Heel duidelijk

Praktische cursus met veel praktijkvoorbeelden. Duidelijke uitleg!

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer aanbevelen? Ja

Geen ervaring met Instagram.

Ik heb nog geen ervaring met Instagram maar door deze cursus hoop ik dat wel te krijgen.

• Welke score geef je het product: instagram
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: instagram N.v.t.
  • Zou je het product: instagram aanbevelen? Ja

Zeer makkelijk te doen

Goede structuur in onderdelen van de cursus en eenvoudig uitgelegd

• Welke score geef je het product: fotograferen-in-oostenrijk
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-in-oostenrijk Goede structuur in onderdelen van de cursus en eenvoudig uitgelegd

Weer wat geleerd!

Video's zijn top! Duidelijk en goed te volgen.

• Welke score geef je het product: cursus-bewerken-in-photoshop
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-bewerken-in-photoshop Goed
  • Zou je het product: cursus-bewerken-in-photoshop aanbevelen? Ja

Ik heb er veel uit geleerd

Je leert veel dingen die je zelfs niet wist over je camera. Het is een uitgebreide cursus

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera Ken je canon camera beter
  • Zou je het product: fotograferen-met-je-canon-camera aanbevelen? Ja

Prima cursus voor de beginnende portretfotograaf.

Prima cursus voor de beginnende portretfotograaf. Wel had ik wat meer verwacht over welke instellingen je op je camera gebruikt. Daarnaast had ik graag wat meer gezien over het gebruik van alleen continue licht i.p.v. flitslicht.

• Welke score geef je het product: portretfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: portretfotografie N.v.t.
  • Zou je het product: portretfotografie aanbevelen? Ja

Goed te volgen

• Welke score geef je het product: online-cursus-bosfotografie-2
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: online-cursus-bosfotografie-2 Goed
  • Zou je het product: online-cursus-bosfotografie-2 aanbevelen? Ja

Leuke cursussen en heerlijk om te lezen.

Heerlijk om ‘oude’ lessen weer even op te frissen. Af en toe doe je leuke nieuwe ideeën op. Heerlijk om in de vakantie te doen op je eigen tempo.

• Welke score geef je het product: fotograferen-in-oostenrijk
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-in-oostenrijk Leuk die hernieuwde inspiratie specifiek in Oostenrijk

Ook van deze cursus heb ik weer het nodige opgestoken

Ook van deze cursus heb ik weer het nodige opgestoken

• Welke score geef je het product: cursusbundel-fotograferen-op-reis
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursusbundel-fotograferen-op-reis Ook van deze cursus heb ik weer het nodige opgestoken
  • Zou je het product: cursusbundel-fotograferen-op-reis aanbevelen? Ja

Telkenmale blij met de cursussen

Ik bent blij dat er in het Nederlandstalig taalgebied een dergelijke goede vorm van opleidingen, cursussen bestaat. Ik kan alleen maar met superlatieven spreken over inhoud en aanbod. Het enige wat me tegen de borst stoot is de discriminatie van de Belgen door Reshiftstore in verzendkosten. In strijd met de Europese wetgeving maar zo moeilijk af te dwingen als consument.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer Zoals verwacht. Leerrijk
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer aanbevelen? Ja

leuke leerzame cursus met goede uitleg en handige tips

leuke leerzame cursus met goede uitleg en handige tip

• Welke score geef je het product: lichtenbelichting
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: lichtenbelichting leuke leerzame cursus
  • Zou je het product: lichtenbelichting aanbevelen? Ja

Erg fijn om informatie te krijgen van professioneels

Erg leuk om mijn basiskennis mee te verbeteren.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer Erg leuk om mijn basiskennis mee te verbeteren.

Goede cursus

• Welke score geef je het product: photoshop-cc
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: photoshop-cc Goed
  • Zou je het product: photoshop-cc aanbevelen? Ja

Leuk en leerzaam

Heel leuk en leerzaam om te lezen en in de praktijk te brengen. Staan ook een aantal goeie tips in.

• Welke score geef je het product: licht-en-belichting
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: licht-en-belichting Leuk om direct mee te experimenteren en erg leerzaam
  • Zou je het product: licht-en-belichting aanbevelen? Ja

Hele goede tips!

Zeker het kijken met welke brandpunt je fotografeert is een goede manier om te kijken welk objectief je het beste kunt meenemen. Ook de voorbereidingen voor keuze op locatie zal ik zeker doen.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-op-reis
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-op-reis N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-op-reis aanbevelen? Ja

duidelijke uitleg

Het is me nu duidelijk geworden om vooral het zip bestand intact te laten voor meer gemak bij het laden van de presets in Photoshop.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets duidelijke uitleg
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

Erg leuke cursussen

Super leuk om de cursussen te doen, alleen als je een certificaat hebt behaald staat de cursus niet op afgerond wat erg onoverzichtelijk is

• Welke score geef je het product: beweging-en-actiefotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: beweging-en-actiefotografie Helemaal mijn categorie
  • Zou je het product: beweging-en-actiefotografie aanbevelen? Ja

Duidelijk

Goeie duidelijke beschrijving deze cursus geeft gelijk duidelijkheid.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets Duidelijk omschreven
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

duidelijk & helder

pittig

• Welke score geef je het product: macrofotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: macrofotografie didactische opbouw
  • Zou je het product: macrofotografie aanbevelen? Ja

Duidelijk uitgelegd hoe je in een bergland moet fotograferen

Over de hele linie wordt duidelijk uitgelegd hoe je moet fotograferen in een land als Oostenrijk. Ook wordt niet vergeten om stads fotografie uit te leggen. Prima cursus

• Welke score geef je het product: fotograferen-in-oostenrijk
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-in-oostenrijk Alles komt aan bod, natuur en stads fotografie
  • Zou je het product: fotograferen-in-oostenrijk aanbevelen? Ja

Duidelijke en boeiend geschreven cursus.

Ik heb deze cursus ervaren als duidelijk geschreven en met plezier doorgelezen. Ik fotografeer al jaren, maar heb zeker nog nieuwe dingen geleerd.

• Welke score geef je het product: cursus-camerabeheersing
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-camerabeheersing N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-camerabeheersing aanbevelen? Ja

Prima cursus. Jammer dat alleen LR wordt gebruikt voor nabewerking. Er zijn tegenwoordig veel meer uitstekende programma`s voor nabewerking. Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid Photoscape X.

• Welke score geef je het product: cursus-fotografeer-de-avond-en-nacht
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotografeer-de-avond-en-nacht Geweldig
  • Zou je het product: cursus-fotografeer-de-avond-en-nacht aanbevelen? Ja

Top!!!!!

Erg duidelijke info, of ik het na een keer heb onthouden nee vast niet. dus meerdere keren terug kijken

• Welke score geef je het product: panasonic-lumix-g9-academy
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: panasonic-lumix-g9-academy Geweldige camera, niet voor niet komt deze camera super goed uit testen en dat voor nog geen 1000 euro
  • Zou je het product: panasonic-lumix-g9-academy aanbevelen? Ja

Heel leerrijk

Wis al veel maar was aan de ene kant een herhaling en aan de andere kant een leerrijke ervaring

• Welke score geef je het product: kennismaken-met-zoom-academy
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: kennismaken-met-zoom-academy Zeer zin vol
  • Zou je het product: kennismaken-met-zoom-academy aanbevelen? Ja

Technische kennis wordt overzichtelijk overgebracht

Technische kennis wordt overzichtelijk overgebracht

• Welke score geef je het product: cursus-camerabeheersing N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-camerabeheersing aanbevelen? N.v.t.

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.