Fijn product.

Sinds ik dit gebruik, heb ik echt veel minder last van mijn spieren en rusteloze benen.

Probiotica wat zeer goed werkt

Vele jaren last gehad van terugkerende infecties van met name de luchtwegen/neusholtes. Gebruik nu al bijna een jaar de probiotica van Nutribites en moet zeggen dat het geweldig werkt. Ben zeer tevreden en zal het blijven gebruiken. Heb nog maar 1 keer een infectie gehad. Dus zeer aan te bevelen!

Het was weer super

Snel en correct

Snelle bestelling, kwalitatieve verpakking, uitstekend product

Bestelling keurig verpakt en snel verzonden. De inhoud en samenstelling van de stoffen bevalt goed. De capsules bevatten wetenschappelijk bestudeerde stammen. L glutamine is goed voor het darmherstel. Ik vermoed dat ik een lekkende darm heb en hierdoor o.a voedselallergieen ervaar. Na 3 maanden gebruik van probiotica ogen deze minder te worden. De eerste dagen na start schommelingen in mijn darmkanaal, na een paar dagen meer rust en stabielere stoelgang.

Supersnelle service

Vandaag bestelt is morgen in huis. Snelle service en zeer tevreden over de producten.

Hoi Els, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze snelle service en producten. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede uitleg, snelle levering

Omdat ik een vraag had, deze eerst gesteld. Daar kreeg ik snel en duidelijk antwoord op. Na deze uitleg mijn bestelling gedaan en deze werd snel geleverd. Mailcontact was vriendelijk en kreeg zelfs een tip qua vitamines die zij niet in het assortiment hadden om die bij een andere site te bestellen.

Hoi Esther, Bedankt voor je mooie review. Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en dat wij jou goed & snel hebben kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling en een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Snel, goed en top producten!

Bestel hier nu steeds omdat Nutribites snel levert en nog beter gewoon hele goede producten heeft.

Hoi Tim, Bedankt voor je review. Fijn dat je bestelling snel en goed is geleverd en je tevreden bent over onze producten. We zien je graag weer terug! Fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Heel tevreden

Kwalitatief goede en zuivere producten. Heldere uitleg. Merk straalt vertrouwen en transparantie uit. Voelt goed.

Goed product

Fijne service en snelle levering.

Hoi Frans, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden ben over onze goede producten en service en je bestelling snel is geleverd! Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Altijd keurig en snel geleverd

Goede ervaringen

Hoi Arend, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je goede ervaringen hebt bij ons en tevreden bent met onze service en snelle levering. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Gezonde vitamine

Ik bestel altijd magnesium en calcium met hoge waarden,top

Hoi Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Top dat je supplementen goed bevallen! Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Dik tevreden

Hoi Anja, Bedankt voor je bestelling en de review. Goed om te lezen dat je dik tevreden bent! Fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Zondag besteld dinsdag in huis lekker snel goed verpakt heb frambozen smaakt goed niet te zoet.

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je bestelling en de beoordeling. Wat fijn dat de Collageen Framboos je goed smaakt en de bestelling snel in huis was! Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Heb al een paar keer een bestelling geplaatst en is altijd naar tevredenheid. Verder heb ik een abonnement dat ik elke maand een supplement toegestuurd krijg, en altijd een berichtje dat het er aan kwam.

Hoi Stella, Bedankt voor je review. Fijn dat je altijd tevreden bent over je bestellingen en je abonnement netjes wordt toegestuurd. Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede producten!

Ik bel meerdere soorten producten bij nutribites. Deze zijn van zeer goede kwaliteit en bevallen erg goed.

Hoi Erik, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten! Veel plezier met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Mooie producten en snel in huis

Was op zoek naar de omega 3 en kwam na goed zoeken uit op nutribites. Zonder toevoegingen, eerlijke reviews en onderzoeken is mijn keus snel op dit merk gevallen.

Hi Roos, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat onderzoek en reviews hebben bijgedragen aan je keuze voor Nutribites. Fijn dat je bestelling snel in huis was en je tevreden bent over onze Visolie. Fijne dag vandaag! Gezonde groet, Team Nutribites

Te zoet

De green juice was helaas geen succes, voor mij persoonlijk echt veel te zoet, vermoedelijk door toevoeging van zoetstof stevia. Paar keer geprobeerd, maar werd er misselijk van. Nu andere green juice met dezelfde ingrediënten maar zonder zoetstoffen en dat bevalt heel goed.

Hoi Saar, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wat jammer dat de Green Juice je niet goed is bevallen. Wij doen ons best om de Green Juice zo lekker mogelijk te laten smaken. Wij merken dat sommige mensen aan de smaak moeten wennen. Je bent altijd welkom om onze klantenservice te benaderen voor vragen en opmerkingen. Wij vinden het belangrijk dat je ook echt tevreden bent met jouw aankoop en kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Hiervoor hebben wij je ook persoonlijk benaderd, we komen graag met je in contact. We wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Snel

Bestelling snel in huis

Hi Mariska, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je bestelling snel in huis was! Veel plezier ermee en een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Zeer tevreden!!!

Zeer tevreden met het magnesium supplement van Nutribites. Snelle levering ook. Kortom, een aanrader.

Hoi Filip, Bedankt voor je mooie review en beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze Magnesium en onze snelle levering. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

magnesium bisglycinaat prima en zink ook tevreden

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze Magnesium bisglycinaat en Zink. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Super bedrijf

Heel goede service vragen worden beantwoord is er iets krijg gelijk je geld terug zeer aanbevolen top

Hoi Joke, Bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Neem het pas een paar dagen dus weet niet of het gevolgen heeft. Maar het smaakt prima en we gaan zien of het iets doet.

Hoi Frank, Bedankt voor je review en bestelling. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Niet zo

Merk er nog niks van dat ik ze slik, ben nu een week bezig. Misschien nog te vroeg. En ik vind de pillen veel te groot bbrrr. Als ze op zijn ga ik op naar een andere.

Hoi Hella, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het niet het gewenste resultaat geeft. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik ervaar een darmwerking met minder gasvorming, en daar ben ik blij mee

Jammer dat het niet op een zelfgekozen post nl afhaalpunt kan worden geleverd.

Hoi Tanja, Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je blij bent met het gebruik van onze Probiotica. Wij zijn op dit moment druk bezig met een nieuwe functie op onze website om dit mogelijk te maken. Zo kan de klant zelf hun gewenste bezorg voorkeur kiezen Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Helaas werkt het niet voor mij.

Ik heb in het verleden aan de farmaceutische pillen gezeten om te slapen. Deze Nutribites zijn helaas te licht voor mij. De bestelling was netjes op tijd en de verpakking ziet er netjes uit. Gezien de goede reviews hebben andere mensen er wel baat bij.

Hoi Sebastien, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het niet het gewenste resultaat geeft. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Bedrijfsgegevens

Keizersgracht 453 2v

1017 DK Amsterdam

085 060 5704

[email protected]

Over Nutribites

Wij zijn Nutribites: een Nederlands supplementen bedrijf dat de nadruk legt op puurheid en kwaliteit. Onze missie is simpel: we willen je de zuiverste supplementen bieden, vrij van 42 potentiële schadelijke stoffen die niet thuishoren in je dagelijkse routine. Geen compromissen, alleen de beste ingrediënten voor jouw welzijn. Bij ons draait alles om transparantie. We zijn begonnen met wat we niet in onze producten willen, zodat jij met een gerust hart kunt profiteren van alle voordelen van supplementen. Geen dubieuze toevoegingen, geen onnodige vulstoffen. Alleen pure, krachtige ondersteuning voor jouw gezondheid.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.