Zeer goede ervaring

Heel vlotte levering. Zeer tevreden over Nachrust. Reeds tweede maal besteld.

Hoi Marina, Bedankt voor je review en bestellingen. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze Nachtrust en de snelle levering. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Het zijn fantastische producten

Ik gebruik probiotica al een poosje en ik merk wel dat mijn darmen veel beter werken en dat ik minder buikpijn heb. Als je een mailtje stuurt met vragen, krijg je een heel fijn goed antwoord terug! Ik ben heel tevreden over deze producten! Mij is ook geadviseerd om omega op algenolie basis te nemen Die moet ik nog bestellen!

Hoi Paulie, Bedankt voor je mooie review en beoordeling. Super goed om te lezen dat je verschil merkt na het gebruik van onze Probiotica. Fijn dat je tevreden bent met onze service. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Makkelijk te bestellen en snel ontvangen.

Hoi Thea, Bedankt voor je positieve review en bestelling. Super fijn dat de bestelling en levering goed zijn verlopen. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Bestelling en levering zijn erg vlot gegaan. Over de werking van het collageen kan ik nog niet veel vertellen. De smaak is neutraal genoeg om niet op te merken in koffie. In water proef je het een klein beetje.

Hoi Sarah, Bedankt voor je review en bestelling. Fijn om te lezen dat de bestelling en levering vlot zijn verlopen. Wij horen ook graag je ervaring na een langere periode Collageen gebruikt te hebben. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

snelle correcte levering

snel correct bestelling ontvangen

Hoi Gisela, Bedankt voor je review en beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel correct is ontvangen. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Het helpt !!

Al enkele jaren gebruiker van Green Juice . Ondanks mijn vorderende leeftijd heb ik het idee dat ik minder vatbaar ben voor heersende ziektes of virussen. En bovendien neem ik bij het ontbijt mijn Green Juice en een collageensuplement met een halve liter water. Goed begin van de dag

Hoi Natasja, Bedankt voor je mooie review en beoordeling. Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze Green Juice als een goed begin van de dag. Wij wensen je een hele fijn dag toe en zijn blij met jou als klant! Gezonde groet, Team Nutribites

uitstekend

Prima product voor de stoelgang. Snel geleverd tegen een schappelijke prijs.

Hoi Richard, Bedankt voor je review en bestelling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het product en onze snelle levering. Wij wensen je een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Vóór 23:00 besteld = 3 dagen later in huis

Op website staat “Bestellingen voor 23:00 worden de volgende dag bezorgd”. Ik bestel vitamines dinsdag middag en kreeg het pas vrijdag avond binnen. Heel onverantwoord. Jullie verkopen levensmiddelen, niet sokken.

Hoi Edi, Bedankt voor je review. Wij hebben je persoonlijk gemaild om samen te kijken naar een passende oplossing. Voor nu alvast een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Betrouwbare tent!

3e bestelling hier. Wederom netjes snel geleverd.

Hoi Paul, Bedankt voor je mooie review. Wat goed om te lezen dat je bestellingen netjes en snel worden geleverd! Veel plezier weer met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Gezonde supplementen in 1 drankje

Nutribites gebruik ik nu ongeveer negen maanden en het bevalt nog steeds erg goed. Het smaakje wat er aan zit is wel oké, ik meng het aan met water en daarna drink ik het in een keer op. Het is zeker een fijne aanvulling op het moment dat je een keer wat minder gezond eten een keer pizza bijvoorbeeld. Eindelijk een variant waar geen troep in zit. Erg blij mee!

Hoi Carmen, Bedankt voor je bestelling en goede beoordeling. Goed om te lezen dat de Green Juice je goed bevalt! Fijn dat je hiermee een gezonde aanvulling, zonder troep, op je voeding hebt. Dat is onze missie: "zuivere supplementen en een eerlijk verhaal". Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Goed product

Geen laxeermiddelen meer nodig

Hoi Clasina, Bedankt voor je bestelling en goede beoordeling. Fijn dat je klachten zijn afgenomen! Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Hoi Rieneke, Bedankt voor je goede review. Veel plezier met je bestelling. Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Nutribites doet wat het beloofd

Nutribites doet wat het beloofd.

Hoi Christiaan, Bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling. Dat is waar we naar streven! Fijn dat je deze ervaring hebt met ons. Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Besteld en het werd snel bezorgd.

