Perfect en snel

Extreem snel en exact wat ik besteld heb

kwaliteit

ik zocht al een tijdje naar spiegels voor mijn ZX 9R van 1994. hier gevonden, levering was snel en zeer goed verpakt. Spiegels goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn bestelling waren goed en netjes bezorgd. Zeker de moeite waard als ik een onderdeel moeten gaan bestellen.

Zeer snel verzending, goede communicatie

Snelle en correcte levering

Rem- en koppelingspomp besteld. Voldoet aan de verwachting.

Correct en volgens afspraak

Onderdelen waren netjes verpakt en snel verzonden (volgende dag) Voldoey aan de omschrijving.

Onderdeel besteld. Was precies zo als omschreven. Goed geleverd en verpakt

Vlotte afhandeling en snelle verzending

Prima ervaring, website is wat instabiel maar eenmaal besteld was het vlot binnen.

Goed verpakt en geleverd maar ziet er erg smerig uit.

Op de foto leek het een nette standaard. Bleek behoorlijk meer verroest. Na demontage zonder enige reiniging verstuurd. Contact en orderafhandeling prima verzorgd.

Snel geleverd en helemaal volgens wens

Binnen een dag verzonden en geleverd, super!

Goede service!

Prduct was als nieuw en snel geleverd

Top bedrijf met snelle service

Mooie producten zoals omschreven en op de foto en super snel geleverd

Een rempomp gekocht waarbij het binnenwerk bleek te missen. De oplossing was heel snel gevonden, in overleg met Van Haren een nieuw binnenwerk gekocht en de kosten gedeeld. Dit scheelt ons beiden een hoop heen en weer gestuur en ik ben een hartstikke tevreden klant!

Goed onderdeel en snel geleverd

Onderdeel was netjes en het werd snel bezorgd.

Goede Kawasaki onderdelen

Goede onderdelen zeer snel geleverd

Vriendelijke mensen

Houden zich aan afspraken.

Dikke prima!

Snel, goed, simpel

Perfectie

Alles keurig en corect verlopen , top bedrijf .Zeker een aanrader vooral in deze tijden .

Goeie website, snelle bezorging

Gewoon goed

Helemaal top

Snelle levering. Eerlijke mensen Eerlijke producten Eerlijke prijs

Uitstekend werk

Komt afspraken naar. Snelle levering.

Cool très pro

Très pro je recommande merci

Goed product, snelle levering!!

Makkelijk om onderdelen te zoeken Duidelijke foto's. Snelle levering.

Over Van Haren Motorparts

Vanaf 2005 ben ik werkzaam ik de import en export van gebruikte vrachtwagens en machines wereldwijd. Deze business is zodanig moeilijk geworden door concurentie , dat ik het steeds minder leuk vond en daarom aan nieuwe uitdaging toe was. Na lang zoeken en denken ben ik op het idee gekomen om gebruikte schade motoren in te kopen en ze te recyclen na onderdelen. Deze onderdelen zullen via de webshop worden gepresenteerd en verkocht gaan worden online of te wel fysiek op locatie.