Snel en mooi verpakt en lekker

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Netjes bezorgt in goede verzorging

Keurig geleverd

Al diverse keren besteld, en zowel de bestelling als bezorging worden keurig gedaan op de afgesproken datum.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Bestelling ziet er op en top verzorgt uit!

De bestelling is met zorg samengesteld, ingepakt en verstuurd! Fijne Feestdagen!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Goede service, lactosevrije chocola!

De bestelling ging makkelijk, de ingrediënten staan duidelijk op de site. Dat is heel fijn met intoleranties! De bezorging ging wat lastiger, DPD mailde dat ik niet thuis was, terwijl dat wel zo was. Ik heb gebeld met We Love Chocolate, ze ging het regelen en belde de volgende dag weer terug of het inderdaad nu bezorgd was, en dat was het! Super service, vriendelijke mensen! De chocolade is een kado dus nog niet geproeft, maar het ziet er fantastisch uit.

Heerlijke chocolade

Fijne webshop want ze hebben echt heerlijke chocolade en netjes verpakt.

Zoals altijd, top service

Het is altijd geweldig, de service en de chocolade! Maar als ik bestel net voor de wisseling van 2 seizoenen/feestdagen, dan altijd even een berichtje of ik toevallig wil wachten op de chocolade van een volgende feestdag. Dat is pas service! Net even een stapje meer voor je klanten.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Goede service en heerlijke chocolade

Ik bestel regelmatig bij We Love Chocolat. Het gaat altijd prima nu was er een probleem met de vervoerder! Door We Love Chocolat perfect opgelost! De chocolade is perfect, echt een aanrader

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Heb chocola besteld, alles perfect ontvangen. Precies als op hun site. Netjes verzorgd en opgestuurd gekregen. Maar ik weet dat het goed is, heb vaker besteld.

Heerlijke lekkernijen

Heerlijke chocolade Goed verpakt Snel geleverd En vlug genieten

Snelle levering, heerlijke chocolade

Wat een fijne winkel/webshop, en ook de aandacht voor detail stel ik erg op prijs.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Snelle en correcte levering, top dus

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Afgelopen weekend weer stralende gezichten!

Elk jaar weer kopen wij de chocolade voor Pasen, Moederdag, Herfst, Sinterklaas en Kerst bij deze webshop. Afgelopen weekend was iedereen weer lekker aan het genieten, van de kleintjes tot aan de opa’s en oma’s! Op naar de kerst, lekkerrr! We gaan volgende week alvast bestellen.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

De beste geschenken voor onze collega’s!

We Love Chocolade denkt mee en levert super lekkere cadeaus! Al jaren onze vaste leverancier waar alle collega’s ook steeds naar uit kijken!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

De beste chocolade ever!!!

Zie titel:)

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Goede kwaliteit voor fijne prijs

Producten snel geleverd. Kwaliteit is hoog. Erg blij dat het cadeau in cellofaan ingepakt werd, wat ik vriendelijk verzocht had bij de bestelling. Top dus!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

super snel en heel goed verpakt

Hele snelle service en super goed verpakt. Heerlijke chocolade en de chocolade letter mooi ziet er goed uit.

Origineel kado

Wat fijn dat zo'n snoepkado gewoon door de brievenbus kan én snel geregeld!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.candybestellen.nl

probleem slechte bezorging goed opgelost

DPD had de bestelling voor de deur gezet van de gallerij, zonder aan te belellen. Dit kan echt niet, dit is beneden alle peil. De volgende ochtend vond ik het in een natte doos.

Super leuk kado

Collega erg blij kunnen maken met de verwen tas leuke en vooral lekkere chocolade! Volgende keer weer!

Super tevreden

Ik heb ooit zelf een herfstpakket als een verrassing gekregen van een vriendin en dit was zo leuk om te ontvangen en echt heeeeerlijke chocolade. Dus nu heb ik zelf een vriendin verrast met de liefdes bak chocolade en daar kreeg ik ook een hele leuke reactie op. Echt een aanrader hier te bestellen voor jezelf of om iemand te verrassen!

Uitstekend.

Prima verpakt en zeer snel in huis!

Alles is prima verlopen.

Vlotte bestelling, vlotte levering.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

We love chocolate is een geweldige site

Diverse chocolade besteld en het is heel snel bezorgd. Mooie chocoladeletters en een mand vol lekkere herfstbonbons. Ook leuk om cadeau te geven. Bij de chocoladeletters kreeg ik ook nog inpakpapier erbij. Heel attent! Al met al een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar❤️

leuk om cadeau te geven

Wat een leuke chocolade om cadeau te geven. Genoeg keuze. Snelle levering.

Nijverheidsweg 10 5061 KL Oisterwijk

Over We Love Chocolate

We Love Chocolate is een online chocolade webshop met heerlijke Belgische chocolade. Bijna elke week wisselt het assortiment van We Love Chocolate. Wat ons zo bijzonder maakt? Wij maken van chocolade een cadeautje. Letterlijk. Onze overheerlijke chocolade verkopen wij in combinatie met hele mooie en originele geschenkverpakkingen. Naast alle lekkere chocolade zijn we ook actief met We All Love Candy, een heerlijk snoep brievenbus cadeau. Leuk om te geven en te krijgen! Je bereikt ons telefonisch op 076-5210400 of via WhatsApp 06-22343223. Uiteraard kun je ons ook een e-mail sturen: [email protected] [email protected] Zien we je snel weer in onze webshops?