Leerzame cursus

een mooie cursus die erg leerzaam is

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst duidelijk en goed te volgen
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst aanbevelen? Nee

Vlot en duidelijk geschreven Uitstekend voor de beginner en naslag voor de gevorderde

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst Uitstekend

Prettig

Goede en duidelijke uitleg. Is ook niet per jaar maar per cursus, kan ik altijd op terugvallen.

• Welke score geef je het product: lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: lightroom Prima
  • Zou je het product: lightroom aanbevelen? Ja

educatieve cursus

• Welke score geef je het product: cursus-huisdieren
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-huisdieren top
  • Zou je het product: cursus-huisdieren aanbevelen? Ja

Duidelijk en fijn te lezen

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven N.v.t.

Veel dingen wist ik al maar handig om het op 1 plek te hebben

Cursus was goed te volgen in begrijpelijke taal. Ik vind eigenlijk wel dat het stukje Aandacht voor andere merken zou ook fijn zijn

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven duidelijk uitleg en alle info op 1 plek

Goede uitleg

Soorten statieven, onderhoud

leerzaam

goede criteria aangereikt gekregen om een juiste keuze te maken

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven doen, voordat je een statief koopt

duidelijk

In een cursus is de combinatie van tekst en daarbij direct aansluitend visueel materiaal als hulpmiddel (bvb foto's ter verduidelijking) belangrijk, zodat je onmiddellijk een goed beeld en inzicht hebt.

• Zou je het product: cursus-werken-met-statieven aanbevelen? Ja

Leuk om nog eens na te lezen

De meeste zaken waren inmiddels al wel bekend. Het is wel een prettige maniere van opfrissen van kennis

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven Opfrissen

erg fijn en overzichtelijk

ik vind het een erg fijne cursus. waar je in eigen tempo kunt werken. ook vind ik het erg fijn dat er zon ruime keuze aan cursussen is zo is er voor elk wat wils.

• Welke score geef je het product: kennismaken-met-zoom-academy
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: kennismaken-met-zoom-academy N.v.t.
  • Zou je het product: kennismaken-met-zoom-academy aanbevelen? Ja

fijn

fijne makkelijk te volgen uitleg

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst fijn
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst aanbevelen? Ja

een totaal info over hoe fotografeer ik een trouw

Het was een totaalbeleving over hoe een trouw te fotograferen en hoe je best de fotografie van die beelden kunt instellen van de camera en het overzicht van de belangrijke shots. Veel uitleg en aandacht voor detail

• Welke score geef je het product: cursus-trouwfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-trouwfotografie zeer goed
  • Zou je het product: cursus-trouwfotografie aanbevelen? Ja

leerrijk

een goed cursus

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie leerrijk
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Ja

Zeer uitgebreid

Zeer uitgebreide cursus met heel veel interessante weetjes

• Welke score geef je het product: cursus-camerabeheersing
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-camerabeheersing Veel nieuwe dingen geleerd

een nuttige opfrissing

nuttige tips en duidelijke uitleg om de praktijk aan te vatten

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie praktisch en duidelijk
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Ja

leerzaam en leuk

Duidelijke cursus. Veel van geleerd, Interessant en blijft goed hangen.

• Welke score geef je het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio leerzaam en leuk
  • Zou je het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio aanbevelen? Ja

Leuke cursus voor beginner

Ik vond het een interessante cursus om te volgen, maar vond de tips die gegeven zijn wel meer voor een beginner.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst Leuke tips voor beginnende fotograaf

Heldere nuttige cursus

Ik volg vaker cursussen op Zoom Academy en ondertussen heb ik al een hoop kennis vergaard. Toch zijn er altijd nog dingen die je tegenkomt waarvan je denkt, he dat wist ik nog niet. En dat gebeurde mij bij deze cursus dus ook

• Welke score geef je het product: cursus-camerabeheersing
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-camerabeheersing nuttige heldere cursus

informatie goed weer gegeven

goede informatie over herfstfotografie

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst N.v.t.

Fijn en breed aanbod

Fijne en breed aanbod, wel veel over nabewerking wat ik zelden doe

• Welke score geef je het product: cursus-camerabeheersing
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-camerabeheersing Wist al veel, maar toch weer even puntjes op de i

Veel opgestoken

Veel geleerd

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven Prima cursus
  • Zou je het product: cursus-werken-met-statieven aanbevelen? Ja

alles is klaar en duidelijk

alles is zeer gemakkelijk en gedetailleerd uitgelegd,met goede voorbeelden

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera alles OK
  • Zou je het product: fotograferen-met-je-canon-camera aanbevelen? Ja

Fijne cursussen

Veel en fijne cursussen, alleen veel over fotobewerking wat ik zelden doe, da's jammer

• Welke score geef je het product: cursus-camerabeheersing
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-camerabeheersing Toch weer wat geleerd

wederom zeer leerzam

leerzamecursus meeste wist ik al wel maar vind het toch fijn om te zien dat je het goed doet. sommige dingen heb ik zelf bedacht dat dat wel zo zou moeten. dan is het leuk dat je al een heel stuk in de goede richting zit en de puntjes op de i door deze cursus wordt gegeven

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven wederom zeer leerzam

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.