Goed en snelle bezorging

Mondmaskers en filters uitstekend

Hieraan wil ik niet meewerken

Ik werk niet mee aan al die onzin.

de laatste keer mijn bestelling niet ontvangen en geen reactie klantenservice

Tot voor kort ontving ik de bestellingen netjes maar de laatste keer dus helemaal niet. 3x vergeefs contact gezocht maar geen enkele reactie. Dat laatste is niet vreemd. Ook bij eerdere vragen kreeg ik na 2 maanden antwoord. Het ziet er naar uit dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Heel goeie ervaringen bij elke aankoop al gehad

Snelle en goede service, kleine prijzen, goede producten

Inmiddels heb ik twee grote bestellingen gedaan en deze ook goed en snel ontvangen. De orders zijn ook dezelfde dag nog verstuurd, als aangegeven op de website. Tevens vroeg ik alleen om zwarte valves, die ik ook heb gekregen. Ik stuurde hun een vraag via mail en deze werd snel en zéér netjes ten voordele van mij afgehandeld. Ik ben een zéér tevreden klant, vandaar de vijf sterren.

Goed, nadat een ander bedrijf niet kon leveren was hier een snelle levering.

Prijs, kwaliteit schitterend

precies wat we zochten

Dit is wat wij zochten want de gewone makers zijn gauw (3 laags) op, en is toch erg prijzig. Dit is ook erg goed denken wij en wasbaar. Dus voor ons ideaal De filters zijn erg goedkoop en daarom voor ons een goede keuze.

Goed bedrijf

Vlotte levering kwaliteit goed, goede site, redelijke prijzen.

Snel en goec

Snelle levering en zoals beschreven. Goede prijzen.

Verkeerde product geleverd, later dan aangegeven en niet bereikbaar/geen reactie

Mondkapjes met uitademventiel besteld voor 23.45 uur. Niet een dag later bezorgd. Verder kreeg ik 4 'gewone mondkapjes.. dus zonder ventiel.. daarna via mobiel geprobeerd contact te krijgen.. gaat over.. altijd voicemail. Na x keer bellen. Direct voicemail. Telefoon wordt uitgezet. Op Whatsapp wordt niet gereageerd. Gebeld met distributiecentrum.. terug bij af.. dus via zendesk gemeld dat ik geen juist product heb ontvangen.. 3 december.. nog steeds geen bericht gehad. Via Chat gesproken met een collega maar die verwijst naar de mail.. Begin er niet aan!!! Levert niet wat er op de website staat en te laat en daarna geen reactie of oplossing..

Ze doen wat ze zeggen

Meermaals besteld, altijd prima en in orde

Slecht bedrijf, levert niet!

Bestel hier niet, zou ik zeggen, want je betaalt netjes maar ze leveren niet of gedeeltelijk niet! Een klacht indienen helpt niet; er wordt op geen enkele manier gereageerd. Echt onbehoorlijk, klantonvriendelijk en respectloos vind ik dat. Mailen heeft geen zin, bellen of appen ook niet, en een klacht indienen via Klachtenkompas ook niet want hier doen ze ook niets mee. Doe jezelf dus een plezier en zoek even verder als je mondkapjes zoekt! Gezien de vele negatieve reviews op internet had ik dit liever van tevoren geweten... nu zit ik met een onvolledige bestelling en kan ik fluiten naar mijn spullen.

misleidende reclame

Desondanks dat er zogezegde gunstige promo's zijn, wordt bij levering duidelijk dat het spel in het voordeel van Maskerdirect gespeeld wordt. Het voorbeeld: Masker met filter met omschrijving dat er 10 filters bijgekocht kunnen worden voor de superprijs van 5,95. In het basisitem zit alvast 1 filter. Men zou dus veronderstellen dat er 1 masker en 11 filters bij de levering zouden zitten. Dit is niet het geval. Bij contactname wordt er niet gereageerd!

Altijd alles perfect en vlug geleverd

Top snelle levering en je krijgt wat je besteld

2 keer iets besteld en de volgende dag binnen. Goed product wat ik waardeer

Telefonisch en per mail nooit reactie

Goede mondkapjes maar gezien ik een zakelijke factuur van de bestelling wil meerdere malen gemaild en gebeld maar allen zonder resultaat of reactie.

Goede kwaliteit

Mondkapje ben niet te warm en heel gemakkelijk

Goed materiaal, wel wat prijzig

Jammer dat je vooruit moet betalen. Bestelling kwam vlot

Top producten en snel geleverd

Top producten en snel geleverd

Mondmaskers voldoen niet aan de beschrijving

Ik heb begin dit jaar een stoffen mondmasker gekocht die zeer goed zat en beantwoordde aan de kwaliteit van de beschrijving. Deze keer allesbehalve goed en met opschrift ACTIVA?? Waar is dat nu weer voor nodig? Ik heb veel zin om ze terug te sturen!

Zeer goede maskers, ook voor de kinderen besteld!

Binnen een paar dagen binnen. Zeer tevreden.

Leuker dan verwacht!

Snelle levering en mooi materiaal. Echt heel blij mee.

Snelle levering, prima kwaliteit voor goede prijs. aan te bevelen.

Fantastisch winkel

Zeer snelle levering, goede kwaliteit maar vooral ZEER goede service.