Nette screens die relatief gemakkelijk te plaatsen zijn

Was wat sceptisch toen ik ze bestelde, maardat bleek niet nodig. het plaatsen gaat niet zo gemakkelijk als ze in hun instructie- en promofilmpje laten zien (vooral het bepalen waar de zuignappen moeten komen, want moeilijk er terug af te halen) Nu hangen ze er al even en ze blijven hangen :) Heb ook het idee dat ze echt doen wat beloofd wordt: de hitte weren. Ik heb zowel de donkere genomen voor aan de buitenzijde als de bleke voor aan de binnenzijde: heb het idee dat de donkere beter de zon weren. Bij het plaatsen aan de buitenzijde wél rekening houden met vaste horren, want dan zitten ze in de weg

• Kleur Black

Snelle service, makkelijk op te hangen en geeft idd een koelere ruimte

• Kleur Boulder

Makkelijke installatie en minder zonwarmte

Alles was makkelijk. Het zelf opmeten aan de hand van de instructies, het bestellen en na levering ook de montage. Doet wat het belooft: minder zonwarmte in huis zonder ingewikkelde montage.

Perfekt

Ich bin überzeugt von dem Sonnenschutz und würde es wieder kaufen. Perfekt, wenn man als Mieter wohnt.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Anthrazit

Vlotte montage en mooi

Minpunt: een reserve zuignapsysteem zou handig zijn. Bij montage één deeltje om in gaatje van screen te plaatsen weggesprongen en meegevoerd met de wind. Er kan altijd iets mislopen hé. Een bijsluiter in verpakking over "hoe screen te verwijderen " zou ook handig zijn. MVG Donatienne

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Makkelijke montage en houdt de zon buiten

• Kleur Anthracite

Prima levering en gebruiksaanwijzingen ,makkelijk te plaatsen

Een mooie oplossing voor de warmere dagen had iets meer sunblock verwacht

• Kleur White

Screen was scheef gesneden, nu nieuwe ontvangen, keurige service

• Kleur Boulder

Eenvoudig en doeltreffend

Ons huis 3 graden coler zonder donker te zijn. Doeken eenvoudig aan te brengen. Blijft ook goed zitten tijdens storm weer!

• Kleur White

Makkelijk te bevestigen, effectief.

De screens bevallen goed. Ze houden heel wat zon tegen. Ik heb eerst monsters aangevraagd en aan de hand daarvan gekozen voor kleur anthracite. De monsters zijn echter erg klein, wat de keuze lastig maakt. Je kunt niet goed het effect op het raam zien. Achteraf had ik liever een lichtere kleur gehad. Ik denk dat die nog méér effect heeft. Immers, lichtere kleuren weerkaatsen meer zonlicht. Al met al ben ik wel tevreden over de kwaliteit van het produkt, en de snelle en keurige levering.

Helemaal super!

We hebben dit jaar nog een paar ramen voorzien van de SunEclipse doeken, en het scheelt ècht heel veel, vooral op zolder!!

Prima doekie

wij hebben een vrij grote lichtstraat (2,2 bij 1,2 meter) welke veel licht geeft maar bij zonlicht ook veel warmte. Wat rondgekeken voor zonnewering en we kwamen al snel op een hoge prijs uit. Totdat mijn dochter met de oplossing kwam, ze stuurde een link door. Daar gekeken en even snel berekend en we kwamen op 10% van de eerdere zonweringen uit. Dat is het proberen waard dachten we. Daar we de warmte buiten wilde laten maar het licht zoveel mogelijk binnen heb ik de bestelling rondgemaakt. De bestelling kwam een paar dagen later dan de geplande verzenddatum. Installatie was voor deze non klusser een fluitje van een cent en alleen had ik het geheel in een kwartiertje voor elkaar. De dag daarop is het screen (buiten bevestigd) zijn vuurdoop. Een enorme plensbui en wind, de zuignapjes gaven geen krimp! Alles bleef netjes hangen. De week erna kwamen de warme dagen, het huis werd iets donkerder maar niet veel en de temperatuur was een graad of 3 lager dan normaal. Tot nu toe zijn wij heel tevreden.

