Vreselijke service

Mondkapjes besteld en betaald. Geen bevestigingsmail ontvangen, geen mondkapjes ontvangen. Er wordt niet gereageerd op berichten, niet door mondkapjes.nl en ook niet door Barium Buizen, het bedrijf achter mondkapjes.nl. Ik voel me opgelicht.

website klopt niet en onbereikbaar

prijsstelling op de website klopt niet. contact via mail of telefoon werkt niet (> 2 dgn) niet te vertrouwen ...

Onprofessioneel

Op 29 juli (!!) 3 mondkapjes besteld EN betaald. Tot op heden geen bestelling ontvangen.....WOW, wat een solide bedrijf. Wel destijds een bevestiging ontvangen. Tot 2 maal toe een mail gezonden met de vraag waar de bestelling blijft, maar totaal geen reactie hierop. Nu, zoveel weken later nog steeds in het ongewisse. Bedrijf blijft echter wel op hun site vermelden : "voor 23.45 uur besteld, nog dezelfde dag verzonden ". Wat een illusie. Al laten ze maar weten dat de levering komt maar vertraagd is, maar niet leveren en nergens op reageren....dat zet kwaad bloed, en is zo onprofessioneel !!

geleverd in een dag

Ik heb KN95 mondkapjes besteld. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen maar kreeg ik nog dezelfde dag de bevestiging over de verzending en de volgende dag ik heb het pakket ontvangen. ik lees de andere beoordelingen en vind ik jammer dat andere klanten met deze shop onlangs problemen hebben. Daarom wil ik een tegenvoorbeeld laten zien met deze positive feedback.

slechter dan slecht

Besteld op 14 juli 2020, nu is het 4 september 2020. Na reeds vele mails van mij uit, nog steeds niets gekregen, ook geen geld teruggekregen. Eerst was het bestelde fout geregistreerd, dan vonden ze mijn bestelling niet terug. Ook heel moeilijk contact met maskersdirect te krijgen.

ongekend lange levertijd, en niet bereikbaar voor vragen via mail of telefoon

Bijna een maand moeten wachten op de bestelling. Wat op zich gezien de huidige situatie mogelijk kan zijn natuurlijk. Echter is er geen enkele respons gekomen op vragen rondom levering via de mail en is het bedrijf niet bereikbaar via de telefoon. ronduit bagger service

Slechte communicatie en niet leveren van het bestelde

5 mond kappen besteld incl extra filters, na een mail gestuurd waar de mondkapjes bleven kreeg ik een mail dat de gevraagde kleur niet meer was te leveren, na een andere kleur te hebben door gegeven weer niks meer gehoord, weer een mail gestuurd en daarna een mail gekregen dat ze onderweg waren, nadat de levering binnen kwam zaten de beloofde extra filters er niet bij, weer gemaild en geen reactie, daarna een mail voor de beoordeling, met daarin als u niet tevreden bent neem nog contact op, dit gedaan en wederom geen reactie, daar om deze slechte recensie, zeer slechte communicatie en niet het bestelde geleverd gekregen.

waardeloos

zwarte mondkapjes besteld en volgens de website waren ze op voorraad en zouden de dag daarna bezorgd worden. Twee dagen daarna hebben ze mail gestuurd dat niet op voorraad was en ze alleen blauwe en roze hadden. Ik gaf aan dat ik een blauwe zou willen en de rest van mijn geld terug. verder niets meer gehoord. Er is alleen een 06 nummer dat direct naar voicemail gaat en niemand belt je terug!! Waardeloos bedrijf!!

Prima product, langzame verzending en slechte communicatie.

Prima product, langzame verzending en slechte communicatie. Producten die ik gekocht had bleken niet leverbaar. Dat lieten ze pas een week later weten nadat ik bij maskerdirect gekocht had vanwege de belofte dat het product dezelfde dag verstuurd zou worden en ik het nodig had voor een reis twee dagen na mijn bestelling. Kwam dus helaas veel te laat aan door de ontzettend langzame communicatie. Ze hebben verder ook een mail genegeerd die ik hen gestuurd had. Misschien dat voor de meeste gevallen deze problemen er niet zijn, maar zodra er een probleem is wordt deze niet erg netjes afgehandeld.

Riekt naar oplichting!

