ik de bestelde lader zeer snek ontvangen.

TOP

SNELE LEVERING

Degelijke spiraallaadkabel

Minpuntje is wel dat de kabel nogal dik/robuust is, wat hem minder handzaam maakt.

Goede, snelle levering en goede kwaliteit

Betreft een mobiele thuislader

prima; snelle en goede levering

Prima product

Snel correct prima

Schiedamsesingel 201 b

3012 BC Rotterdam

Over EV Plug Europa

EV Plug Europa levert laadapparatuur voor uw elektrische auto. De EV laadapparatuur is van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs. Ons assortiment bestaat uit laadkabels, mobiele thuisladers, laadpalen en toebehoren voor uw elektrische auto. Heeft u een vraag of een opmerking, schroom dan niet om contact op te nemen. Service staat bij ons op de eerste plaats is gewaarborgd door een goed kwaliteitsproces. Indien u vragen heeft staat ons team klaar om u te woord te staan.