verhelderende kennismaking met de camera

Zeker een mooie beginners cursus met goede stap voor stap uitleg

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie Verhelderend
  • Zou je het product: basiscursusfotografie aanbevelen? Ja

Interessant

Leuk, leerzaam & praktisch Super handig. Meteen enthousiast om aan de slag te gaan

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst Leerzaam
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst aanbevelen? Ja

Prima cursus en naslagwerk ineen.

Prima cursus en naslagwerk ineen. Toch wel weer eea opgestoken.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst Prima cursus

De diepgang valt tegen

Ik had meer verwacht van deze cursus. Delen van de cursus komen ook al voor in eerdere gevolgde cursussen. Juist van de nieuwe onderdelen van Lightroom had ik meer diepgang verwacht. Dit is echt geen Lightroom Encyclopedie!

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 Diepgang valt tegen
  • Zou je het product: cursus-lightroom-2023 aanbevelen? Nee

Prima cursus

Een aantal nieuwe dingen geleerd en een aantal punten weer opnieuw bekeken. Al met al een goede cursus met deels opfrissing.

• Welke score geef je het product: fotograferen-met-je-canon-camera
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: fotograferen-met-je-canon-camera Prima duidelijk en interessant
  • Zou je het product: fotograferen-met-je-canon-camera aanbevelen? Ja

Heldere uitleg

Makkelijk op te volgen lessen

• Welke score geef je het product: sluitertijd
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: sluitertijd N.v.t.
  • Zou je het product: sluitertijd aanbevelen? Ja

Alles heel duidelijk en in de juiste volgorde opgebouwd.

Ik vind de filmpjes altijd fijn om te bekijken.

• Welke score geef je het product: basiscursusfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: basiscursusfotografie Duidelijk opbouwend tot het einde.
  • Zou je het product: basiscursusfotografie aanbevelen? Ja

alles weer op een rijtje

geïntegreerd met de nieuwe functies. dat was wel fijn en alle vergeten dingen hebbende revue weer gepasseerd

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 fine structuur
  • Zou je het product: cursus-lightroom-2023 aanbevelen? Ja

ik heb er wat van geleerd

Dit is leer saam en ik zou graag over de instelling zie van sony rx10 vrgr H Schuur

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst goed

Goede cursussen voor beginners

Toen ik begon aan fotograferen heb ik er veel van geleerd.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven Had ik allemaal graag geweten toen ik mijn eerste statief kocht.
  • Zou je het product: cursus-werken-met-statieven aanbevelen? Ja

Goed uitgelgd met duidelijke fimpjes als toevoeging

Luid en duidelijk beschreven en uitgelgd in filmpjes. Zou het andere zeker aanraden

• Welke score geef je het product: cursus-licht-in-het-donker
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-licht-in-het-donker Erg duidelijk beschreven en uitgelegd in filmpjes
  • Zou je het product: cursus-licht-in-het-donker aanbevelen? Ja

Duidelijk en begrijpelijk.

Overzichtelijk en schematische uitleg.

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 N.v.t.

verstaanbaar

de nabewerking met voorbeelden is top

• Welke score geef je het product: cursus-macro-en-close-up
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-macro-en-close-up goed gedaan
  • Zou je het product: cursus-macro-en-close-up aanbevelen? Ja

Leerzaam om met een andere kijkblik in een bos te lopen.

Het is echt wennen om in een bos de fotogenieke plaatjes te zien. Ik heb echt moeten leren om op een andere manier in een bos rond te kijken. In de cursus worden ideeën aangereikt waarmee je aan de slag kunt.

• Welke score geef je het product: online-cursus-bosfotografie-2
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: online-cursus-bosfotografie-2 leerzame ervaring
  • Zou je het product: online-cursus-bosfotografie-2 aanbevelen? Ja

duidelijke uitleg,veel van opgestoken.

boeiend van begin tot eind.

• Welke score geef je het product: cursus-huisdieren
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-huisdieren boeiend van begin tot eind
  • Zou je het product: cursus-huisdieren aanbevelen? Ja

Geweldige volledige cursus Lightroom

Duidelijke uitleg over alle onderdelen van Lightroom

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 Leerzame volledige cursus

Leuk, kort en eenvoudig

Die filmpjes zijn duidelijk en kort. Informatie genoeg en eenvoudig

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven N.v.t.
  • Zou je het product: cursus-werken-met-statieven aanbevelen? Ja

Weer en hoop bijgeleerd.

Goede en leerzame cursus, weer een hoop bijgeleerd. Proficiat!

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 ervaring rijker
  • Zou je het product: cursus-lightroom-2023 aanbevelen? Ja

Zeer bruikbaar en zeker geen tijdverlies

Meer dan welkom deze cursussen. Uiteraard moet men een keuze maken uit het grote aanbod. Zijn ook steeds up-to-date en bijgewerkt op de laatste stand. Ideaal ook die webinars door profs. Kijk er steeds naar uit.

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 Ik ben terug helemaal bij

prettig

duidelijke uitleg

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets prettig
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

leerzaam en duidelijk

• Welke score geef je het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio prima
  • Zou je het product: online-cursus-fotograferen-in-een-thuisstudio aanbevelen? Ja

Zeer informatief

Erg handig, ook steeds weer beschibaar om als je even vast nog even terug te kijken.

• Welke score geef je het product: cursus-photoshop-elements
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-photoshop-elements Zeer informatief
  • Zou je het product: cursus-photoshop-elements aanbevelen? Ja

duidelijke uitleg

Ik heb de cursus met veel genoegen gedaan.

• Welke score geef je het product: cursus-beheren-en-bewerken-lightroom-2022
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-beheren-en-bewerken-lightroom-2022 een duidelijk en goed uitgelegd product
  • Zou je het product: cursus-beheren-en-bewerken-lightroom-2022 aanbevelen? Ja

Positief en op korte tijd afgewerkt

Vond het een aangename cursus,die ik vlot heb kunnen volgen. Me ook heel wat heeft bijgeleerd zowel algemeen over fotografie en specifiek over herfstfotografie.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst Vlot te volgen cursus

Heel erg leuk

leuk

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-herfst N.v.t.

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.