Proffesioneel

Altijd vriendelijke medewerkers die ons ontlasten van onze afval. altijd op tijd en goeie communicatie. Dank daarvoor!

Wat een fijne reactie! Daar doen we het voor. Super bedankt! Team Aftersales

Slechte start daarna prima opgepakt

2 keer niet geleverd op de afgesproken datum Uiteindelijk prima opgepakt

Beste Bennie, Dank voor je mooie review! De start was zeker niet perfect maar blij dat het nu goed loopt. Groeten Team Aftersales

Uitstekend bedrijf

Uitstekende organisatie! Heldere communicatie over alle onderwerpen. Goede reactie op mail klantenservice. Altijd keurig geleegd op de datum welke op de afvalkalender vermeld staat. En hèèl belangrijk: geen kleine lettertjes met contracten waar je jaren aan vast zit. Wat mij helaas bij ander bedrijf wel is overkomen! Kortom: een Aanrader!!

Wow een 10, dat zien wij natuurlijk het liefst! Fijn dat wij je zo'n positieve ervaring hebben kunnen bezorgen. Groeten Team Aftersales

(vooralsnog) geen goede ervaring

afvalkalender op de portal niet op te vragen ivm storing. inmiddels meer dan een maand een volle container maar geen idee wanneer deze geleegd wordt. contact gehad met klantenservice, er zou een mail volgen met datum lediging maar tot op heden geen mail mogen ontvangen.

Slechte communicatie, komen geplande afspraken niet na

Zoals de titel al aangeeft. Vanaf het begin gaat het mis. Container zal binnen 48 uur na aanvraag geleverd worden. De planning neemt contact met u op. Gebeurt niet. Als je mailt, dan is toevallig die dag de container gebracht. Extra legingen worden niet op de afgesproken dag uitgevoerd en nu weer een verschoven leging ivm nieuwjaarsdag niet uitgevoerd. De container wordt uiteindelijk wel geleegd, alleen wordt hier niet over gecommuniceerd, moet je er steeds achteraan en staat de container onnodig lang aan straat,... Tot nu toe niet echt tevreden over deze partij,...

Beste Suzan, Vervelend om te lezen dat er afspraken niet worden nagekomen, dat is uiteraard niet de service welke wij willen leveren. Deze los ik dan ook graag voor u op. Onze partner welke wij hebben gevraagd uw container te ledigen, heeft blijkbaar andere ledigingsdagen geregistreerd dan wat wij met u hebben afgesproken. Dit zullen wij corrigeren om ervoor te zorgen dat u spoedig weer volgens afspraak geledigd zal worden. Wij nemen hierover snel contact op met u. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Robin Bedrijfsafval.nl

Iets beter communiceren

Snel en geruisloos. Dat zijn de twee woorden die in mijn opkomen bij deze recensie. Prima dus. Qua communicatie mag het iets beter. Had een extra lediging besteld maar mijn container staat bij mijn loods. En op de dag werd deze dus niet geleegd omdat de container niet aan de weg stond. Terwijl deze wel wordt afgeleverd bij de loods. Had dit even van tevoren extra vermeld dan waren beide er geen tijd aan kwijt geweest.

Beste Ferry, Dank voor de mooie review en ook voor de tip! We proberen onszelf continue te verbeteren en deze feedback helpt daarbij! Groeten Team Aftersales

Zo geregeld en goed !

Makkelijk te bestellen via duidelijke webshop, snelle levering van nette container, duidelijke communicatie lijnen via inlog,, op tijd en zorgvuldige lediging ! En dat alles tegen een hele scherpe prijs.

Super slecht, nog geen 1x geleegd.

Graag contact met ons opnemen en eerste 2 maanden geen kosten rekenen, we staan niet op de lijst van de chauffeurs!! Slechte eerste ervaring.

Aanrader

Super tevreden met bedrijfsafval.nl goeie communicatie en altijd snel geleegd.

Beste Ashley, Wat een mooie review, daar zijn we natuurlijk super blij mee! Groet Martin, Team Aftersales

correcte klantvriendelijke medewerker

Bij het eerste contact (telefonisch) duidelijke uitleg over de mogelijkheden. De bevestiging per e-mail was zoals toegezegd, duidelijk en volledig. De bezorger van de container was behulpzaam en vriendelijk.

Beste Trudy, Super bedankt voor deze mooie review! We zullen de chauffeur ook even het compliment overbrengen. Groet Martin Team Aftersales

1e leging niet uitgevoerd. gebeld en de volgende dag alsnog geleegd. Dus goed en snel opgelost!

