Mooie oplossing!

Goede service, ik had in 1e instantie wat problemen met bestellen maar werd daarna opgebeld en kreeg een nieuwe link zodat ik makkelijk verder kon. Netjes en snel geleverd. Ik wilde het grijze scherm waar doorheen te kijken is. Zie foto

• Kleur Concrete

uitstekende levering en fantastisch product

De maatvoering klopte perfect en het scheelt ontzettend veel warmte.

• Kleur Concrete

Houdt super veel warmte buiten

Netjes verzonden, even uitzoeken hoe dat ophangen werkt met die zuignappen, maar daarna zo gepiept! Zeker op de ramen die naar binnen openen, voor het badkamerraam was een ladder nodig helaas. Helemaal strak kreeg ik ze niet helaas. Je voelt meteen dat het veel warmte tegen houdt, achter het glas is het stukken koeler. Je kunt nog steeds naar buiten kijken en er komt genoeg licht binnen. Aanrader! Ben benieuwd hoe het verwijderen aan het eind van de zomer gaat en of ze dan volgende zomer net zo makkelijk weer te monteren zijn.

Doet wat het moet doen

Snelle levering en goede hulp tijdens de bestelling. Helpt echt om de warmte buiten te houden. Klein minpuntje is dat hoeken iets 'omkrullen'.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

goed product

makkelijk te bestellen. makkelijk te plaatsen. duidelijke verschil in warmte in het huis.

voldoet aan alle verwachtingen

duidelijke beschrijving, gemakkelijk te monteren. Slaapkamer is duidelijk koeler.

• Kleur Concrete

De screens bevallen uitstekend!!!!

Sinds 2 weken hangen bij ons op alle ramen boven in de slaapkamers en op zolder de screens. We hebben op zolder gekozen voor de sunblock screens omdat we hier de meeste warmte willen tegenhouden en voor de andere kamers hebben we gekozen voor de optimaal zicht screens. Het verschil in temperatuur was al snel te merken. Hier zijn we ontzettend blij mee. De ramen voelde anders met warme dagen heet aan en je voelde de warmte als je er langs liep. Nu worden de ramen niet meer warm en scheelt het veel warmte in huis. De montage van de screens is eenvoudig en alles is heel duidelijk uitgelegd en te volgen via het bijgeleverde stappenplan.

• Kleur White

Scheelt enorm veel warmte!

Eenvoudig te monteren en sterk materiaal. Maakt echt een groot verschil qua warmte. Goed alternatief voor zonnescherm.

Super blij

Prima verpakking, aanbrengen ging zonder problemen...... keuken is een stuk koeler!

• Kleur White

Top oplossing voor relatief weinig investering.

Rolluiken waren helaas geen optie op onze uitbouw. Idem voor een zonnescherm. Opeens werd ik heel slim ge-target door Sun Eclipse op het juiste moment. Dit ging natuurlijk wel. Snel besteld, snel ontvangen en snel geïnstalleerd. Let wel heel goed om met het opmeten van je raam. Dit is essentieel en komt heel nauw. Ook of het scherm volledig afsluit of niet. Het kost natuurlijk wel wat geld, maar het alternatief is sowieso duurder. Het alternatief is wat praktischer, dit vergt meerdere malen per jaar een handeling, maar daar is de prijs dan ook naar. Dus als zowel een scherm als een luik gene opties zijn kan ik dit product warm aanbevelen.

• Kleur White

Duidelijk en snel én volledig antwoord op technische vragen die ik stelde. Zo werd duidelijk dat wordt gewerkt met eerder grote zuignappen. Die zijn windvaster dan kleine die gebruikelijk zijn bij concullega's en dit trok mij aan. Zeer gemakkelijk en duidelijk bestelproces dat je aan de hand van tekeningen/foto's begeleidt naar het product dat aansluit aan je behoeften en de concrete raamsituatie. Het sun-block doek heeft een enorm verkoelend effect. Verassend dat zo'n dun lapje kunststofmateriaal, langs buiten aangebracht, daartoe in staat is. Ook de plaatsing is een fluitje van een cent als je de bijgevoegde duidelijke plaatsingsprocedure volgt.

