goed behalve de ringen die om het gordijn moeteen.Die schieten steeds los en zijn onvindbaar in de s

lichtdoorlaatbaarheid fijn. koeling goed. graag nog wat reserveringetjes

Gemakkelijke montage

Levering was goed. Mooi materiaal en makkelijk te monteren. Ik ben zeer tevreden/verneem duidelijk verschil al

• Kleur White

Goede oplossing en niet duur

Vorig jaar de dak kapel gedaan en dit jaar de achterramen, werkt prima en houdt veel warmte buiten. Alleen zit er veel verschil qua doorkijk tussen wit en zwart, als we dat hadden geweten waren we toch voor zwart gegaan, Helaas was dat van te voren niet duidelijk, maar het werkt prima.

• Kleur White

Gemakkelijk in gebruik, correcte prijs en SUPER dienst naverkoop

Een eerste test gedaan met 1 sunscreen. De volgende bestelling voor alle andere ramen van onze woning kan Sun Eclipse zeer binnenkort verwachten!

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • N/A
  • N/A

Supermakkelijk en mooi!

Van oriënteren!en bestellen tot aan het pakket thuis ontvangen en de screen zelf bevestigen, alle stappen in het proces zijn heel gemakkelijk en duidelijk omschreven. Ook een prachtige kwaliteit doek.

Werkt goed!

De zonwering werkt prima, maar je hebt geduld nodig bij het installeren. De zuignappen komen snel los van het raam tijdens het ophangen. Eens alles is vastgedraaid blijven ze stevig hangen. Heel tevreden van.

• Kleur Black

Response from the business owner

Beste Faber, Bedankt voor de review. Goed te horen dat je tevreden bent! Zoals besproken moet je even goed de stappen in de handleiding volgen. Dan gaat het monteren van de zuignappen snel en eenvoudig. Veel plezier ervan! Met vriendelijk groet, Sun Eclipse

Ik had gehoopt dat t zich naar buiten meer zou zijn zoals in het reclamefilmpje. Verder doet hij wat hij moet doen. Nu nog 4 extra besteld.

Goeie service, prima kwaliteit

De titel zegt het zelf!

• Kleur Anthracite

Wij zijn tot nu toe heel tevreden met de screens. De kamers warmen inderdaad veel minder op en dat is geweldig. We wonen direct aan de kust. Sinds de screens zijn gemonteerd hebben nog geen storm gehad. Dat blijft dus nog spannend of ze daar ook tegen kunnen.

• Kleur Anthracite

De doeken zijn echt zeer goed op maat gesneden. Werkt echt super. We miste bij de bestelling 1 afwerk dopje, maar zonder probleem is er 1tje nagestuurd.

• Kleur Boulder

Not delivered on time

The product itself is very good. Delivery, however, was terrible. It was delayed three times, and in the end, it was delivered to some random person. I did not accept it or sign anything; there was no call from the delivery company or doorbell ring. A few days later, the package was randomly standing at my front door. Please do not use DPD again for your deliveries.

• The type of screen Maximum sunblock
  • Coloor White

Response from the business owner

Hi Kaspars, Thanks for the review! Good to hear that you are very happy with the product! Annoying to read that you are not satisfied with DPD, unfortunately we have no influence on this. I see that the order was shipped on 23-04-2024 and it was delivered on 2-5-2024. Unfortunately it sometimes happens that a package is delayed. Enjoy the screens and apologies for the delay from DPD. Kind regards, Sun Eclipse

Praktisch en effectief

De screens zijn snel geleverd en goed ingepakt in de bewaardoos. Duidelijke montage instructies en makkelijk te monteren. Effect is goed wij hebben een appartement met balkon op het zuiden, dat i.c.m. Veel glas gaf een hoge temperatuur in huis. Met de screens gemonteerd is het verschil in temperatuur al enkele graden gezakt.

Prima zonwering

Alleen het schroefdraad begint te roesten. Dat is dus een heel negatief punt. Rvs maken. Stuur mij een aantal nieuwe.!!!!

