leuke, interessante cursussen

leuke, interessante cursussen

• Welke score geef je het product: macrofotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: macrofotografie Leuke, interessante cursus
  • Zou je het product: macrofotografie aanbevelen? Ja

zeer zinvol

Duidelijk en helder, een tijdje Lightroom niet gebruikt, een goede update is dan heel handig

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom super

Zeer leerzaam

Duidelijke en zeer leerzame live stream

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-lightroom2024
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-lightroom2024 Duidelijk, goede voorbeelden. Nodigt uit tot nabewerken van oude foto's
  • Zou je het product: zoomacademylive-lightroom2024 aanbevelen? Ja

Goed opgezette ,gemakkelijk te volgen cursus

snel en gemakkelijk te doorlopen

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom snel en gemakkelijk te volgen cursus

Leerzaam

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Leuk en leerzaam

Heel leerzaam

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Goede uitleg

erg leerzaam en opfrissend

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom duidelijk

Heel informatief

Heel informatief en leerzaam

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Heel informatief
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Ook als je al even met LrC werkt!

IK werk al een ele tijd met Lightroom en zag deze cursus voorbijkomen. Toch nog een keer gekeken en toch weer dingen ontdekt. Hett is voor mij een onmisbaar programma en met de constante hulp van Zoom ben ik erg blij.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Uitstekend
  • Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Geeft een uitstekend beeld van de workflow van lightroom

Heel verhelderende en overzichtelijke lightroom introductie cursus.

• Welke score geef je het product: stoomcursus-lightroom
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: stoomcursus-lightroom Geeft een uitstekend beeld van de workflow van lightroom

heel interessant

ik zal het zeker in de praktijk brengen

• Welke score geef je het product: daglichttraining
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: daglichttraining prima uitleg
  • Zou je het product: daglichttraining aanbevelen? Ja

fascinerend om de workshop mee te doen met je zelf gemaakte irisfoto

De workshop meerdere malen teruggekeken en oefeningen herhaald op de zelf gemaakte foto van de iris van mijn vrouw als model. Geweldig om met eigen creativiteit een verbluffend resultaat te verkrijgen.

• Welke score geef je het product: zoomacademylive-irisfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: zoomacademylive-irisfotografie Leerzame 'doe het zelf' workshop
  • Zou je het product: zoomacademylive-irisfotografie aanbevelen? Ja

Ik vind het jammer dat er geen cursussen wordt toegevoegd

Voor mij lijkt het dat het een promotie is om de cursus boek aan te schaffen, dit had ik niet op gerekend bij dit zoom acedemy abonnement. Op de uitleg is helemaal niks van op te merken dat is helemaal prima.

• Welke score geef je het product: daglichttraining
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: daglichttraining N.v.t.

geweldig

ik vond het een geweldige leuke training/cursus heb er weer wat meer van opgestoken waarmee ik aan de gang kan gaan!!

• Welke score geef je het product: cursus-krachtige-composities
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-krachtige-composities geweldig
  • Zou je het product: cursus-krachtige-composities aanbevelen? Ja

goed uitgelegd

het is duidelijk en begrijpelijk

• Zou je het product: stoomcursus-lightroom aanbevelen? Ja

Prima aanvullende informatie over daglicht

een cursus die je toch weer op andere ideeën brengt

• Welke score geef je het product: daglichttraining
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: daglichttraining N.v.t.
  • Zou je het product: daglichttraining aanbevelen? Ja

• Welke score geef je het product: m-stand
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: m-stand Goed
  • Zou je het product: m-stand aanbevelen? Ja

Duidelijk, kort leerzaam

Leerzaam met name de handigheidjes "achter" de presets, zoals momentopname.

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets duidelijk en leerzaam
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

Veel goede informatie

Duidelijke informatie zonder moeilijke termen. Eerlijke beoordelingen over de benoemde statieven

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-statieven
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-statieven Informatief en duidelijk
  • Zou je het product: cursus-werken-met-statieven aanbevelen? Ja

Heel leuke cursussen

Leuke cursussen voor elk wat wils en duidelijk uitgelegd of je nu gevorderd of beginner bent

• Welke score geef je het product: cursus-krachtige-composities
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-krachtige-composities Leerzaam
  • Zou je het product: cursus-krachtige-composities aanbevelen? Ja

zeer leerzaam

je kan op je eigen tempo werken

• Welke score geef je het product: cursus-werken-met-presets
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-werken-met-presets goed te volgen
  • Zou je het product: cursus-werken-met-presets aanbevelen? Ja

Leuke cursus, maar mist voor mij wat diepgang

Ik miste wat meer diepgang voor specifieke vormen van fotografie, dat zou een leuke toevoeging zijn aan deze cursus naar mijn idee.

• Welke score geef je het product: instagram
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: instagram Duidelijke cursus
  • Zou je het product: instagram aanbevelen? Ja

zeer leerzaam overzicht van de mogelijkheden

Op zeer veel onderwerpen en disciplines van de fotografie worden redelijk diepgaande cursussen geven. Zeer inspirerend.

• Welke score geef je het product: vogelfotografie
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: vogelfotografie zeer waardevolle manier om je te verdiepen in vogelfotografie
  • Zou je het product: vogelfotografie aanbevelen? Ja

Veel bijgeleerd

Vele zaken die ik niet begreep heb ik met ZoomAcademy kunnen begrijpen. Zowel voor beginners als gevorderden zijn er curcussen.

• Welke score geef je het product: cursus-lightroom-2023
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursus-lightroom-2023 duidelijke en leerrijke info
  • Zou je het product: cursus-lightroom-2023 aanbevelen? Ja

Goede cursus

Goed te volgen en ook nog een stukje fotobewerking.

• Welke score geef je het product: cursusbundel-vogels-spotten-en-fotograferen
  • Beschrijf in één zin je ervaring met het product: cursusbundel-vogels-spotten-en-fotograferen N.v.t.
  • Zou je het product: cursusbundel-vogels-spotten-en-fotograferen aanbevelen? Ja

Richard Holkade 8 2033PZ Haarlem

06 19 21 27 21

Over Zoom Academy

Leer fotograferen door het volgen van een fotografie cursus bij de Zoom Academy. Boordevol fotografie tips voor het maken van mooie foto's met jouw camera.