Heerlijk koel

Spannend , een oplossing voor de warmte, zou het werken? Ja echt..het werkt. Heel handig op te hangen met zuignappen . Tot nu toe heel tevreden. We hebben een 2e besteld voor ons andere raam

Prima product

Snelle levering en snel te plaatsen. Meteen profijt van met hitte. Heb het op raam voordeur geplaatst en je kunt nog goed zien wie er voor deur staat. Prima product.

Redelijke zonwering

Ik heb 1 zonweringsscherm op 1 raam bevestigd en op het andere raam niet maar als ik met mijn hand de temperatuur vergelijk dichtbij de ramen, voel ik geen verschil qua temperatuur. Wellicht dat de sunblock beter werkt, maar ik had nu voor optimaal zicht gekozen omdat je jezelf ook niet wil 'opsluiten' in een kamer. Pluspunten zijn: makkelijk te bevestigen en de stevigheid.

• Kleur White

Beste Claudia, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Je hebt de screens aan de binnenkant geplaatst. Dat wil zeggen dat het raam nog wel opwarmt. Daar voel je dus inderdaad nog warmte. De zonnestralen worden weerkaatst door het screen. Dat merk je aan de temperatuur in de ruimte. Daarbij is het niet mogelijk om een vergelijk te maken als je 1 raam met screens bedekt en een ander raam niet in dezelfde ruimte, de warmte komt nog gewoon naar binnen door het raam zonder screen. Voor een goede werking en goed vergelijk zal je alle ramen in 1 ruimte moet voorzien van Sun Eclipse screens. Mvg, Sun Eclipse

Snel binnen na bestelling en ideaal. Momenteel in huurwoning en dit is een prima betaalbare oplossing om de zon uit de slaapkamer te houden.

Houd de zon goed tegen.

Het blijft koel binnen. Je kunt er overdag ook nog doorheen kijken. Makkelijk op te hangen. Miste bij mijn bestelling 2 zuignappen. Heb daar achteraan gebeld en met 2 dagen had ik die in huis. Dus dat was super.

• Kleur Boulder

koel in huis

Heel tevreden

Echt makkelijk om de bestelling te plaatsen. Alles was netjes verpakt. Blij met de duidelijke gebruiksaanwijzing. Mooi resultaat en HET WERKT ECHT :)

Lekker koel

Direct na het ophangen was het verschil voelbaar. We hebben ze op de kinderkamer op zonder geplaatst waar het een hele klus zal zijn om rolluiken oid te plaatsen. Dit is een uitkomst. Een voelbaar verkoelend effect, nog steeds iets van zicht naar buiten en een seizoen lang geen omkijken naar.

voldoet aan verwachting

Makkelijk te monteren

Een coole ervaring

Wat een effectieve oplossing! Geen rolluik maar deze screens. En ze houden het goed. Ook in winderige omstandigheden.

Overstijgt mijn verwachtingen

Eerlijk is eerlijk, deze schermen zijn fantastisch terwijl ik best sceptisch was. Niet duur, werkt dat wel? Zuignappen, blijven die wel zitten? Maar ja, het blijft zitten en het werkt fantastisch! En ze staan ook nog mooi! Een volgende bestelling voor de andere slaapkamer staat al op de planning.

• Kleur Black

Het werkt super!

Het houdt het meeste zonlicht en dus warmte tegen. Gordijnen hoeven overdag niet meer dicht vanwege de screens. Zijn voor zolderkamer.

• Kleur Boulder

Fantastische service

Wij hebben twee screens voor buitenzonwering met complexe vorm besteld. De screens werden perfect gemaakt zoals afgesproken. Toen later bleek dat een extra zuignap nodig was, kon dit binnen enkele dagen geregeld worden. Indrukwekkende service.

• Kleur White

Snelle service goed uit gelegt ,met de op meeting