Hoi Carla, Bedankt voor je bestelling en goede beoordeling. Fijn dat alle producten snel en in goede orde zijn ontvangen! Wij wensen je een mooie dag! Gezonde groet, Team Nutribites

ik ben dik tevreden over de levering

Ik ben tevreden over jullie

Hoi Annie, Bedankt voor je mooie review. Wat goed om te lezen dat je dik tevreden bent met onze levering! Veel plezier met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede afhandeling bestelling

1e bestelling bij Nutribites. Niet gelijk volgende dag in huis, maar ook laat in de avond besteld (wel de dag daarna afgelverd)

Hoi Trees, Bedankt voor je goede review. Vervelend dat we onze belofte om de volgende dag te leveren niet hebben kunnen nakomen. Wij gaan ons best doen de volgende keer op tijd te zijn! Fijn dat je uiteindelijk toch je bestelling hebt ontvangen en je tevreden bent over de afhandeling. Veel plezier met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Alles goed aan gekomen. Op tijd. Prima product

Hoi Annemiek, Bedankt voor je goede review. Fijn dat alle producten snel en in goede orde zijn ontvangen! Veel plezier met je bestelling en een fijne dag! Gezonde groet, Team Nutribites

Weet ik nog niet

Kan er nog geen oordeel over geven

Hoi Martin, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Het duurt inderdaad even voordat je de werking van de supplementen kan beoordelen. Wij horen graag nog wat je ervaring is! Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Beperkt

Ik heb nutribites pas 2 dgn in huis, te kort om er echt iets over te kunnen zeggen.

Hoi René, Bedankt voor je bestelling en review. Het duurt inderdaad even voordat je de werking van de supplementen kan beoordelen. Wij horen graag nog wat je ervaring is! Wij wensen je een mooie dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Ik heb hele goede ervaringen met nutribites.

Mijn ervaring met nutribites is zeer goed.

Hoi Kees, Bedankt voor je positieve review! Super om te lezen dat je een fijne ervaring hebt met ons. Wij wensen je een fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede service en top producten

Heel erg tevreden..

Hoi DJ, Bedankt voor je review en bestelling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de goede service. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Goede producten en snelle levering

Nutribites Magnesium is voor mij een goed supplement ter aanvulling op mijn sportieve levensstijl. Ik bestel al een jaar, en altijd is de levering snel en efficiënt.

Hoi Viola, Bedankt voor je mooie review en je bestellingen! Goed om te horen dan onze Magnesium een mooie aanvulling is op jouw levensstijl. Fijn dat je tevreden bent met onze snelle levertijd. Een fijne dag gewenst! Gezonde groet, Team Nutribites

Gelukkig niet misselijk

Na een Sleeve operatie ( maagverkleining) is slikken van multivitamines noodzakelijk. Er zijn speciale merken voor. Echter van allen wordt ik misselijk en onwel. Deze multi's zijn iets lager gedoseerd, maar ik heb nergens last van. Heel fijn! Daarnaast zijn de ingrediënten natuurlijker, minder synthetische vitamines. Wellicht valt het daarom beter.

Hoi Frank, Bedankt voor je positieve review en je bestelling! Super fijn om te lezen dat onze Multivitamine het gewenste effect biedt voor jou. Wij wensen je een hele fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Gewoon prima kwaliteit en goede service !

Goede producten tegen een betaalbare prijs

Hoi Jos, Bedankt voor je review en bestelling! Fijn om te lezen dat tevreden bent over onze producten en service. Wij wensen je een hele fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Houdbaarheid een beetje teleurstellend

Ik heb eerder via iemand anders deze pot besteld met een lange houdbaarheid. De pot die ik bij jullie heb besteld een jaar later heeft bijna dezelfde houdbaarheid (paar maanden langer) dan de andere

Hoi Mandy, Bedankt voor je review en bestelling! Wij hebben je een persoonlijke mail gestuurd, om je een uitgebreide reactie toe te kunnen sturen. Wij wensen je een hele fijne dag toe! Gezonde groet, Team Nutribites

Bedrijfsgegevens

Keizersgracht 453 2v

1017 DK Amsterdam

085 060 5704

[email protected]

Over Nutribites

Wij zijn Nutribites: een Nederlands supplementen bedrijf dat de nadruk legt op puurheid en kwaliteit. Onze missie is simpel: we willen je de zuiverste supplementen bieden, vrij van 42 potentiële schadelijke stoffen die niet thuishoren in je dagelijkse routine. Geen compromissen, alleen de beste ingrediënten voor jouw welzijn. Bij ons draait alles om transparantie. We zijn begonnen met wat we niet in onze producten willen, zodat jij met een gerust hart kunt profiteren van alle voordelen van supplementen. Geen dubieuze toevoegingen, geen onnodige vulstoffen. Alleen pure, krachtige ondersteuning voor jouw gezondheid.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.