Super leuke winkel, eindelijk eens wat anders!

Het heeft lang geduurd, maar eindelijk een winkel in Heemstede met mooie, draagbare, originele kinderkleding. Je wordt er fijn geholpen en vooral niet te opdringerig.

Goed!

Mijn ervaring is goed. Snelle service na bestelling is geplaatst. Wordt goed op de hoogte gehouden als je pakket is verstuurd. Ook in de winkel vriendelijke en goede service.

Erg tevreden

Bestelling snel geleverd en pluspuntje: gratis verzending vanaf ‚ā¨ 25. Erg tevreden!

Goed geslaagd!

Met de eigenzinnige en hippe collectie bij Maneki Neko wordt duurzaam kleden verantwoord stijlvol.

Heerlijke winkel met een assortiment waar je als moeder heel erg hebberig van wordt

Bij Maneki Neko loop je niet naar buiten zonder iets te hebben gekocht voor je kids! Soms zelfs jammer dat ze dingen niet in mijn eigen maat hebben ūüėĀ. Eigenaresse Marcia is super, heeft smaak en snapt het!

Gewoon goed. Retourafhandeling verliep vlotjes. Binnen enkele dagen stond het bedrag op mijn rekening.

Hele fijne kinderwinkel met super service!

Meneki Neko was voor mij echt een ontdekking, kochten in Amsterdam altijd kleren bij Big en Belg voor onze kinderen, en was zo blij toen ik ontdekte dat er een nog fijnere winkel in Heemstede bleek te zijn. Hele mooie duurzame merken, leuke cadeautjes, echt een aanrader!

Duurzaam en anders

Hier vind ik net even wat anders dan de gebruikelijke webshops. Mooie kleding voor mn dochter van 9, fijn dat het duurzaam is. Het zit lekker en staat zo leuk. Heel blij mee, eigenaresse heeft goed op afstand met de maat geholpen..

Prachtige winkel met mooie merken!

Mooie unieke en duurzame merken. Service is goed, eigenaresse heeft echt veel verstand van kleding. Kinderen kunnen lekker klimmen op de klimmuur ūüĎć

Prachtige duurzame collectie

Prachtige merken en allemaal duurzaam. Goed geadviseerd bij een maat vraagje en dezelfde dag verzonden. Hele goede ervaring!

Plezierig contact en vooral heel snel!

Mooie uitgebreide webshop met ander aanbod dan de gemiddelde webshop!

Fan!

Ik heb al een aantal keer besteld bij Maneki Neko en ik ben telkens heel tevreden van de snelle service, de nette verpakking en de leuke merken die ze aanbieden. Grote fan :-)

Leuke winkel, leuke webshop, snelle levering

Volgens verwachting!

Mooie merken met een prima prijs kwaliteit verhouding. Mooi verpakt met persoonlijk gelukskatje (maneki neko). Aanwinst voor onlineshoppers.

Super service en leuke items!

Reageert snel Wil items opmeten Vriendelijk Leuke collectie

Leuke merken en snel in huis.

Heerlijke shoppen voor mijn zoontje. Stoere jongens kleding, leuke uniek merken en duurzaam. Wat wil je nog meer? Pakketje binnen 2 dagen in huis.

Super!!

Snelle reactie op je antwoord en goed advies

Winkelplezier voor alle gezinsleden van klein tot groot

Terwijl de kinderen al spelend hun nieuwe kleding passen genieten wij (groot)ouders van een relaxte sfeervolle ambiance. Keuze uit mooie merken

Super service en mooie kleding voor kinderen

Alleen maar mooi

Met 3 stoere dochters kan ik alle kanten op hier. Superkwaliteit, prachtige tijdloze stijl een waar voor je geld. Duurzaam

Een winkel vol leuke merken

Een hele leuke winkel, vol met merken die ik normaal online zou kopen. Erg fijn om ze te zien, de kleuren goed te bekijken en de stof te voelen. Ik werd erg vriendelijk geholpen. Het is wel behoorlijk prijzig allemaal, dat komt er wel bij kijken... Ik ga ook nog eens op de website snuffelen, een handige plek waar alle leuke merken bij elkaar staan.

Fijne winkel met duurzaam geproduceerde items en een deskundige eigenare

Duurzame kleding kan dus ook voor kinderen! Allemaal net iets andere styles, niet de grote massa. Fijn shoppen zo!

Mooi assortiment, super goede en snelle service en een mega leuke eigenaar!

Super goed advies gekregen uit een heel leuk assortiment van merken. Fijn contact en snelle levering!

Over Maneki Neko Kids

Wij zijn jouw nieuwe kinderkleding winkel. Bij ons vind je duurzame, unieke en hippe kinderkleding voor jongens en meiden. Bij Manekineko-kids.nl koop je ze gemakkelijk online of in de winkel. Dé kinderkledingwinkel voor Amsterdam, Haarlem, Hoofddorp en omstreken. Tijdloze basics van Phil & Phae gecombineerd met de iconische prints van Mini Rodini? Een toffe spijkerbroek van I Dig Denim met een hippe top van Bobo Choses of Long Live the Queen? Bij ons vind je het allemaal! Maar ook voor maatadvies voor die slanke den of Hollandse glorie kan je ons altijd contacten, we helpen je graag verder!