Fijne en duidelijke basis cursus om een goed beeld van en meer inzicht in het vak te krijgen.

• Welke score geef je het product: beroepsfotograaf N.v.t.
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: beroepsfotograaf N.v.t.
  • Zou je het product: beroepsfotograaf aanbevelen? N.v.t.

Geweldige input

Goede cursus, heb ik veel van opgestoken, vooral op organiseerniveau ging er een wereld voor me open, heel prettig en fijn om mijn workflow te verbeteren. De technieken zijn ook gewoon goed uitgelegd en helpen me efficienter en mooiere bewerkingen te doen. Ik ga weer verder editen ;) groetjes Sjaak

• Welke score geef je het product: cursus-beheren-en-bewerken-lightroom-2022
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-beheren-en-bewerken-lightroom-2022 Uitgebreid, fijn en concreet
  • Zou je het product: cursus-beheren-en-bewerken-lightroom-2022 aanbevelen? Ja

Super goede tips.

In deze cursus krijg je goede tips, top om mee te gaan oefenen.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer Fijne uitleg en goede tips.
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer aanbevelen? Ja

Erg leerzaam en interessant.

• Welke score geef je het product: cursus-camera-onderhoud
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-camera-onderhoud Een goede uitleg
  • Zou je het product: cursus-camera-onderhoud aanbevelen? Ja

Duidelijk uitgelegd en goed te volgen

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer Nuttig

goede algemene basiscursus

prima dwarsdoorsnede voor veel wat met fotografie te maken heeft

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie prima introductie

duidelijk

en goede, makkelijk te volgen en begrijpen, uitleg

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

Prettig leesbaar en goede uitleg

Ik gebruik voornamelijk LR Classic en vanuit LR ga ik naar PS. Bij het doorlopen van de cursus ontdekte ik dat de werkwijze van de presets nagenoeg het zelfde zijn, alleen de menu's zijn verschillend.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets korte cursus en je weet snel hoe presets werken

Leerzame introductie

Deze cursus als eerste uitgekozen van alle mogelijke cursussen op Zoom Academy. Ik vond de uitleg helder en er werd veel uitgelegd. Met het volgen van de cursus en flink enthousiasme kon ik de eerste keer ook al iets beter meepraten binnen de fotoclub waar ik sinds kort lid van ben. Het zorgt er ook voor dat ik beter weet waar dingen voor bedoeld zijn, maar ook wat je het beste kunt doen om het te verhelpen. Ik ben erg benieuwd naar de andere cursussen.

• Welke score geef je het product: cursus-camerabeheersing
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-camerabeheersing Leerzame introductie
  • Zou je het product: cursus-camerabeheersing aanbevelen? Ja

Zeer leerzaam.

Een mooi onderdeel zou ook nog quadtone zijn om te behandelen. Mooie warme tinten in de zwart wit. Of waarom en welke foto’s zet je om in zwart-wit?

• Welke score geef je het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit Zeer leerzaam
  • Zou je het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit aanbevelen? Ja

Instagram op de PC werkt volgens mij niet via de uitleg

Kan het programma op de PC niet correct volgen. Een verhaal maken lukt mij niet evenals een reel. Zal het nogmaals op een tablet of via de mobiel moeten proberen. Instagram is duidelijk op jongeren met een mobiel gericht, Als 65 plusser heb ik hier duidelijk moeite mee. Terwijl ik meer foto's van fotoshoots hier wil delen.

• Welke score geef je het product: instagram
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: instagram Voor jongeren
  • Zou je het product: instagram aanbevelen? Ja

zeer zinvolle info

Goede tips en tricks meegekregen om hopelijk mijn Insta account uit te breiden en beter zichtbaar te maken

• Welke score geef je het product: instagram
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: instagram N.v.t.
  • Zou je het product: instagram aanbevelen? N.v.t.

prettig en duidelijk

Er stonden veel video filmpjes in deze cursus maar voor mij wat het belangrijkste was waren er geen voorbeeld filmpjes. Jammer daarom 3.5.

• Welke score geef je het product: paddenstoelenfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: paddenstoelenfotografie N.v.t.
  • Zou je het product: paddenstoelenfotografie aanbevelen? Ja

zeer goed

duidelijk en goed te volgen

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer N.v.t.

Erg duidelijk.

Ik had al eerder presets gezien maar nog niet gebruikt. Nu is het me duidelijk hoe ik nieuwe presets importeer en toepas. Super handig. Ik ga zeker snel mijn eigen presets maken.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets duidelijk en meteen toepasbaar

goed duidelijk uitgelegd

mooi uitgelegd en zeer leerzaam.

• Welke score geef je het product: sluitertijd
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: sluitertijd goed ervaring
  • Zou je het product: sluitertijd aanbevelen? Ja

Heb toch weer wat bijgeleerd

Ik werk al geruime tijd met Lightroom en Photoshop maar maskte rigelijk maar weinig gebruik van presets. Daar gaat nu verandering in komen

Duidelijk en leerzaam geschreven

Ik heb er veel van geleerd en ga dit proberen toe te passen op mijn fotografiepagina. Ben benieuwd of het mij gaat lukken en of ik daadwerkelijk verschil ga merken als ik alle tips toepas. In ieder geval bedankt voor alle handigheden.

• Welke score geef je het product: instagram N.v.t.
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: instagram N.v.t.
  • Zou je het product: instagram aanbevelen? N.v.t.

Groot aanbod, leuk opgezet

Groot aanbod, leuk opgezet, aansprekende thema's

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-op-reis
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-op-reis Leuk, maar niet heel vernieuwend
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-op-reis aanbevelen? Ja

zoom academy, een mooi platform om je kennis bij te schaven.

de videolessen voor de lumix G9 waren goed, maar gaat erg snel; gelukkig kan je pauzeren en even terug kijken.

• Welke score geef je het product: panasonic-lumix-g9-academy
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: panasonic-lumix-g9-academy goed maar tempo van uitleg gaat iets te snel om goed te volgen.
  • Zou je het product: panasonic-lumix-g9-academy aanbevelen? Ja

Klaar, duidelijk en goed te begrijpen

Ik wil wat meer bijleren over de principes van fotografie en de werking van mijn camera en met de cursussen van zoom Academy lukt dat vrij vlot !

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie Klaar, duidelijk en goed te begrijpen

Leuk en begrijpelijk uitgelegd

Alle basisbegrippen die je als beginnende fotograaf moet weten, passeren de revue. Uitleg is duidelijk en filmpjes zijn kort en krachtig als toevoeging

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie N.v.t.
  • Zou je het product: basiscursusfotografie aanbevelen? Ja

• Welke score geef je het product: cursus-cameratechniek
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-cameratechniek N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-cameratechniek aanbevelen? Ja

ik heb weer veel bijgeleerd

het is fijn om deze cursus te volgen. ik ga bijna op vakantie en kan het geleerde meteen toe gaan passen.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-op-reis
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-op-reis fijne tips en tricks
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-op-reis aanbevelen? Ja

fijne duidelijke uitleg

Leerzame content

• Welke score geef je het product: cursus-workflows-in-lightroom-expert
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-workflows-in-lightroom-expert Fijn
  • Zou je het product: cursus-workflows-in-lightroom-expert aanbevelen? Ja

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.