Goede producten!

Ik bel meerdere soorten producten bij nutribites. Deze zijn van zeer goede kwaliteit en bevallen erg goed.

Hoi Erik, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten! Veel plezier met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Mooie producten en snel in huis

Was op zoek naar de omega 3 en kwam na goed zoeken uit op nutribites. Zonder toevoegingen, eerlijke reviews en onderzoeken is mijn keus snel op dit merk gevallen.

Hi Roos, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat onderzoek en reviews hebben bijgedragen aan je keuze voor Nutribites. Fijn dat je bestelling snel in huis was en je tevreden bent over onze Visolie. Fijne dag vandaag! Gezonde groet, Team Nutribites

Te zoet

De green juice was helaas geen succes, voor mij persoonlijk echt veel te zoet, vermoedelijk door toevoeging van zoetstof stevia. Paar keer geprobeerd, maar werd er misselijk van. Nu andere green juice met dezelfde ingrediënten maar zonder zoetstoffen en dat bevalt heel goed.

Hoi Saar, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wat jammer dat de Green Juice je niet goed is bevallen. Wij doen ons best om de Green Juice zo lekker mogelijk te laten smaken. Wij merken dat sommige mensen aan de smaak moeten wennen. Je bent altijd welkom om onze klantenservice te benaderen voor vragen en opmerkingen. Wij vinden het belangrijk dat je ook echt tevreden bent met jouw aankoop en kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Hiervoor hebben wij je ook persoonlijk benaderd, we komen graag met je in contact. We wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Snel

Bestelling snel in huis

Hi Mariska, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je bestelling snel in huis was! Veel plezier ermee en een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Zeer tevreden!!!

Zeer tevreden met het magnesium supplement van Nutribites. Snelle levering ook. Kortom, een aanrader.

Hoi Filip, Bedankt voor je mooie review en beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze Magnesium en onze snelle levering. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

magnesium bisglycinaat prima en zink ook tevreden

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze Magnesium bisglycinaat en Zink. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Super bedrijf

Heel goede service vragen worden beantwoord is er iets krijg gelijk je geld terug zeer aanbevolen top

Hoi Joke, Bedankt voor je positieve review en beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Neem het pas een paar dagen dus weet niet of het gevolgen heeft. Maar het smaakt prima en we gaan zien of het iets doet.

Hoi Frank, Bedankt voor je review en bestelling. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Niet zo

Merk er nog niks van dat ik ze slik, ben nu een week bezig. Misschien nog te vroeg. En ik vind de pillen veel te groot bbrrr. Als ze op zijn ga ik op naar een andere.

Hoi Hella, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het niet het gewenste resultaat geeft. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik ervaar een darmwerking met minder gasvorming, en daar ben ik blij mee

Jammer dat het niet op een zelfgekozen post nl afhaalpunt kan worden geleverd.

Hoi Tanja, Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je blij bent met het gebruik van onze Probiotica. Wij zijn op dit moment druk bezig met een nieuwe functie op onze website om dit mogelijk te maken. Zo kan de klant zelf hun gewenste bezorg voorkeur kiezen Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Helaas werkt het niet voor mij.

Ik heb in het verleden aan de farmaceutische pillen gezeten om te slapen. Deze Nutribites zijn helaas te licht voor mij. De bestelling was netjes op tijd en de verpakking ziet er netjes uit. Gezien de goede reviews hebben andere mensen er wel baat bij.

Hoi Sebastien, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het niet het gewenste resultaat geeft. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Ben blij met het gebruik van nutribites. Voel me er echt energieker door!

Hoi Willy, Bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat je blij bent met het gebruik van onze Green Juice. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik gebruik de pre pro biotica nu al geruime tijd en merk echt het verschil.

Hoi Wilma, Bedankt voor je mooie en positieve review. Fijn om te horen dat je erg tevreden bent met onze Probiotica. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Wel tevreden behalve vis olie

Ontevreden over de visoliecapsules. Zijn als een geheel vastgeklonterd en zeer moeilijk van elkaar te splitsen.

Hoi Tine, Bedankt voor je beoordeling en opmerking. Vervelend dat de visolie niet naar behoren is. Wij hebben je hierover een persoonlijk bericht verstuurd zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Fijn dat je verder wel tevreden bent over Nutribites! Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

tevreden!

Zoals bij alle leveringen ben ik 100% tevreden over mijn aankopen bij Nutribites! snelle levering en goeie service.

Hoi Elfi, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent over je aankopen, de snelle levering en onze service! Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik slik al mijn hele volwassen leven met grote regelmaat enige supplementen en toen kwam ik te horen over Nutribites en heb het roer kompleet omgegooid, Nutribites is wel een van de beste dingen die me zijn overkomen, ben er heel tevreden over en heb al die andere eens onder de loep genomen en als je ziet wat je dan naar binnen werkt, dan schrik je wel, want je doet dit om gezond te blijven, maar al die schadelijke stoffen, die wil je niet hebben en bij Nutribites krijg je alleen de pure middelen en zo hoort het ook te zijn.

Hoi Peter, Bedankt voor je mooie en positieve review. Super fijn om te horen dat je erg tevreden bent met onze supplementen. Veel plezier ermee en een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

GEWELDIG

Supersnelle levering. Bestelling binnen 24 uur in huis! Webshop is overzichtelijk en de bestelprocedure is gemakkelijk. Samengevat beveel ik Nutribites zeker aan!

Hoi Léon, Bedankt voor je review en bestelling. Goed om te horen dat je tevreden bent met het bestelproces en de snelle levering. Veel plezier ermee en een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Duidelijke website. Produktomschrijving goed omschreven. En het grootste voordeel super snelle verzending, lees de volgende dag!

Hoi Olga, Bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling. Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze duidelijke website en de snelle levering. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle levering Goede prijs

Hoi Helmy, Bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling. Fijn dat je pakket snel is geleverd voor een goede prijs! Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Excellent

Excellent

Hoi Lenilda, Bedankt voor je review. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Top ! Goed product en snel geleverd

Super snel levering en heel goed product

Hoi Karine, Bedankt voor je review en bestelling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Smerig

Vind het zoooooo smerig. Moet elke keer mijn neus dicht knijpen om het te drinken. Maar het zal wel gezond zijn. Merk nog niks, maar gebruik het ook nog maar 3 dagen.

Hoi Medisa, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de smaak van onze Green Juice je niet goed bevalt. Wij doen erg ons best om de smaak zo lekker mogelijk te maken. Helaas kan niet iedereen wennen aan de smaak. Om het lekkerder te maken kan je het eventueel ook mixen door bijvoorbeeld een shake of vruchtensap. Ik heb ook persoonlijk contact met je opgenomen zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Bestelling was er snel

De extra bestelling lukte niet, maar alles was snel geleverd!

Hoi Ina, Bedankt voor je review en opmerking. Vervelend dat het niet lukte om het product met korting toe te voegen aan je bestelling. Ik zag dat wij ook via de mail contact hebben gehad hierover en het probleem ondertussen al samen hebben kunnen oplossen. Fijn dat de rest van je bestelling snel geleverd is! Je kan de overige bestelling morgen verwachten. Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Snel

Bestellen ging makkelijk en de volgende dag had ik het al in huis. Duidelijke communicatie en snelle levering, top !

Hoi Natasja, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de bestelling snel en makkelijk is verlopen! Veel plezier met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Producten top, levering minder

Ik ben zeer tevreden van de producten van Nutribites, elke dag een green juice, bestel regelmatig supplementen. Dit bedrijf is echt top. Echter het leverproces loopt niet meer soepel. Na bestellen geeft post nl aan dat het de volgende dag aankomt. De volgende dag kreeg ik melding dat het niet zou lukken, men verlaatte het moment. Ik bleef opnieuw thuis maar kreeg melding dat het pakket niet afgeleverd kon worden wegens niet thuis, en aldus naar afhaalpunt zou gaan. Ik zou bericht krijgen wanneer ik het daar kon afhalen. Vanaf toen kreeg ik 5 dagen op rij bericht dat men het niet gehaald had, werd telkens met 1 dag verlaat. Pakket wordt ook elke keer op een ander afhaalpunt bezorgd. Na 8 dagen had ik eindelijk mijn pakket. Gezien dit geen uitzondering is, wou ik dit even melden. Het is het enige puntje waarvoor ik bestellen begin te ontzien..

Hoi Nathalie, Bedankt voor je mooie review en opmerking. Fijn om te horen dat je zo tevreden ben over onze producten! Wat vervelend dat de bezorging regelmatig niet goed gaat. Onze excuses daarvoor. Helaas zijn wij hiervoor afhankelijk van externe partijen en gaat hier wel eens wat mis. Ik kan mij voorstellen dat dit invloed heeft op je overweging om te bestellen. Neem voor dit soort problemen in de toekomst gerust contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je graag om te zorgen dat jij zo snel mogelijk je pakket ontvangt en wij de betreffende bezorgdienst hierover kunnen benaderen. Wij staan graag voor je klaar! Fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Keizersgracht 453 2v

1017 DK Amsterdam

Over Nutribites

Wij zijn Nutribites: een Nederlands supplementen bedrijf dat de nadruk legt op puurheid en kwaliteit. Onze missie is simpel: we willen je de zuiverste supplementen bieden, vrij van 42 potentiële schadelijke stoffen die niet thuishoren in je dagelijkse routine. Geen compromissen, alleen de beste ingrediënten voor jouw welzijn. Bij ons draait alles om transparantie. We zijn begonnen met wat we niet in onze producten willen, zodat jij met een gerust hart kunt profiteren van alle voordelen van supplementen. Geen dubieuze toevoegingen, geen onnodige vulstoffen. Alleen pure, krachtige ondersteuning voor jouw gezondheid.