fijn gezichtsmasker

ik heb drie herbruikbare gezichtsmaskers klasse 3 aangeschaft. op vrijdag- of zaterdagavond besteld, dan gaat het weekend er overheen en maandag wordt niet bezorgd, plus door de drukte bij de post duurde het daar ook een dag langer. op woensdag werden de maskers netjes bezorgd. de maskers zijn fijn, het binnenmateriaal voelt fijn aan aan de huid en ik voel me voldoende beschermd met dit masker als er een filter in zit. het enige minpuntje vind ik dat er op de website staat dat er twee filters bij worden geleverd, en bij alle drie de maskers zat er slechts 1 filter. maar goed, als je een degelijk herbruikbaar masker wilt, is dit een prima adres om deze hier te bestellen.

snelle service

over de maskers kan ik nog niet oordelen , heb ze nog niet uitgeprobeerd

Snelle levering en goede producten

De producten werden snel geleverd en zien er goed en degelijk uit. Precies zoals vermeld op de website.

Goed geregeld

Snel en goed geregeld. Helaas komt hun mail direct in mijn spambox

Zeer slecht communicatie mogelijk.

Vele e-mails gestuurd, omdat ik de verkeerde en kapotte mondkapjes kreeg. Uiteindelijk vele mails verder kreeg ik alsnog twee nieuwe, maar wederom andere. Ik laat het hierbij...

Goed en snel, top

goede ervaring

goede ervaring, vlugge levering van de bestelde zaken.

slecht

Veel te lang moeten wachten op mondmaskers met filters . Op 21 April besteld en betaald.En na veel mails later geleverd op 20 Juni. Dus nee niet te spreken over jullie .

binnen 1 dag geleverd, perfect!

Eerst had ik even gegoogled omdat ik geen ervaring had met het bedrijf. Alles bleek betrouwbaar. 's Avonds de bestelling geplaatst en de volgende dag alles keurig verpakt in huis. Aanrader!

Bestelling was Niet volledig. Was wel betaald. Zeker hier niks bestellen hoor

Nie gekregen Wa Ik besteld en betaald heb.als ik mail krijg ik geen antwoord

Perfec

Gewoon goed

Uitstekende maskers.

Uitstekende maskers. Binnen 1 dag ontvangen. Keurig!!

Product zoals op de website beschreven. Snel thuis geleverd.

Tevreden klant !

goede productkwaliteit, vlotte verzending, maskers kunnen in een enveloppe in de brievenbus

super, ook al was het een eenvoudige aankoop

Ik had daarvoor bij TrendX ook een masker besteld. Duur betaald, lang gewacht en nooit iets gekregen. Op de koop toe, geen bereidwillige klantendienst ook. Wat een verademing toen ik jullie bedrijf ervaarde. Ik kan Maskersdirect dan ook volop aanbevelen. Gelukkig heb ik niet moeten ervaren hoe jullie klantendienst werkt, want alles is immers prima verlopen, maar als die dienst even goed werkt als de rest van jullie bedrijf. Top, jullie worden dan de nieuwe Trend !

Waardeloos!!! Na 5 weken nog steeds retourbedrag niet ontvangen.... En nu niet meer bereikbaar

Ver ondermaats. Na 5 weken nog steeds retourbedrag niet ontvangen.... Vele malen beleefd over gemaild. Steeds belofte dat ik het terugkrijg en nog steeds bedrag van € 89.70 niet ontvangen. Vermoedelijk zie ik het ook niet meer terug. Is voor mij veel geld. Ik vind dat niet kunnen!

Masker defect na 5 seconde klacht nog niks van gehoord 3 weken verder

Wat de kwaliteit van het masker is qua filter geen idee ! Maar de stiksels van om.hem.te bevestigen is van de slechte kwaliteit bij het opdoen in de bus liet al gelijk het koord los !. Kan gebeuren productiefout is zeker aannemelijk maar bij het indienen van de klacht heb ik na 3 weken nog steeds niks gehoord en dat vind ik eigenlijk nog slechter dan het loslaten van het bevestigingskoort. Jammer !

Levering nooit ontvangen terugbetaling ook niet

Vaak contact genomen en altijd met smoes afgewimpeld

Waardeloos

Ik ben nu al 2 maand aan het wachten op 4 maskers en 20 filters. Eens ik ze erover aanspreek dan krijg ik altijd een andere uitleg te horen. Onacceptabel en wil mijn geld terug.

Snelle ontvangst , degelijk materiaal!

Goede kwaliteit en snelle levering

Super snelle levering, mondmaskers waren goed van kwaliteit en mooi. Ben zeer tevreden!

Niets op aan te merken !

Snel geleverd, correcte prijs, prima service. Aanrader!

Bad!

I cancelled my order but still maskersdirect Sent the invoice. Voice mail, e-mails, etc and no reply from them.

Waardeloos

Maand en een half moeten wachten op bestelling. Dan wordt het geleverd en weet van niets

Lang geduurd maar goed gekomen

Ik bleek mondkapjes besteld te hebben die nog niet geleverd konden worden. Prettig contact met klantenservice gehad en uiteindelijk perfect geleverd.