Top bedrijf! Snelle levering goede communicatie!

Goed advies en snelle levering! Denken goed mee met de klant!

Geen aanrader

Ik heb een 5530 met 500GB opslag besteld en ik krijg eentje met 250GB geleverd. Het zou een nieuwe laptop zijn in geopend doos, maar bijgeleverde doos is van een andere laptop !! Achteraf valt niets te bewijzen omdat verkochte laptop was direct van hun webshop verwijderd. Geleverde laptop is verder prima in orde en ze waren ook inderdaad supersnel. Koop je iets, maak dan eerst een schermafdruk.

Allereerst bedankt voor de reactie. Uw bewering dat u een laptop heeft besteld met 500 gb SSD, klopt niet. in de advertentie staat duidelijk, zowel in de kop als in de tekst, staat 256 gb.Wat betreft de doos,kan ik u zeggen dat de laptop bij ons is aangeleverd,in de bijbehorende doos,welke u ook is geleverd. dat de advertentie verdwijnt op de webshop komt omdat het het enige exemplaar was in deze configuratie,en wanneer een product is uitverkocht,verdwijnt dat uit het zicht van andere klanten.wij zullen dit aanpassen,om in de toekomst twijfel te voorkomen. Verder ben ik blij dat de laptop uitstekend werkt, en zoals u in het telefoongesprek aangaf, ook uiterlijk onberispelijk is. ik zal de dvertentie nogmaals terugzetten zoals die origineel was,met de beperking dat de laptop niet (meer) besteld kan worden.

Erg goed en snel

Erg goed en snel ook snel geleverd het enigste wat ik graag zou willen zien is dat je een mail of bericht zou krijgen dat je besteld betaald hebt en ook dat het geleverd is en word Voor jullie nog de pakketbezorger zet een laptop van deze waarde gewoon onder de carport waar iedereen bij kan en het kan zien staan gelukkig was ik thuis maar dit moet je wel voor jullie zelf beter regelen

Goedemorgen Johan. Allereerst bedankt voor je positieve reactie. wat betreft de reactie na de bestelling geeft ons systeem aan dat er een bevestigingsmail verstuurd is. Misschien is dat in de spam map terechtgekomen(dat gebeurt weleens wegens instelling van de mailprovider). Maar we zullen onze instellingen van de webshop eveneens controleren op goede werking. Wat betreft het afleveren door Post.nl, daar hebben wij geen enkele invloed op. Dat is afhankelijk van hoe de bezorger van Post.nl zijn werk doet.

Boven verwachting

Ik heb eergisteren een laptop besteld die vandaag al binnen is gekomen. Het gaat om een Dell Precision 5540. Het apparaat is erg netjes, zonder beschadigingen en ook vrijwel zonder kleine krasjes. De prijs was goed en de service ook. Als ik weer eens wat nodig heb kom ik zeker terug.

Snel ,correct en vriendelijk.

Snelle vriendelijke afhandeling.

Snel, goed en prima prijs kwaliteitverhouding

Een prima laptop gekocht. Snel zaken kunnen doen. Servicegerichte houding ervaren. Snel geleverd. Laptop werkt perfect.

Zeer goed!

De laptops, zijn als nieuw en doen het perfect. Gelijk met word en excel erin, geen trammelant met installeren van pakketten! Mvg Lichtendahl.

Geweldig en snel bezorgt

zeer tevreden

De laptop werd snel geleverd. Ook gelijk gevraagd over de service, ik kan altijd bellen als er iets is.

Aankoop laptop, wel zelf even checken.

Prima, zelf even kijken wat je koopt. Kleine zaak aan huis.

prima geholpen

Prima geholpen.

Snelle levering en product is exact zoals omschreven en getoond op de site. Daarnaast was de prijs ook scherp.

Voordelig en goede service.

Goede prijzen. Verstand van het product. Denkt met de klant mee.

Zeer vlotte en goede levering

Zeer vlotte en goede levering. Laptop is in uitstekende conditie

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Prima bedrijf!

Goede duidelijke communicatie en laptop voldoet aan de verwachtingen. Snelle levering en goed verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding. 1 ienie mini minpuntje: ik heb zelf met een cocktail prikker nog wat koekjes resten uit het toetsenbord gepeuterd. Anders was het een dikke 10 geweest.

keus uit alle soorten laptops

altijd kwaliteit

Prima en perfecte ondersteuning

Nette laptop en snelle levering.

Voor de tweede keer laptop gekocht goede laptops en sneller levering.

perfekt

alles goed geregeld

Prima adres om een 2e hands laptop aan te schaffen

Mooie HP laptop voor een prima prijs. Goed advies en kon op mijn verzoek ook langskomen om de laptop te bekijken.

Was goed

Mijn ervaring was goed

Correcte behandeling, top logistiek

Goeie laptop gekocht, klein foutje in de specificaties

Prima hoor !

Snel prima geleverd volgens afspraak op de factuur mist wel de 6 maanden garantie maar goed iik ga er gewoon vanuit dat dat oke is !

Snelle service en scherp geprijsd

Een dag na bestelling had ik mijn HP ZBook in huis, precies zoals beschreven in de advertentie.