Superrrrr

Ik had een speciale bestelling. Was geen probleem. Snel geleverd en keurig verpakt, zoals altijd. Altijd zo leuk dat er een geschreven kaartje bij zit.

Super nette service.

Ook gewoon doen wat ze beloven, heel betrouwbaar.

Chocolade niet ontvangen.

Verschillende malen gebeld met de vervoerder. Voor de aflevering was het nummer, door mij, fout opgegeven. 28 ipv 128. Meteen contact opgenomen met vervoerder, pakje was nog niet bezorgd, zou veranderd worden. Heb vele malen gebeld en gemaild, niets ontvangen en nummer128 weet nergens van. Een gedeelte van de kleinkinderen hebben valentijnsdag gevierd en drie hebben niets ontvangen. 4 van de 5 pakjes zijn wel goed aangekomen. Hulp van de vervoerder minimaal. [email protected]

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Perfect en heel vlug ontvangen!

Alles is naar wens verlopen zoals jullie beloofden! Dankjewel!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Ik ben heel tevreden met mij bestelling bij jullie Snel inleveren Mooi gepakt

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Op tijd bezorgd. Netjes geleverd!

Zeker een aanrader!

Snel verstuurd en mooi en zorgvuldig ingepakt met zelfs en handgeschreven kaartje erbij. Top!

Mooi , goed , op tijd

Netjes te volgen via track en tracé en op tijd bezorgd bij geadresseerde. Was netjes verpakt

Héérlijk!

Heerlijke en vooral mooie bonbons. Bovendien precies op Valentijnsdag geleverd, top!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Ik ben nog nooit teleurgesteld

Ik heb inmiddels meerdere keren de verrassingstas besteld en iedere keer is het weer een kadootje wat ik aantref. Twee collega’s van mij heb ik ook aangestoken en zijn ook enthousiast! Ik ben erg enthousiast over jullie chocolade!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Ik had de verkeerde postcode ingevuld en die is netjes door jullie verander. Ik weet nog niet of het ook aangekomen is. Met vriendelijke groeten, Corry Schipper

Kan iets beter

De chocolade is heel lekker. Maar heel jammer dat het een en ander al helemaal stuk was. Ik weet niet of dat aan de verpakking ligt of de bezorging. De figuurtjes waren heel leuk, maar o.a. emoji in stukjes..... Volgende keer beter hoop ik.

Goed, snel en origineel

Op tijd verstuurd, goed ontvangen.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.candybestellen.nl

Super ! Echt elke cent waard

Super! besteld voor Valentijnsdag. Kan niet wachten om het te geven .ik heb mn man en mn zoon wat besteld .en het ziet er echt leuk uit .snel in huis en netjes verpakt! Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke herfst

De herfst chocolade was echt heerlijk goede mix ook van puur ,melk en gevuld. Snelle levering ook.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Goede kwaliteit ruime keuze en de smaak is goed

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Op tijd bezorgd. Heel goed ontvangen! Alles heel lekker!

Top heel makkelijk

Het is makkelijk om een keuze te maken staat ook bij hoeveel je krijgt en wat er in zit

bijna perfect

Ik ben positief verrast door de goede communicatie met de medewerkers van WLC en vooral door de manier waarop mijn bestelling werd afgeleverd. Alles zeer zorgvuldig en goed verpakt! En als kers op de (chocolade)taart een persoonlijk bedankkaartje van Juliëtte . Oh en de chocolade was ook van goede kwaliteit en erg lekker!

Zie hieronder.

Onweerstaanbaar lekker .Alweer een nieuwe bestelling geplaatst om anderen hiervan ook te laten genieten.

Fantastisch.

Ik ben diabetisch en de chocolade die ik bij jullie kocht mocht ik wel eten. Er ging een wereld voor mij open. Mensen, Bedankt.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.candybestellen.nl

Heerlijke verrassingstas

We gaven twee tassen cadeau en de ontvangers waren zeer verheugd met dit lekkere cadeautje.

Wederom vlot geleverd

Prima service, snelle levering en goede kwaliteit chocolade.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Snel en goed verstuurd en daarna heeeeeeerlijk ❤️

Dit is pas goede kwaliteit chocolade

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Snel en mooi verpakt en lekker

Over We Love Chocolate

We Love Chocolate is een online chocolade webshop met heerlijke Belgische chocolade. Bijna elke week wisselt het assortiment van We Love Chocolate. Wat ons zo bijzonder maakt? Wij maken van chocolade een cadeautje. Letterlijk. Onze overheerlijke chocolade verkopen wij in combinatie met hele mooie en originele geschenkverpakkingen. Naast alle lekkere chocolade zijn we ook actief met We All Love Candy, een heerlijk snoep brievenbus cadeau. Leuk om te geven en te krijgen! Je bereikt ons telefonisch op 076-5210400 of via WhatsApp 06-22343223. Uiteraard kun je ons ook een e-mail sturen: [email protected] [email protected] Zien we je snel weer in onze webshops?