Goede service!

Fijne service en snelle levering van de lamp die ik zo graag wilde maar nergens te verkrijgen meer was! Zeer tevreden over het chat contact en de snelle levering van de lamp (binnen 1 dag!)

Goede afhandeling

De Wanttafel was beschadig jammer, terug gestuurd en netjes hebben ze het bedrag teruggestort.

Alles netjes volgens afspraak

Bank sneller gekregen dan verwacht. Heel blij mee en netjes thuis bezorgd en gemonteerd.

Geen ervaring

Ik heb een aantal weken iets besteld bij jullie maar dit artikel nog niet ontvangen vanwege de levertijd. Ik kan jullie dus nog niet beoordelen Na levering kan ik dit dus pas beoordelen

Heb nog geen ervaringen

Beste Troubadour, Ik heb een kast besteld. Deze is nog niet geleverd. Deze zou volgens de website geleverd worden na 2 dagen. Ik kreeg een mail van Troubadour dat dat niet klopte. Ze vertelde mij dat het 10/14 weken ging duren. Dus hoop dat dat ook gaat gebeuren. Vandaar de lage score omdat ik niet weet of dit ook gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Arja Hollemans

Leuke webshop en snelle levering

Fantastisch geholpen door Ellen. Super

2x geweest en niks gekocht maar wel leuk geadviseerd. De 3e keer een bank gekocht en eethoekstoelen . Een gezellige middag gehad bij de troubadour en ze helpen enorm. Een aanrader.

Een hele fijne stoel gekocht. Super blij mee. Ook snel en goed geleverd.

Wat een service!! Top

De service, de ontvangst en natuurlijk de prachtige meubels.

Keurige aflevering

Snelle aflevering

Keurig geholpen

Luisterd oor. Meedenkend. Bieden (andere) mogelijkheden aan. Geduldig. Ruimte geven om er over na te denken. Service uitstekend. Wij zijn bezoekers/kopers van het eerste uur. Wij komen met enige regelmaat terug en wij gaan nooit met lege handen naar huis. Onze aankopen zijn van toegevoegde waarde voor comfortabel, sfeer en van je huis een thuis te maken.

Na een klacht over een eerder gekochte bank, is deze klacht uitermate goed opgelost.

Niks op aan te merken prima product, prima communicatie, prima levering.

Niks op aan te merken prima product, prima communicatie, prima levering. Mooie assortiment.

Klantgericht

Bij binnenkomst meteen oogcontact. Meteen helder dat we eerst rond wilden kijken. Even later bij vragen waar de voorraad ligt meteen de goede kant op gestuurd en verder met rust gelaten zodat ik een keuze kon maken. Ook het betalen ging makkelijk en snel.

Ik ken jullie alleen van de woonbladen en internet, maar ik ben zeer te spreken over het aanbod.

Ik heb inmiddels het rek Tapered bij jullie in bestelling en ik ben zeker van plan jullie woonwinkel een keer te bezoeken, want op de site ziet het er allemaal erg leuk en gevarieerd uit.

Heel goed geholpen in de winkel. Mooie spullen voor een betaalbare prijs.

Alles netjes bezorgd op tijd mooie spullen super blij mee

Over De Troubadour Interieurs

De Troubadour Interieurs is meer dan 20 jaar geleden begonnen. In de loop der jaren is de meubelzaak enorm gegroeid en inmiddels is De Troubadour Interieurs een bekend begrip in de woonbranche. Het eerste pand is uitgebreid met een tweede verdieping én er is een tweede winkel geopend, genaamd store 2. Beide winkels vind je op loopafstand van elkaar in Amstelveen, onder de rook van Amsterdam. Met een showroom van ruim 5000 m2 biedt De Troubadour Interieurs een compleet assortiment aan meubels. Bij De Troubadour Interieurs helpen we je graag met het creëren van een warm, sfeervol en uitnodigend interieur. Ons aanbod is ruim en uiteenlopend, waardoor je voor de complete inrichting van je huis bij ons terecht kunt. Het uitgebreide assortiment in combinatie met deskundig advies maakt De Troubadour Interieurs een unieke en prettige meubelzaak. Ons ervaren team staat zes dagen per week klaar om je te helpen.