onverwachts goed

Was in eerste instantie een beetje sceptisch maar boven verwachting werken de pillen prima. Voor mij belangrijk dat het op natiirlijke basis is en geen bijwerkingen. Soms na gebruik een beetje hoofdpijn maat die trekt in de ochtend snel weg

Hoi Twan, Bedankt voor je review en bestelling. Goed om te horen dat je tevreden bent met de Nachtrust supplementen. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Goed product en snelle levering!

Hoi Gerrie, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze Magnesium Bisglycinaat en de snelle levering. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Helemaal TOP..

Makkelijk bestellen en snelle levering

Hoi Suzanne, Bedankt voor je review en bestelling Goed om te horen dat het bestellen gemakkelijk was en dat je tevreden bent met de snelle levering. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede, duidelijke site. Snelle levering

Hoi Angelie, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle levering, uitstekende service, goede kwaliteit

Snelle levering, uitstekende service, goede kwaliteit Zeker voor maken met smoothies. Maar zo ook zeker goed te doen.

Hoi Kees, Bedankt voor je positieve review. Super goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering, uitstekende service en goede kwaliteit. Fijn dat onze Green Juice goed bevalt! Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Snel verzonden en ik ben helemaal tevreden. Gebruik de Green Juice nu al een tijd en het werkt super. Ik heb gewoon meer energie

Hoi Mar, Bedankt voor je review en de beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van onze Green Juice en dat je meer energie hebt. Wij zijn blij met jou als klant! Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik heb de bestelling niet ontvangen wel is het geld afgeschreven op 3 juli.

Ik heb helaas geen ervaring met het product omdat ik het niet ontvangen heb.

Hoi Antje, Bedankt voor jouw beoordeling en opmerking over je bestelling. Vervelend dat je pakket niet is bezorgd. Wij zijn blij dat we via deze weg met je in contact hebben kunnen komen zodat we met een passende oplossing kunnen komen en je zo spoedig mogelijk alsnog je pakket ontvangt. Fijn om je persoonlijk gesproken te hebben. Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede kwaliteit

Ik zocht vitamine C die goed verdraagbaar zijn voor mijn maag en die heb ik bij jullie gevonden. Zonder vervelend zuur erin waar mijn maag niet blij van wordt. Goede kwaliteit.

Hoi Marjo, Bedankt voor je bestelling en de beoordeling. Fijn om te horen dat je bij ons een Vitamine C hebt kunnen vinden die wel verdraagbaar is voor je maag en je tevreden bent over de kwaliteit! Wij wensen je een mooie dag vandaag! Gezonde groet, Team Nutribites

Net gestart, lekkere smaak

Net gestart, nog geen resultaat dus, goede smaak

Hoi Ginette, Bedankt voor jouw bestelling en beoordeling. Wat fijn dat de Collageen Framboos je goed smaakt. Wij horen graag ook nog je mening over het resultaat na wat langer gebruik. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Kreeg bij mijn bestelling nog 2 extraatjes! Leuke verrassing.

Hoi Julia, Bedankt voor je review en bestelling. Leuk om te horen dat je blij bent met de extraatjes in de bestelling. We wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Fijn en goed supplement

Ik gebruik het al jaren. Begin de ochtend met een glas water met Nutribites. Ik voel me er goed bij.

Hoi Lydia, Bedankt voor je beoordeling en bestelling weer. Fijn dat je je zo goed voelt bij het gebruik van onze Green Juice! We wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Fijn product.

Sinds ik dit gebruik, heb ik echt veel minder last van mijn spieren en rusteloze benen.

Hoi Ida, Bedankt voor je bestelling en de review. Wat fijn dat je zoveel profijt hebt van de Magnesium Bisglycinaat en je klachten zijn afgenomen! We wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Probiotica wat zeer goed werkt

Vele jaren last gehad van terugkerende infecties van met name de luchtwegen/neusholtes. Gebruik nu al bijna een jaar de probiotica van Nutribites en moet zeggen dat het geweldig werkt. Ben zeer tevreden en zal het blijven gebruiken. Heb nog maar 1 keer een infectie gehad. Dus zeer aan te bevelen!

