Verzorgd en lekker

Toen ik mijn pakketje kreeg was ik blij verast was mooi verzorgt ingepakt zeer tevreden ga gauw weer iets bestellen heerlijk

Goed gevulde Giftbags

4 verassing tassen besteld voor €10 per stuk. Was ontzettend verrast over hoe goed gevuld deze waren. Zeker een aanrader, veel lekker chocolade. Ontzettend leuk om cadeau te geven

Heerlijke bonbons

De webshop is overzichtelijk en er is veel keus. De bonbons zijn erg lekker

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Perfect geholpen. Lekkere chocolade!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Na een telefoontje met een vraag werd alles netjes geregeld. Goede en vooral snelle service!

Zoals altijd top verzorgd

Het is altijd netjes verpakt, snel verzonden en overheerlijke producten.

zeer goed

was snel en netjes geleverd en top in orde ze waren erg blij met dit cadeau

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.candybestellen.nl

Als altijd goed

Gevarieerd en lekker

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Keurig bezorgd en een overheerlijk pakket

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Toppers, die de lekkerste chocolade hebben. Geweldige service

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

De chocolade is gewoon te lekker! En altijd blij met de verassingstas!

Goed!

Goede service en heerlijke chocolade!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Fantastic! 5 stars all the way!

Not only are the chocolates so amazingly good and there are so many types to choose from but the service at We Love Chocolate is 5 stars!! Juliette goes the extra mile to make sure you get your orders in perfect condition and on time. It's been our choice for years.

Top geregeld

Bestelling en Levering ging perfect. Ga zo door!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Chocolade naar vrienden op Terschelling gestuurd,ziet er fantastisch uit wij gaan ervan genieten.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Producten van goede kwaliteit, prima verzending. De inhoud van het zakje paaseitjes in de verrassingstas was wel weinig vind ik.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Verrassing voor online vrienden is gelukt!

Ik zocht een paashaas en vond de bonbons. Op afstand een leuk cadeautje als bedankje voor mensen die me helpen kunnen regelen.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Heerlijke chocola en steeds wat anders.

Reageert op een speciaal verzoek. Verzend de bestelling snel en zorgvuldig ingepakt.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Het kwam mooi op tijd. En vooral de nougat is heerlijk!

fantastich

na 1 dag bezorgd

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Uitstekend netjes zo was afgesproken

De chocolade paas mand zag er goed uit netjes in gepakt en goed geleverd

paasmand 1 kilo

heel vlug geleverd , en zoals op de foto , allemaal verschillende paasfiguurtjes en paaseitjes zoals ik verwacht had

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Correcte afhandeling van de bestelling

De bezorging door post.nl is goed verlopen zodat het cadeau op tijd voor de verjaardag werd afgeleverd.

Nijverheidsweg 10 5061 KL Oisterwijk

Over We Love Chocolate

We Love Chocolate is een online chocolade webshop met heerlijke Belgische chocolade. Bijna elke week wisselt het assortiment van We Love Chocolate. Wat ons zo bijzonder maakt? Wij maken van chocolade een cadeautje. Letterlijk. Onze overheerlijke chocolade verkopen wij in combinatie met hele mooie en originele geschenkverpakkingen. Naast alle lekkere chocolade zijn we ook actief met We All Love Candy, een heerlijk snoep brievenbus cadeau. Leuk om te geven en te krijgen! Je bereikt ons telefonisch op 076-5210400 of via WhatsApp 06-22343223. Uiteraard kun je ons ook een e-mail sturen: [email protected] [email protected] Zien we je snel weer in onze webshops?