Bestelling online

Dame in de winkel had prexies nog nooit van een website gehoord En wat een gedoe om dan een artikel toch niet mee te pakken en geld terug te krijgen. Winkel is mi niet klaar voor de digitale wereld. En dan het argument gebruiken ...normaal werken we met vaste klanten !!!???? Welkom nieuwe klant duhhhhh

Goede service en levering

Bestelling plaatsen zorgde voor enige verwarring ivm leveradres. Ik had thuislevering gekozen maar dan kwam ik op een volgende pagina waar ik de plaats van afhaling moest aanduiden (niets aanduiden kon niet). Ik had dus geen idee of het pakket thuis zou geleverd worden of dat ik het ergens moest afhalen. Communicatie rond ontbrekende trui verliep perfect. Levering: thuislevering! Super!

Service zoals het moet

In de winkel in Heist-Op-Den-Berg zijn ze steeds heel vriendelijk (Leuven nog niet langs geweest). Nu met de gesloten winkels heb ik online gekocht. De pakjes werden aan huis geleverd met een grote lach. Op voorhand werd er even gesmst om te zien of je thuis was. Perfect! Retour was niet nodig maar ze komen de kleding thuis terug ophalen indien het wel zo is.

Bedankt mevrouw Greet voor de appreciatie. Patio team.

top service

top service

Bedankt Jo voor de positieve reactie. patio team.

Aangenaam

Ruime moderne keuze , vriendelijk behulpzaam personeel

Bedankt mevr Linda voor jouw aanbeveling. Patio team

Correcte vriendelijke behandeling.

Correcte vriendelijke behandeling. Duidelijke info.

Bedankt Kristel voor jouw positieve reactie. Patio team.

Over Patio Fashion

Patio Fashion - Altijd de mooiste versie van jezelf Patio Fashion bestaat sinds 1974 en is sinds 2000 dé expert van de Italiaanse Pronto Moda in de Benelux. Ons team brengt wekelijks een bezoek aan tientallen Italiaanse confectieateliers om nieuwe mode ideeën te vertalen in patronen, die patronen op punt te stellen, de juiste stoffen en accessoires te selecteren, de productie op te volgen en na goedkeuring het transport te organiseren. Dankzij wekelijkse trips naar Italië door beide bedrijfsleiders hebben wij een collectie waarin uniciteit centraal staat. We zetten in op wekelijks nieuwigheden met een bijzonder oog voor rijke, hoogwaardige materialen, een goede afwerking en toch betaalbare prijzen. Patio is een plaats waar inspiratie wordt uitgewisseld met professionals van over heel de wereld. Zo ontstaat er een mix van multiculturele ideeën. Begin 2016 lanceerde Patio haar eigen label ‘Anna Catharina’, dat exclusief verdeeld wordt door Patio Fashion. Met ons unieke label proberen wij in te spelen op de actuele "digitale moderevolutie". Elke vrouw bezit iets moois, iets unieks, en net dat willen we laten zien. Voor ons staat vrouwelijke schoonheid en elegantie centraal. Ben je een bella donna die houdt van "sophisticated chic" of ga je liever voor trendy-casual? Bij Patio Fashion vind je de nieuwste must-haves die je dagelijks doen stralen. Met onze unieke collecties jouw vrouwelijke schoonheid naar een hoger niveau tillen, dat is Patio Fashion! Patio, Fashion vrouwen weten waarom!