Hoi Yvon, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat de Probiotica zo goed werkt voor je en je bijna geen last van infecties meer hebt. We adviseren om het product te gebruiken tot de ongemakken over zijn. Doorgaans kun je het als een kuur zien die je inzet bij darmklachten en/of na een antibioticakuur om de darmflora weer te optimaliseren. Wanneer je darmflora weer optimaal is en de darmklachten over zijn, kun je stoppen met het gebruik van probiotica. Eventueel kun je dit jaarlijks, of wanneer nodig, herhalen. Indien je zou willen afbouwen, dan mail ons gerust voor advies. Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Het was weer super

Snel en correct

Hoi S.N., Bedankt voor je bestelling en je beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling weer snel en correct geleverd is! Veel plezier ermee en een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle bestelling, kwalitatieve verpakking, uitstekend product

Bestelling keurig verpakt en snel verzonden. De inhoud en samenstelling van de stoffen bevalt goed. De capsules bevatten wetenschappelijk bestudeerde stammen. L glutamine is goed voor het darmherstel. Ik vermoed dat ik een lekkende darm heb en hierdoor o.a voedselallergieen ervaar. Na 3 maanden gebruik van probiotica ogen deze minder te worden. De eerste dagen na start schommelingen in mijn darmkanaal, na een paar dagen meer rust en stabielere stoelgang.

Hoi Sander, Bedankt voor je bestelling en de review. Wat fijn dat je bestelling snel is geleverd en je tevreden bent over de kwaliteit van zowel de verpakking als het product! Goed om te horen dat je klachten lijken te zijn afgenomen en je meer rust en stabiliteit in je darmkanaal ervaart. Indien je dit nog niet hebt gedaan, adviseren we je wel om je vermoedens over je darm en voedselallergieën te laten onderzoeken door een arts. Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Supersnelle service

Vandaag bestelt is morgen in huis. Snelle service en zeer tevreden over de producten.

Hoi Els, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze snelle service en producten. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede uitleg, snelle levering

Omdat ik een vraag had, deze eerst gesteld. Daar kreeg ik snel en duidelijk antwoord op. Na deze uitleg mijn bestelling gedaan en deze werd snel geleverd. Mailcontact was vriendelijk en kreeg zelfs een tip qua vitamines die zij niet in het assortiment hadden om die bij een andere site te bestellen.

Hoi Esther, Bedankt voor je mooie review. Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en dat wij jou goed & snel hebben kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling en een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Snel, goed en top producten!

Bestel hier nu steeds omdat Nutribites snel levert en nog beter gewoon hele goede producten heeft.

Hoi Tim, Bedankt voor je review. Fijn dat je bestelling snel en goed is geleverd en je tevreden bent over onze producten. We zien je graag weer terug! Fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Heel tevreden

Kwalitatief goede en zuivere producten. Heldere uitleg. Merk straalt vertrouwen en transparantie uit. Voelt goed.

Goed product

Fijne service en snelle levering.

Hoi Frans, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden ben over onze goede producten en service en je bestelling snel is geleverd! Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Altijd keurig en snel geleverd

Goede ervaringen

Hoi Arend, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je goede ervaringen hebt bij ons en tevreden bent met onze service en snelle levering. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Gezonde vitamine

Ik bestel altijd magnesium en calcium met hoge waarden,top

Hoi Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Top dat je supplementen goed bevallen! Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Dik tevreden

Hoi Anja, Bedankt voor je bestelling en de review. Goed om te lezen dat je dik tevreden bent! Fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Zondag besteld dinsdag in huis lekker snel goed verpakt heb frambozen smaakt goed niet te zoet.

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je bestelling en de beoordeling. Wat fijn dat de Collageen Framboos je goed smaakt en de bestelling snel in huis was! Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Heb al een paar keer een bestelling geplaatst en is altijd naar tevredenheid. Verder heb ik een abonnement dat ik elke maand een supplement toegestuurd krijg, en altijd een berichtje dat het er aan kwam.

Hoi Stella, Bedankt voor je review. Fijn dat je altijd tevreden bent over je bestellingen en je abonnement netjes wordt toegestuurd. Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Keizersgracht 453 2v

1017 DK Amsterdam

Over Nutribites

Wij zijn Nutribites: een Nederlands supplementen bedrijf dat de nadruk legt op puurheid en kwaliteit. Onze missie is simpel: we willen je de zuiverste supplementen bieden, vrij van 42 potentiële schadelijke stoffen die niet thuishoren in je dagelijkse routine. Geen compromissen, alleen de beste ingrediënten voor jouw welzijn. Bij ons draait alles om transparantie. We zijn begonnen met wat we niet in onze producten willen, zodat jij met een gerust hart kunt profiteren van alle voordelen van supplementen. Geen dubieuze toevoegingen, geen onnodige vulstoffen. Alleen pure, krachtige ondersteuning voor jouw gezondheid.