In two weeks time we had 3 missed pick up

In two weeks time we had 3 missed pick up

Dear Stefano, Thank you for your review. It is unfortunate to hear that the empyting of the containers is not going as planned. You had contact with my manager and worked towards a solution. We have sent you another email and would like to confirm whether your containers has been succesfully emptied. We look forward to receiving your response. Kind regards, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Goede communicatie heb niks te klagen.

Zoals gezegd, ik kan niks bedenken waaruit blijkt dat ik niet tevreden ben.

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat u zo een goede communicatie ervaart. Dit is uiteraard waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Was een dingetje we hadden dinsdag om 10 uur de containers besteld voor vrijdag ze kwamen pas week later

Beste Gertjan, Hartelijk dank voor u fantastische beoordeling! Jammer dat de containers later geleverd zijn dan u had gewenst, ik ga er vanuit dat u nu helemaal tevreden bent met de dienstverlening. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Goed!

Vriendelijk geholpen!

Beste Rieny, Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen! Ik wil u namens Bedrijfsafval heel erg bedanken voor deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Michael de Jager Bedrijfsafval.nl

netjes afgehandeld

Duidelijke tarieven op de website en vlotte afhandeling

Beste Patricia, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Fijn om te horen dat u onze website duidelijk vindt. Een vlotte afhandeling is een van de punten waar wij voor staan. Enorme bedankt voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Michael de Jager Bedrijfsafval.nl

Alles volgens afspraak geplaatst!

Goede prijzen en de containers snel geleverd. Als dit de trend voor de toekomst gaat worden zijn wij zeer tevreden.

Beste Kringloopwinkel Ter Apel, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Wat mooi om te horen dat alles volgens afspraak is gegaan. Dit is uiteraard waar wij naar streven. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Slechte lediging en moeilijk te bereiken.

Nu al een aantal keer geen lediging. Na de vorige keer gemist wederom volgens afspraak aangeboden op de afgesproken plek maar ook deze keer niet gelukt. Inmiddels begint de kliko te praten en herkent me als zijn baasje. Ook een hoop huisdieren rijker en hoop dat deze snel een nieuw gouden mandje vinden. Tussentijds legen is geen optie? dus wachten we weer een week voor de volgende en in de tussentijd maar kijken waar we het afval gaan brengen.

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat uw container niet is geledigd op de afgesproken datum. Wij hebben u een mail verzonden vanuit [email protected] om naar een oplossing toe te werken. Zou u wellicht kunnen reageren zodat wij dit verder met u kunnen afhandelen? Bij voorbaat hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Bedrijfsafval.nl Jerrely

slechte service

container is vul en op afspraak datum niet meegenomen

Beste Muhammad, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard vervelend om te vernemen dat uw container niet is geledigd op de afgesproken datum. Wij hebben u een mail verzonden vanuit [email protected] om naar een oplossing toe te werken. Zou u wellicht kunnen reageren zodat wij dit verder met u kunnen afhandelen? Bij voorbaat hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Bedrijfsafval.nl Jerrely

komt goed

ik had een kleine container besteld maar kreeg een grote. Heb ik gemeld en na 11 sept. zou ik een berichtje krijgen voor omruiling.

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zoals per mail besproken hebben wij geen aanvraag van een wisseling mogen ontvangen. Wij zien dat er een 240L restafvalcontainer bij u geplaatst zou moeten zijn. Zou u ons door middel van een mail nog een foto kunnen toesturen van de container. U kunt mailen naar [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Nieuwe containers ontvangen bij start contract. Er lag al wat karton afval. De man zag dit en stelde voor om dit direct mee te nemen. Prima service

Beste Remco, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat u zo een prima service al ervaart en de chauffeur gelijk karton afval kon meenemen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Absurd hoge afvoerkosten lege container bij stopzetten contract

Let op met dit bedrijf. Ze rekenen absurd hoge kosten bij stopzetten contract (voor het afvoeren van de container). Een nieuwe container is zelf goedkoper. Ze lokken je onder (andere naam Milieuservice nederland) met gratis container maar vermelden nieuws over kosten bij stopzetten contract (in kleine lettertjes valt iets terug te vinden maar niet over exacte kosten). Telefonisch contact heeft geen enkele zin, ook het overnemen van de container voor een nieuwprijs van een nieuwprijs va ee container) willen ze niet aan meewerken.

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het plaatsen van de container is inderdaad op service (kosteloos). Het afvoeren van de container betreft €65,00 exclusief BTW. Dit zijn standaardkosten die wij hanteren bij het afvoeren van de container. Het bedrag berekend de transport en het reinigen van de container. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag. U kunt mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Service vanuit klantenservice kan beter, lediging niet volgens plan

Tot twee keer toe is de chauffeur niet langsgekomen omdat hij de container niet kon vinden. Deze stond vrijwel aan de weg. De 3e keer heb ik zelf langs de kant van de weg moeten staan om de chauffeur aan te houden. Toen ik bij klantenservice vroeg om een creditnota voor de eerste week waarin er niet is geleverd ontving ik als reactie dat dit niet mogelijk is aangezien ze hebben geleverd zoals in de voorwaarden is omschreven. Je kunt begrijpen dat dit niet het geval is. In afwachting van reactie.

