Wennen, maar tevreden.

Gekocht om sneller te herstellen van zware operatie en omdat ik erge bloedarmoede en ijzertekort heb. Ik neem elke ochtend een schep in combinatie met zakje Macrogol of Movicolon. Merk dat op deze manier de stoelgang beter is en ik duidelijk een plattere buik heb. Meer energie weet ik niet. Ik werk op meerdere vlakken aan mijn herstel, ik voel mij iets fitter, sterker en energieker, maar het gaat langzaam. Dit is mijn tweede pot, vond het eerst vies, toen ging de smaak wel, nu vind ik het gewoon lekker en ben gewend de dag ermee te starten. Wel erg prijzig.

Hoi Saskia, Bedankt voor je mooie review! Goed dat je actief bezig bent om je lichaam weer in balans te brengen. We hopen dat de extra voedingsstoffen en vezels je goed helpen bij het herstel. Heel veel succes! Team Nutribites

Veelbelovend maar merk er niks van

Ik lees veel positieve reviews, nu vraag ik me af of men werkelijk wat merkt of dat men er zo in geloofd, dat het als een placebo werkt. Prima natuurlijk maar ik gebruik het nu een aantal weken en dan vooral in de ochtend de hele scherp in een heel groot glas water maar ik merk echt geen enkel verschil. Wil ik daar dan *** euro per jaar voor betalen? Natuurlijk niet. Er staat ook op de site, het is geen vervanging maar een aanvulling, de vraag is dan, heb je die aanvulling wel nodig? Kortom, laat je niet gek maken. Als het een wondermiddel was, dan zouden de officiële instanties er ook enthousiast over zijn. Hier een realistisch verhaal: Ik blijf het nog even gebruiken omdat ik binnen de 60 dagen geld retour kan krijgen. Als ik er toch wat van ga merken, zal ik deze review aanpassen.

Beste Sander, Bedankt voor je review. De Green Juice is inderdaad een aanvulling op de dagelijkse voeding, en vormt met name een hele makkelijke manier om extra vitamines en mineralen binnen te krijgen. Een wondermiddel is het niet, wel een goede aanvulling als je niet dagelijks alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je nodig hebt. In plaats van elke ochtend te juicen en daarmee tijd kwijt te zijn, kan je een schepje Green Juice nemen. Hoe snel je het effect van Green Juice merkt verschilt per persoon. Sommige mensen halen minder voedingsstoffen uit hun voeding en merken het effect van de Green Juice daardoor minder snel. Maar anderen merken het effect vrijwel direct. De meeste mensen merken dat ze er meer energie van krijgen, een betere darmwerking, een betere weerstand, betere slaap, en/of betere huid. We adviseren om de Green Juice enkele weken te gebruiken (liefst een hele maand) om de werking van de Green Juice goed te kunnen ervaren. Het zijn allemaal natuurlijke stofjes en die hebben de tijd nodig om in het lichaam hun weg te vinden. Bij de één is dat sneller dan de ander. Uiteraard kan je gebruik maken van de niet-goed-geld-terug garantie als je geen effect bij jezelf ervaart. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we graag van je! Team Nutribites

Snelle bezorging en lekkere juice.

Vanaf bestelling tot bezorging goede communicatie. De juice is inderdaad lekker. Dat verraste mij. Wel blij mee.

Hoi Maria, Bedankt voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. Veel succes met de Green Juice! Team Nutribites

Super greenjuice!

Sinds we dit nemen hebben we het idee dat we minder vaak griep hebben/verkouden zijn. We zijn er erg blij mee en de smaak is te doen!

Van alle keuze op de markt voor NutriBites gegaan

Na een hele tijd inlezen op internet gekozen voor NutriBites. Ik vond eigenlijk alleen maar positieve reacties, zelf heb ik nog nooit een Green Juice geprobeerd dus het was ook maar een gok. Ik gebruik het nog te kort (week) om er een ruime review over te schrijven, maar ik merk dat ik in de middag veel minder een mega-dip heb, wat wel érg opvallend is! Verder voelt het gewoon goed om dit in te nemen; ik gebruik het in de ochtend op de lege maag. Ik zeg: bestellen!

Favoriete Green Juice

Ik heb meerdere Green Juices geprobeerd en die van Nutribites vind ik het beste. Zeker de frisse smaak is boven verwachting.

In het begin was de smaak echt wel even wennen. Maar nu smaakt het prima. Ik neem het iedere ochtend en voel me hier echt goed bij. Ik heb het idee dat mijn darmen een stuk rustiger zijn geworden.

Wil niet meer zonder

Al een jaar drink ik nutribites. Ik doe het in combinatie met intermitted fasting. Ik ‘ breek ‘ mijn vast met deze juice. Echt een goed begin van de dag. De smaak was wel even wennen, maar ik kan echt zeggen dat ik het nu lekker vind om te drinken. En de kinderen nemen soms ook een slokje. Ik voel me goed en ervaar dat het een juiste aanvulling is op mijn eetpatroon.

Mijn moeder heeft last van reuma in de onderrug. Ook ik heb soms ruglast. Sedert wij curcuma van Nutribites dagelijks innemen, is er overduidelijk beterschap! Bij meer ruglast nemen we 2x 1 capsule, anders 1/dag. Moeten ook minder pijnstillers nemen hierdoor, wat positief is. Dus zeer tevreden van!

