Top cursus

Ondanks dat ik al het e.e.a. wist, toch weer enkele nuttige tips gekregen.

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie Top cursus
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Ja

zeer waardevol

met deze cursus heb ik, als beginneling, de basis meegekregen van Lightroom

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 zeer waardevol
  • Zou je het product: cursus-lightroom-2023 aanbevelen? Ja

praktisch en handig

Zeer zinvol om een regenachtige middag te besteden aan verbetering van mijn skills.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-lente zeer nuttig
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente aanbevelen? Ja

Ontzettend veel goede informatie

Diverse foto's werden op verschillenden manieren besproken en ook dat er verschillende oplossingen zijn voor het verbeteren van een foto. Voor de details items waren leerzaam.

• Welke score geef je het product: videomasterclass-natuurfotografie-in-lr-2024-tom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: videomasterclass-natuurfotografie-in-lr-2024-tom Geweldig
  • Zou je het product: videomasterclass-natuurfotografie-in-lr-2024-tom aanbevelen? Ja

ik vond het een erg leuke cursus heb de macro en close-up ook gedaan, dacht neem deze ook mee, alleen die eindtoets kom ik niet doorheen, ik laat het hierbij en ga verder met een andere cursus

• Welke score geef je het product: macrofotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: macrofotografie prima
  • Zou je het product: macrofotografie aanbevelen? Ja

heldere uitleg

Leerzaam. Ik krijg weer zin om naar buiten te gaan en mijn macrolens te gebruiken.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-lente Goede opfriscursus.
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente aanbevelen? Ja

het was een livestream met heel veel mooie tips. Persoonlijk vind ik het jammer dat er met de workshop gebruik wordt gemaakt met professionele camera's in studio en niet echt in een woonruimte met verschillende lichtvallen zoals je het bij jezelf thuis hebt, maar misschien is dit niet mogelijk.

• Welke score geef je het product: daglichttraining
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: daglichttraining prima tips, bruikbare training.
  • Zou je het product: daglichttraining aanbevelen? Ja

op eigen tempo kunnen volgen

duidelijke uitleg

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie N.v.t.
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Ja

Duidelijk, maar soms verwarrend

Het gedeelte importeren blijft voor mij wel een dingetje en zeker bij het wijzigen van de catalogus met de vraag of wijziging ook plaatsvindt op mijn externe harde schijf. Het overige van de cursus was geheel duidelijk.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom goed
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Van nul naar meer dan voldoende om mee te starten!

2x alles bekeken, ondertussen begonnen met LR. Vooral om het vanaf het begin logisch in te delen. Fantastische mogelijkheden binnen het programma zelf, maar heel fijn stap voor stap uitgelegd.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom superstart

Prima basiscursus.

Ik werkte al met lichtroom maar het is toch altijd nuttig om het nog een keer te zien.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom N.v.t.

Mooie uitleg

Prima uitleg en lesmateriaal

• Welke score geef je het product: cursus-architectuur-inspiratie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-architectuur-inspiratie Mooie leerzame cursus en prima lesmateriaal om nog eens terug te zoeken.
  • Zou je het product: cursus-architectuur-inspiratie aanbevelen? Ja

Was top!!

Veel geleerd, en zin in om aan de slag te gaan

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Top

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Duidelijke en eenvoudige uitleg

uitgebreid

meerdere dagen mee bezig geweest maar heel leerzaam

• Welke score geef je het product: cursusbundel-beweging-en-actie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursusbundel-beweging-en-actie uitgebreid en heel leerzaam
  • Zou je het product: cursusbundel-beweging-en-actie aanbevelen? Ja

Duidelijke cursus

Alles word duidelijk uitgelegd met tekst en filmpjes. Goed te volgen op eigen tempo.

• Welke score geef je het product: portretfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: portretfotografie Duidelijke uitleg en goed te volgen in je eigen tempo
  • Zou je het product: portretfotografie aanbevelen? Ja

Kort en bondig

Goede opfrissing wat je kan doen met de nieuwe tools in lrc.

• Beschrijf in één zin je ervaring met het product: videomasterclass-natuurfotografie-in-lr-2024-tom goede samenvatting van lrc editing

Geweldige uitleg

Ik vond de uitleg geweldig. Wat ik wel mistte was bewerking kopiëren naar andere foto's Ik weet niet meer precies hoe dat gaat en hoop dat ik het in een andere Zoom cursus kan vinden.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Geweldige uitleg
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

heerlijk om steeds weer bij te leren

nooit te oud om te leren. dat gaat hier nog steeds op . ik leer steeds weer nieuwe dingen waar je anders nooit achter kom. ik sla dus geen cursus over!!!!

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-photoshop2024
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-photoshop2024 geweldig
  • Zou je het product: zoomacademylive-photoshop2024 aanbevelen? Ja

kort en krachtig

Mijn ervaring ga ik nu ontwikkelen

• Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Veel geleerd met deze cursus

Ik ben al ongeveer 2 jaar bezig met Lightroom heb het allemaal zelf moeten uitvinden dit is echt een cursus waar je als beginnende fotobewerker superveel aan hebt zelfs ik heb er weer veel van opgestoken

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom ook interresant voor diegene die al wat langer bezig zijn met fotobewerking

leerrijke cursus

Een heel duidelijke stap voor stap cursus die je rustig kan afwerken

• Welke score geef je het product: scherpte
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: scherpte top
  • Zou je het product: scherpte aanbevelen? Ja

geen

niet goed

• Welke score geef je het product: howitsmade
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: howitsmade N.v.t.
  • Zou je het product: howitsmade aanbevelen? Nee

Veel leuke en uitgebreide onderwerpen

Een breed scala aan onderwerpen. Soms wat eenvoudig taalgebruik.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven Wat te simpel
  • Zou je het product: cursus-werken-met-statieven aanbevelen? N.v.t.

Heel effectieve startcursus voor Lightroom

Ik heb met heel veel plezier deze start cursus voor Lightroom gevolgd. Het verlaagt de drempel om enthousiast met dit programma aan de slag te gaan. De presentatie van de cursus is zeer kundig en aangenaam, en verondersteld geen enkele voorkennis van Lightroom.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Heel effectieve startcursus voor Lightroom

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.