Superduper!

Uitstekende serviceverlening Uitstekende feedback Uitstekende producten Klantvriendelijk Overzichtelijke website Vlotte levering

Mooie badkleding en prima service

De badkleding is erg mooi. Even wennen omdat hij zo dun lijkt, maar de stof schijnt niet door. Heb de badkleding nog niet uitgeprobeerd in de praktijk, dus nog niet mee gezwommen en nog niet langs het strand gewandeld in de harembroek en de tuniek, maar de kleding zit in ieder geval lekker en staat heel elegant. Ben ook benieuwd hoe bruin je huid daadwerkelijk wordt ónder de kleding. Communicatie verliep altijd heel vlot en efficiënt. Jammer dat ik de kleding nog niet heb kunnen uitproberen, anders was de score misschien wel 9 of 10 geweest. Zodra ik (maar dat zal wel volgend jaar worden) naar het strand ben geweest en de kleding heb gedragen, zal ik mijn review met plezier aanvullen. En hopelijk een 9 of 10 kunnen geven. :-)

Goeie ervaring

Vlotte bezorging en een fijn badpak

Confortabel en sexy. Zit super fijn.

Goede service en een uitstekend product

Ik ben zeer tevreden over de service en vind het echt een geweldig product. Het zit uitstekend en is zoals gezegd snel droog. Ik zou niets anders meer willen en raad het iedereen absoluut aan!

Lieve Renée, wat een prachtige review! Wat was het eerst jammer hè, toen de bestelling van je badpak eind augustus, via DPD verstuurd, niet was aangekomen en "zoek was geraakt"! Na flink wat gemail heen en weer met jou, al vrij snel onderzoek gestart bij DPD. (Pakket bleek achteraf, na 3 weken, onvindbaar.) Dit onderzoek uiteraard niet afgewacht, en uw bestelling opnieuw verstuurd. Wat was het vervolgens ontzettend lief dat ik een 's avonds zeer onverwachts een verrassing kreeg via yoursuprise.nl met hierin 2 heerlijke repen chocolade, op de doos de foto van je badpak, en de hartverwarmende tekst dat je me bedankte voor de service en de gedane moeite! Jammer dat ik hier bij de reviews geen foto kan plaatsen, anders had ik dit zeker gedaan! Daarom zal dit binnenkort op de pagina "blog" te vinden zijn, want zoiets moois is toch iets om zeer dankbaar en trots op te zijn! Dank je wel lieve Renée! Echt geweldig lief! :-)

zit lekker en past goed

Zwembroek is snel gekomen, ziet er mooi uit en zit lekker.

Beste Louis, fijn dat u zo tevreden bent over de levertijd en over het produkt! Bedankt voor het plaatsen van uw review!

Zeer correct bedrijf

Zeer correct wat betreft de verstrekte informatie en gedane beloften

Dank u wel voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent met ons!

Snelle levering en goed produkt.

Goede kwaliteits prijsverhouding. Produkt zoals beschreven op de site

Lieve klant, bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze mooie review!

Pasvorm perfekt goede kwaliteit perfekte levering hele fijne stof ga zo door.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste Fokke, lieve klant, enorm bedankt voor uw prachtige review!

Is uitstekend.Goed

De shop werkt goed.Het bestelde is allemaal goed aangekomen en zit goed.Ik had negen jaar terug ook al eens wat gekocht van het merk kiniki bij een andere shop.Die was eeneens weg. Mooi dat er een webshop is waar ik dit merk weer kan kopen. Groet Fam Schra.

Beste Ferdinand, wat fijn om te horen dat u zo blij bent dat u weer de door u gewenste badmode/ondermode van Kiniki bij Demaro Fashion kunt bestellen! Geweldig dat u inmiddels al diverse bestellingen heeft geplaatst, leuk dat u vaste klant bent! En.. die shop waar u 9 jaar geleden bij bestelde, die was ook van mij (CT Fashion heette het toen, ik heb toen met veel pijn in mijn hart de webshop overgedragen aan Djoanz.) Gelukkig kon ik begin dit jaar weer opnieuw beginnen met Demaro Fashion! Met vriendelijke groet, Lydia Kara

prima kwaliteit

Beste Peter, lieve klant, bedankt voor uw mooie review!

Helemaal tevreden

Goede service, goed product en heel vriendelijk contact

Beste Johannes, lieve klant, enorm bedankt voor uw tijd om deze prachtige review te schrijven!

Aangename kennismaking met dit bedrijf

Lieve klant, bedankt voor uw review!

Een verrassende ervaring!

Op vrijdag besteld en de volgende dinsdag in huis was verrassing nr 1. Feestelijk verpakt, het voelde als een cadeautje aan mezelf. Badpak zelf nog in een extra stevige verpakking. Tevens een bedankje en bijzonder nuttige informatie over het product, vergezeld van een mooi visitekaartje (handig om eens aan iemand te geven). Allemaal zo attent en verzorgd! En het badpak zelf..... het is prachtig, mooie kleuren, goede maat (gebaseerd op de tabel op de website; gebruiken hoor, hij klopt als een bus). Het zit heerlijk, de stof is zo zacht, je voelt bijna niet dat je iets aan hebt. Ik ga het deze week nog uitproberen in de zon. Wel één vraagje: hoe mag het gewassen worden? 30 graden en weinig zeep, niet wringen en plat drogen?

