Product is zoals is beschreven op de site. Goede communicatie

Niet tevreden

Ik heb een voor velg Yamaha R1 voor €150,- gekocht met schade terwijl ik bij advertentie helemaal niks heb gelezen dat het een schade velg was of met krassen, stoepranden schade ext.

Snel geleverd .alles prima voor elkaar

Snel besteld en snel geleverd .totaal geen problemen .super hartstikke bedankt voor mijn bestelling .mvg rasjha

Snelle levering, product was zoals omschreven.

Obtvangen wat ik heb besteld en in goede staat!

Het bijzondere is dat ik een benzinepompje nodig had welke geleverd is Inclusief benzinefilterje. Gebeurt normaiter bij andere bedrijven nooi!

Snel en betrouwbaar

Top zaak

Snelle reactie, duidelijk, goed product.

Zeer snelle levering , uitstekende staat van de geleverde producten

Snelle en hele nette service

Onderdelen op de site goed overzichtelijk en zijn zoals beschreven. Erg netjes en snel verzonden

Perfect afhandeling

Erg vriendelijk en vlotte verzending

Besteld en 2 dagen erna thuis top.

Snelle levering. Product omschreven zoals ontvangen

Het bestelde in uitstekende staat ontvangen.

Na contact gehad te hebben via marktplaats kon ik meteen een order plaatsen. Top

Goed geholpen zeer vlug dank u

Zawodowi

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Szybko idoskonale

• Poleciłbyś nas? Yes

Onderdelen waren netjes, zou wel graag een verzend bevestiging en track &trace willen ontvangen.

Geweldig en snel geholpen

Ik heb de juiste onderdelen gevonden en snel en netjes Verzonden

Goede ervaring

Snelle antwoorden

snelle service

prima communicatie en snelle service. Alleen de foto's zouden iets duidelijker mogen zijn.

Snelle levering!!

Top product!!

Snelle levering van goede producten van uitstekende kwaliteit

De geleverde artikelen waren zoals omschreven van goede kwaliteit. Ook waren ze netjes verpakt en schoon. Kortom goede snelle service voor een zeer redelijke prijs.

Zeer goede ervaring

Zeer duidelijke site , product goed omschreven . Handige chatfunctie voor eventuele vragen met een heel erg snel antwoord . Behulpzame medewerkers En een snelle levering . Kortom een aanrader

Een eerlijke en duidelijke site met handige chat functie voor eventuele vragen

Prima ervaring met deze site en snelle levering

Prima en snel geregeld

Ik ben goed geholpen ook telefonisch

Goede service,snel geleverd

Mooi bedrijf,duidelijk

Over Van Haren Motorparts

Vanaf 2005 ben ik werkzaam ik de import en export van gebruikte vrachtwagens en machines wereldwijd. Deze business is zodanig moeilijk geworden door concurentie , dat ik het steeds minder leuk vond en daarom aan nieuwe uitdaging toe was. Na lang zoeken en denken ben ik op het idee gekomen om gebruikte schade motoren in te kopen en ze te recyclen na onderdelen. Deze onderdelen zullen via de webshop worden gepresenteerd en verkocht gaan worden online of te wel fysiek op locatie.