Duidelijke webshop Snel en netjes de levering

Hoi Ria, Bedankt voor je positieve review en beoordeling. Veel plezier met je bestelling en een fijne dag gewenst. Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle levering, goed product

Al eerder bij nutribites besteld en altijd vlotte levering.

Hoi Bert, Bedankt voor je review en bestellingen. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. Veel plezier ermee en een fijne dag gewenst. Gezonde groet, Team Nutribites

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Gewoon goed!

Hoi Patricia, Bedankt voor je review en bestelling. Fijn dat de bestelling gemakkelijk is verlopen. Veel plezier ermee en een fijne dag gewenst. Gezonde groet, Team Nutribites

Bestel ik nooit meer.

Waardeloos!

Hoi Henriette, Bedankt voor je bericht. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Een fijne dag alvast gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

moeilijk te bepalen

ik heb een vraag over mijn betaling van order/bestelling nr.831220. 9 juni 2024 betaald voor B12 euro 20.95 incl. verz. k. dat is okay... Ook besteld en gekregen Magnesium Bisglycinaat, maar dit is niet betaald ? Wel is er aangekondigt een automatische incasso door jullie ? Vreemd allemaal ? ... Uitgangspunt voor mij was simpel. > Gewoon een bestelling doen van twee produkten en betalen, KLAAR ... Wilt U zo vriendelijk zijn dit uiteindelijk correct te regelen. m.vr.groet Vince Abeln

Hoi Vince, Bedankt voor je bericht. Wij hebben je persoonlijk gemaild om iets meer uitleg te kunnen geven over de incasso voor het potje met de korting. Een fijne dag alvast gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede producten en altijd snel in huis

Heb inmiddels, naast de maandelijkse Green Juice, al meerdere producten bij Nutribites besteld, allen (visolie, magnesium bisglycinaat en probiotica) van goede kwaliteit. De Green Juice is ten opzichte van andere aanbieders beter van smaak door toevoeging van munt en wat de magnesium van Nutribites betreft, bij inname op de avond slaap ik er heerlijk op :).

Hoi Marjan, Bedankt voor je positieve review en beoordeling. Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van onze producten en goed om te horen dat de Magnesium Bisglycinaat bevorderlijk werkt bij de nachtrust. Een fijne dag gewenst. Gezonde groet, Team Nutribites

Mijn vrouw heeft veel baat bij Green juice!

Goede klantenservice, goede producten, goede visie. Kom hier zeker terug.

Hoi Anne, Bedankt voor je review en bestelling. Heel fijn om te horen dat mevrouw veel baat heeft bij het gebruik van onze Green Juice. Goed om te lezen dat je tevreden bent bent onze service, goede producten en visie. Wij zien je graag terug! Een fijne dag gewenst. Gezonde groet, Team Nutribites

Voldoende

Ik heb colitis ulcarosa ik merk niet zo veel verschil maar mijn verloofde heeft wel succes

Hoi Maikel, Bedankt voor je review en bestelling. Fijn om te lezen dat je verloofde verandering merkt na het gebruik van onze Probiotica. Jammer dat dit bij jou nog niet het geval is. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Tegenovergestelde effect

Normaal gesproken kom ik al 6 uur s'morgens mijn bed uit zonder problemen. Maar sinds ik de vitamine B Complex inneem, heb ik de hele ochtend slaap nodig tot in de middag. Daarnaast neem ik nog extra dutje. Ik slaap de hele dag en voel me enorm suf. En dat terwijl ik juist meer energie nodig heb gedurende dag. Dat komt door de vitamine B 12 die er inzit heb ik gelezen. Ik kom of heel moeilijk in slaap. Of ik slaap heel kort, max 3 uurtjes per nacht. Wat ook voor problemen op het werk zorgde. Dat word flink minderen dus van 1 per dag naar 1 per week. Dus over de vitamine C kan ik ook nog niet heel veel over zeggen.

Hoi Ciger, Bedankt voor je bericht. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Wij horen graag van je. Gezonde groet, Team Nutribites

Lijkt nu al aan te slaan, gebruik het nu 5 dagen!

Mooi product!

Hoi Paul, Bedankt voor je mooie review en bestelling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze Magnesium Bisglycinaat. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Supersnelle levering!

vol vertrouwen over de kwaliteit van het product. Helemaal top!!

Hoi Diny, Bedankt voor je review en bestelling. Super leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze vitamines en de super snelle levering daarvan. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Kwaliteit, voorlichting en snelheid van bezorging zijn top

Zocht een B12 vitamine plus een omega 3 supplement zonder poespas met uitsluitend zuivere toevoegingen. Heb in het merk Nutribites een goede en betrouwbare fabrikant gevonden

Hoi Lesley, Bedankt voor je review en beoordeling. Fijn om te horen dat je een passend supplement hebt gevonden en dat je tevreden bent met onze kwaliteit, voorlichting en snelheid van de bezorging. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle service wel even wennen.

Meteen gestart met aanbevolen hoeveelheid, voor mijn darmen teveel in een keer. Misselijk en lichte buikloop. Na paar dagen halve hoeveelheid genomen, nu eerst even wennen. Gaat stuk beter dus hou het nu even op een half schepje. Tip: zet op pot, start voorzichtig, bouw het langzaam op. Voor de rest prima spul, smaakt fris.

