Goed werkende laptop voor een gunstige prijs

De DELL 7280 werd aangeprezen als zijnde in nieuwstaat. Het krasje op de deksel en de algehele staat zijn mijn ogen normale gebruikers sporen voor een laptop van +/- 4 jaar oud. Geen nieuwstaat dus. Verder een goed werkende laptop waar ik nog vele jaren plezier van ga hebben.

Prima service en prijs

Snelle persoonlijke reactie en prachtige laptop. Precies zoals beloofd op de site. Keurig!!!!!

Super snel geleverd, HP zbook in keurige staat. Ben dik tevreden

Super snel geleverd, HP zbook in keurige staat. Ben dik tevreden

Nvt

Nvt

Prima laptop en snelle levering.

Laptop bevalt goed. Snel geleverd.

Product voldoet aan de omschrijving op de website. Tevens snel geleverd, minder dan 24 uur tussen bestellen en aflevering. Ook een klein jaar eerder hier gekochte laptop doet nog steeds waar hij voor aangeschaft is.

Dikke 10

Heb zelf nu een jaartje een laptop via fullspeed. Kreeg problemen met mijn scherm .heen gebracht en binnen een paar dagen weer gefikst. Super service!!!!! Nu eentje aangeschaft voor de vriendin en die is ook helemaal blij

Goede Service & Snelle verzending

Bedrijf telefonisch gesproken, goed geholpen en juist advies. Mijn dochter is happy met haar laptop en kan Roblox er goed op spelen ;-) Daarna nog een issue met de camera, advies driver verwijderen en restart (bekend HP probleem) camera werkt perfect! Bedankt voor de snelle verzending en goede adviezen. Toppie!

Goede uitleg en alles netjes verzorgt Laptop werkt als een speer

Direct

Duidelijk, zoals omschreven

prima laptop en snelle levering

prima laptop en snelle levering

Snel, deskundig en goedkoop

Ik heb vandaag bij Fullspeed Laptops een HP Z-Book G2 gekocht. De 1e reden was de prijs. Ik heb bericht gestuurd met een aantal vragen, zoals upgrade geheugen en evt. andere laptops, wellicht nog geschikter voor games. Ik heb heel snel uitgebreide en heldere antwoorden gekregen. Daardoor voor Fullspeed Laptops gekozen.

goede service en een kwaliteitsprodukt

zeer goede laptop aangeschaft via Marktplaats

Goede kwaliteit en service!

Een aanrader.

Top service!

Bestelling verliep vlot en duidelijk. Post deed er wat langer over i.v.m. de enorme drukte. Mijn HP Zbook 15 G3 ziet er prachtig en netjes uit. Jammergenoeg wilde de accu niet opladen, maar dit werd snel en zorgvuldig opgelost. De adapter bleek niet goed te werken en er werd snel een nieuwe adapter geleverd. Conclusie: Zbook werkt perfect en service is persoonlijk en goed.

Goed omschreven en snel verstuurd!

Prima laptop voor het geld. Snelle levering. Nu ervan uitgaan dat ik geen garantie nodig heb. ;)

Klantgericht en goede kwaliteit

Ik wilde een laptop met touchscreen en vond een gewenst model bij Fullspeed laptops. Aanpassing van geheugen was geen probleem. Een zwakkere accu wordt direct omgeruild. Top!

supersnelle levering

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Oerdegelijke refurbushed ZBook. Snelle processor en degelijke uitvoering.

Perfecte laptop geleverd.

Snelle levering. Product voldoet aan de omschrijving en is vrijwel in nieuwstaat.

Klantgericht en goede kwaliteit

Ik wilde een laptop en vond een gewenst model bij Fullspeed laptops. Aanpassing van geheugen was geen probleem. Een per vergissing foute voeding wordt direct omgeruild. Aanbevelingswaardig!

zeer goed

geleverd zoals beloofd. laptop doet het uitstekend

Prima laptop voor een goede prijs, die voldoet aan de verwachtingen. Snel geleverd. Ik zou het wel fijn vinden als er een track&trace code wordt doorgegeven.

Snel geleverd goed product

Snel in huis Goede communicatie

Net bedrijf

Vriendelijk personeel, en op vragen reageren ze snel en correct. Erg behulpzaam

Praam 7 8433 HA Haulerwijk