goed geregeld

goed geregeld

Goedemorgen Natascha, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service. Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Bo Latour

Goede service, snelle levering

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. We zijn blij dat we een goede service aan u hebben mogen verlenen. Met vriendelijke groet, Jerrely Cairo Bedrijfsafval.nl

Netjes geleverd en tijdig geleegd

Niks op aan te merken, snel geregeld en goed!

Beste JP, Wij willen u graag van harte bedanken voor uw fijne beoordeling! Heel genotvol om te lezen. Met vriendelijke groet, Jerrely Cairo Bedrijfsafval.nl

goed, zakelijk en to the point

goede ervaring

Geachte heer De Vries, Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Een goede service geven wij graag aan onze klanten. Milieu Service Nederland Jerrely

Telefonisch contact is goed

Nog geen klant, volgt later

Beste Edwin, Hartelijk bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Bo Latour Bedrijfsafval.nl

Had ik eerder moeten doen

De eerste keer moet nog komen dat de container opgehaald wordt

Beste Ad, Dank voor je bericht en het vertrouwen. Vriendelijke groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Zeer goede service

Bestelde mijn container na de eerste leging van de maand Maar door opstarten van de zaak zat deze meteen vol Ff gebeld was geen probleem kwamen hem wel een x extra legen Super service

Beste Yvonne, Dit horen we graag en doen we ons best voor. Leuk dat je dit zo aangeeft. Bedankt. Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Nieuwe rolcontainer werd snel geleverd. De eerste lediging werd volgens afspraak en planning uitgevoerd.

Dank u voor uw beoordeling. Fijn dat we dit mogen vernemen van u. vriendelijke groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Container gehad. Nog niet geleegd. Dus verder nog geen mening

Nog geen ervaring verder

Geachte heer Nijssen, Dank u voor het verhelderende gesprek en de uitleg hoe u te bereiken bent. Zodra de eerste lediging geweest is komen we nog even op de lijn. Vriendelijke groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Nette aflevering

Nette aflevering met vooraankondiging en na afleveren communicatie. Nu wachten op eerste lichting !

Goedemorgen, Dank u voor de beoordeling. Het is altijd fijn als een klant blij is met de dienstverlening. Vriendelijke groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Goed zelf in te zien

Beetje apart dat ik in 1e instantie meteen een contract voor 48 maanden voorgeschoteld krijg van de account manager, je kan dit beter eerst afstemmen met je klant alvorens je dit in een overeenkomst deelt nav de vraag voor een offerte. Vervolgens zelf na een beetje googlen, een contract afgesloten voor 12 maanden. Voor zover gaat alles volgens de afspraak zoals overeengekomen!

Het legen van de container kan beter

Het legen van de container kan beter

Beste Ben, Dank voor de review. We hebben uw verzoek uitgevoerd en alles is voor zover bekend nu afgerond. Vriendelijke groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

de bak was niet op de afgesproken datum geleefd maar na telefonisch contact hebben zij het meteen de volgende dag in orde gemaakt.

Snelle afwikkeling en concurrerende prijzen.

Snelle afwikkeling en concurrerende prijzen.

waardeloze communicatie

ik dacht dat ze netjes waren. snel geplaatst. echter na de betaling van een kwartaal werd de container zomaar na 1 lediging, weggehaald, uiteindelijk opgelost, maar daar blijft de service voor mij bij.

Beste mensen bij Eventing fokkerij Hollands Kroon, Dank u voor uw review. We hebben elkaar inmiddels gesproken en een en ander is zoals besproken geregeld. Dank u voor uw tijd en geduld. Vriendelijke groet Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Bestellen ging goed en leveren was heel snel.

Kan verder niet veel zeggen nog geen leging gehad

Beste Ayhan Aydin, Dank je wel voor de positieve reactie. Vriendelijke Groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Tot nu toe goed

Snelle levering van eerste afvalbak. Snel mailtje met duidelijk wanneer ze komen legen. Mijn ervaring is prima tot nu toe.

Beste Merle, Wat fijn dat je reageert. Dank je wel voor het vertrouwen. We doen ons best en blijven dat altijd doen. Vriendelijke groet, Bert Brink, Bedrijfsafval.nl

Nog te weinig contact gehad om een goed beeld te vormen.

Het bestellen van de container was geen probleem. Container is op tijd geleverd.

Eerst chat gehad Heel fijn geholpen. Ook levering netjes verlopen en vriendelijk.

Wat fijn om te horen dat het zo goed is verlopen. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Een fijne werkdag! Ilona

snelle service

Beste Benno, Dank je wel voor het compliment. Hier doen we het voor. Vriendelijke groet, Bert Brink Milieu Service Nederland.

Zeer slechte klantenservice

Vorige jaar heb ik bij deze partij een container gehuurd met automatische incasso. Helaas nemen ze daar gretig gebruik van want er worden bedreven afgeschreven die niet te herleiden zijn. Toen ik daar achter kwam heb ik de container weg laten halen maar ze bleven nog steeds bedragen af schrijven. De klantenservice is niet te berijken en heb toen via de bank de incasso geblokkeerd. Daarna blijven ze aanmaning sturen en nog steeds geen contact mee te krijgen. Dit vind ik erg slecht heb heb nu het idee dat ik opgelicht word. Dekker niet meer dit bedrijf in zee gaan

Beste Reinier, Dank voor het zojuist gevoerde verhelderende gesprek. We leren elke dag opnieuw hoe we ons kunnen verbeteren en hoe we het kunnen voorkomen dat we steken laten vallen in de toekomst. We hebben een en ander besproken en gaan er vanuit dat we de kou flink uit de lucht hebben genomen. Nogmaals excuses voor de onhandige gang van zaken. Vriendelijke groet, Bert Brink Milieu Service Nederland

Moeizame staat, maar goed opgelost.

Na een moeizame staat, zijn de problemen goed opgelost. Nu gaan we ervan uit dat de samenwerking goed gaat.

Goedemorgen meneer Van Pelt, Beste Marco, We hebben elkaar zojuist gesproken en we zorgen er vandaag nog voor dat u te weten komt wat uw ledigingsdag gaat worden. Later deze week komen we bij u terug om een en ander recht te zetten. Vriendelijk groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Goed tot nu maar te laat geleverd

Ergens verwacht je wel een verrekening voor het te laat leveren

Moeilijke start maar netjes opgelost

De bestelde container was in de foutieve staat neer gezet, wel bij het juiste huisnummer. Helaas geen bericht achter gelaten door chauffeur of foto gemaakt. Uiteindelijk na veel bellen is de container na 4 dagen geleverd. Netjes opgelost maar heeft wel even geduurd. Mijn tip; stuur afnemer een foto waar de container geplaatsts is, zo moeilijk moet dat niet zijn met de techniek van nu. Met vriendelijke groet, Pedicure service sophia

Top bedrijf die doen wat ze zeggen.

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.