Alles is prima verlopen.

Vlotte bestelling, vlotte levering.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

We love chocolate is een geweldige site

Diverse chocolade besteld en het is heel snel bezorgd. Mooie chocoladeletters en een mand vol lekkere herfstbonbons. Ook leuk om cadeau te geven. Bij de chocoladeletters kreeg ik ook nog inpakpapier erbij. Heel attent! Al met al een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar❤️

leuk om cadeau te geven

Wat een leuke chocolade om cadeau te geven. Genoeg keuze. Snelle levering.

Geweldig!!!

Mooie lekkere aparte chocolade, altijd goed verpakt en komt heel aan. Fijn ook de leuke zakjes erbij voor de letters.

prima, mooi produkt

vlotte verzending

Heel fijn

Ik had voor mijn bestelling contact gehad met Juliette omdat ik een vraag had. Ze heeft mij goed geïnformeerd en daarna heb ik mijn bestelling geplaatst. De bestelling werd keurig en heel zorgvuldig verpakt binnen. Heel fijn!

Heerlijk

Heerlijke chocola, fijne en goede service

Super!!!

Maandag besteld, de volgende dag al geleverd. Heel goed verpakt, gewoon super!!!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Heerlijke chocolade en super levering

Echt top, heerlijke bonbons en heel snel geleverd.

Zoals verwacht

Spoedige bevestiging en verzending. Top, zoals verwacht!

Heerlijke chocolaadjes en bonbons

Grote mand met 2,5kg chocolaadjes en bonbons, thema herfst! Zeer gevarieerd. Minpuntje: best wel veel chocolaadjes gebroken!!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

De chocolade was eigenlijk te mooi om op te eten, was ook erg smakelijk. Echter was dit als cadeau verzonden en is het pakketje in de regen achter het huis neergelegd zonder een briefje hierover in de brievenbus. 4 dagen later doorweekt gevonden, waarbij er al een beestje uitliep, dit is niet de manier om een cadeau te ontvangen. Dus geen goede recensie voor de postbezorger

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Mijn bestelling komt snel engerd verpakt aan, De chocolade is van top kwaliteit!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

De verzorging en het pakket was goed en op tijd en communicatie was prima. Misschien 1 opmerking, op de doosjes met bonbons een stickertje: suikervrij of geschikt voor diabetici. Bvd groet Marry Muntz

Ok

De chocolade is geweldig

De chocolade is geweldig alleen de bezorging ging moeizaam bezorgen was erge agressief trap me toegang deur open (ik woon in flat) was niet vriendelijke Verder heb ik niks op jullie te klagen De chocolade is altijd lekker bij jullie en super ingepakt altijd met een kaartje

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Heerlijke chocolade en erg leuk om te geven!

Heerlijke chocolade en erg leuk om te geven! Wij bestellen al een aantal jaren chocolade via WLC en dit bevalt erg goed. Snelle levering, netjes en goed verpakt en altijd een succes! Van ons mag het assortiment nog iets uitgebreider, zodat we de komende periode ook een andere keuze hebben. Complimenten!

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Goede manier om cadeautjes te geven.

Mijn ervaring van de chocolade weet ik niet, want het is cadeau gegeven.

CHOCOLADIG!!

Nieuw woord voor uw mooie en heerlijke CHOCOLADE, deze chocolade verdient het om extra geroemd te worden! Mooie website, makkelijk te bestellen, heel goed verpakt dus heel aangekomen.

Lekker en snel

Ik vond het hele lekkere chocolade. Het werd snel bezorgd.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Heerlijke chocolade, vlotte levering, leuk ingepakt.

• Bij welke webshop heeft u een bestelling geplaatst? www.chocoladebestellen.nl

Snel bezorgd en heerlijke producten!

Fijn assortiment en snel bezorgd.

TOP

En altijd een lief kaartje erbij!

Bestelling niet bezorgd

Heerlijke chocolade, snelle service

De chocolade verassingstas is elke keer weer een feest. Wat voor lekkers zit er nu weer in. Ook leuk om weg te geven in plaats van een bosje bloemen.

Nijverheidsweg 10 B

5061 KL Oisterwijk

Over We Love Chocolate

We Love Chocolate is een online chocolade webshop met heerlijke Belgische chocolade. Bijna elke week wisselt het assortiment van We Love Chocolate. Wat ons zo bijzonder maakt? Wij maken van chocolade een cadeautje. Letterlijk. Onze overheerlijke chocolade verkopen wij in combinatie met hele mooie en originele geschenkverpakkingen. Naast alle lekkere chocolade zijn we ook actief met We All Love Candy, een heerlijk snoep brievenbus cadeau. Leuk om te geven en te krijgen! Je bereikt ons telefonisch op 076-5210400 of via WhatsApp 06-22343223. Uiteraard kun je ons ook een e-mail sturen: [email protected] [email protected] Zien we je snel weer in onze webshops?