Duidelijke cursus

Makkelijk te volgen cursus over lente fotografie. Heel fijn dat er ook een paar video's in voor komen.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-in-de-lente Makkelijk te volgen.
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-in-de-lente aanbevelen? Nee

een nieuwe uitdaging

het is voor mij heel iets nieuws, de irisfotografie en om een goede foto te maken valt niet mee. ik ben ook nog een beginneling in PS, maar heb door deze cursus weer nieuwe dingen geleerd!

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-irisfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-irisfotografie uitdaging

Weer een Aha-ervaring rijker

Maakt niet uit of je nu een beginnende- of ervaren fotograaf bent. Elkeen haalt hier zijn voordeel uit.

• Welke score geef je het product: cursus-fotograferen-op-reis
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-fotograferen-op-reis Weer een Aha-ervaring rijker
  • Zou je het product: cursus-fotograferen-op-reis aanbevelen? Ja

Duidelijke cursus waardoor ik mijn eerste bruiloft kan gaan plannen!

Door deze cursus heb ik handvaten gekregen om mijn eerste bruiloft te gaan fotograferen en een planning kan maken ervoor!

• Welke score geef je het product: cursus-trouwfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-trouwfotografie Fijne ovrzichtelijke cursus!
  • Zou je het product: cursus-trouwfotografie aanbevelen? Ja

weer veel geleerd en bijgeschaafd

weer een leerzame cursus(en). weer een hoop puntjes op de i kunnen zetten/leren

• Welke score geef je het product: abonneecadeaus-2022
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: abonneecadeaus-2022 weer veel geleerd en bijgeschaafd
  • Zou je het product: abonneecadeaus-2022 aanbevelen? Ja

Zo fijn om een basis van Lightroom te hebben!!!

Ik vond het heel fijn om stap voor stap door Lightroom begeleid te worden. Jammer dat het over Lightroom classic ging en niet over Lightroom app want daar heb je gelijk opslag van je foto's

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Top
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

meeste zaken eenvoudig uitgelegd .

wat ik heb bekeken heb ik een hoop van opgestoken. Een aantal zaken met de camera erbij bekeken en meteen de instellingen op de camera uitgevoerd. Ik vind het lastig dat ik vaak terug moet kijken omdat ik vergeet hoe het ook al weer moest.

• Welke score geef je het product: cursus-creatieve-macro
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-creatieve-macro erg leerzaam
  • Zou je het product: cursus-creatieve-macro aanbevelen? Ja

Duidelijk en leerzaam

Genoten van deze aflevering, goed te volgen en handig nog x na t kijken zodat zelf mee kan doen op de laptop

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-photoshop2024
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-photoshop2024 duidelijk en leerzaam
  • Zou je het product: zoomacademylive-photoshop2024 aanbevelen? Ja

Zelfs als iemand die reeds ervaring had met Lightroom heb ik toch nog veel kunnen bijleren.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Aan te bevelen voor beginners
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Dit is een mooie en snelle stoomcursus waarbij je snel met de diverse mogelijkheden van Adobe Lightroom Classic kennis maakt.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Informatief, snel en goed

Goed overzicht

Uitgebreide les,wel ruime overlap met diverse hoofdstukken

• Welke score geef je het product: landschapsfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: landschapsfotografie Goed overzicht,veel informatie
  • Zou je het product: landschapsfotografie aanbevelen? Ja

goed te verstaan

duidelijke uitleg. goed gedaan

• Welke score geef je het product: m-stand
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: m-stand goed
  • Zou je het product: m-stand aanbevelen? Ja

Hele goede workshop. Van begin tot het eind duidelijke uitleg.

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-irisfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-irisfotografie Top

Heel erg nuttig

Hoewel ik al langer met Lightroom werk, ik deze cursus toch weer leerzaam. Het was voor mij een wake-up call voor handelingen waarvan ik alweer vergeten was dat ze mogelijk waren.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Heel erg nuttig

Leerzaam

Leuke cursussen al gevolgd. Wordt ook goed uitgelegd dat je het snel begrijpt.

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-irisfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-irisfotografie Leuk en leerzaam

kort, bondig, goed, bruikbaar

Zeer goede, korte uitleg en opfrissing. Zeker bruikbaar - geen verloren tijd. Zoals steeds prima en goed gebracht door Tom

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom zeer bruikbaar en goede opfrissing.

Leerrijk

Zeer goed weer gegeven

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Leerrijk

leuke, interessante cursussen

leuke, interessante cursussen

• Welke score geef je het product: macrofotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: macrofotografie Leuke, interessante cursus
  • Zou je het product: macrofotografie aanbevelen? Ja

zeer zinvol

Duidelijk en helder, een tijdje Lightroom niet gebruikt, een goede update is dan heel handig

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom super

Zeer leerzaam

Duidelijke en zeer leerzame live stream

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-lightroom2024
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-lightroom2024 Duidelijk, goede voorbeelden. Nodigt uit tot nabewerken van oude foto's
  • Zou je het product: zoomacademylive-lightroom2024 aanbevelen? Ja

Goed opgezette ,gemakkelijk te volgen cursus

snel en gemakkelijk te doorlopen

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom snel en gemakkelijk te volgen cursus

Leerzaam

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Leuk en leerzaam

Heel leerzaam

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Goede uitleg

erg leerzaam en opfrissend

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom duidelijk

Heel informatief

Heel informatief en leerzaam

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Heel informatief

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.