Goede cursus

Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens alle info over mijn Canon 6D Mark II had doorgenomen. Sinds kort ben ik ook aan het filmen, dus het was handig om nogmaals alles door te nemen.

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera N.v.t.
  • Zou je het product: fotograferen-met-je-canon-camera aanbevelen? Ja

Als beginnend fotograaf krijg je op deze manier een veel duidelijker beeld doordat de praktijk is toegelicht. Zeker de instellingen die je zelf als een uitgangspunt zou kunnen gebruiken. Ook valt me op hoeveel er nog nabewerkt wordt aan een foto. Ik denk vaak dit is niks, maar door diverse tools kun je van zo'n foto toch nog best iets moois maken. De onderwerpen van de cursus zijn ook leuk. Veel variatie.

• Welke score geef je het product: cursus-fotografie-recepten
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotografie-recepten Top
  • Zou je het product: cursus-fotografie-recepten aanbevelen? Ja

Geeft alle mogelijkheden in twee programma's weer. Voor ieder wat wils!

Geeft alle mogelijkheden in twee programma's weer. Voor ieder wat wils!

• Welke score geef je het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit Top ervaring.
  • Zou je het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit aanbevelen? Ja

Leuk uitgelegd

Ik mij verder ontwikkelen

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie Leuke cursus
  • Zou je het product: basiscursusfotografie aanbevelen? Ja

heel leerrijke cursus

cursus is heel erg aan te raden

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie prachtige cursus
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Ja

Extra opfrissing is altijd goed

Zeker voor de beginnende fotograaf veel goede informatie. Voor de wat gevorderde fotograaf hier en daar wat verborgen functies en tips en trucs.

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera Extra opfrissing is altijd goed
  • Zou je het product: fotograferen-met-je-canon-camera aanbevelen? Ja

Zeer leuk en leerzaam op je eigen tempo

Ik heb veel geleerd en ga nu proberen alles in de praktij toe te passen

• Welke score geef je het product: vogelfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: vogelfotografie Zeer leerzaam
  • Zou je het product: vogelfotografie aanbevelen? Ja

Bijleren met plezier

Bijleren via zoom academy is fun, de verschillende cursussen zijn zeer goed en doordacht samengesteld.

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera Je leert je Canoncamera kennen op een fijne manier.
  • Zou je het product: fotograferen-met-je-canon-camera aanbevelen? Ja

Helemaal waardeloos geld verspilling eigenlijk nul sterren

Bijna 8 weken geleden jaarabon Academy aangeschaft. Maar als ik inlog en ergens op klik krijg ik weer de reclame om de abo aan te sc haffen. Mijn oude aangekochte cursussen nergens meer bevinden ik word zo langzamerhand behoorlijk pissig. Als dat zo blijft dan moet ik er over denken om dit sterk waardeloos product etc in een ander daglicht te stellen via de sociale media

• Welke score geef je het product: Product1 N.v.t.
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: Product1 N.v.t.
  • Zou je het product: Product1 aanbevelen? Nee

zeer fijne cursussen en naslagwerken

Zoom Academy geeft hele fijne, duidelijke cursussen. Ik heb er tot nu toe al erg veel van geleerd. Ook de naslagwerken zijn erg fijn om te gebruiken.

• Welke score geef je het product: m-stand
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: m-stand super
  • Zou je het product: m-stand aanbevelen? Ja

Leerzame en leuke cursus

Ik had de cursus al een tijd liggen en nog niet veel tijd gehad om deze daadwerkelijk te maken. Nu ik de vraag heb gekregen om honden te fotograferen toch het boek en de cursus er weer bij gepakt en in korte tijd enorm veel geleerd.

• Welke score geef je het product: huisdieren
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: huisdieren N.v.t.
  • Zou je het product: huisdieren aanbevelen? Ja

Duidelijke uitleg

Mooi om de verschillende onderwerpen die te maken hebben met de zomer door te nemen, je steekt er altijd weer wat van op. Goede combinatie tekst en video.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer Goede en duidelijke uitleg
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer aanbevelen? Ja

Zeer helder en duidelijk.

