Niet bestellen

Niets bestellen! Het wordt niet geleverd en geen antwoord op de mail! 13/9 besteld: betaald! En 20/9 nog niets binnen en geen antwoord op 4 tal mails. Wat is hier aan de hand? Oplichting??

Product betaald, niet geleverd

Ook ik heb een kledingstuk besteld en betaald maar niets gekregen. Ik kan ook geen kontakt meer krijgen. De fysieke winkel is gesloten en ik vermoed dat de webwinkel nu ook niet meer bestaat.

Product niet geleverd, geen contact

Op 30 augustus heb ik een bestelling geplaatst, dezelfde dag kreeg ik een bevestiging dat mijn order klaargemaakt zou worden. Ik zou nog op de hoogte gebracht worden van de verzendstatus. Tot zover prima in orde. Na een aantal dagen had ik nog steeds geen verzendbericht met Track&Trace ontvangen. Ik mailde op 3 september met een vriendelijk verzoek of ze mij op de hoogte zouden kunnen stellen van de status. Geen reactie. Op 6 september heb ik nog eens gemaild waar mijn order bleef. Ik gaf aan dat ik anders mijn bestelling wel wilde annuleren (want ik kan het product ook net zo goed ergens anders kopen). Geen reactie. Op 7 september stuur ik een verzoek om binnen 24 uur te reageren, wederom (zoals verwacht) geen reactie. Hoe moeilijk kan het zijn om een update te geven over een order? Ik heb notabene betaald, mijn product is nooit binnen gekomen en ik krijg geen respons. Als het product -per ongeluk- niet meer voorradig blijkt te zijn dan zou ik daar nog begrip voor hebben. Maar het feit dat ik niet op de hoogte wordt gebracht van de status van mijn order terwijl ik wel betaald heb vind ik niet netjes. Ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg, maar 1 ding is zeker, bij deze webshop ga ik nooit meer bestellen.

Awesome!

Fijne en snelle service. Was een probleempje met de betaling en werd gelijk en gemakkelijk opgelost. Fijne website en zeker aan te raden. Thanks voor de service Marcia!

Super goede service, het pakketje werd de volgende dag persoonlijk bezorgd door de eigenaar!

Super fijn!

Topservice!

Ons lievelingsjurkje nog gevonden bij deze prachtige shop. Contact gehad via de mail, en een snelle en vriendelijke reactie. Dezelfde dag nog verzonden, fijn!

Zeer geslaagd.

Leuke duurzame merken. Snelle reactie met een Goed maatadvies.

Fantastische webwinkel met super service

Super leuke webwinkel met prachtige kleding. Meerdere bestellingen inmiddels gedaan. Altijd snelle levering. Als er iets is word er op een geweldige manier naar een oplossing gezocht.

Mooie website snelle levering

Très bonne communication! Très sympathique et efficace! Je recommande a 100%.

Dit is een prachtige winkel met kleding van deze tijd, waar ik uitstekend geadviseerd word!

Ik word enthousiast ontvangen in een lichte en rustig ogende winkel. Het advies van de eigenaresse zorgt ervoor dat ik met andere ogen naar het aanbod aan de rekken ga kijken. De gekozen kleding moet bij het kind passen en daar hebben ze bij Maneki Neko echt verstand van. Mijn zoon van 12 'woont' in zijn trui van LilBoo en ik kom er zeker terug om iets nieuws voor hem uit te zoeken!

Goede service en mooi assortiment!

Levering was super snel en personeel heel vriendelijk!

Super leuke winkel, eindelijk eens wat anders!

Het heeft lang geduurd, maar eindelijk een winkel in Heemstede met mooie, draagbare, originele kinderkleding. Je wordt er fijn geholpen en vooral niet te opdringerig.

Goed!

Mijn ervaring is goed. Snelle service na bestelling is geplaatst. Wordt goed op de hoogte gehouden als je pakket is verstuurd. Ook in de winkel vriendelijke en goede service.

Erg tevreden

Bestelling snel geleverd en pluspuntje: gratis verzending vanaf € 25. Erg tevreden!

Goed geslaagd!

Met de eigenzinnige en hippe collectie bij Maneki Neko wordt duurzaam kleden verantwoord stijlvol.

Heerlijke winkel met een assortiment waar je als moeder heel erg hebberig van wordt

Bij Maneki Neko loop je niet naar buiten zonder iets te hebben gekocht voor je kids! Soms zelfs jammer dat ze dingen niet in mijn eigen maat hebben 😁. Eigenaresse Marcia is super, heeft smaak en snapt het!

Gewoon goed. Retourafhandeling verliep vlotjes. Binnen enkele dagen stond het bedrag op mijn rekening.

Hele fijne kinderwinkel met super service!

Meneki Neko was voor mij echt een ontdekking, kochten in Amsterdam altijd kleren bij Big en Belg voor onze kinderen, en was zo blij toen ik ontdekte dat er een nog fijnere winkel in Heemstede bleek te zijn. Hele mooie duurzame merken, leuke cadeautjes, echt een aanrader!

Duurzaam en anders

Hier vind ik net even wat anders dan de gebruikelijke webshops. Mooie kleding voor mn dochter van 9, fijn dat het duurzaam is. Het zit lekker en staat zo leuk. Heel blij mee, eigenaresse heeft goed op afstand met de maat geholpen..

Prachtige winkel met mooie merken!

Mooie unieke en duurzame merken. Service is goed, eigenaresse heeft echt veel verstand van kleding. Kinderen kunnen lekker klimmen op de klimmuur 👍

Prachtige duurzame collectie

Prachtige merken en allemaal duurzaam. Goed geadviseerd bij een maat vraagje en dezelfde dag verzonden. Hele goede ervaring!

Plezierig contact en vooral heel snel!

Mooie uitgebreide webshop met ander aanbod dan de gemiddelde webshop!

Fan!

Ik heb al een aantal keer besteld bij Maneki Neko en ik ben telkens heel tevreden van de snelle service, de nette verpakking en de leuke merken die ze aanbieden. Grote fan :-)

Leuke winkel, leuke webshop, snelle levering

Over Maneki Neko Kids

Welkom bij Maneki Neko! Tijdloze basics van Mingo gecombineerd met urban items van Main Story, een toffe spijkerbroek van I Dig Denim met een hippe top van Tinycottons of Long Live the Queen? Bij ons vind je het allemaal! Maar ook voor maatadvies voor die slanke den of Hollandse glorie kan je ons altijd contacten, we helpen je graag verder!