Leerzaam!

Ontzettend veel aan gehad voor mijn alker eerste bruidsreportage. Aanrader voor beginners..

• Welke score geef je het product: cursus-trouwfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-trouwfotografie Ontzettend leerzaam
  • Zou je het product: cursus-trouwfotografie aanbevelen? Ja

Super duidelijk en informatief

Heldere uitleg van het ai gedeelte in LR. Alle aspecten 8n de tool komen aan de beurt.

• Welke score geef je het product: live-ai-in-lr-tom-reuvers
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: live-ai-in-lr-tom-reuvers Weer helemaal up to date door Tom!
  • Zou je het product: live-ai-in-lr-tom-reuvers aanbevelen? Ja

Ik was geweldig blij met de Zoom Academy portfolioreview; zeer opbouwend

Ik was zeer verrast en blij met de Zoom Academy portfolioreview. Dit uiteraard omdat het een zeer positieve review was. Maar naast een goede analyse en beoordeling van de foto's was ik ook erg blij met de aanvullende tips en sublieme aanbevelingen om nog meer uit mijn foto's te halen. Een aanrader en een stimulerende motivatie om nog weer een schepje toe te voegen om mijn foto's op een hoger plan te krijgen. Bedankt

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Zeer verrassend, verhelderend en motiverend

Duidelijke cursus

Heldere cursus. Goede uitleg

• Welke score geef je het product: cursusbundel-trouwfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursusbundel-trouwfotografie Zoals boven
  • Zou je het product: cursusbundel-trouwfotografie aanbevelen? Ja

Leerzaam

Veel keuze om dingen te leren, het moeilijkste is de keuze maken: waar begin ik mee

• Welke score geef je het product: live-ai-in-lr-tom-reuvers
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: live-ai-in-lr-tom-reuvers Heldere uitleg
  • Zou je het product: live-ai-in-lr-tom-reuvers aanbevelen? Ja

leuke toevoeging aan Lightroom

werkt makkelijk en effectief!

• Welke score geef je het product: bibliotheek-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: bibliotheek-presets leuke toevoeging aan Lightroom

veel geleerd!

Veel informatie gekregen en heb daarom de cursus verspreid over meerdere dagen. Enorm veel geleerd en fijn om te weten dat ik de kennis eventueel kan verdiepen door de encyclopedie.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom zeer leerzaam!
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Prima korte cursus voor eerste kennismaking

Maakt nieuwsgierig naar verdieping

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Goede kennismaking met Lightroom

eenvoudig uitgelegd

ik vond het leuk leerzaam en duidelijk

• Welke score geef je het product: duikinjecamera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: duikinjecamera handig en leerzaam
  • Zou je het product: duikinjecamera aanbevelen? Ja

toch leerzaam

Ondanks dat ik lightroom al een jaar of 10 gebruik, pikte ik er toch nog een paar nieuwe dinge uit. leuk

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom N.v.t.

Compleet overzicht

Zeer goed bruikbaar maar niet volmaakt. Bij het downloaden worden de nummers niet altijd meegenomen. Correctie door hernoemen De uitgepakte filenaam is niet altijd de naam van de presets. Correctie door hernoemen. Eenvoudig op te lossen door Zoom.nl

• Welke score geef je het product: bibliotheek-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: bibliotheek-presets Compleet aanbod, de geboden correcties zijn prima
  • Zou je het product: bibliotheek-presets aanbevelen? Ja

kan altijd wel vinden wat ik zoek

Eenvoudig te volgen en altijd info hoe ver je vorderingen zijn. Ook het nogmaals bekijken van een zoom event is altijd handig omdat je het dan op eigen tempo kunt doen.

• Welke score geef je het product: bibliotheek-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: bibliotheek-presets simpel te istalleren en eenvoudig in gebruik

verrijkend

ik heb verschillende dingen bijgeleerd in deze cursus

• Welke score geef je het product: filter-landschap
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: filter-landschap goede uitleg over filters en het gebruik ervan
  • Zou je het product: filter-landschap aanbevelen? Ja

In sommige gevallen kan dit veel tijd schelen

Hoewel ik presets weinig gebruik kunnen ze soms een goede aanvulling zijn. Het is leuk om er creatief mee te spelen en de resultaten kunnen soms erg verassend zijn. Leuke aanwinst!