Hoi Sandra, Bedankt voor je review en de feedback. Wij hebben je persoonlijk gemaild om meer informatie en passend advies te kunnen bieden. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Zeer goede ervaring

Heel vlotte levering. Zeer tevreden over Nachrust. Reeds tweede maal besteld.

Hoi Marina, Bedankt voor je review en bestellingen. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze Nachtrust en de snelle levering. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Het zijn fantastische producten

Ik gebruik probiotica al een poosje en ik merk wel dat mijn darmen veel beter werken en dat ik minder buikpijn heb. Als je een mailtje stuurt met vragen, krijg je een heel fijn goed antwoord terug! Ik ben heel tevreden over deze producten! Mij is ook geadviseerd om omega op algenolie basis te nemen Die moet ik nog bestellen!

Hoi Paulie, Bedankt voor je mooie review en beoordeling. Super goed om te lezen dat je verschil merkt na het gebruik van onze Probiotica. Fijn dat je tevreden bent met onze service. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Makkelijk te bestellen en snel ontvangen.

Hoi Thea, Bedankt voor je positieve review en bestelling. Super fijn dat de bestelling en levering goed zijn verlopen. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Bestelling en levering zijn erg vlot gegaan. Over de werking van het collageen kan ik nog niet veel vertellen. De smaak is neutraal genoeg om niet op te merken in koffie. In water proef je het een klein beetje.

Hoi Sarah, Bedankt voor je review en bestelling. Fijn om te lezen dat de bestelling en levering vlot zijn verlopen. Wij horen ook graag je ervaring na een langere periode Collageen gebruikt te hebben. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

snelle correcte levering

snel correct bestelling ontvangen

Hoi Gisela, Bedankt voor je review en beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel correct is ontvangen. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Het helpt !!

Al enkele jaren gebruiker van Green Juice . Ondanks mijn vorderende leeftijd heb ik het idee dat ik minder vatbaar ben voor heersende ziektes of virussen. En bovendien neem ik bij het ontbijt mijn Green Juice en een collageensuplement met een halve liter water. Goed begin van de dag

Hoi Natasja, Bedankt voor je mooie review en beoordeling. Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze Green Juice als een goed begin van de dag. Wij wensen je een hele fijn dag toe en zijn blij met jou als klant! Gezonde groet, Team Nutribites

uitstekend

Prima product voor de stoelgang. Snel geleverd tegen een schappelijke prijs.

Hoi Richard, Bedankt voor je review en bestelling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het product en onze snelle levering. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Vóór 23:00 besteld = 3 dagen later in huis

Op website staat “Bestellingen voor 23:00 worden de volgende dag bezorgd”. Ik bestel vitamines dinsdag middag en kreeg het pas vrijdag avond binnen. Heel onverantwoord. Jullie verkopen levensmiddelen, niet sokken.

Hoi Edi, Bedankt voor je review. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Voor nu alvast een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Betrouwbare tent!

3e bestelling hier. Wederom netjes snel geleverd.

Hoi Paul, Bedankt voor je mooie review. Wat goed om te lezen dat je bestellingen netjes en snel worden geleverd! Veel plezier weer met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Gezonde supplementen in 1 drankje

Nutribites gebruik ik nu ongeveer negen maanden en het bevalt nog steeds erg goed. Het smaakje wat er aan zit is wel oké, ik meng het aan met water en daarna drink ik het in een keer op. Het is zeker een fijne aanvulling op het moment dat je een keer wat minder gezond eten een keer pizza bijvoorbeeld. Eindelijk een variant waar geen troep in zit. Erg blij mee!

Hoi Carmen, Bedankt voor je bestelling en goede beoordeling. Goed om te lezen dat de Green Juice je goed bevalt! Fijn dat je hiermee een gezonde aanvulling, zonder troep, op je voeding hebt. Dat is onze missie: "zuivere supplementen en een eerlijk verhaal". Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Goed product

Geen laxeermiddelen meer nodig

Hoi Clasina, Bedankt voor je bestelling en goede beoordeling. Fijn dat je klachten zijn afgenomen! Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Hoi Rieneke, Bedankt voor je goede review. Veel plezier met je bestelling. Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Bedrijfsgegevens

Keizersgracht 453 2v

1017 DK Amsterdam

085 060 5704

[email protected]

Over Nutribites

Wij zijn Nutribites: een Nederlands supplementen bedrijf dat de nadruk legt op puurheid en kwaliteit. Onze missie is simpel: we willen je de zuiverste supplementen bieden, vrij van 42 potentiële schadelijke stoffen die niet thuishoren in je dagelijkse routine. Geen compromissen, alleen de beste ingrediënten voor jouw welzijn. Bij ons draait alles om transparantie. We zijn begonnen met wat we niet in onze producten willen, zodat jij met een gerust hart kunt profiteren van alle voordelen van supplementen. Geen dubieuze toevoegingen, geen onnodige vulstoffen. Alleen pure, krachtige ondersteuning voor jouw gezondheid.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.