Ik slik nu een week collageen en merk dat de pijn in mijn gewrichten en spieren een stuk minder is geworden. Hoop dat dit zo doorzet.

Hoi Arnold, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat je pijn nu al wat is afgenomen sinds je de Collageen neemt. Wij horen graag nog je ervaring op langere termijn! Fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Besteld en snel geleverd 1 combinatie met vasten is het product aan te bevelen heb minder last van een opgezette buik

Hoi Dimitri, Bedankt voor je goede review! Wat goed om te lezen dat onze Probiotica helpt en je minder klachten ervaart. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Bestel al haren bij Nutribites en ben zeer tevreden over product en snelle levering.

Hoi Monique, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn dat je al zo lang tevreden klant bent bij ons en je bestelling weer snel geleverd is. Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle afhandeling en levering en nog een extraatje erbij top

Goedendag snelle afhandeling snelle levering en was blij met mijn extraatje nl green juice poeder

Hoi Anita, Bedankt voor je positieve review en beoordeling! Leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze snelle afhandeling & levering en dat je een extraatje van de Paashaas hebt ontvangen. ;) Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Good product!

Snelle levering Goede kwaliteit vitamines

Hoi Lenilda, Bedankt voor je review en bestelling! Fijn om te horen dat je blij bent met onze producten en snelle levering. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Uitstekende webwinkel

Ik heb een abonnement bij Nutribites zodat ik maandelijks herenhuizen krijg thuis bezorgd. Greenjuice gebruik ik dagelijks en helpt goed mijn PDS onder controle te houden. Wanneer je met vakantie gaat kun je makkelijk even contact opnemen om de verzenddatum aan te passen en ook voor andere vragen wordt je altijd correct en snel geholpen!

Hoi Gezien, Bedankt voor je positieve review! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service en het gebruik van de Green Juice. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Heb bij mijn vitamine B complex die van hele goeie kwaliteit is gratis een zakje green juice gekregen

Hoi Anlie, Bedankt voor je positieve review en beoordeling! Leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze B Complex en dat je een extraatje van de Paashaas hebt ontvangen. ;) Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Goed van smaak maar aparte zoete smaak, even wennen

Smaakt goed, makkelijk op te lossen, mooie groene kleur, mooie verpakking echter voor mij voor dagelijks te gebruiken iets boven mijn budget aangezien ik ook nog andere kwaliteitsproducten koop voor mijn gezondheid maar misschien ook wel iets handigs om mee op verlof te nemen voor smorgens, ik zal zien

Hoi Joanna, Bedankt voor je review en bestelling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze Green Juice. Wij zijn blij met je feedback over de prijs/ budget. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Prachtig product voor een goede basis en energie.

Green Juice heeft een goede smaak en kan almet water of sap ebruikt worden, maar ook door mijn havermout gebruikt worden. Het is een goed begin van de ochtend en geeft energie.

Hoi Ria, Bedankt voor je review en bestelling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze Green Juice en dat het jou energie geeft voor de dag. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Eerste keer dat ik wat besteld hebt bij Nutribites. Heb mij eerst verdiept in het product dat ik wil hebben en zij kwamen als beste uit de bus. Het verloop van de bestelling en afhandeling is naar wens.

Hoi Stella, Bedankt voor je review en beoordeling. Leuk dat je een eerste bestelling heb geplaatst bij ons en fijn dat alles goed is ontvangen! Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Een bedrijf met service, hier is de klant nog koning!

Contact gehad met klantenservice over naar verkeerd adres gezonden bestelling. Mogelijk mijn eigen fout. Buitengewoon goed opgelost!! Stuurden direct opnieuw de bestelling naar het juiste adres. Alles keurig afgehandeld. Een dikke 10 voor de klantenservice!!

Hoi Ad, Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat je tevreden met onze service en dat wij je hebben kunnen helpen met het goed ontvangen van je bestelling. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik had mijn bestelling al de volgende dag in huis.

