lange levertijd; zwak materiaal

Het duurde erg lang voordat ik het bestelde binnenkreeg; track en trace werkte moeizaam of soms ook niet. Kap scheurde rond het ventiel al na één keer gebruiken

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Superslecht

Na vrijwel geen respons op mail en niet bereikbaar zijn via telefoon zit ik nu al maand te wachten op teruggave (of eventuele reactie op tig mailtjes) van mijn geld van 1 bestelling en afhandeling via afterpay voor een andere....zelfs afterpay krijgt geen reactie van dit bedrijf.... Zou graag mijn geld terug hebben voor ORDO2007 & creditnota voor ORDO2032....voelt nu als oplichting

snel en duidelijk

Snelle bezorging zoals op de site staat

De mondkapjes zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd

Mooi systeem. leuk instructiefilmpje

Op tijd bezorgd.

Goede mondmaskers

Héél tevreden.

Maskers passen perfect , héél snelle levering.

Trage levering/geen communicatie. Goed product.

Over de geleverde artikelen ben ik tevreden. Daar mankeert niets aan. Jammer dat het totaalplaatje niet klopt omdat ik 1,5 week heb gewacht op mijn bestelling, terwijl volgens ik die website de volgende dag in huis zou hebben. Toen ik tussendoor via e-mail navraag deed daarover, kreeg ik gewoon geen reactie. Volgens de website waren alle producten echter op voorraad. Nu wordt me gevraagd naar mijn mening, maar bij ontevredenheid eerst contact met mondmaskersdirect op te nemen. Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.

Omslachtig retourneren

Ik heb 5 mondkapjes besteld, zwart stof, herbruikbaar. De kapjes zijn eigenlijk veel te klein maar retourneren is zo omslachtig dat ik ze maar aan onze kleinkinderen geef. Ik verdenk de verkopers ervan dat het retourneren bewust lastig is gemaakt.

Snelle levering!

Fijne mondkapjes, levering binnen een dag, goede kwaliteit

Erg tevredenen met aanbod en levering

Supersnelle levering, goede kwaliteit

Netjes geleverd

Jammer dat ik na bestellen geen directe mail ontving dat een bestelling en betaling was gedaan. Hierdoor niet duidelijk of je echt wat besteld hebt.

Cheating: 1 filter i.p.v 2 stukken.

In Description op de site en op de Packing list staat er: "Maskers: 1 stuk, Filters: 2". In realiteit zit er maar 1 filter. Cheating.

Opluchting, alles ok!

Niettegenstaand de vele negatieve reviews heb ik het toch gewaagd een 2de bestelling te plaatsen en alles is gelukkig prima verlopen. Enige opmerking: waarom moest ik voor identiek dezelfde bestelling van 1 masker en 10 reservefilters ( met dezelfde portkosten nl.4,95 euro) eerst 53,29 euro neerleggen( wat ik enorm vond) en bij de tweede bestelling 14,93 euro?! Een tweede minpunt is het verstevigend neusstukje( metaal?) die bij mijn eerste masker door de stof steekt en dus niet lang meer zal kunnen gebruikt worden.Dit niettegenstaand het heel voorzichtig hand te wassen. Ditmaal 's anderendaags geleverd, dus qua leveringstermijn perfect !!! Ik durfde er geen meer bestellen omwille van al de commentaren, anders had ik er 3 besteld.

Prima ervaring

Besteld volgende dag binnen Geweldig toch

Misleidende omschrijving van de producten

Bestelde kapjes voldeden niet aan de omschrijving. Teruggestuurd en na iets meer dan 1 week nog niets weer gehoord.

Alles wordt vlot en correct verstuurd.

De maskers enz. worden correct en snel verstuurd.

Waardeloos

Nooit ontvangen wat ik besteld heb en geen enkele reactie op mailtjes bovendien telefonisch niet bereikbaar, dus geen verhaal mogelijk. NOOIT IETS KOPEN HIER.

Afzetterij: sturen de maskers laattijdig op en dan een andere versie: geen reactie/ geen terugbetali

Ik heb mijn bestelling gedaan op 3-9. Ze zou de volgende werkdag opgestuurd worden. In de bevestigingsmail stond dan plots dat het drie dagen zou duren. Verschillende mails en berichten gestuurd, geen antwoord. Uiteindelijk een negatieve evaluatie achtergelaten en enkel dagen later werden maskers verstuurd. Wel de verkeerde en de helft goedkoper dan wat ik betaald heb. Samengevat: drie weken later verstuurd, geen communicatie en je krijgt niet de maskers die je bestelt maar een veel goedkopere versie (de helft goedkoper) en geen terugbetaling! Niet doen mensen, zoek verder.

2 maskers besteld en volgende dag al in de brievenbus.

Ik had 2 maskers besteld omdat de standaard wegwerpmaskers mijn bril teveel beslagen. Ik hoorde van een collega dat de wasbare maskers beter zijn voor brildragers. Ik bestelde 2 verschillende types. 1 daarvan, de standaard zwarte wasbare masker, was net 2 cm per kant te klein waardoor het oncomfortabel achter mijn oren zat. Deze masker zat wel goed bij mijn sportievere broer. De andere masker, eentje met een luchtventiel en verstelbare elastiekjes, zat wel goed. Raar vond ik wel dat de luchtventiel naar boven open was, had verwacht dat deze naar beneden zou uitblazen. Alhoewel mijn bril nog steeds beslaat, is het wel een stuk minder. Niet echt belangrijk, maar... ik zie er ook cooler uit met deze op. Handig is ook de uitgebreide informatie in het Nederlands op de site met foto's. Het enige waar ik wel een beetje van baalde was de 5 euro aan verzendkosten voor een bestelling van 10 euro. Ik had de bestelling wel de volgende dag in de brievenbus en kreeg er een track and trace code bij.

Miskoop

Maskers die geleverd werden zijn meer voor kinderen. Mijn volwassen hoofd vond ze niet prettig; veel te klein! Kortom; voor iets van €60 het schip in gegaan. Ik koop ze nooit meer on-line!

Zeer slechte ervaring

Dit bedrijf verkoopt knollen voor de prijs van citroenen. Ik heb dure Neymo mondmaskers besteld en betaald 31 euro. Zonder overleg heeft deze firma mondmaskers van een heel ander merk en veel slechtere kwaliteit gestuurd. De verkoopprijs van deze vier maskers bedraagt slecht 4 x 3,99. Dus slechts 16 euro. Ik ben dus OPGELICHT. Op E-mail wisseling over mijn klacht heb ik geen serieuze reactie ontvangen.

Zeer ontevreden

Mondkapje wat ik heb gekregen is voor een kind veel te klein terwijl ik wel voor een volwassene heb besteld