Beste Max, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben contact gezocht per mail. Graag ontvangen wij reactie om naar een passend oplossing toe te werken. Bij voorbaat bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Container prima. Afgeleverd op verkeerde adres dat dan weer wel.

Beste Shane, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de container naar behoren is. Wat minder fijn om te horen dat deze op de verkeerde adres is afgeleverd. Wij willen u dan graag verzoeken om na te gaan of uw adres wel correct bij ons in het systeem staat. Zou u wellicht even een mail kunnen toesturen zodat wij dit voor u kunnen nagaan. U kunt mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl.

Tot nu toe geweldig

Tot nu toe geweldig

Beste Dick, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Wat mooi om te vernemen dat alles tot nu toe geweldig gaat voor u. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Ik werd snel en vriendelijk geholpen

Beste Cheryl, Hartelijk dank voor uw top beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de service. Dit is uiteraard waar wij naar streven. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Het afval staat inmiddels tegen het plafond // Nu niet meer

UPDATE: Na de onderstaande klacht is er snel gehandeld en is de container snel geleegd. Nu enkele weken verder zijn ze weer elke week netjes de container komen legen. Origineel bericht: De afgelopen 2 keer zijn ze al niet langs geweest om bij ons de container te legen. Het Afval staat hier bijna tegen het dak. Er is een telefoonnummer, maar daar kunnen ze je niet helpen. Je wordt verwezen naar een account om in te loggen, maar een account hebben wij niet. Kan iemand via deze weg in actie komen om hier het vuil op te halen? Jullie zouden vandaag weer moeten komen, maar ik heb er een hard hoofd in aangezien het nu alweer 15u is. Dat wordt dus de 3de keer op rij niet en dus 6 weken niemand van jullie hier gezien. HELP!

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zojuist heb ik u toegelicht waarom de ledigingen bij u op de locatie niet goed zijn verlopen. Ik ga er vanuit dat dit bij deze is opgelost en de toekomstige ledigingen voorspoedig zullen gaan. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Snel, goed en duidelijk

Container besteld en snel geleverd. Prima geregeld.

Beste Rebecca, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Wat mooi om te horen dat alles snel, goed en duidelijk is verlopen. Dit is uiteraard waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Beste Job, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat alles prima gaat voor u. Indien u vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard nog graag. U kunt altijd mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Containers worden niet geleegd

Containers bestellen ging snel. Container aangeboden op juiste dag, niet geleegd. Contactformulier ingevuld (telefonisch contact niet mogelijk) dagen later reactie gekregen dat de container op vrijdag alsnog zou worden geleegd, weer niet geleegd. Het karton stapelt zich hier op en de veiligheid is in het geding met het ‘s nachts buiten laten staan van volle containers op een openbaar bedrijventerrein.

Beste Carlo, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard vervelend om te vernemen dat uw ledigingen niet goed verlopen. Mijn collega heeft u gemelde probleem al opgepakt en zal dit verder voor u afhandelen om naar een oplossing toe te werken. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag. U kunt mailen naar [email protected] of reageren op de mails die u vanuit mijn collega ontvangt. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

erg makkelijk en snel geregeld

Ik kwam via google al snel bij bedrijfsaval uit, prijzen goed en waar ik als eerste naar kijk zijn de reviews. de waarde van een review wordt vaak onderschat. Na alles ingevuld te hebben op de website stond er keurig een container voor de deur op de afgesproken dag. Goed geregeld dus.

Beste Eli, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

nog maar een keer geleegd dus nog weinig ervaring

Wij zijn een autobedrijf met een lange en brede inrit( komen regelmatig vrachtauto's) nu moeten wij hem helemaal naar de weg toe brengen wat ik erg onhandig vind, graag dit aanpassen. mvg, H.v.d.Laan.

Beste Harm, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen kijken wat de mogelijkheden voor u zijn en dit terugkoppelen per mail. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Snel gehandeld en geleverd

Er is nog geen container geleegd. Ik heb wel gemaild maar de vertegenwoordiger is op vakantie het nummer wat ik kan berichten reageert niet. Ik zou graag een kalender willen wanneer de containers worden geleegd en een duidelijk overzicht van de kosten en wat ik nog moet betalen. Richard

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Wij hebben u op 12-07-2023 een afvalkalender verzonden op welke dagen uw container zal worden geledigd wellicht is deze in uw ongewenste postvak terecht gekomen. Wij hebben nogmaals de afvalkalender verzonden vandaag 04-08-2023. Ook hebben wij de vraag uitgezet of er nog openstaande facturen zijn en alle facturen nogmaals kunnen worden verzonden. U zal per mail een terugkoppeling ontvangen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Goede service!

Had een container aangevraagd voor mijn zaak en binnen een week stond hij er!

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat uw container zo snel is geleverd en u zo tevreden bent met de service. Dit is uiteraard waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Netjes op tijd

Tot nu komen ze alle afspraken na even aan kijken hoe de rest zal verlopen

Beste Brian, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat alle afspraken tot nu toe altijd zijn nagekomen. Hopende dat de dienstverlening ook naar behoren zou gaan. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen door middel van het invullen van de contactformulier op de website of mailen naar [email protected]. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Makelijk om aan te vragen en levering container volgens afspraak.

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering van de container en u gemakkelijk de aanvraag kon doen op onze website. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Stammerkamp 1

1112 VE Diemen

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.