Hoi Angelina, Bedankt voor je review en bestelling! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle levering en uitstekend product.

Product snel in huis en bevalt erg goed.

Hoi Marja, Bedankt voor je review en bestelling! Fijn dat je bestelling snel in huis was en dat ons product je erg bevalt. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Hoi Maria, Bedankt voor je review! Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

TOP

Goede prijs/kwaliteit. Pure producten. Geen onnodige toevoegingen. Betrouwbaar. Snelle levering. Overzichtelijke webshop.

Hoi Léon, Bedankt voor je positieve review en beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze producten, snelle levering en dat onze website overzichtelijk is. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Hoi Maureen, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Alles netjes op tijd bezorgd

Binnen 24 uur geleverd

Hoi Annette, Bedankt voor je review en bestelling! Wat fijn dat je bestelling snel bij jou is geleverd. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Gewoonweg top!

Ik heb altijd al last gehad van constipatie en een opgeblazen gevoel en man heb ik mij hierdoor soms slecht gevoeld. Na veel research heb ik de probiotica van Nutribites aangeschaft (alsook het vitamine B complex & visolie) en waw, had ik dit maar eerder gedaan! Ik heb nog nooit zo een rustige darmen gehad en ik kan gewoon dagelijks naar de grote wc. Wat een top producten! Jullie hebben er een trouwe klant bij!

Hoi Alicia, Bedankt voor je review! Wat fijn dat onze Probiotica zo goed helpt en je klachten hiermee zijn afgenomen. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Artikel bevalt me goed

Hoi Gerda, Bedankt voor je goede beoordeling! Wij zijn blij dat het artikel goed bevalt en je deze snel in huis had. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Keurig goed bedrijf.

Goede kwaliteits producten snelle levering goede service, kortom keurig bedrijf.

Hoi Christa, Bedankt voor je positieve review! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze producten, snelle levering en service. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Prima en ben er blij mee!

De Nutribites Magnesium Bisglycinaat en de Vitamine B12 1000 mcg voldoen mij uitermate goed! Dank! Binnenkort opnieuw een bestelling!

Hoi Christien, Bedankt voor je review en positieve beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze Magnesium Bisglycinaat en Vitamine B12. Fijn dat je binnenkort weer een bestelling bij ons gaat plaatsen. ;) Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Vlugge levering

Vlug geleverd

Hoi Ange, Bedankt voor je review en bestelling! Goed om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Snelle levering, fijne goede producten

Ik heb de nieuwe collageen besteld. Framboossmaak zodat ik het in water kan doen. Snel geleverd. Smaak is prima en lijkt van goede kwaliteit.

Hoi Dagmar, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat je bestelling snel is geleverd en je tevreden bent over de kwaliteit van de Collageen Framboos. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Het lost slecht op in vloeistof water of karnemelk maakt niet uit

Hoi Roos, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat het product niet helemaal naar verwachting is. Wij waarderen je mening en zullen dit meenemen in de verdere ontwikkeling van de Collageen Framboos. Om het collageen drankje toch te kunnen maken, adviseren wij om met een shaker of afgesloten pot het drankje goed te schudden. Naar verwachting lossen de klontjes dan wel goed op. Ik heb je ook persoonlijk een bericht gestuurd om samen tot een passende oplossing te komen. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Zeer goed product en snelle levering

Ben zeer tevreden met het product (magnesium supplement/organisch gebonden). Veel beter dan het anorganisch gebonden supplement dat ik vroeger nam. Bestelling is ook zeer snel geleverd. Een aanrader.

Hoi Filip, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze Magnesium en de snelle levering. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Over Nutribites

Wij streven naar een grotere bewustwording van gezondheid, voeding en een gelukkig leven. Onze hoop is dat we zoveel mogelijk mensen positief beïnvloeden. En daarmee een domino-effect te creëren waarbij we Nederland en België inspireren tot actie en de deur openen naar een optimale gezondheid.