Snelle levering!!

Top product!!

Snelle levering van goede producten van uitstekende kwaliteit

De geleverde artikelen waren zoals omschreven van goede kwaliteit. Ook waren ze netjes verpakt en schoon. Kortom goede snelle service voor een zeer redelijke prijs.

Zeer goede ervaring

Zeer duidelijke site , product goed omschreven . Handige chatfunctie voor eventuele vragen met een heel erg snel antwoord . Behulpzame medewerkers En een snelle levering . Kortom een aanrader

Een eerlijke en duidelijke site met handige chat functie voor eventuele vragen

Prima ervaring met deze site en snelle levering

Prima en snel geregeld

Ik ben goed geholpen ook telefonisch

Goede service,snel geleverd

Mooi bedrijf,duidelijk

Ja goed

Snel, minimale update

De onderdelen waren snel geleverd, maar apart van een confirmatie van de order kwam er geen info over de status van de levering en werd deze niet geupdate op de site voordat ik mijn producten kreeg. Maar ze werden wel de volgende dag geleverd, dus dat is het belangrijkste. En in goede orde.

Snel en perfect

I had a track day at zandvoort monday and needed a muffler within 48h. They were able to get the right one and send it to me on time so I made my track day. Great service and quick delivery! Thanks! Vroom Vroom

Gewoon top zeer goed en snelle levering

Echt goed daar ga ik indien nodig zeker weer wat bestellen

Prima service..

Een warm onthaal met een gruwelijk lieve puppie en lekkere koffie, vervolgens terug gaan met een nieuw cbr600f4pc35e motor blok scherpe prijs vriendelijke gasten.

Duidelijke foto en vriendelijk

duidelijke foto's en erg vriendelijk. Zeker een bedrijf waar je vaker terugkomt

Goede service en prijs/kwaliteit

snel geleverd. goedkoop!

Ontvangen zoals beschreven, en snel

Ontvangen zoals beschreven, en snel

Gewoon goed

Via de chatfunctie advies gevraagd en dus het juiste artikel gekocht. Duidelijk en snel.

goed geholpen. Erg klantgericht.

Perfecte service

Ik had nog een vraag over een onderdeel, werd snel geholpen via de chat op zaterdagmiddag, daarna direct besteld, en dinsdag waren de onderdelen al geleverd. Goede service en een nette prijs voor de onderdelen.

Zeer goede service!

had met spoed een dynamo deksel nodig, ze hebben deze vrijwel direct verzonden voor mij. Netjes verpakt en alles zag er goed uit. Zeer tevreden.

Prima afspraken gemaakt!

Goed geholpen!

Vorige week bij van Haren een motorblok opgehaald die ik eenvoudig online besteld had. Prettige ontvangst, tijd voor een bak koffie en een praatje. Als ik nog eens iets nodig heb weet ik van Haren motorparts weer te vinden!

Motortank besteld

Ik heb een motor tank besteld er was twijfel of het zou passen want hij was voor een 600cc en ik heb een 1200 CC hetzelfde bouwjaar en met meneer afgesproken wanneer het niet past mocht ik het terugsturen hele korte lijntjes en snel antwoord een top zaak met topservice

Snelle levering, volgende dag al in huis

Over Van Haren Motorparts

Vanaf 2005 ben ik werkzaam ik de import en export van gebruikte vrachtwagens en machines wereldwijd. Deze business is zodanig moeilijk geworden door concurentie , dat ik het steeds minder leuk vond en daarom aan nieuwe uitdaging toe was. Na lang zoeken en denken ben ik op het idee gekomen om gebruikte schade motoren in te kopen en ze te recyclen na onderdelen. Deze onderdelen zullen via de webshop worden gepresenteerd en verkocht gaan worden online of te wel fysiek op locatie.