Ik gebruik de green juice pas sinds kort dus kan nog niet optimaal beoordelen of het werkelijk zo werkt als ik hoop. Ik lijk wel iets meer energie te hebben en met cvs is dat een heel fijn welkom. De smaak is minder, niet smerig maar ook niet lekker. Ik doe het in de ochtend in mijn ontbijtdrink en dan is het goed te doen.

Dag Ellen, bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je merkt dat je er al wat meer energie van krijgt. Hopelijk helpt het je de CVS klachten wat te verlichten. We adviseren altijd om de Green Juice enkele weken te gebruiken (liefst een hele maand) om de werking van de Green Juice goed te kunnen ervaren. Het zijn allemaal natuurlijke stofjes en die hebben de tijd nodig om in het lichaam hun weg te vinden. Bij de één is dat sneller dan de ander. Veel succes en mocht je vragen hebben, dan helpen we je graag verder! Team Nutribites

Snelle levering perfect spul!

Dag Virginia, bedankt voor je top-beoordeling! Daar zijn we erg blij mee :-) Fijn dat alles goed liep en je tevreden bent over de Green Juice. Fijne dag! Team Nutribites

Goeie en snelle service

Duidelijke tekst op de site, makkelijk te bestellen en zeer snelle levering

Dag Laura, bedankt voor je top-cijfer! Daar zijn we heel blij mee :-) Fijn dat alles duidelijk was en goed liep. Fijne dag! Team Nutribites

Snelle levering, prima producten!

Baat bij Magnesium Bisglycinaat, handig omdat ook Vit. D aan het preparaat is toegevoegd, dat scheelt extra slikken!

Dag Gerda, hartelijk dank voor je top-beoordeling! Daar zijn we heel blij mee :-) Heel fijn dat het supplement je goed bevalt. Fijne dag! Team Nutribites

Fitter en letterlijk lekkerder in mijn vel

Verschillende green juices geprobeerd en dit is de eerste waarbij ik daadwerkelijk verschil merk; fitter, rustige darmen, meer energie. Heel fijn!

Hoi Tam, bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te horen dat je bij onze Green Juice wel een effect merkt ten opzichte van de andere Green Juices! We werken met hoogwaardige ingredienten; hiermee ben je verzekerd van een hoge inname van krachtige voedingstoffen met elk sapje. Succes! Team Nutribites

Prima.

Snelle levertijd. Nutribites smaakt prima door de yoghurt.

Hoi Rosine, bedankt voor je top-cijferl! Fijn dat de levering snel ging en dat de smaak je goed bevalt. Veel succes met de Green Juice! Team Nutribites

Lekker!

Gebruik het nu een week en heb meer energie en de smaak vind ik juist heel goed!

Bedankt voor je top-cijfer Rachel! Fijn dat de smaak je goed bevalt en dat je nu al merkt dat je er meer energie van krijgt. Veel succes met de Green Juice! Team Nutribites

mooi product, goede smaak

Mooi product en smaakt lekker.

Dag Yol, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat ons product je goed bevalt :) Fijne dag! Team Nutribites

Ik heb nog maar twee keer besteld, maar tevreden. Gooi er maar weer een aanbieding in van bv de magnesium bisglycinaat, die bevallen goed en heb ík binnenkort weer nodig! Het is goed, maar prijzig!

Dag Corina, bedankt voor je review! Fijn dat de magnesium supplementen je goed bevallen. Als je onze nieuwsbrieven in de gaten houdt zie je eventuele aanbiedingen vanzelf langskomen. Fijne dag! Team Nutribites

Goed van smaak, maar geen merkbaar effect.

Ik bemerk geen verandering. De smaak Is goed en makkelijk in gebruik. Een duur betaald product. Jammer, had er meer van verwacht.

Dag Marjo, hartelijk dank voor je review! Fijn dat de smaak je goed bevalt. Jammer dat je nog geen effect merkt. Hoe snel je het effect van Green Juice merkt verschilt per persoon. Sommige mensen halen minder voedingsstoffen uit hun voeding en merken het effect van de Green Juice daardoor minder snel. Maar anderen merken het effect vrijwel direct. Vaak merk je het in de vorm van meer energie, een betere weerstand, betere slaap, een betere huid of betere darmwerking. We adviseren om de Green Juice enkele weken te gebruiken (liefst een hele maand) om de werking van de Green Juice goed te kunnen ervaren. Het zijn allemaal natuurlijke stofjes en die hebben de tijd nodig om in het lichaam hun weg te vinden. Veel succes! Team Nutribites

smaakt naar te lang bewaard vers gemalen gras .

Heb het geprobeerd , maar de smaak is als in één zin beschreven. en laat maar eens in een filmpje zien hoe jullie al die super gezonde ingrediënten kunnen verzieken tot iets wat zo smaakt. Men kan van alles op een product zetten , maat zit het er ook echt in ? Wat mij betreft géén aanrader .Voor dat geld kun je heel wat beter smakende verse Juice maken.