Deze cursus geeft een goed inzicht in de werking van het licht in een studio. Betroffen is dan hoofdzakelijk kunstlicht. Gedurende de cursus kwamen best wel een aantal eye-openers bovendrijven. Prima cursus.

• Welke score geef je het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio Leerzaam en verhelderend.
  • Zou je het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio aanbevelen? Ja

een uitgebreid en volgens mij volledig overzicht van de technieken

Alle aspecten komen uitgebreid (en soms bij herhaling, maar da's niet verkeerd) aan bod. Ook worden goede voorbeelden en schema's getoond alsmede instructievideo's die de praktijk laten zien en verduidelijken.

• Beschrijf in één zin je ervaring met het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio TOP !

prima cursus

het heeft mijn kennis verdiept een aangevuld.

• Welke score geef je het product: macrofotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: macrofotografie goede cursus, mooie voorbeelden.
  • Zou je het product: macrofotografie aanbevelen? Ja

Duidelijk en compact

Begrijp het werken met presets nu wat beter.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets Kort en duidelijk
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

Geen don’t s

Bij de eerste vraag dat in een landschapsfotonalles van voor tot achter scherp zijn? Wat een boel shit Al die regeltjes.. Zo wil ik niet werken Er staan best leerzame dingen in de cursus, maar dat is leuk om te weten en niet::omdat het zo ‘moet’. Maar als je die dingen weet kun je het wel gebruiken op je eigen manier, of niet. Voor mij zijn er geen regels in de fotografie. Alles mag Ik ging nog eens kijken op Zoom, wist dat ik er nog een cursus had staan. Kijken of ik die aanbieding wil, een jaar voor half geld. Maar dat hoef ik dus niet

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie Zie boven
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Nee

fantastisch

zeer aangename en duidelijke cursus, ik heb hem met plezier gedaan!

• Welke score geef je het product: bundelbasisfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: bundelbasisfotografie geweldig
  • Zou je het product: bundelbasisfotografie aanbevelen? Ja

logisch opgebouwd, toch weer veel kleine dingetjes bij geleerd

goed te volgen, veel bekende dingetjes, maar ook veel o Ja puntjes, en zeker ook nieuwe dingetjes.....zeer de moeite waard

• Welke score geef je het product: cursus-krachtige-composities
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-krachtige-composities leerzaam en logisch
  • Zou je het product: cursus-krachtige-composities aanbevelen? Ja

Alles ge-ent op Lightroom

Affinity wordt niet herkend als bewerkings software

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? N.v.t.

Duidelijke uitleg

• Welke score geef je het product: beroepsfotograaf
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: beroepsfotograaf N.v.t.
  • Zou je het product: beroepsfotograaf aanbevelen? Ja

Heldere en duidelijk uitleg

Weer bijgeleerd

• Welke score geef je het product: fotograferen-in-oostenrijk
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-in-oostenrijk voldoende uitleg, helaas geen filmpjes
  • Zou je het product: fotograferen-in-oostenrijk aanbevelen? Ja

leuk maar......

leuk cursus helaas lightroom classic -> voorkeur een app in zoom toevoegen om uit te proberen en niet aantal dagen op proef

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-zomer aanbevelen? Nee

Heel veel nieuwe dingen geleerd over het omzetten naar zwart/wit en wat leuke tools voor effecten met kleur in Photoshop!

• Welke score geef je het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit Prima
  • Zou je het product: videocursus-fotos-omzetten-in-zwart-wit aanbevelen? Ja

Duidelijk en praktische cursus

Duidelijke cursus met handige tips, filmpjes en voordelen. Heel fijn dat er ook oefeningen en tests erbij zijn.

• Welke score geef je het product: lightroom-voor-gevorderden
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: lightroom-voor-gevorderden N.v.t.
  • Zou je het product: lightroom-voor-gevorderden aanbevelen? Ja

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.