mooi spul en gemakkelijk te plaatsen

• Kleur Anthracite

Het houdt de zon goed tegen waardoor het koeler blijft in mijn slaapkamer op het zuiden.

Het kostte mij in het begin even wat moeite op de eerste screen goed op te hangen hoewel de beschrijving helder en duidelijk is. Alles is netjes in aparte zakjes geleverd en op de screens staat duidelijk voor welke kamer en raam het is. Ik ben heel tevreden over het resultaat en het bevestigings mechanisme. Had her veel eerder moeten aanschaffen.

Werkt subliem!

Houdt de warmte heel goed tegen. Goede service.

Prima oplossing!

Zonder veel moeite te installeren en ook weer weg te halen. Prima oplossing.

Waardeloos

Zou het nooit aanraden! De zuignappen laten om de haverklap los waardoor je alsnog zon binnen hebt. En bij een zuchtje wind kun je er ook achteraan gaan vliegen. Het doek zelf blockt de zon wel,maar als het niet blijft zitten heb je er weinig aan. Ook het plaatsen is een waar drama. Zeer dure miskoop!!!!!

Response from the business owner

Beste J, Bedankt voor de review! Goed te lezen dat je tevreden bent over de werking van het screen. Zoals besproken is het belangrijk om even goed de handleiding te volgen. Hierdoor zitten de zuignappen nu muurvast op het raam. Heel veel plezier ervan! Mvg, Sun Eclipse

Goede sunblock, kwaliteit bevestiging is minder

Wij maken al een aantal jaren gebruik van deze screens en zijn er erg blij mee. Het scheelt enorm in de warmte binnen. Voor een paar nieuwe ramen heb ik nog twee bijbesteld maar helaas waren de ringetjes nu niet meer van metaal en alvast bevestigd, maar van plastic en moest je dit zelf nog plaatsen. Deze plastic ringetjes schieten heel snel los bij het verwijderen van de screen van de schroef (als je op een ladder staat bij het plaatsen, is dit erg vervelend). Liever voortaan weer metalen, al geplaatste ringetjes.

Response from the business owner

Beste Brenda, Dank voor jouw review. Goed te horen dat je tevreden bent! We zijn inderdaad overgestapt op kunststof ringen. Ik zal je toelichten waarom. Als de screens opgerold zaten gaf het regelmatig doordrukkingen in de screens. Daarnaast gaven ze ook wel eens af op een wit screen. Om dit te voorkomen zijn we overgestapt op kunststof ringen. Deze zijn kwalitatief net zo goed als de vorige. Zoals aangeven is het belangrijk om ringen even goed te monteren met de juiste kant naar boven. De ringen hoef je maar eenmalig in het screen te klikken. Mvg, Sun Eclipse

Goede screens, makkelijk te momteren

Ik heb in totaal drie screens gekocht. Vrij eenvoudig te monteren, met een duidelijke handleiding.

• Kleur Concrete

Een hele fijne zonwering

Een hele fijne zonwering. Past perfect op een deur die net buiten het gewone zonnescherm valt. Heldere instructie voor maat opnemen en bevestiging. Ik ben er heel blij mee.

• Kleur White

Fijne screens, exact op maat geleverd

Had vorig jaar al 2 screens gekocht (optimaal zicht, zwart) , dit jaar nog eens 3 (ook optimaal zicht, zwart). Wederom passen ze perfect. Ze houden goed de ramen koel en zo de warmte buitenshuis. Het scheelt, als het écht warm wordt, 3 à 4 graden in huis. Heel groot voordeel vind ik dat je niet de hele dag de gordijnen potdicht hoeft te houden waardoor ik mij anders opgesloten voel. En mooi meegenomen dat je wel naar buiten kunt kijken maar je praktisch geen inkijk hebt. Als je ramen hebt waar lang de zon op staat zou ik aanraden de zwaardere kwaliteit te kiezen voor een nog beter resultaat. Als het boven de 25 gr is buiten zet ik alsnog parasols voor de ramen, omdat de screens veel tegen houden maar ook geen wonderen kunnen verrichten. Kwaliteit is verder uitstekend, ook de zuignappen. Volg vooral de uitleg en leg ze een minuut in kokend water. De 1e x vond ik dat heel spannend maar het werkt. Ook even de ramen vetvrij maken vooraf. Ze hebben vorig jaar vanaf mei tm september gehangen en zijn nooit losgeraakt. Alles bijelkaar een goede investering geweest!

