Ledigt niet volgens afspraak en reageert niet op de e-mails

Ledigt niet volgens afspraak en reageert niet op de e-mails. Je kan ze ook niet bellen.

Beste Stella, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard excuses voor het ongemak. Wij hebben u mails mogen ontvangen en zeker ook beantwoord. Er blijkt een misverstand te zijn geweest en willen graag met u naar een oplossing toe werken. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

heel Tevreden.

Wij hebben sinds kort een nieuwe pand en zochten een betaalbare bedrijf voor een afval container. Bedrijfsafval is de goedkoopste aanbieder met nog is service boven verwachting. Dank heren. Goed, Taxi de Bob

Beste Chaf, Hartelijk dank voor uw fantastisch beoordeling. Wij zijn heel blij om te horen dat u zo tevreden bent met de service en dienstverlening. Uiteraard ook fijn dat u zo blij bent met de tarieven van bedrijfsafval.nl. Wij streven natuurlijk naar de beste service. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Snel en makkelijk geregeld

Beste Randy, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat alles snel en makkelijk is geregeld en perfect is verlopen. Dit is uiteraard waar wij naar willen streven! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Alleen nog maar geplaatst

Alleen nog maar geplaats .

Beste Alexander, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mooi om te vernemen dat de container succesvol is geplaatst. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag. U kunt altijd contact opnemen per mail op [email protected] of via uw MijnBA portaal. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Teleurstellend/frustrerend

Na elke maand de opzegbare service te hebben afgesloten, is de eerste factuur 3 maanden geleden verzonden, iets wat ik niet begrijp, we hebben gevraagd om de ophaaldag te wijzigen omdat het restaurant gesloten is, we hebben geen reactie ontvangen, ze zijn niet langsgekomen haal het afval op, dat hebben we gedaan. De container staat al ruim 1 week vol met afval en er is niemand gekomen om het op te halen. Na verschillende pogingen en het verzenden van nieuwe wachtwoorden is het onmogelijk om toegang te krijgen tot de wrb, er staat dat het e-mailadres van geen enkele client is.We hopen dat ze een nieuwe factuur maken en beginnen met factureren vanaf het moment dat ze het afval ophalen (zoals normaal), maar we wachten nog steeds.

Beste Joshua, Wij hebben u vanaf afgelopen vrijdag meerdere malen telefonisch geprobeerd te bereiken zonder resultaat. Vandaag hebben wij u ook nog geprobeerd te bereiken op het vaste nummer van uw onderneming medewerker gaf hetzelfde mobiele nummer als wat bij ons bekend is. Hierop hebben wij een voicemail bericht achtergelaten om ons te bellen. Graag komen wij dus met u in contact om de dienstverlening te bespreken. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Beste Wensely, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de goede service. Dit is uiteraard waar wij naar willen streven. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

prima voor elkaar komt afspraken na.

Beste Jan-Willem, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen en afspraken na worden gekomen. Dit is uiteraard waar wij naar willen streven. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Misleidend

Zeer misleidend blijkt van milieu service nederland te zijn. En heb verder niks van ze vernomen. Update: Nu word er gevraagd of de review aangepast kan worden.

Beste Marjo, Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad met uw man. Het probleem was dat u al een abonnement heeft bij Milieu Service Nederland en hierdoor heeft ons systeem uw nieuwe aanvraag via bedrijfsafval.nl afgewezen. Hierbij willen wij natuurlijk voorkomen dat u dubbele kosten krijgt. Wij hebben afgesproken dat wij u een nieuw voorstel gaan doen op uw account bij Milieu Service Nederland. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Tot nu toe prima

Tot nu prima container gebracht dus verder nog geen ervaring

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw top beoordeling. Heel mooi om te vernemen dat alles tot nu toe prima verloopt. Er is een afvalkalender verzonden op dinsdag 03-10-2023. U ziet uw eerste ledigingsmoment terug op de afvalkalender. De container dient te worden aangeboden aan de openbare weg tussen 07:00 uur t/m 18:00 uur. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

toen ik de contener kreeg lag er nog wat in. Jammer maar voor de rest is het een goed bedrijf.

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben u geprobeerd te bellen maar helaas zonder succes om uiteraard even te bespreken of alles is opgelost en naar behoren is gegaan. Het uiteraard niet de bedoeling dat u een container met afval ontvangt. Zou u wellicht contact kunnen opnemen via [email protected], is u probleem nog niet verholpen. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Goed geregeld

Er was een klein misverstand over de afhaal-kalender maar dat was in no time geregeld. Dank!!

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zojuist geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar helaas zonder succes. Wij denken dat er wellicht een misverstand is geweest betreft uw ledigingsmomenten en u hier niet op de hoogte van bent geweest. Er is namelijk een tijd geleden al een nieuw afvalkalender verzonden. Wij zullen u ook nog benaderen per mail. U kunt ons ook mailen op [email protected]. Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Snel, eenvoudig en betrouwbaar

Als je snel een container nodig hebt, deze voor een scherpe prijs wil krijgen en ook nog eens op tijd geleegd wil krijgen, dan ben je bij Bedrijfsafval aan het juiste adres. Geen poespas, alles is eenvoudig te regelen via je eigen account en de website.