Beste Eric, Bedankt voor je feedback en jammer dat de smaak je zo tegenvalt. Wij doen ons best om de Green Juice zo lekker mogelijk te laten smaken. Het is helaas best lastig om een mix van natuurlijke ingrediënten een lekkere smaak te geven. Wat je kunt proberen is de dosis tijdelijk te halveren, dus 5 gram ipv 10 gram. Wat je ook kunt doen is de Green Juice te mixen door vruchtensap, (plantaardige-) melk, yoghurt, thee of een smoothie. Dat kan enorm helpen om de smaak lekkerder te maken. Kwaliteit staat bij ons voorop. We werken bijvoorbeeld met gestandaardiseerde extracten. Deze bevatten doorgaans meer voedingstoffen per gram (omdat ze een hogere ORAC-waarde hebben). Hiermee ben je verzekerd van een hoge inname van krachtige voedingstoffen met elk sapje. We hebben een niet-goed-geld-terug garantie. Heb je daar al gebruik van gemaakt? Zou je een e-mail kunnen sturen naar info@nutribites.nl? Daar helpen we je graag verder. Fijne dag! Team Nutribites

Bezorging verliep goed. Ik vind de kosten van zo'n pot best prijzig en weet dan ook niet of ik dit product nog een keer zou bestellen. Misschien met een aanbieding wel. De smaak is prima te doen, hoewel de mint-smaak erg dominant is. Verder prima.

Dag Joop, hartelijk dank voor je review! Fijn dat de bezorging goed liep en bedankt voor je feedback over de smaak. Als vaste klant komen er regelmatig kortingen langs, dus houd je mails en de nieuwsbrieven in de gaten :-) Fijne dag!

Gezond, maar een stevia smaak.

Het voelt enorm goed om de ingrediënten tot je te nemen. Je krijgt er absoluut energie van. Mijn vriend en ik houden alleen absoluut niet van de stevia-smaak. Vreselijk vies. Tevens heeft de geur naderhand iets van de zee weg. Beiden maken het voor ons minder aantrekkelijk.

Beste Rianne, Hartelijk dank voor je mooie cijfer en fijn dat het enorm goed voelt om de ingrediënten tot je te nemen. Wij doen ons best om de Green Juice zo lekker mogelijk te laten smaken. Het is helaas best lastig om een mix van natuurlijke ingrediënten een lekkere smaak en geur te geven. Je zou kunnen proberen om (tijdelijk) een halve dosis te gebruiken, dus 5 gram ipv 10 gram. Wat ook kan helpen om de smaak lekkerder te maken is de Green Juice te mixen door vruchtensap, (plantaardige-) melk, yoghurt, thee of een smoothie. Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips. Fijne dag! Team Nutribites

Bedankt erg goed!

Ik vind de smaak erg mee vallen! Ik neem het s'ochtends met heet water.

Hi Laura, Dank voor je topcijfer, daar zijn we erg blij mee! Fijn om te horen dat je de smaak kunt waarderen :) Geniet ervan en fijne dag! Team Nutribites

Lekkere en voedzame greenjuice

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de leveringsdatum. Hele fijne greenjuice, goed van smaak en vol voedingsstoffen en vezels. Na wat marktonderzoek voor deze greenjuice gegaan en erg tevreden!

Hallo Lieke, Hartelijk dank voor je prachtige cijfer, daar worden we blij van! We doen ons uiterste best om een zo voedzaam mogelijke green juice te maken en deze snel te leveren. Wij zijn blij dat je onze inspanningen waardeert met zo'n hoog cijfer. Geniet ervan en een fijne dag! Team Nutribites

Gezond, maar wel prijzig

Ik heb de green Juice besteld en een 2e pot met korting, maar 47 euro voor 1 pot voor 1 mnd vind ik wel prijzig en zal mensen weerhouden het te kopen die een kleiner budget hebben. Misschien meer toegankelijk maken voor meer mensen? Of 2 halen 1 weggeven? Of 2e voor de 1/2 van de prijs ? Anders blijft het alleen weggelegd voor de "rijken". Ikzelf maak heel bewuste keuzes en doe andere dingen niet,maar die keuze heeft niet iedereen.

Dag Anneke, bedankt voor je review en het mooie cijfer! We begrijpen je punt en nemen dit mee. Omdat we op hoge kwaliteit inzetten en we o.a. gebruik maken van gestandaardiseerde extracten (hogere ORAC waarde) is de inkoopprijs ook vrij hoog. Deze gestandaardiseerde extracten bevatten doorgaans meer voedingstoffen per gram. Hiermee ben je verzekerd van een hoge inname van krachtige voedingstoffen met elk sapje. Voor klanten die vaker bij ons bestellen komen er af en toe kortingen langs, dus houd je mailbox in de gaten :-) Fijne dag!

