Mijn pakketje was door eigen schuld verkeerd bezorgd omdat ik het verkeerde huisnummer had opgegeven. Toen ik erachter kwam en contact opnam heeft Bram van Kooij gelijk actie ondernomen, helaas leverde het geen pakketje op. Maar tot mijn verrassing kreeg ik het kosteloos opnieuw toegestuurd. Echt een super service

geweldig

nog niet kunnen gebruiken i v m het slechte weer weinig zon

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Het heeft direct effect, zonwering optimaal.

De zuignappen blijven soms niet goed zitten op mijn raam, de ringen in de screen raken los als het doek strak gespannen is en je het er af haalt. Ik heb de ringen vastgepakt.

Great service

Not yet installed but the quality of the product, the facility of ordering and the rapidity of then delivery are perfect... I am sure when the heat waves will come they will be of great help to survive in the house...

• The type of screen Maximum sunblock
  • Coloor Anthracite

Goed verpakt

Echt goede kwaliteit en echt mooi op het raam

Goed product

Heel blij ermee! Makkelijk te installeren! Alleen voor me mocht het iets meer verduisterend zijn! Goede service!

Response from the business owner

Beste Evy, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent! Onze screens zijn bedoeld om zowel mogelijk hitte te weren (97% als je de screens buiten monteert) met zoveel mogelijk natuurlijk lichtinval. Het zal de kamer inderdaad niet verduisteren. Veel plezier van de screens en laat de zon maar komen! Mvg, Sun Eclipse

Prachtig maatwerk voor een mooie zonnige zomer

Heldere instructie video bijgeleverd.

zeer behulpzaam

we hadden al eerder een screen besteld waar we zeer blij mee waren. nu wilde we eigenlijk iets afwijkends omdat de ruimte op het kozijn in de douche wat aan de krappe kant was. na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben een "screen" besteld met maar aan 1 kant zuignappen. we kregen een schets ter controle waarna de bestelling netjes werd geleverd. top service

Erg goed

Top screens. Zeker een paar graden koeler. Drukknop enige nadeel: deze kunnen snel breken. Daarom zou het goed zijn als SE altijd wat extra drukknoppen meestuurt.

Makkelijk en effectief

Een eerste paar warme dagen gehad en de screens doen het heel goed. Scheelt aanzienlijk in de warmte op de slaapkamer en makkelijk te plaatsen.

Super mooi systeem

Wij zijn zeer enthousiast over de screens. Makkelijk aan te brengen en een duidelijke uitleg hoe te bevestigen op het raam.

zeer praktisch

Vorig jaar mijn eerste set gekocht en zeer tevreden. Makkelijk te installeren, blijven probleemloos maanden hangen zonder de noppen te moeten herbevestigen, houden kleur en vorm en zijn nadien ook makkelijk te verwijderen. Daarom ook voor de andere vensters sunscreens besteld.

in orde

Op tijd ontvangen maar nog niet gebruikt wegens de weersomstandigheden (jan/feb/maart), Verleden jaar hebben wij er ook besteld voor het dak van de veranda. Werken prima !

• Kleur Boulder

Mooi alternatief als je een gewone ophaalbare screen niet kwijt kan

We hebben niet de ruimte om ophaalbare screens te plaatsen. Dit is een mooi alternatief wat Sun Eclipse snel en conform de door ons opgegeven details levert.

• Kleur Anthracite

Zeer handig te installeren!

Zeer handig te installeren!

• Kleur Boulder

Zomer 2023 heb ik 4 grote doeken (buiten) aangeschaft voor mijn achtergevel. Dat scheelt enorm veel aan warmte in huis. Ik heb deze het hele seizoen erop laten zitten. In het najaar schoongemaakt en opgeborgen. Het is even een gedoe om het op te hangen, maar als het eenmaal zit... Nu heb ik voor de zolder nieuwe doeken (binnen) besteld. Er waren wat zuignappen gaan oxideren, deze zijn keurig netjes vervangen.

• Kleur Anthracite

De screens doen wat ze moeten doen.

Perfect, behalve dat na de herfststorm een bevestiging losgetrild bleek te zijn. Maar de kamer is ook bij zeer zonnig weer heerlijk koel.

Vlotte service!

Prima product.

Great and easy solution!

We have Installed 2 white "clear view" Sun Eclipse on two tall windows on the sunny side. The glass is not getting hot even in the sun anymore! Since this is a home office place, it was very important to have light and not much heat from the sun. The installation was super easy and took us 10-15 minutes. Recommended!

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Weiß

Super handige schermen voor een budget

Ik kan alleen, maar zeggen dat dit topschermen zijn. Voor ons huis bijzonder praktisch. Zeker de afwijkende maten zijn in woningen met ronde bogen top. Enkel aan te raden. Service en communicatie was ook goed, ondanks de vertraging vanwege de grote piek in bestellingen. Levertijd was ok, maar vertraging op de afwijkende maat. Kortom top.

• Kleur Black

Prima product, doet wat het moet doen

Prima product, snel geleverd en eenvoudig te monteren. Wel een opmerking: bij een wit screen zouden witte ringen in het gat wel zo mooi staan. En ik merk dat de ringen snel stuk gaan en daardoor kun je ze kwijtraken (oplossing hiervoor gevonden door de twee delen van deze ringen met een druppel lijm vast aan elkaar te zetten_

Response from the business owner

Beste Rene, Bedankt voor de review! Goed te horen dat je tevreden bent over de werking van de screens en dat je ons aanbeveelt aan andere! Zoals aangeven is het belangrijk dat de tekst Sun Eclipse leesbaar is na montage. Als je de ringen niet goed monteert klikken deze niet vast en kunnen deze breken. Dit staat vermeld in de handleiding. We sturen nieuwe ringen op om de gescheurde te vervangen. Veel plezier van de screens! Mvg, Team Sun Eclipse

Snelle en goede service, ook de reserve extra onderdelen zijn binnen een dag in huis

• Kleur Concrete

Tevreden!

Ik gebruik al een aantal jaren een screen. Ik ben tevreden. Er was een dopje kwijtgeraakt. Via app contact dit kunnen bestellen, tegen een kleine vergoeding. Contact verliep vlot, afhandeling van de bestelling ook. Sun eclipe had een klein foutje gemaakt. Is daar prima over aan te spreken en heeft dit snel en prettig rechtgezet. Kortom, fijne service!

• Kleur Anthracite

Fantastisch screen, dat heel makkelijk te plaatsen is.

We gebruiken screen voor een raam in de zijmuur van ons balkon. Aan het einde van de middag schijnt daar de zon doorheen, hetgeen irritant is en veel hitte veroorzaakt. Met screen is zon-inval beperkt en blijft de hitte buiten. Het is nu heerlijk vertoeven op dat balkon.

Zeer tevreden.

Hopelijk ook over de laatste aankoop. Vorig jaar eerste exemplaar gekocht maar deze zomer pas gebruikt. Zo tevreden hierover dat we ze ook voor ons nieuwe dakkapel hebben gekocht. Nog even wachten met plaatsen want er wordt nu nog volop gezaagd en getimmerd.