• Welke score geef je het product: bibliotheek-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: bibliotheek-presets Leuke creatieve aanwinst

Zeer gedetailleerd en opbouwend

Dit was een van de mooiste cadeautjes ooit! Zeer gedetailleerde feedback over wat er al goed is en nog beter kan. Heel waardevol, ik kan hier echt wat me. Dankjewel!

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview N.v.t.
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Erg leuk om nieuwe dingen te leren!

Ik heb mijn portfolio opgestuurd 2 of 3 weekjes geleden en kreeg hem van de week terug. Heb pas sinds februari een camera en ben sinds eind juni pas echt aan de slag gegaan met dierenfotografie, wat ik erg leuk vind, en zij beoordeelden hem met dat ze genoten hadden van mijn foto's! Erg leuk 'commentaar' op de foto's gehad. Wat de beoordeler niet kon weten is dat ik in een rolstoel zit en niet altijd via andere perspectieven kan fotograferen ;-) maar dat lag aan mij dat ik dit niet had doorgegeven. Met hun tips en tricks kan ik wat! Dus goede ervaring!

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Zij genoten en ik ook!

heel goed

Heel veel geleerd, en de cursus voor een tweede maal gedaan.

• Welke score geef je het product: cursus-bewerken-in-photoshop
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-bewerken-in-photoshop Fantastisch
  • Zou je het product: cursus-bewerken-in-photoshop aanbevelen? Ja

Duidelijk en bruikbaar

Mooie respectvolle review waarbij het lukt om de fotograaf wat ontwikkelpunten mee te geven en om hem/haar te enthousiasmeren. Ik ben blij dat ik hieraan heb deelgenomen

• Welke score geef je het product: Portfolioreview N.v.t.
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview N.v.t.
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? N.v.t.

Enorm waardevol

Als beginnend hobby-fotograaf ben ik heel erg aan het zoeken naar mijn sterke en minder sterke kanten. Deze keer heb ik 4 portretten ingeleverd en de review stimuleert mij om hier verder mee te gaan. Vooral de verbeterpunten geven mij houvast en heb ik als enorm waardevol ervaren.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview enorm waardevol
  • Zou je het product: Portfolioreview aanbevelen? Ja

Kritiek van profs: altijd gewaardeerd

Goed om in de review te lezen dat de basis goed is en dat er ruimte is voor verbetering.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview gewaardeerd

Goede cursus duidelijk uitgelegd

Ik ben begonnen met de met diverse cursuspakketen en ben er erg blij mee ook lid geworden van Zoom.nl

• Welke score geef je het product: cursus-cameratechniek
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-cameratechniek Ik ben erg geholpen met mijn instellingen
  • Zou je het product: cursus-cameratechniek aanbevelen? Ja

Dank dat jullie zo zorgvuldig en deskundig naar mijn foto's hebben gekeken.

Goede verbetersuggesties

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Dank dat jullie zo zorgvuldig en deskundig naar mijn foto's hebben gekeken.

Fijne review.

Mooie reviews op de foto's. Dank voor de mooie woorden en tips voor verfijning van de opname techniek en postprocessing

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Fijne review.

professionele uitleg

Zeer kundige en professionele uitleg Jammer dat de verbinding slecht was en dat het daardoor ontzettend uitloopt. Je betaald voor de live deelname alleen lukt dat niet altijd door problemen vanaf zoomacademy Cursus uitstekend aanpas cursus rondom slecht door verbindingsproblemen

• Welke score geef je het product: live-duikinjecamera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: live-duikinjecamera camera uitleg uitstekend
  • Zou je het product: live-duikinjecamera aanbevelen? Ja

positieve feedback gekregen en tips om mijn fotografie te verbeteren.

De tips die ik gekregen heb i.v.m de nabewerking van mijn foto's zal ik zeker meenemen. Het zijn kleine verbeteringen die de foto's naar een hoger niveau tillen.

• Welke score geef je het product: Portfolioreview
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Portfolioreview Je krijgt positieve feedback op de foto's en ook tips waar je in de toekomst kan op letten.

Richard Holkade 8

2033PZ Haarlem

06 19 21 27 21

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.