Volgens verwachting!

Mooie merken met een prima prijs kwaliteit verhouding. Mooi verpakt met persoonlijk gelukskatje (maneki neko). Aanwinst voor onlineshoppers.

Super service en leuke items!

Reageert snel Wil items opmeten Vriendelijk Leuke collectie

Leuke merken en snel in huis.

Heerlijke shoppen voor mijn zoontje. Stoere jongens kleding, leuke uniek merken en duurzaam. Wat wil je nog meer? Pakketje binnen 2 dagen in huis.

Super!!

Snelle reactie op je antwoord en goed advies

Winkelplezier voor alle gezinsleden van klein tot groot

Terwijl de kinderen al spelend hun nieuwe kleding passen genieten wij (groot)ouders van een relaxte sfeervolle ambiance. Keuze uit mooie merken

Super service en mooie kleding voor kinderen

Alleen maar mooi

Met 3 stoere dochters kan ik alle kanten op hier. Superkwaliteit, prachtige tijdloze stijl een waar voor je geld. Duurzaam

Een winkel vol leuke merken

Een hele leuke winkel, vol met merken die ik normaal online zou kopen. Erg fijn om ze te zien, de kleuren goed te bekijken en de stof te voelen. Ik werd erg vriendelijk geholpen. Het is wel behoorlijk prijzig allemaal, dat komt er wel bij kijken... Ik ga ook nog eens op de website snuffelen, een handige plek waar alle leuke merken bij elkaar staan.

Fijne winkel met duurzaam geproduceerde items en een deskundige eigenare

Duurzame kleding kan dus ook voor kinderen! Allemaal net iets andere styles, niet de grote massa. Fijn shoppen zo!

Mooi assortiment, super goede en snelle service en een mega leuke eigenaar!

Super goed advies gekregen uit een heel leuk assortiment van merken. Fijn contact en snelle levering!

Over Maneki Neko Kids

Welkom bij Maneki Neko! Tijdloze basics van Mingo gecombineerd met urban items van Main Story, een toffe spijkerbroek van I Dig Denim met een hippe top van Tinycottons of Long Live the Queen? Bij ons vind je het allemaal! Maar ook voor maatadvies voor die slanke den of Hollandse glorie kan je ons altijd contacten, we helpen je graag verder!