• Kleur Concrete

Response from the business owner

Beste Joop, Bedankt voor jouw review en fijn dat je tevreden bent over de werking. Zoals aangegeven hebben we vorig jaar een batch zuignappen gehad waar een productiefout in zat. Daardoor konden deze schroefdraden wat roest vertonen. Dat is opgelost en er komt geen roest meer op de schroefdraad. We sturen nieuwe zuignappen naar je op. Geniet van een koeler huis. Met vriendelijke groeten, Sun Eclipse

Fijne zonwering

Het was even uitvinden hoe t precies moest, maar het lukte uiteindelijk goed.

• Kleur Boulder

Hält Wärme gut ab, sieht mit den großen Saugnäpfen aber nicht sehr schön aus. Fürs Schlafzimmer ok.

Würde beim nächsten Mal eine dunklere Farbe wählen, da sie tatsächlich unauffälliger ist. Bei der ersten Bestellung letztes Jahr gab es nicht so viel Auswahl, daher wussten wir leider nicht mehr, welche Farbe wir hatten. Es war wohl Anthrazit…. Schade.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Beton

Mooi produkt

Nadat ik in 2023 voor mijn slaapkamers maximaal sunblock bestelde, wat heel erg goed beviel, deed ik in 2024 een bestelling voor woonkamer en achterdeur, optimaal zicht. De ringetjes zijn verbeterd! En op de foto is te zien met rechts de screen en links nog geen screen dat het zicht naar buiten perfect is, en naar binnen onmogelijk. Wederom weer heel blij met mijn aankoop. Een mooi produkt in huurwoningen waar niet geboord mag worden

Werkt fantastisch!

Houd de zon goed buiten en is echt heel makkelijk te bevestigen! En ze blijven er er goed uitzien. De eerste heb ik nu al 3 jaar en ziet er nog uit als nieuw, verkleurd ook niet.

Snel en correct

Goed materiaal, duidelijke handleiding

• Kleur White

Bestelling snel en keurig geleverd

Bestelling snel en keurig geleverd. Voor herhaling vatbaar. Ik beveel suneclipse aan

• Kleur Concrete

Makkelijk te meten en nog makkelijker om op te hangen/plakken.

Voor onze achterdeur, waar de hele middag de zon op staat, is het lastig om een mooi en effectief zonnewering te kopen die ook nog betaalbaar is. Een plisségordijn, zonder te boren, op deze deur kost al €400,-. Het is een kunststofdeur, dus daar boor je liever niet in. Deze scherm van Sun Eclips houdt de zon en warmte tegen, toch nog wel voldoende daglicht. Ik kan erdoor naar buiten kijken maar niet naar binnen kijken. Een nadeel vindt ik dat het aan de buitenkant iets minder elegant eruitziet door de zuignappen, maar het is maar de achterdeur...

• Kleur Anthracite

werkt prima, blijft een seizoen zitten

snelle levering. Goed kwaliteit.

Goed product

Afgelopen zomer al veel profijt van zonwering gehad. Nu extra besteld: super snelle service. Gewoon een goed product!

• Kleur White

Perfecte zonwering, scheelt paar graden

In 2021 besteld voor slaapkamer en badkamer die de hele dag in de zon liggen. Ophangen in het voorjaar en opbergen in najaar gaat prima. Scheelt echt een paar graden, in combinatie met donkere gordijnen. Echt een aanrader! Klein nadeel: de 'kapjes' op de zuignappen kunnen breken bij herhaald gebruik, en als je de doppen stevig aandraait. Niet onoverkomelijk; heb net een aantal extra zuignappen-met-kapjes besteld.

Top product!

De screens zijn eenvoudig te plaatsen en houden veel warmte tegen. Een prima alternatief voor een dure en energieslurpende airco

• Kleur Black

Bestellen gaat makkelijk, snelle levering

We hadden al enkele screens van SunEclipse en besloten er nog bij te bestellen voor andere veluxen en ramen. Het bestelproces op de website gaat makkelijk en snel. Levering ging heel snel.

18 State

Veldhoven 5509NX