• Kleur White

Heel blij met de zonwering

We hebben inmiddels meerdere screens op maat besteld, even goed de gebruiksaanwijzing lezen, dan heb je perfecte zonwering. We hebben ze op de zaak gemonteerd op dakramen en zijn er heel blij mee.

• Kleur White

Zeer tevreden van het product

Zeer tevreden van het product. Makkelijke installatie en goed op maat gesneden.

Outstanding!

We love the screens. The house is certainly cooler and far more pleasant as a result of having them. Thanks! Customer service has also been fantastic. I know it sounds cliche, but I wish we had done this years ago!

• The type of screen Maximum sunblock
  • Coloor Boulder

Alles klopt (bijna)

Heel duidelijk aangegeven bij het invoeren wat je precies gaat krijgen. We hadden een speciaal verzoek over plaatsing van de zuignappen vanwege stijlen in de ramen, keurig geregeld. Er was alleen een foutje gemaakt met de ringetjes, die zijn snel nagestuurd. En vooral: Prima product, goede en voordelige oplossing.

Geweldig producten

Vorig jaar al voor 2 ramen besteld en nu 3 ramen erbij . Zit nog te denken om de andere 2 er ook bij te kopen , helpt echt tegen de warmte , terwijl je toch nog naar buiten kan kijken . Nog geen minuut spijt ervan gehad

• Kleur White

Het maakt het appartement minder warm

Ik heb de zonwering voor binnen en omdat het 2 groten ramen in de woonkamer betreft, gekozen voor optimaal zicht. Ik kan nog goed naar buiten kijken en details zien. Afgelopen weekend toen het buiten over de 30 graden werd met 's middags vol zon op de woonkamer, heb ik gemerkt dat de zonwering werkt. Het maakt het appartement minder warm; het kon hier rond de 30 graden worden en nu wordt het niet warmer dan 26 graden. Ik heb kiepramen en die kunnen met de schermen nog prima open kiepen.

Goed product

Super krachtige zuignappen. Goede uitvinding om de zonnestralen al tegen te houden voordat ze door je raam komen.

• Kleur Concrete

mooie functionele screens

De screens zijn eenvoudig te bevestigen en het resultaat mag er zijn! We merken nu al verschil op de warmere zonnige dagen. En ook bij de pittige regenbuien die we gehad hebben blijven de screens goed zitten. Het zit nog net zo strak als bij het bevestigen. Snel geleverd. Voor nu 4 sterren, we hebben nog geen hele warme periode meegemaakt, maar het zouden er zomaar 5 sterren kunnen worden.

• Kleur Anthracite

Onze bijkeuken was altijd heel warm de screen Is een geweldige ervaring eten en drinken van de hond blijft nu koel

Sun Eclipse screens zijn top

Voor tweede keer screen besteld. Snel geleverd en makkelijk te plaatsen.

• Kleur White

Heel fijn product, werkt zoals beschreven en de service is top! Wij hadden verkeerde kleur dopjes erbij gekregen en na een mailtje kreeg ik gelijk de goede opgestuurd.

Einfach und wirkungsvoll

Lieferung erfolgte pünktlich und die Montage ist denkbar einfach. Ich habe bewusst „nur“ zwei Fenster abgeschirmt und schon das hilft mir sehr. Das Wohnzimmer ist nicht mehr so überhitzt und immer leicht abgedunkelt. Bei über 30 Grad Außentemperatur sehr angenehm.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Schwarz

goede en volledige handleiding

Dank zij de goede handleiding konden we de screen goed monteren op onze glazen acherdeur. screen houdt licht en warmte buiten, en is toch (een beetje) doorzichtig.

• Kleur Black

Polderstraat 110