Geweldig eenvoudig uitgelegd

Zo fijn en eenvoudig uitgelegd. Hier kan je meteen mee aan de slag.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets heel goed
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

Duidelijke uitleg

Ik heb mij door deze cursus kunnen bekwamen met het programma Photoshop elements

• Welke score geef je het product: photoshop-elements
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: photoshop-elements Duidelijk
  • Zou je het product: photoshop-elements aanbevelen? Ja

Prima cursus om mee te starten.

Voor iedereen die begint met LR een aanrader, eerst deze stoom cursus doen en dan beginnen met LR. Scheelt enorm veel tijd, en frustratie in het begin.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Makkelijk om in te stappen
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Gebruik de M stand nu vaak

Ik was altijd voorzichtig om de m stand te gebruiken, nu ik deze cursus heb gedaan fotografeer ik voornamelijk in M stand

• Welke score geef je het product: m-stand
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: m-stand gebruiksvriendelijk
  • Zou je het product: m-stand aanbevelen? Ja

Duidelijke cursus

De cursus is heel duidelijk met betrekking op het importeren. Maar natuurlijk ook bij het bewerken

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Duidelijke cursus

Fijne duidelijke uitleg

Ik had mijn camera al een poosje maar nu begrijp ik pas wat er allemaal mogelijk is. en dat is veel meer dat ik verwachtte.

• Welke score geef je het product: panasonic-lumix-s5ii
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: panasonic-lumix-s5ii alleskunner
  • Zou je het product: panasonic-lumix-s5ii aanbevelen? Ja

Snel onspeed met LichtRoom

Meerdere keren een start gemaakt met Lightroom, en steeds toch weer niet happy. Maar deze Cursus heeft een aantal van mijn fouten snel bloot gelegd. Op basis van deze cursus nu een nieuwe omgeving aan het opbouwen. En dat werkt nu een stuk beter, maar na de cursus moet je het vooral gaan gebruiken.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Eindelijk

Duidelijk en overzichtelijk

Het is een uitgebreide en overzichtelijke cursus.

• Welke score geef je het product: schilderen-met-licht
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: schilderen-met-licht N.v.t.
  • Zou je het product: schilderen-met-licht aanbevelen? Ja

zeker inspirerent

Ik heb hier wel weer ideeën opgedaan zoals die waterbak en klei. Ook de tip om paardenbloem pluisjes te bewaren voor later is een goede tip. zelf heb ik pas verdorde bloempjes van klimhortentia gefotografeerd, die ga ik ook in een doosje bewaren.. en ik ga eens kijken voor een lichttegel. Dank je Daan, mooie dromerige fotos Frans

• Welke score geef je het product: cursus-creatieve-macro
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-creatieve-macro Geeft je weer zin om te beginnen als je wat vastgeroest zit en opend je ogen voor extra mogelijkheden.
  • Zou je het product: cursus-creatieve-macro aanbevelen? Ja

Leerzaam

Fijn om weer uitleg te krijgen en mijn kennis aan te vullen.

• Welke score geef je het product: daglichttraining
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: daglichttraining Leerzaam
  • Zou je het product: daglichttraining aanbevelen? Ja

Snel grondige kennis vergaren

In korte tijd heb ik dit programma onder de knie gekregen. Lijkt zeer complex maar met de opgedane kennis is er voldoende aanwezig om op voort te borduren.

• Welke score geef je het product: photoshop-elements
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: photoshop-elements to the point
  • Zou je het product: photoshop-elements aanbevelen? Ja

leerrijk

Opgedane leerstof ga ik zeker in de toekomst gebruiken.

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-photoshop2024
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-photoshop2024 nieuwe ontdekkingen
  • Zou je het product: zoomacademylive-photoshop2024 aanbevelen? Ja

Hele uitgebreide leuke cursus!

De lessen waren heel duidelijk en speels uitgelegd. Ik kreeg meteen zin om zelf op pad te gaan. Ik volgde deze cursus ook, omdat ik aankomende zaterdag een workshop macrofotografie ga volgen in de Vlindertuin in Waarland! Dan heb ik alvast veel kennis opgedaan met deze cursus!

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-lente Superleuke en motiverende cursus!
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente aanbevelen? Ja

weer veel bijgeleerd

duidelijk uitgelegd zowel verbaal als dmv duidelijke voorbeelden

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-photoshop2024
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-photoshop2024 veel bijgeleerd

Duidelijke cursus

Makkelijk te volgen cursus over lente fotografie. Heel fijn dat er ook een paar video's in voor komen.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-lente Makkelijk te volgen.
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente aanbevelen? Nee

een nieuwe uitdaging

het is voor mij heel iets nieuws, de irisfotografie en om een goede foto te maken valt niet mee. ik ben ook nog een beginneling in PS, maar heb door deze cursus weer nieuwe dingen geleerd!

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-irisfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-irisfotografie uitdaging
  • Zou je het product: zoomacademylive-irisfotografie aanbevelen? Ja

Weer een Aha-ervaring rijker

Maakt niet uit of je nu een beginnende- of ervaren fotograaf bent. Elkeen haalt hier zijn voordeel uit.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-op-reis
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-op-reis Weer een Aha-ervaring rijker
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-op-reis aanbevelen? Ja

Duidelijke cursus waardoor ik mijn eerste bruiloft kan gaan plannen!

Door deze cursus heb ik handvaten gekregen om mijn eerste bruiloft te gaan fotograferen en een planning kan maken ervoor!

• Welke score geef je het product: cursus-trouwfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-trouwfotografie Fijne ovrzichtelijke cursus!
  • Zou je het product: cursus-trouwfotografie aanbevelen? Ja

weer veel geleerd en bijgeschaafd

weer een leerzame cursus(en). weer een hoop puntjes op de i kunnen zetten/leren

• Welke score geef je het product: abonneecadeaus-2022
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: abonneecadeaus-2022 weer veel geleerd en bijgeschaafd
  • Zou je het product: abonneecadeaus-2022 aanbevelen? Ja

Zo fijn om een basis van Lightroom te hebben!!!

Ik vond het heel fijn om stap voor stap door Lightroom begeleid te worden. Jammer dat het over Lightroom classic ging en niet over Lightroom app want daar heb je gelijk opslag van je foto's

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Top
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

meeste zaken eenvoudig uitgelegd .

wat ik heb bekeken heb ik een hoop van opgestoken. Een aantal zaken met de camera erbij bekeken en meteen de instellingen op de camera uitgevoerd. Ik vind het lastig dat ik vaak terug moet kijken omdat ik vergeet hoe het ook al weer moest.

• Welke score geef je het product: cursus-creatieve-macro
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-creatieve-macro erg leerzaam
  • Zou je het product: cursus-creatieve-macro aanbevelen? Ja

Duidelijk en leerzaam

Genoten van deze aflevering, goed te volgen en handig nog x na t kijken zodat zelf mee kan doen op de laptop

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-photoshop2024
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-photoshop2024 duidelijk en leerzaam
  • Zou je het product: zoomacademylive-photoshop2024 aanbevelen? Ja

Zelfs als iemand die reeds ervaring had met Lightroom heb ik toch nog veel kunnen bijleren.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Aan te bevelen voor beginners
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Dit is een mooie en snelle stoomcursus waarbij je snel met de diverse mogelijkheden van Adobe Lightroom Classic kennis maakt.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Informatief, snel en goed

Goed overzicht

Uitgebreide les,wel ruime overlap met diverse hoofdstukken

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie Goed overzicht,veel informatie
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Ja

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.