Hallo Suzanne! Superfijn dat je zo tevreden bent! Altijd erg leuk om te horen natuurlijk. Bedankt dus voor je prachtige review! Dan nog het antwoord op de vraag hoe het gewassen en gedroogd dient te worden: Het is aan te bevelen om de zondoorlatende badkleding te wassen op maximaal 30 graden; dit kan zowel op de hand als in de wasmachine. (De Transol stof bestaat uit 87% polyester en 13% elastaan, dus zal zowiezo niet krimpen.) M.b.t. het drogen, kan de zondoorlatende badkleding gewoon in de wasdroger, dit zal geen schade toebrengen aan de stof. Toch raden we het aan om de zondoorlatende badkleding aan de lucht te laten drogen (wasrek; plat drogen is niet nodig.) Wringen is altijd slecht voor stof, dus dit raden we inderdaad af. U kunt dit nalezen bij de veelgestelde vragen/FAQ op onze webite: https://www.demarofashion.nl/klantenservice/faq-veelgestelde-vragen

Leuke aanbiedingen,ook in aparte zwemkleding.

Prima bedrijf! Leuke en aparte kleding. Ook zondoorlatende badkleding. Goede service,korte levertijd.

Dank je wel Ralph voor je mooie review! (In verband met vakantie/sluiting van Demaro Fashion in juli/augustus is ons antwoord op de review een maand later!)

Correcte en vlotte levering, TOP .!!!

Leuk en spannend,

Bedankt voor je review en fijn dat je blij bent met Demaro Fashion!

Heerlijk zittende zwembroek en goede service!

Fijn om zaken mee te doen. Alles goed verzorgd en een lieve en duidelijke brief bij de bestelling.

Bedankt voor je tijd en moeite om deze leuke review te schrijven Wilco!

Primabadpak nu wachten op de zon .snel geleverd

Goed om te horen dat je er blij mee bent Hadassa! Bedankt voor je mooie review!

Bedankt voor de mooie review!

Snelle levering en produkt voldoet aan de beschrijving

Snelle service!

Goede pasvorm en mooi design.

Beste Humphrey, super om te horen dat je blij bent met onze (zondoorlatende) bad/onderkleding! Bedankt voor je tijd om deze mooie review te schrijven.

Goede ervaring

Bestelling mooi op tijd geleverd. Communicatie via e-mail verloopt snel en soepel.

Beste Ferry, goed om te horen dat je bestelling op tijd is geleverd en dat je er blij mee bent! Ik doe er ook altijd mijn best voor om mail z.s.m. te beantwoorden; service vind ik namelijk erg belangrijk! (En mocht ik er soms overdag geen tijd voor hebben, dan reageer ik in ieder geval altijd 's avonds terug.)

Mooie stof zit lekker

Leuk om te horen dat de zondoorlatende stof u goed bevalt en lekker zit! Bedankt voor uw review.

zorgvuldig en liefdevol bedrijf

Bedankt Lilian voor je lieve review!

Goeie service

Na te klein besteld...zonder probleem omgeruild

Bedankt voor uw review! Uiteraard moet ruilen en retourneren ook net zo soepel verlopen als bestellen. :-)

Over Demaro Fashion

Demaro Fashion is gespecialiseerd in de zondoorlatende badkleding van Kiniki, verkrijgbaar voor zowel dames als heren. Voor de dames is er een uitgebreid assortiment badpakken, mix&match bikini's en beach cover ups, zoals pareo's, kaftans, jurken, leggings, poncho's, beach sarongs, harembroeken en palazzo broeken. Ook aan de heren is gedacht. Afhankelijk van het design kunnen de heren kiezen uit zondoorlatende zwembroeken, micro zwembroeken, zwembroeken met hoge taille, zwemshorts, zwemhipsters, zwemtanga's en zwemstrings. En dat in maar liefst ruim 20 prachtige stijlvolle designs! Kenmerken en voordelen van Kiniki zondoorlatende badkleding: * de zondoorlatende badkleding is door Kiniki handgemaakt in Engeland (GB) * Gemaakt van de unieke Transol® , die voor 80% de UV-stralen doorlaat en de huid geleidelijk veilig licht mee kleurt * In deze Transol stof zitten ontelbaar veel miniscule gaatjes, waardoor u dus een lichte bruining door de stof heen krijgt (afhankelijk van uw huidtype) * Dicht op de huid gedragen is deze Transol® stof, zowel nat als droog, niet doorschijnend, dankzij de speciale print/designs * De stof behoudt zijn oorspronkelijke vorm en kleur, zelfs na urenlang zonnen en/of zwemmen * Droogt 3x sneller dan reguliere badkleding * Ongelooflijk licht in gewicht en extreem luchtig * Ideaal voor de saunaliefhebber die graag luchtige badkleding draagt in de sauna * Plakt niet aan de huid Tevens binnenkort verkrijgbaar voor de heren: * Cooltan zondoorlatende (sport)shirts, in verschillende modellen. (Wegens het Coronavirus zal verzending echter een tijd op zich laten wachten, we importeren dit uit de U.S.A.) Ook verkrijgbaar: * Kiniki heren ondermode, in 5 verschillende modellen.