Houdt de zon buiten voor lage kosten

Prima product om voor een lage prijs de zon buiten te houden. Zelfs met maximale sunblock is er nog voldoende licht binnen

• Kleur White

Fantastisch product, doet wat je ervan verwacht!

Prima bedrijf. Vlot in communiceren. Mijn monsterpakket beschadigd door PostNl, werd zonder vragen of problemen opnieuw verstuurd door Sun Eclipse. Daarna meteen besteld.

• Kleur White

De screens werden geplaatst op slaapkamer en garage Het verschil in warmte is enorm

De perfecte oplossing

De screens zijn heel eenvoudig te bestellen. Snelle levering Heel makkelijk te plaatsen Vlotte klantenservice via whatsapp Het resultaat is top

Geweldig product

Een geweldig product en als je goed kijk naar de Nederlandse gebruiksaanwijzing zeer makkelijk te monteren. Bij vragen via de mail ook snel antwoord en binnen 1 week geleverd. Houd de zon echt goed tegen, erg tevreden

Zeer goed product

Al jaren heb ik het in de zomer enorm warm in de keuken en bij mijn voordeur, (woon 6 hoog) dus daarom de gok gewaagd deze screens aan te schaffen, maar ben super blij met het resultaat. Volgend jaar overweeg ik om ook andere ramen hiermee te bedekken.

algemeen tevreden

makkelijk te bestellen, vlot geleverd duidelijke instructies en gemakkelijk zelf te plaatsen goed eindresultaat

Topproduct!

Als gegarandeerd op de site: past perfect! De screens houden lekker de zon tegen. Perfecte oplossing voor terrasdeuren.

• Kleur Anthracite

makkelijk te plaatsen - werkt effectief

Het monteren en weer verwijderen van de screens op de ramen is eenvoudig en is zo gedaan. We kozen voor maximale sunblock. Dit verduistert wel de ruimte. Voor een Zuidkant was dit wel een nodige keuze. Afhandeling van de bestelling verliep heel vlot.

Geweldig!!

Het houdt de zon buiten, en ons huis lekker koel. Een aanrader.

Doet wat het moet doen!

Gemakkelijk te installeren en het doet waar het voor bedoeld is. De zon tegenhouden. Het scheelt stukken in warmte (en inkijk).

• Kleur Boulder

Houdt de warmte tegen en zorgt voor voldoende daglicht

Dit zonnescherm wordt eenvoudig opgehangen d.m.v. de zuignappen. De warmte wordt voldoende tegengehouden en er komt voldoende daglicht binnen en overdag is doorkijk mogelijk. Een eenvoudige oplossing voor zonwering. Het is wel aan te bevelen dit langs de buitenkant op te hangen zodat de zonnewarmte buiten blijft.

• Kleur Black

De zonneschermen werden snel geleverd en zijn erg makkelijk te installeren. In t raam in de witte kleur gaan de randjes iets omkrullen, ik zou de volgende keer iets grotere maat aangeven. Zodat t volledige raam bedekt is, nu de randjes omkrullen,zie je een kiertje.

• Kleur Anthracite

deutlich besser als erwartet :-)

Wir suchten schon lange nach einer hitzereduzierenden und dennoch schöne Lösung für unsere Dachfenster. Preislich war ich etwas skeptisch, da wir für 3 Dachfenster einen sehr vernünftigen Preis zahlen mussten. Das Paket kam top verpackt an, es lag eine Bedienungsanleitung dabei und es war alles akkurat und einwandfrei verpackt. Wir haben die Sun Eclipse nun schon einige Zeit am Fenster und ich bin begeistert. Es ist spürbar kühler und dennoch hell tagsüber. Nachts dunkeln sie schön ab.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Weiß

Houd minder zon tegen

Houd minder zon tegen dan verwacht

• Kleur Boulder

We wilden en de inkijk verhinderen en het als 'zonnescherm' toepassen. En beiden zijn heel goed uitgepakt. Geen inkijk maar wel zicht naar buiten en prima zonwering.

Zo verduisterend!

Zeer eenvoudige montage, stevige zuignappen,doek uit degelijk materiaal. Wij ondervinden een duidelijke daling van de temperatuur in zowel onze badkamer als onze inkomhal.

• Kleur White

Heel tevreden tot op heden

we hebben twee Sun Eclipse besteld ,een buiten en een binnen en die van binnen hebben we ook buiten gehangen. kan dat problemen geven ?

Unglaublich praktischer und effizienter Sonnenschutz

Sehr schnelle Lieferung. Perfekt verpackte, makellose Ware.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Beton

Very easy and super efficient

Easy to order, fast to receive and efficient against the heat on my last floor bedroom! Very satisfied!

• The type of screen Optimal view
  • Coloor White

Degelijk materiaal en snel te plaatsen.

Netjes verpakt en stipte levering. Zeer eenvoudig te plaatsen. Elke screen droeg een klever met de plaatsnaam op (die je bij bestelling zelf ingaf). Zeer degelijk materiaal, mooi, en het doet wat het moet doen. Weinig verduistering maar toch de zon tegenhouden, scheelt meteen enkele graden binnen.

• Kleur Concrete

Helemaal wat ik zocht!

Ik was op zoek naar een makkelijke en betaalbare manier om bij enkel ramen de zon te weren. Ramen waar ik geen rolluiken heb. Via een vriendin kwam ik hier terecht. Zeer tevreden. Zelf de raam opmeten, via de website enkele keuzes maken en snel en degelijk geleverd. Makkelijk op te hangen en weg te bergen in de winter.

Merg blij mee

Op tijd geleverd en goede installatie beschrijving We zijn er erg blij mee!

• Kleur Boulder

Top service met correcte afspraken

Correcte levering op de afgesproken plaats binnen de afgesproken termijn, ondanks het maatwerk. Het werd ook nagevraagd of hun berekening correct was. Goede feedback

Werkt prima

Makkelijk op te hangen, werkt prima

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE