Verschrikkelijk bedrijf!

Een ster is voor hun al teveel! Absoluut NIET mee samenwerken. Wat een onbeschofte medewerkers!!

Komen niet ledigen en niet telefonisch bereikbaar

Tot nu toe 2 van de 2 ledigingen niet gekomen. Bij eerste keer telefonisch contact gehad met het nummer dat op de bak stond. Toen in de herkansing wel gelukt. 2e reguliere lediging ook niet gekomen. Wederom gebeld en er zou verderop de week een herkansing plaats vinden. Bij de herkansing ook niet geweest dus weer gebeld. Krijg ik een dame aan de telefoon welke mij verteld niet telefonisch te mogen helpen omdat klanten van bedrijfsafval niet telefonisch geholpen mogen worden maar alleen via een contactformulier op de website. Een foutje kan natuurlijk gebeuren maar wees dan wel zo vriendelijk om het op te lossen en je te woord te staan. Mocht je blijkbaar als klant geen recht hebben op telefonische bijstand vermeld dit dan bij het afsluiten van het contract. Al verwacht je dat natuurlijk niet nodig te hebben bij iets simpels als het ophalen van een afvalbak...

Geen een halfe ster waard!

Slechte ervaring met dit bedrijf geen goed communicatie alleen maar prijs verhoging Terwel je een contract hebt! Geen zaken doen met deze mensen.

Gebruikersvriendelijke site

Onze ingebruikname moet nog plaatsvinden maar gezien de service tot nu toe, hebben we daar alle vertrouwen in. Ziet er allemaal bijzonder professioneel uit!

Beste Chantal, Helemaal leuk zo'n mooie beoordeling, zo hebben wij in ieder geval een goede eerste indruk gemaakt! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Erg goed

Eerste keer legen morgen Maar afval kalender super

Beste LMS, Wat een prachtige beoordeling, daar worden wij heel gelukkig van! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Alle afspraken worden nagekomen

Beste Bert, Hartelijk dank voor deze perfecte score! Daar zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet. Martin Team Bedrijfsafval

Snel geregeld, heel gemakkelijk, transparant

Bedrijfsafval is de goedkoopste voor mijn afval. Aanvragen is zo gepiept en snel een container voor de deur.

Hi Remon, Bedankt voor deze prachtige review uit het mooie Tilburg! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Vuilnis is niet opgehaald

Vooralsnog is er geen ervaring, wellicht is er een verklaring voor het niet ophalen van ons vuilnis vorige week

Goedemorgen, Ik krijg u helaas niet te pakken om even te overleggen, de karton container was leeg. Ik wil graag even contact om het op te lossen, bel svp 088-0809010. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Container is niet geleegd op de afgesproken dag

Container is niet geleegd op de afgesproken dag

Beste Mathijs, Ik zie dat de lediging donderdag 11 april zal worden ingehaald. Excuus voor de overlast. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Paiercontainer niet geleegd

Onze papiercontainer met locatienummer 636400001 stond op 3 april in jullie afvalkalender. Helaas is de container nog vol en werd niet geleegd. Ik had jullie laatste week vooraf gebeld en aangegeven dat de container niet op de stoep zal staan (dit mag niet) maar goed zichtbaar direct achter een open hek bij de ingang. Op 2 meter afstand. Dit was volgens jullie collega geen probleem en hij wilde het doorgegeven. Trouwens staan op dezelfde plek ook containers van andere afvalbedrijven en deze werden wel geleegd. We horen graag de reden waarom het niet gelukt is en op welke datum jullie de container alsnog kunnen leegmaken.

Beste Ulrike, De eerste keer is niet gelukt omdat de chauffeur ondanks de duidelijke instructie niet de auto is uitgeweest en een mooie foto heeft gestuurd. Wij hebben inmiddels contact gehad en morgen (10e) halen ze deze lediging in, dat zou nu goed moeten gaan. Excuus voor de overlast. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Professioneel en meedenkend

Onlangs zijn wij klant geworden om de afvalstroom voor ons bedrijf te regelen. We wilden graag ook de mogelijkheid hebben om afval te scheiden. Bij BEDIJFSAFVAL.NL is dit gelukt. Toen bleek dat er toch een aanpassing moest komen in onze afspraak werd dit vlot opgepakt. Wij voelden ons gehoord en e.e.a. werd snel geregeld. Goed voor alle partijen. Wij bevelen BEDRIJFSAFVAL.NL zeker aan.

Beste Bistro Workum, Hartelijk dank voor deze prachtige review! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Geen op of aanmerkingen dus prima

alles volgens afspraak

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review, daar zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Slordig!

Slechte communicatie naar de klant toe. Ledigen van de container, niet optimaal.

Beste Ivan, De eerste lediging lijkt niet gelukt inderdaad maar afgelopen vrijdag is de container geleegd zie ik. Ik verneem graag wat ik voor u kan betekenen. Bel svp naar 088-0809010 en vraag naar de afdeling Aftersales. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Graag factuur maandelijkse incasso en niet 3 maanden vooruit betalen. Wij Zijn een klein bedrijf in de opstartfase vandaar

nog niet duidelijk

de grote container moet nog opgehaald worden en tot heden is er nog niets geleegd.

Beste Bram, Super deze 10 uit het prachtige Kudelstaart! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Beste Arjon, Hartstikke bedankt voor deze prachtige tien! Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Betrouwbare leverancier

Simpel bestelsysteem, snelle levering.

Beste Marjolijn, Heel erg bedankt voor deze prachtige 10! Daar worden wij heel blij van. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Top en leuk personeel

Duidelijk en goedkoop

Beste Maikel, Ik vind mijn collega's ook erg leuk, heel fijn dat jij ze ook zo ervaart! Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Precies zoals gepland!

Zeer makkelijk bestellen online en duidelijke emails mbt de levering!

Beste Thijs. Super bedankt voor deze perfecte 10! Daar zijn we super blij mee. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Eenvoudig te regelen en stipt

Snel geregeld en de eerste keer keurig leeggehaald . Niets op aan te merken

Beste Jaap, Dank voor die hele mooie 9! Daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Zeer slecht

Ten eerste zou ik ein mail ontvangen voor een account aan te maken, deze heb ik tot heden niet ontvangen. Dan werd op de eerste ledigingsdag gebeld dat de lediging niet doorging en dat ze 3 dagen later zouden komen, helaas deze dag ook niemand gezien om de container te ledigen. Tot mijn verbazing stond de afgelopen week dus een week na het afzeggen van de eerste lediging ineens de vuilnisauto voor de deur, dus ik had er goed aan gedaan de container voor te laten staan. Als ik hem terug had gezet op zijn plaats was deze lediging ook misgelopen. Zeer slechte communicatie, jammer!

Beste Kenneth, Wat vervelend om te horen, dit is inderdaad een valse start. Gelukkig is je container nu leeg, ik ga zorgen dat je een inlog krijgt en een ledigingsschema. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Snel en conform afspraak

Ik ben heel tevreden en het is allemaal zoals beloofd.

Beste Frank, Super die 9! Fijn dat je deze moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Beste Margreet, Super fijn dat je de moeite neemt om ons te beoordelen en dan ook nog met een mooie 8! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Voldoet aan de verwachtingen

Hi John, Bedankt voor de mooie negen, daar zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.