Weer wat bijgeleerd.

De cursus Fotografeer je huisdier is leerzaam, veel mooie voorbeelden en duidelijke uitleg. Geeft weer veel inspiratie.

• Welke score geef je het product: cursus-huisdieren
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-huisdieren Fijne cursus
  • Zou je het product: cursus-huisdieren aanbevelen? Ja

Zeer leerrijk

Zowel beginners als gevorderde fotografen zijn gebaat bij deze cursus.

• Welke score geef je het product: lichtenbelichting
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: lichtenbelichting Behandelt een breed 'spectrum' ;-) aan kennis
  • Zou je het product: lichtenbelichting aanbevelen? Ja

Ik gebruik mijn flitser nu op een andere manier.

Leerzaam

• Welke score geef je het product: cursus-flitsen-flitstechniek
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-flitsen-flitstechniek Leerzaam
  • Zou je het product: cursus-flitsen-flitstechniek aanbevelen? Ja

Goede basiscursus

Ik had net een nieuwe camera gekocht en gelijk besloten ermee aan de slag te gaan zonder enige kennis. Dit lukte wel vrij aardig maar dankzij deze cursus ben ik de instellingen wat beter gaan begrijpen en ook ben ik blij met het kleine stukje nabewerking. Mooie basis en nu verder met de cursus portret fotografie!

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie Fijne cursus
  • Zou je het product: basiscursusfotografie aanbevelen? Ja

Weer heel wat nieuwe dingen ontdekt.

Via deze cursus kom je heel wat interessante zaken tegen die het werken met Lightroom makkelijker maken.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets Weer heel wat nieuwe dingen geleerd
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

heldere cursus met adequate informatie

Ik fotografeer al vele jaren en heb twee statieven, een oudje van ongeveer 45 jaar oud en een nieuwere van 3 jaar oud. De cursusinfo kan heel behulpzaam zijn voor de beginnende fotograaf. De meer ervaren fotograaf zal het meeste wel weten.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven heldere cursus met adequate informatie, zeker voor een beginnende fotograaf.

grafisch

grafisch iets duidelijker maken

• Welke score geef je het product: macrofotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: macrofotografie N.v.t.
  • Zou je het product: macrofotografie aanbevelen? Ja

mooie, uitgebreide kijk op herfstfotografie

veel was al bekend, maar toch fijn om alles een keer op een rijtje te zien en (nog eens) door te nemen; je bewust zijn wat je allemaal kunt in de herfst. Duidelijk uitgelegd en met mooie voorbeelden (mogen er wt mij betreft nog wel wat meer zijn)

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst uitgebreid en overzichtelijk
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst aanbevelen? Ja

Prima uitleg van de cursus

Prima volgbare cursus

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera Prima uitleg van de cursus

Goede uitleg.

Goede uitleg, mis echter de gebruikte foto's om te kunnen vergelijken met de foto's die gebruikt worden in de cursus. A

• Welke score geef je het product: cursus-photoshop-in-de-praktijk
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-photoshop-in-de-praktijk N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-photoshop-in-de-praktijk aanbevelen? Ja

Interessante en leerzame meedoe cursus

Er zitten leuke en interessante prakijkvoorbeelden in die de basis zijn van leren photoshop te gebruiken als fotograaf. Wat ik soms mis is de waarom van bepaalde keuzes en settings in de menu's. Hierop wordt niet ingegaan.

• Welke score geef je het product: cursusboek-photoshop
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursusboek-photoshop Leerzame introductie in Photoshop
  • Zou je het product: cursusboek-photoshop aanbevelen? Ja

Zeer goede informatie

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera Goed

Zit goed in elkaar

Dit was voor mij de eerste Zoom Academy cursus en ik vond de opbouw en afwisseling erg plezierig . Kijk uit naar de verdere verdieping.

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie positief

Prima cursus

De cursus is duidelijk, leerzaam en geeft een mooie toelichting op de nieuwe functies.

• Welke score geef je het product: cursus-photoshop-in-de-praktijk
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-photoshop-in-de-praktijk Prima cursus
  • Zou je het product: cursus-photoshop-in-de-praktijk aanbevelen? Ja

Leuk

Goed uitgelegde cursus.

• Welke score geef je het product: werken-met-vuur
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: werken-met-vuur leuk om eens uit te proberen
  • Zou je het product: werken-met-vuur aanbevelen? Ja

Compact en praktisch

In eigen tempo op zelf gekozen tijd is voor mij heel praktisch. De uitleg is goed te volgen en zeer praktisch

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven leerzaam

Goede uitleg

Goede uitleg

• Welke score geef je het product: portretfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: portretfotografie geweldig
  • Zou je het product: portretfotografie aanbevelen? Ja

héél leerzaam

ook al ben ik al enkele jaren bezig met fotografie en ging ik van de veronderstelling uit dat ik de belangrijkste kneepjes kende ... niet dus. Deze cursus is héél leerzaam en zit vol nuttige tips.

• Welke score geef je het product: cursus-scherpte
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-scherpte leerzaam
  • Zou je het product: cursus-scherpte aanbevelen? Ja

Leuke Cursus gedaan

Aanbod is duidelijk te zien, zou alleen handig zijn als er een extra tabblad is met de cursus die je volgt of als deze cursus vooraan komt te staan, Tipje

• Welke score geef je het product: cursus-huisdieren
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-huisdieren Leuke cursus!
  • Zou je het product: cursus-huisdieren aanbevelen? Ja

Veel geleerd over gebruik van een statief.

Ik zelf heb een carbon statief en gebruik deze alleen bij macro- en tafelfotografie. Ik ben nu van plan om hem meer te gaan gebruiken.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven door de cursus kom ik er achter dat ik mijn statief te weinig gebruik

leerrijk

interessante cursussen

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera ik heb mijn camera beter leren kennen

Zeer leerrijke cursussen.

Veelzijdig, leerzaam en zeer uitgebreid.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven Goed naslagwerk

goede cursus, heldere uitleg

Ik heb een groot probleem met horen dus het zou prettig zijn als de video's zouden worden ondertiteld.

• Welke score geef je het product: cursusbundel-lichttraining-door-michiel-fischer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursusbundel-lichttraining-door-michiel-fischer N.v.t.
  • Zou je het product: cursusbundel-lichttraining-door-michiel-fischer aanbevelen? Ja

Duidelijke uitgelegd hoe je een bewegend onderwerp/foto kan maken en bewerken.

Ik heb deze cursus als heel fijn ervaren. De onderwerpen worden goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb er veel van geleerd.

• Welke score geef je het product: beweging-en-actiefotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: beweging-en-actiefotografie Veel geleerd in deze cursus.
  • Zou je het product: beweging-en-actiefotografie aanbevelen? Ja

Goede basis

Goede basiskennis. Wellicht bij het nabewerken erg veel de focus op één programma.

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie Goede basiskennis

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.