Een absolute aanrader

Voorheen gebruikten we een ander merk greenjuice, maar toen deze tijdelijk niet op voorraad was kwamen we uit op greenjuice van Nutribites. En daarna niet meer geswitcht. Vooral de smaak is vele malen beter, zoeter, waardoor het opgelost in water lekker is om te drinken. Ik gebruik sinds een paar weken twee volle maatschepjes per dag, 's ochtends een voor het ontbijt en een voor het avondeten. Sindsdien merk ik dat mijn darmen rustiger zijn. Echt een top product en een zeer klantvriendelijke klantenservice.

energieker

green juice bevalt erg goed. Neem hem 's ochtends als eerste en dan kan mijn dag beginnen. Met Green Juice voel ik mij energieker. Levering is altijd snel. Helaas ook wel prijzig daarom 4,5 ster.

Snelle levering,goede smaak

Levert snel en correct, goede smaak. Voel me er veel fitter door.

Nette levering en product is goed

Green Juice van nutribites werkt zoals ze zeggen. Energie niveau stijgt en honger gevoel zakt.

Lekker door de overnight oats

Elke avond een flinke schep nutribites door de overnight oats en ‘s ochtends een heerlijk ontbijtje! Ik wil niks anders meer :)

Ook lekker als lunch...

Elke middag maak ik een smoothy van 300ml water met een schepje green juice, havermoutvlokken en een halve banaan. Vult uitstekend, gezond, weinig calorien en nog lekker ook. Zo kan ik er weer tot aan het avondeten tegenaan. :-)

Goede aanvulling op je voeding

Ik ben erg blij met de Green juice van Nutribites, goede start van mijn dag. Had voor het gebruik vaak last van mijn darmen, nu heb ik daar veel minder last van. Wil niet meer zonder. Vindt het wel prijzig, daarom 4 sterren.

Een goeie boost voor het begin van de dag!

Ik drink Nutribites green juice smorgens als eerste op mijn nuchtere maag. Het heeft een lekkere frisse smaak en het voelt als een boost om de dag goed te beginnen.

prima product

Ik neem elke morgen de dagelijkse hoeveelheid Green Juice van Nutribites om de dag gezond te beginnen . Ik doe het vaak in een smoothie, maar het hoeft niet want de smaak is niet vies.

Lekker begin van de dag

Ik gebruik Green Juice sinds een jaar en voel me hier goed bij. De smaak is lekker en ik neem het elke ochtend in een glas water. ik blijf het gebruiken. Tip; misschien een lepel met een langere steel, omdat het vrij lastig is om het laatste uit de pot te halen.

Goed product

Ik gebruik al enige jaren green juice elke dag. Sinds die tijd heb ik bijna geen darmproblemen meer en is mijn stoelgang stabieler.

Wil niet meer zonder

Ik gebruik het iedere dag in mijn smoothie of gewoon gemengd met water. Ik voel met fitter en mijn stoelgang is aanzienlijk verbeterd. Ik merk het meteen als ik ermee stop. Echt een aanrader.

Een fijn gevoel om de dag gezond te beginnen!

Ik gebruik de Nutribites Green Juice nu ongeveer een jaar en ben er tevreden mee. Het is niet goedkoop, maar hij smaakt prima en is erg compleet. Het gevoel om, ook op drukke dagen met misschien wat minder gezonde maaltijden, toch een gezonde start te maken, vind ik erg prettig. Ik blijf het product voorlopig gebruiken.

Top product

Ik ontbijt iedere ochtend met een smoothie met Nutri Bites, lekkere smaak, lekker gezond!

Ik blijf de Green Juice gebruiken

Ik gebruik nu al geruime tijd de Green Juice en dat bevalt me zeer goed. In het begin nam ik een vol maatschepje per dag en ben dan geleidelijk overgegaan naar een half schepje als ondersteunende dosis, zo gaat 1 pot ook heel lang mee. Ik vind deze juice ook beter smaken dan deze van andere merken, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. De leveringen verlopen ook steeds zeer snel en zijn tot nog toe altijd in orde geweest, ook dat is een aanrader. Ik zou zeggen aan Nutribites: doe zo verder!

Voel me fitter en betere stoelgang sinds ik Green juice gebruik!!

Gebruik al enige tijd Green Juice, en meng iedere ochtend 1 maatschepje in een groot glas water en drink het op nuchtere maag. Ik neem het als ontbijt! Ik merk dat het goed voor mijn darmen is ( heb last van Divitikels) heb erdoor een goede stoelgang wat voor mij heel belangrijk is. Ik voel me er fitter van en heb geen "inkak" moment in de ochtend. Verder is het goed te drinken en het lost goed op. Ik ben er zeer tevreden over, en kan het iedereen aanraden.

Over Nutribites

Wij streven naar een grotere bewustwording van gezondheid, voeding en een gelukkig leven. Onze hoop is dat we zoveel mogelijk mensen positief beïnvloeden. En daarmee een domino-effect te creëren waarbij we Nederland en België inspireren tot actie en de deur openen naar een optimale gezondheid.