goede contacten en snelle levering

na de bestelling werd er netjes een info mail gestuurd met wat de exacte maten van de schreens zou worden en waar de zuignappen geplaatst moesten worden met de vraag of dit allemaal was zoals bedoeld, bij de bestelling waren afwijkende kleur schroeven geleverd. ne mijn vraag of ik ze om konruilen is er direct actie ondernomen en hebben we de bevestigings schroeven in de kleur van de screen geleverd gekregen.

goed en snelle levering

misschien iets duidelijker aangeven hoe men de maten moet nemen om het scherm mooi op te spannen

• Kleur Anthracite

In mijn eentje toch ff werk gehad. Krijg ze niet helemaal mooi strak op de raam. Maar ze werken perfect.

• Kleur Anthracite

Minder zonnestralen, maar weinig temperatuurverschil

Met 30 graden op de thermometer buiten wordt het meestal 27 graden in onze badkamer, op zolder nog veel warmer. Na het plaatsen van de schermen worden de zonnestralen goed tegengehouden. Maar het ging ons vooral om de temperatuur en deze was aan het einde van een dag waarop het 30 graden werd toch weer 27 graden in de badkamer en 30 graden op zolder.

Response from the business owner

Beste Agnes, Bedankt voor de review. Je merkte wel verschil alleen door openstaande ramen was het verschil maar gering. Luchten kan je het best doen vroeg in de ochtend of in de avond als de temperatuur gedaald is. Veel plezier van de screen.

Prima zonwering !

Heb de zonwering nu al een paar weken en ik ben er heel content van. De zon staat heel de namiddag op dit raam en het is een merkbaar verschil met of zonder de suneclipse. Echt een aanrader!

Exceptionnellement efficace et solide

Livraison au top, très bien emballé, tous les screens sont parfaitement bien dimensionnés et les matériaux utilisés sont de qualité. Une solution très efficace et à prix raisonnable pour lutter contre le soleil et la chaleur à l'intérieur.

• Type de store Visibilité optimale
  • couleur White

Prima alternatief voor een zonnescherm

Zeer tevreden mee. Ik weet nog niet of het bliblijft hangen met regen en wind

perfect systeem

Alles keurig op maat. Zeer duidelijke montage beschrijving en eenvoudig te monteren. Zonwering prima met doorkijk naar buiten.

• Kleur Boulder

werkt goed, makkelijk te plaatsen ook alleen.

De screen reduceert echt de warmte in mijn werkkamer terwijl ik ook nog goed naar buiten kan kijken. Ik heb een kleiner raam, daar zit de screen strak op. De screen op het grotere raam heb ik ook n m'n eentje gemonteerd. Die zit minder strak (golft wat meer) maar wel stevig op het raam en werkt net zo goed. Fijne oplossing als je geen heel zonnescherm wilt of kunt plaatsen!

Voldoet prima

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik gebruik ze voor mijn praktijkruimte, scheelt aanzienlijk in de warmte.

• Kleur Anthracite

Top product, top ervaring, top service!

Deze screens zijn een echte aanrader. Mijn slaapkamer blijft zeker nu met de hitte in de zomer heerlijk koel. Voor mij geen slapeloze nachten meer door de warmte dankzij deze Sun Eclipse sunscreens. Sun screens van goede kwaliteit. De service dat je ook hierbij krijgt vanaf aanschaf tot plaatsing is super. Wederom bedankt Bart voor het goed advies en de goede service.

• Kleur White

Snel bezorgt, makkelijk te plaatsen. Werkt boven verwachting.

• Kleur White

Dat was een goede oplossing!

Gemakkelijk te bestellen en te monteren

Gewoon een super screen.

Doen wat ze beloven. Montage is een fluitje van een cent en het blijft geweldig zitten. En ik kan zelfs nog naar buiten kijken.

• Kleur Concrete

Mooi spul

Makkelijk aan brengen en ver wijdere en opte bergen

• Kleur Anthracite

Goede kwaliteit en gemakkelijk in gebruik

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van 4 zonneschermen van Sun Eclipse. Ze zijn gemaakt van degelijk materiaal en zijn gemakkelijk aan te brengen op de ramen. Eens je de zuignappen hebt geinstalleerd is het op en afhalen van de 4 zonneschermen maar enkele minuten werk.

• Kleur White

En een top product ruimte is veel graden lager

• Kleur White

Ze doen wat ze beloven! Maximaal sunblock.

De screens zijn gemakkelijk te bevestigen. Volg de instructies, die zijn erg duidelijk. Onze ramen draaien naar buiten open. Het is mede daardoor, fijn dat de screens op het vensterglas kunnen worden aangebracht. Je kunt nog enigszins naar buiten kijken en we kunnen bovendien de vensters openen zonder dat de screen in de weg zit. De prijs-kwaliteit is heel goed. Goeie prijs voor een uitstekende kwaliteit. En ook nog eens supersnel geleverd.

• Kleur Black

Super oplossing

Zo blij met de enorme verbetering qua temperatuur in huis. Wij kozen voor maximale sunblock voor de slaapkamer ramen. Top product en makkelijk monteren

• Kleur Anthracite

Ik had niet verwacht dat het zoveel uit zo maken maar het zeker de moeite waard zeker op moelijke plekken

• Kleur White

Veel beter dan zonder screen

Raam wordt nog enigszins warm, maar straalt niet meer uit naar binnen. Zicht naar buiten prima.

• Kleur Concrete

Erg Handig

Snelle levering, en erg handig in gebruik. Voordelige oplossing. Warmte blijft goed buiten.

• Kleur Boulder

Laat veel licht door en niet strak

De screens laten veel licht door, door het materiaal maar ook de bovenkant en onderkant . Het is niet strak.

Response from the business owner

Beste Frenk, Bedankt voorje review. Onze screens verduisteren niet. Ze weren wel tot 97% van de warmte. Het grote voordeel van onze screens is juist dat er nog licht naar binnen komt en dat je naar buiten kan blijven kijken. Om dit beter te kunnen beoordelen kan je ook staaltjes bestellen. Het is ook belangrijk om de juiste keuzes te maken in de besteltool. Als je kiest voor ondiep en/of schuin dan wordt het screen wat groter en valt het over het kozijn heen. Dan krijg je geen licht langs de randen. Veel plezier ervan. Mvg, Sun Eclipse.

5 sterren zijn verdiend !

Simpele montage, het raam werd snel warm, dus ook in huis werd het behoorlijj onaangenaam. Het scherm is echt warmtewerend. Het moment dat het scherm hing voelde je direct geen zon meer in je nek prikken. Al met al een goede koop !!

• Kleur White

fijne zonwering en top service

Vorig jaar dit systeem aangeschaft om te proberen. Bij een nieuwe bestelling afgelopen maand aangegeven dat wat doppen niet goed waren en we kregen die er gratis bij. Super service!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE