Brobiotica die echt werkt

Snelle verzending, goede service en goed product. Heb snel last van mijn darmen en sinds ik deze probiotica gebruik zijn mijn klachten echt afgenomen.

Hoi Dorien, Bedankt voor je positieve review en beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over onze snelle levering. Wat goed om te horen dat onze Probiotica goed werkt voor je en je klachten afgenomen zijn. Wij wensen je een fijn weekend toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Uitstekend product

Het duurt langer vooraleer ik de eerste keer wakker word.

Hoi Greet, Bedankt voor je goede review! Wij zijn blij om te lezen dat de Nachtrust je helpt om beter door te slapen. Wij wensen je een fijne dag (en nacht natuurlijk ) ! Gezonde groet, Team Nutribites

Wel duur

Hoi, Bedankt voor je review en beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over onze snelle levering. Goed dat je dit aangeeft en wij nemen feedback altijd mee om te kijken of wij hier wat mee kunnen doen. Wij wensen je een hele fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Was eerst sceptisch, maar dit werkte voor mij echt

Ik heb best wel een pittige voedselvergiftiging gehad in het buitenland en sinds dien waren mijn darmen volledig in de war. Bij de dokter meerdere onderzoeken en echo’s gehad en ook diëten geprobeerd, maar niets maakte verschil en er kwam niets uit de onderzoeken. Ruim een jaar heb ik af en aan last gehad. Ik was sceptisch over de probiotica omdat er veel producten in de ronde gaan die niet werken. Maar na een maand van deze probiotica slikken ben ik gewoon van mijn klachten af. Ik had ze op mijn nachtkastje staan en slikte ze direct zodra ik wakker werdt. Ik ben er echt heel blij mee en zou het iedereen aanraden!

Hoi Joël, Bedankt voor je mooie review en positieve beoordeling! Super fijn om te horen dat onze Probiotica zo goed bij jou werkt en je nu klachtenvrij bent. Wij wensen je een hele fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

prima en snelle service

Hoi, Bedankt voor je review en bestelling! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle levering en het lijkt langzaam aan te gaan werken tegen mijn slaap probleem. Slik ze nu een kleine week. Dus blij mee!

Hoi Marianne, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je vooruitgang merkt met slapen en dat je bestelling snel is geleverd. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

In het begin merkte ik verandering, na een maand vlakte dat af!

Ik merkte op dat ik geen lichamelijke stress meer ervaarde en dat ik mijn kop er beter bij kon houden. Dat laatste is gelukkig nog steeds het geval, maar wat ik wel merk dat ik lichamelijk instabieler wordt. Wel meer ik dat ik beter bestand ben tegen lactose, hier waar ik zwaar intolerant voor was! Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst omdat ik zeker wil weten dat de pillen echt zijn werk doen, om er zeker van te zijn dat het geen placebo effect is!! Op welke manier dan ook, het heeft mijn gemoedstoestand zeker verbetert!!!

Hoi Mattijs, Bedankt voor je review en uitgebreide beoordeling! Fijn om te lezen dat je geen lichamelijke stress meer ervaart en dat je beter bestand bent tegen lactose. Wij horen ook graag je ervaring na het gebruiken van je nieuwe bestelling. Veel plezier met je bestelling en wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Makkelijk te bestellen en een vlotte levering. En als slot op het eind nog een leuke aanbieding.

Hoi Vera, Bedankt voor je goede review en beoordeling! Wat fijn dat je bestelling makkelijk en vlot is verlopen. Veel plezier met je bestelling en wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Vitaminen B12 makkelijk in te nemen.

Hoi Thea, Bedankt voor je mooie review en beoordeling! Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd, makkelijk te bestellen was en dat de Vitaminen B12 makkelijk in te nemen is voor jou. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Product werd snel geleverd en was precies zoals was verwacht. Gewoon prima.

Hoi Edward, Bedankt voor je positieve review en beoordeling! Fijn om te lezen dat de Probiotica snel is geleverd en voldoet aan je verwachtingen. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Hoi Stephanie, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Levering niet de volgende dag.

Zie bovenstaande tekst.

Hoi Frans, Bedankt voor je review en bestelling! Vervelend om te lezen dat je bestelling niet de volgende dag in huis was. Helaas hebben wij te maken met externe postdiensten en doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Excuus voor het ongemak en de vertraging. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Het product is goed maar de bestelling verliep chaotisch.

Mijn ervaring was als volgt: Nadat ik besteld en betaald had kreeg ik het verzoek om de bestelling af te ronden met daarbij de bladzijde ga door naar betalen! Dit zorgde voor veel verwarring bij ons. Toen ik na het weekend dit in een mail aan jullie kenbaar maakte kreeg ik aanvankelijk weer het verzoek om de "bestelling af te maken" . Wat ik dus niet ging doen. Daarna kreeg ik informatie over de stand van mijn bestelling, En weer later over het te verwachten tijdpad van levering. Ik hoop niet dat dit bij elke klant voorkomt want het vertrouwen in de afhandeling "2 keer betalen"? wordt hierdoor beschaamd.

Hoi Frank, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de bestelling zo chaotisch verliep. Ik kan mij voorstellen dat het wantrouwen opwekt wanneer er wordt gevraagd om iets te betalen wat je al hebt betaald. Door een fout in het systeem is er inderdaad naar enkele bestellingen een herinneringsmail (of meerdere) verstuurd terwijl er al betaald was. Dit probleem hebben wij ondertussen opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb je ook persoonlijk nog een bericht gestuurd. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Pakketje niet thuis afgeleverd ik moest er 15 km voor rijden

Pakketje word thuis niet afgeleverd door jullie bezorger daarom ga ik het voortaan ergens anders bestellen of kopen .ik bestel online dan verwacht ik het thuis .ps bij mij is altijd iemand .mvg

Hoi Berry, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je zo ver hebt moeten rijden voor je pakket. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan mij voorstellen dat je daar ontevreden over bent. Onze excuses daarvoor. Helaas zijn wij in onze bezorging afhankelijk van externe partijen en gaat er soms wat mis. In dat geval kun je altijd contact met ons opnemen en kijken wij graag mee naar een passende oplossing. Ik heb je ook persoonlijk nog een bericht gestuurd. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Zeer snelle levering.

Ik ben heel tevreden over de greenjuice. Lekkere smaak. En het helpt mij om energie te krijgen en minder suiker te nemen. Heel blij met Nutribites! En ook de prijs vindt ik heel voordelig met de aanbieding. Dankuwel.

Hoi Georgine, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat je bestelling snel geleverd is. Goed om te horen dat onze Green Juice je goed bevalt en het je helpt om energieker te zijn en je suikers te verminderen. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Goed product en snelle levering

De bestelling werd in een nette verpakking bezorgd. De tabletten zijn groot maar ze hebben een breuklijn dus makkelijk in tweeen te delen. Duidelijke informatie op het potje.

Hoi Karin, Bedankt voor je review en bestelling! Goed om te horen dat je bestelling snel en netjes bezorgd is. De Calcium tabletten kunnen inderdaad gebroken worden om gemakkelijker in te nemen. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Uitgebreide site, duidelijke uitleg en snelle verzending.

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je goede beoordeling! Wat fijn dat onze site en informatie duidelijk is en je bestelling snel geleverd is. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

gewoon goed en snel afgehandeld

hoop dat de korting voor de 2 de bestelling nog geld

Hoi Henk, Bedankt voor je bestelling en je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je bestelling snel is afgehandeld. Wij hebben regelmatig kortingen op onze producten, blijf hiervan op de hoogte via onze nieuwsbrief. Aanmelden kan op https://www.nutribites.nl/ Veel plezier met je bestelling en wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Makkelijk en snel

De eerste keer Green Juice besteld. Het product was reeds bekend maar we gaan dit dus regelmatig bij jullie bestellen. Simpel en snel. Tot ziens. Gr. Robert

Hoi Robert, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de bestelling er snel was en je bij ons terug komt voor onze Green Juice. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Fijne producten en supersnelle levering

Fijne producten en supersnelle levering

Hoi Stephanie, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat goed dat de producten fijn zijn en je bestelling er supersnel was. Veel plezier met je bestelling! Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Super snel en netjes

Dat Postnl weer eens moeite had met bezorgen doet niets af aan het feit dat je normaal gesproken je pakket de volgende dag in huis hebt

Hoi Petra, Bedankt voor je review en bestelling! Blijft een uitdaging. Fijn dat het normaal gesproken toch goed gaat met de levering. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Altijd goed

Ik gebruik Greenjuice al een aantal maanden en ik voel mij er goed bij

Hoi Laurens, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je je goed voelt bij het gebruik van onze Green Juice. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik ben heel erg tevreden

Snelle levering en goede producten

Hoi Emel, Bedankt voor je review en bestelling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering van de bestelling. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle levering, goed product

Bestelde de probiotica: zeer tevreden over!

Hoi Steven, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze Probiotica en de snelle levering van de bestelling. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik slik nu een week collageen en merk dat de pijn in mijn gewrichten en spieren een stuk minder is geworden. Hoop dat dit zo doorzet.

Hoi Arnold, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat je pijn nu al wat is afgenomen sinds je de Collageen neemt. Wij horen graag nog je ervaring op langere termijn! Fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Over Nutribites

Wij streven naar een grotere bewustwording van gezondheid, voeding en een gelukkig leven. Onze hoop is dat we zoveel mogelijk mensen positief beïnvloeden. En daarmee een domino-effect te creëren waarbij we Nederland en België inspireren tot actie en de deur openen naar een optimale gezondheid.