Beste Petrik, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Fijn dat u het gemak van ons online portaal als goed en snel ervaart. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Prima service!

Wij hebben een hele korte ervaring en deze was goed. Echter lastig omdat een langere termijn een beter beeld geeft...

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Fijn om te vernemen dat u tot zover tevreden bent met onze dienstverlening dit horen wij uiteraard graag. Wij wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Mijn container is nog steeds niet geleegd

Als ik zeg dat de container aan de achterkant staat van het huis weten ze niet dat de volgende straat de achterkant is, ze zouden hem nu al twee keer geledigd zijn maar staat nog steeds vol, het lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen dat als de voorkant paardenkastanjeplein is dat de volgende straat de achterkant is

Beste Abram, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard vinden wij het vervelend om te vernemen dat de dienstverlening niet goed verloopt op uw locatie. Gister heb ik met u gesproken en zullen wij alles er aan doen om de dienstverlening te verbeteren. Indien u hier tussendoor vragen over heeft kunt u altijd contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

super dienst

snelle service

Beste Ron, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat u zo een snelle service heeft ervaart! Dit is uiteraard waar wij naar streven. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Had tijdelijk een extra restafval container nodig.

Beste Leen, Hartelijk dank voor uw top beoordeling. Mooi om te horen dat alles prima is verlopen. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Tot nu toe snel goed en duidelijk

De afhandeling ging lekker soepel nu benieuwd hoe het gaat met ledigen van de containers

Beste Tom, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Heel mooi om te vernemen dat alles zo snel en duidelijk is verlopen! Wij hebben u op 12-09-2023 een afvalkalender verzonden met uw ledigingsmomenten. Uw container dient te worden aangeboden aan de openbare weg vanaf 07:00 uur t/m 18:00 uur. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact opnemen door middel van uw bedrijfsafval portaal of mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Gewoon goed

moest de container een eindje verderop weghalen (even zoeken)

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Vervelend om te vernemen dat u de container heeft moeten zoeken, ik ga er vanuit dat u op dit moment geen verdere problemen met onze dienstverlening ondervindt. Mocht dit wel het geval zijn vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

In two weeks time we had 3 missed pick up

In two weeks time we had 3 missed pick up

Dear Stefano, Thank you for your review. It is unfortunate to hear that the empyting of the containers is not going as planned. You had contact with my manager and worked towards a solution. We have sent you another email and would like to confirm whether your containers has been succesfully emptied. We look forward to receiving your response. Kind regards, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Goede communicatie heb niks te klagen.

Zoals gezegd, ik kan niks bedenken waaruit blijkt dat ik niet tevreden ben.

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat u zo een goede communicatie ervaart. Dit is uiteraard waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Was een dingetje we hadden dinsdag om 10 uur de containers besteld voor vrijdag ze kwamen pas week later

Beste Gertjan, Hartelijk dank voor u fantastische beoordeling! Jammer dat de containers later geleverd zijn dan u had gewenst, ik ga er vanuit dat u nu helemaal tevreden bent met de dienstverlening. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Goed!

Vriendelijk geholpen!

Beste Rieny, Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen! Ik wil u namens Bedrijfsafval heel erg bedanken voor deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Michael de Jager Bedrijfsafval.nl

netjes afgehandeld

Duidelijke tarieven op de website en vlotte afhandeling

Beste Patricia, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Fijn om te horen dat u onze website duidelijk vindt. Een vlotte afhandeling is een van de punten waar wij voor staan. Enorme bedankt voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Michael de Jager Bedrijfsafval.nl

Alles volgens afspraak geplaatst!

Goede prijzen en de containers snel geleverd. Als dit de trend voor de toekomst gaat worden zijn wij zeer tevreden.

Beste Kringloopwinkel Ter Apel, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Wat mooi om te horen dat alles volgens afspraak is gegaan. Dit is uiteraard waar wij naar streven. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Slechte lediging en moeilijk te bereiken.

Nu al een aantal keer geen lediging. Na de vorige keer gemist wederom volgens afspraak aangeboden op de afgesproken plek maar ook deze keer niet gelukt. Inmiddels begint de kliko te praten en herkent me als zijn baasje. Ook een hoop huisdieren rijker en hoop dat deze snel een nieuw gouden mandje vinden. Tussentijds legen is geen optie? dus wachten we weer een week voor de volgende en in de tussentijd maar kijken waar we het afval gaan brengen.

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat uw container niet is geledigd op de afgesproken datum. Wij hebben u een mail verzonden vanuit [email protected] om naar een oplossing toe te werken. Zou u wellicht kunnen reageren zodat wij dit verder met u kunnen afhandelen? Bij voorbaat hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Bedrijfsafval.nl Jerrely

Stammerkamp 1 1112 VE Diemen

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.