Beste heer Sloof, Bedankt voor de mooie review! Groet Martin Team Aftersales

Verbazingwekkend goed

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen, terwijl ik toch een heel erg sceptisch houding heb gekregen doordat het met de meeste bedrijven niet goed gaat met hun service. Een dikke duim

Beste Willem, Wat fijn dat we u positief hebben kunnen verrassen! Super bedankt voor de hele mooie review. Groet Martin Team Aftersales

Zeer Slecht

Container zoals ik hier nu lees wordt niet opgehaald bij meerdere, wel netjes zijn ze op tijd met het versturen van hun facturen, maar reageren dat doen ze niet hoop dat ze na een review wel wakker worden. Als er een probleem aan de hand is zo kwalijk dat er nog nooit geleegd is en klant betaald wel en vraagt aub om door een manager terug gebeld te worden dan doe je dat, uiteindelijk beloven ze dat het geregeld wordt vervolgens komen ze weer niet langs als je ze belt zeggen ze de chauffeurs moeten nog komen ondertussen stond de prullenbak om 21:30 nog steeds buiten met de risico hier bekeurd voor te worden nieuwe regels en tijden vanuit gemeente rotterdam prullenbak mag alleen tussen 7 en 10 in de ochtend buiten staan. Kortom nooit meer !!

Beste Youssef, Wat jammer om te horen dat de service niet zoals gewenst is geweest. Ik kom graag met u in contact om deze situatie te bespreken en om tot een goede oplossing te komen. Zou ik contact met u mogen opnemen zodat we dit telefonisch kunnen bespreken en hopelijk er samen uit kunnen komen. Alvast een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jasper Bedrijfsafval.nl

Netjes geregeld

Container had ik nog niet langs de weg geplaatst. Maar blijkbaar geen probleem want e.e.a. stond keurig geleefd toen ik thuiskwam.

Beste Arie, Hartelijk dank voor de mooie review en heel fijn dat de chauffeur even verder heeft gekeken. Groet martin Team Aftersales

Komen afspraken na en goed bereikbaar!

Ze waren de eerste keer week te vroeg , na bellen andere afvalkalender gekregen en er werd snel en professioneel gereageerd.

Beste Koos, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te vernemen dat alle afspraken worden nagekomen en u makkelijk ons kan bereiken. Uiteraard fijn het ook meteen voor u is opgelost na contact. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

niet opgehaald

6 december zou de container de 1e keer geledigd worden, hin stond buiten maar is niet geledigd.

Beste Tankshop, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben elkaar telefonisch gesproken en vernomen waarom uw restafval container niet is geledigd. Samen hebben wij naar een oplossing mogen toe werken. Wederom nemen wij nogmaals contact op om zorg te dragen dat uw lediging weer naar behoren gaat. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Snelle levering, maar de communicatie laat nog wel te wensen over

Snelle levering van de container, echter staat er in de mailmdat de planning laat weten wanneer de container komt. Dat is niet gebeurd en laatst hebben we een extra leging aangevraagd en ook die werd zo der communicatie op een andere dag geleegd. Het gebeurt dus allemaal wel, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

Beste Suzan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit zijn inderdaad goede punten dat wij kunnen meenemen voor verbetering en zullen dit uiteraard doorzetten. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Afval is na een ruime maand nog niet opgehaald

Wel 2x een factuur maar nog niks opgehaald

Beste T, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zojuist u telefonisch gesproken. Helaas vernomen dat de lediging van uw container niet als behoren is verlopen. Zoals afgesproken zullen wij naar een oplossing toewerken en zorg dragen dat de dienstverlening goed zal verlopen. Nogmaals bedankt voor het fijne gesprek. Met vriendelijk groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Vergeten d de E eerste x buiten te zetten

Container puilt uit van het afval Hoop dat ze bij de volgende levering ff kunnen wachten zodat alles weg is

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Hierdoor hebben wij vernomen dat uw container niet is geledigd en de oorzaak daarvan. Zoals besproken zullen wij dit verder in behandeling nemen en naar een passend oplossing toewerken. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Beste Erkan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat u alles snel en makkelijk is verlopen. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

alleen container gebracht en was top

verder geen ervaringen tot nu toe

Beste TK, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat de container top is geleverd. Wij hopen dat u het legen van de containers net zo top ervaart. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Beste J. Krimpen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat alles goed verloopt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Slechte service slecht contact

Ophalen gebeurd niet op de genoemde dagen. Contact met vragen over facturen en inlog gegevens etc kunnen niet via de telefoon!!

Beste Raymon, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken naar aanleiding van uw beoordeling. Wij werken graag naar een oplossing toe. Er is een nieuw lediging ingepland en deze zullen wij ook monitoren. Wij nemen vrijdag nogmaals contact met u op zoals afgesproken. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Ledigt niet volgens afspraak en reageert niet op de e-mails

Ledigt niet volgens afspraak en reageert niet op de e-mails. Je kan ze ook niet bellen.

Beste Stella, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard excuses voor het ongemak. Wij hebben u mails mogen ontvangen en zeker ook beantwoord. Er blijkt een misverstand te zijn geweest en willen graag met u naar een oplossing toe werken. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

heel Tevreden.

Wij hebben sinds kort een nieuwe pand en zochten een betaalbare bedrijf voor een afval container. Bedrijfsafval is de goedkoopste aanbieder met nog is service boven verwachting. Dank heren. Goed, Taxi de Bob

Beste Chaf, Hartelijk dank voor uw fantastisch beoordeling. Wij zijn heel blij om te horen dat u zo tevreden bent met de service en dienstverlening. Uiteraard ook fijn dat u zo blij bent met de tarieven van bedrijfsafval.nl. Wij streven natuurlijk naar de beste service. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.