Op 23-08 bestelling gedaan bij mondkapjesdirect.nl, hetzelfde bedrijf als manskersdirect.nl. Tot vandaag, 02-09 nog niets ontvangen. Op verschillende manieren het bedrijf benaderd, chat, mail, telefonisch maar zonder resultaat. Achter het 06 nummer speelt, op verschillende momenten per dag, een voicemail waarin een dame verteld dat "barium buizen" op dit moment niet bereikbaar is. Ze weten wel je geld te innen maar after sales hebben ze nog nooit van gehoord!

Na enige vertraging goed geleverd.

Waarschijnlijk dor de Corona-crisis duurde het even voor er een reactie kwam op de bestelling, maar na die reactie had ik de bestelling binnen 1 week binnen.

Niet voor herhaling vatbaar.

Mondkapjes hier besteld omdat er snel geleverd werd, volgens hun site. Na 2 dagen n mail dat de gewenste kleur niet leverbaar was, daarop heb ik gereageerd en vervolgens geen reactie terug. Ook niet na diverse mails van mij. Ondertussen mondkapjes ergens anders besteld, die wel de volgende dag geleverd werden. Er gingen al 2 weken voorbij, dus heb ik de bestelling geannuleerd en weer geen reactie. En ineens worden ze dan geleverd. Dus wil je snel je bestelling en klantvriendelijk behandeld worden, bestel dan hier niet.

Tof product tegen correcte prijs

Langzame levering

Website geeft aan volgende werkdag verzonden. Na bestellen pas na 11 kalender dagen reactie dat de kleur niet leverbaar is. Uiteindelijk pas 17 kalender dagen na bestelling wat ontvangen.

Zeer lange levertijd en nog steeds geen geld terug

Op de site staat dat de mondkapjes de volgende dag in huis zijn, ik heb er twee weken op moeten wachten, ondertussen andere gekocht en deze terug gestuurd maar mijn geld nog steeds niet terug gekregen

dramatisch

3 weken geen reactie telofonisch tig mails gestuurd en gebeld krijg na 2 weken pas 1 mail dat product is uitverkocht terwijl op site nog steeds te bestellen is zonder excuus of pardon krijg ik mijn product 3 weken te laat in brievebus zonder enig reactie

Goeie masker voldoet aan de kwaliteit

Is een aanrader.

Enorm lange levertijd

Te lang moeten wachten

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en het comfort van de maskers.

De maskers van Maskersdirect laten zich makkelijk dragen en zijn erg makkelijk in onderhoud.

Prima masker en nette levering

Prima masker en nette levering

Was erg sceptisch maar uiteindelijk goedgekomen

Was bang dat ik mijn geld kwijt was omdat ik heel lang niets hoorde en ook geen bestel bevestiging kreeg. Uit eindelijk toch een mailtje gekregen dat de zwarte gezichtmaskers op waren en ik een keuze kreeg voor een andere kleur. Daar gebruik van gemaakt en uiteindelijk de bestelling netjes verpakt aan gekregen. De kwaliteit van de maskers is ok.

De kleur van het masker dat ik had besteld was niet op voorraad. Al heel snel kreeg ik al een mail dat deze kleur niet leverbaar was en dat ik kon kiezen tussen een aantal andere kleuren. Heel snel werd er op mijn mail gereageerd en nog sneller de maskers geleverd. Heel tevreden over de handeling en behandeling van Maskersdirect

Late bezorging en niet reageren op mail en app

Ik heb maskers besteld voor een noodzakelijke reis. Ruim een week van te voren, maar in deze tijd is dat mogelijk te laat. Hierom een mail gestuurd om te vragen naar de levertijd en anders de bestelling te annuleren. Drie mails later nog geen reactie, ook niet op de meerdere appjes die je ze kan sturen volgens de website. Telefonisch niet bereikbaar. Nooit reactie op iets ontvangen. Wel na 2.5 week de mondkapjes ontvangen die ik nu dus niet meer nodig heb maar niet durf terug te sturen, omdat ik bang ben mijn geld niet meer terug te krijgen aangezien ze nergens op reageren.

Nog niet ontvangen na 3weken

Nog geen bestelling ontvangen

Zeer lange levertermijnen, geen zicht op wanneer de levering zal aankomen.

Zeer lange levertermijnen, geen zicht op wanneer de levering zal aankomen.