Smaak niet lekker, half lege pot ontvangen, maar goede service!

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het echt niet lekker. Als ik het door een smoothie doe is het beter te doen, maar nog steeds proef ik de vieze smaak er doorheen. Bovendien ontving ik een pot die al geopend leek te zijn, want hij zat maar tot net over de helft vol en er zat overal poeder. Wel heeft Nutribites dit serieus genomen en heel netjes met mij afgehandeld. Ik heb mijn geld teruggekregen :-).

Beste N, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er iets niet goed was met de pot. Onze excuses hiervoor. We hadden je graag een nieuwe pot toegestuurd. Ook kan je gebruik maken van de niet-goed-geld-terug garantie die we iedereen bieden die de Green Juice niet bevalt. We horen graag van je via info@nutribites.nl. Dan storten we je het aankoopbedrag meteen weer terug. Fijne dag gewenst!

Goed product en service.

Na de Green Juice op vrijdag besteld te hebben had ik het de volgende dag al in huis. Het smaakt lekker en ik merk na 1 week echt verschil. Heb meer energie.

Dag Rob, bedankt voor je top cijfer voor onze Green Juice :-) Wat fijn dat je het verschil qua energie al zo snel merkt!

Topproduct

Greenjuice geeft me een heerlijke boost en voorziet me van belangrijke voedingsstoffen. Het smaakt ook prima.

Beste N.K., bedankt voor je review en top cijfer! Daar zijn we heel blij mee!

Top produkten en service

Het werkt geweldig!!!

Hoi Nadine, bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de Green Juice :-)

Netjes vwrstuurd

Ben pas.vandaag begonnen , gaat het nu iedere dag probeten

Dag Gonnie, bedankt voor je startcijfer! Veel succes met de Green Juice en we horen graag hoe het je over een paar weken is bevallen! :-)

Netjes verpakt

Kwam precies op tijd. Ik ben aan het hertellen van een operatie en kan wel wat extra's gebruiken.

Dag Margreet, bedankt voor je top-cijfer! Veel succes met de Green Juice en je herstel!

Nutribites

Via mijn leefstijlcoach Nutribites besteld. Het is wennen. De smaak wat vreemd. Het voordeel is een eenvoudige aanvulling qua vitaminen en mineralen, het aantal gram vezels per dosering lijkt mij niet echt veel. 0,3 gram vezels per 100ml, nu weet ik niet hoeveel vezels je normaal binnen krijgt. Lijkt erop dat tarwegras en chorella overheerst met iets een munt smaak en zoete smaak. Vanwege de voordelen van deze aanvullende Nutribites blijf ik het nog even proberen. Echt lekker vind ik het niet, mijn voorkeur zou uitgaan naar een variant met sinaasappel en gember smaak. Vanwege de gezondheidsvoordelen beveel ik het je toch aan.

Beste Y. Bergwerff, hartelijk dank voor je uitgebreide review! Wij doen ons best om de Green Juice zo lekker mogelijk te laten smaken. Het is helaas best lastig om een mix van natuurlijke ingrediënten een lekkere smaak te geven. Wij merken dat sommige mensen aan de smaak moeten wennen. Wat je kunt proberen is de dosis tijdelijk te halveren, dus 5 gram ipv 10 gram. Wat je ook kunt doen is de Green Juice te mixen door vruchtensap, (plantaardige-) melk, yoghurt, thee of een smoothie. Dat kan enorm helpen om de smaak lekkerder te maken. Je feedback over de smaakrichting die je liever hebt, nemen we mee. De Green Juice bevat 3,6 gram vezels per portie. Daarnaast zit er probiotica in, wat beiden goed is voor de darmen. Veel succes met de Green Juice!

Vieze smaak

Die muntsmaak blijft veel te lang hangen en is daardoor niet lekker te combineren met een smoothie oid

Hoi Marieke, bedankt voor je review! Jammer dat de muntsmaak je niet goed bevalt. Wij doen ons best om de Green Juice zo lekker mogelijk te laten smaken. Het is helaas best lastig om een mix van natuurlijke ingrediënten een lekkere smaak te geven. Wij merken dat sommige mensen aan de smaak moeten wennen. Wat je kunt proberen is de dosis (tijdelijk) te halveren, dus 5 gram ipv 10 gram. Misschien helpt dat? Veel succes!

Vlotte afhandeling van de bestelling en betaling

Kan ik nog niets over zeggen ik gebruik dit pas een week.

Hoi Ed, bedankt voor je startcijfer! Veel succes met testen en we horen graag hoe de Green Juice je over een paar weken bevalt! :-)

Over Nutribites

Wij streven naar een grotere bewustwording van gezondheid, voeding en een gelukkig leven. Onze hoop is dat we zoveel mogelijk mensen positief beïnvloeden om een domino-effect te creëren waarbij we Nederland en België inspireren tot actie en de deur openen naar een optimale gezondheid.