• Kleur Black

Nog niet eens veel zon gehad en nu ook super enthousiast over de screens. Wij gaan ze snel ook voor de bovenverdieping bestellen! Wij raden ze iedereen aan!

Perfect!

Door de screens is het minstens 5 à 10° koeler in de woon- en slaapkamer. Vooral in de slaapkamer was de screen nodig

Perfecte zonwering!

Handig met ophangen!

Matig

Concept goed, makkelijk instaleerbaar, echter de zuignappen deugen niet. Minstens 2 van de 6 kleven voor geen meter. Zorgt voor veel frustratie. En het ligt aan de zuignap niet aan de methode van binding, dus al in al wat teleurstellen. Zeker voor de prijs.

Response from the business owner

Beste Arthur, Bedankt voor de review! Goed te lezen dat je tevreden bent met het resultaat. Zoals besproken is het belangrijk om even goed de handleiding te volgen. Hierdoor zitten de zuignappen nu muurvast op het raam. Heel veel plezier ervan! Mvg, Sun Eclipse

Werkt perfect!

Onze kinder kamer werd in de zomer soms wel 30+ graden.. sinds wij de sun eclipse hebben geplaatst wordt de kamer niet warmer dan 24 graden, werkt dus echt super.

Het werkt!

Een kamer onder een plat dak met ramen op het westen. Het werd daar erg warm! Nu met de screens die makkelijk aan te brengen waren is het een stuk koeler. Materiaal is degelijk. De bestelling makkelijk. Het ontvangen snel en in goede orde. Een prima kruze.

• Kleur Black

Scheelt een boel warmte in de slaapkamer. Echt geweldig.

• Kleur White

Ik vind het echt heerlijk. Ik woon 2 hoog en als de zon in mijn woonkamer schijnt moet ik altijd meteen mijn gordijnen dicht doen, nu hoeft dat niet meet en ik kan nu zonder geknepen ogen naar buiten kijken. Echt een aanrader.

top product

Ook al hebben we nog niet echt heel veel zon gehad nu al erg blij mee. Alleen het echt blijven plakken van sommige zuignappen had even wat meer tijd nodig ondanks precies volgen van de instructies

Response from the business owner

Beste Miranda, Bedankt voor de review! Goed te lezen dat je tevreden bent met het resultaat. Zoals besproken is het belangrijk om even goed de handleiding te volgen. Hierdoor zitten de zuignappen nu muurvast op het raam en gaat de montage eenvoudig. Heel veel plezier ervan! Mvg, Sun Eclipse

Fantastisch!!!

Heel blij met deze simpele, eenvoudig te monteren oplossing om de zon te weren. Ik (vrouw, 73) had de schermpjes zó gemonteerd en bevestigd op de ramen. Prijs/kwaliteit prima!

• Kleur White

Pas geleden een sun eclipse screen gekocht voor een redelijk groot raam. Bestellen gaat heel eenvoudig, en voor de juiste maat hoef je alleen de instructies te volgen. Vorig jaar ook al een paar screens besteld, en die bevallen goed.

Fantastisch product!!!

Oke even eerlijk we hebben het product nu een maand, en er is nog niet heel veel zomer geweest. Bij de dagen die een soort van warm waren houdt de sun eclips de warmte en zon goed buiten!

Goed een snelle levering

Goed bevallen makkelijk en duidelijke instruktie

• Kleur White

Zeer snelle levering en snelle respons op klacht via mail. De volgende werkdag de nieuwe onderdelen ontvangen. Zeer tevreden

• Kleur Anthracite

Fijne leverancier van deze toch wel specifieke zonwering! Heldere uitleg bij bestellen en snelle levering.

Makkelijk bevestigen

Goed makelijk en niet duur

Company details

18 State